Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

تاثیر طراحی وب بر بازاریابی محتوا در مشهد 1403

آنچه در این مقاله می خوانید:

طراحی وب چگونه بر بازاریابی محتوا در سال 1403تاثیر می‌گذارد؟

طراحی وبسایت و بازاریابی محتوا مکمل یکدیگرند. اگر یکی قوی و دیگری ضعیف باشد، پیام شما مخاطب را جذب نمی‌کند و در نتیجه کسب‌وکار جدیدی به همراه نخواهد داشت. این راهنما به شما کمک می‌کند تا طراحی وب و محتوای خود را هماهنگ کنید و از روندهای مورد نیاز برندتان برای موفقیت در سال 1403آگاه شوید.

هدف بازاریابی محتوا در مشهد چیست؟

بازاریابی محتوا، خلق و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و پیوسته برای جذب و حفظ مخاطبان مشخص‌شده است. بازاریابی محتوای خوب، به اقدامات سودآور مشتری منجر می‌شود. محتوای درست، آگاهی از برند، تقاضا و درآمد را افزایش می‌دهد.

طراحی وب

طراحی وب، فرایند خلق وب‌سایتی است که برای کاربر طرحی ساده، تمیز و شهودی ارائه می‌دهد و به‌همراه محتوا، مسیری شفاف برای تعامل کاربر با برند شما فراهم می‌کند. طراحی وب و بازاریابی محتوا با هم کار می‌کنند تا پیام شما را منتقل و برندتان را نمایندگی کنند.

اولین برداشت

طراحی وب می‌تواند قبل از اینکه بازدیدکنندگان فرصت مطالعه‌ی محتوا را داشته باشند، اولین برداشت را در آن‌ها ایجاد کند. اگر طراحی وب‌سایت خوب نباشد، بازدیدکننده ظرف چند ثانیه سایت را ترک خواهد کرد. بازدیدکننده در کمتر از ۵ ثانیه در مورد وب‌سایت شما تصمیم می‌گیرد. وب‌سایت شما درباره‌ی برندتان چه می‌گوید؟

وبسایت باید حرفه‌ای و به‌روز باشد؛ وبسایتی کهنه و قدیمی، ناخوشایند است و نشان‌دهنده‌ی اعتبار برند شما نخواهد بود. طراحی وبسایت درباره‌ی جذب مخاطب و نمایش هویت و ماهیت برند شماست.

محتوا به بازدیدکننده اطمینان می‌دهد که توصیه‌ها و اطلاعات ارائه شده، راه‌حل مناسبی برای او هستند.

وبگردی

چه وبسایت شما محتوای زیادی داشته باشد چه کم، طراحی پیمایش آن باید با در نظر گرفتن بازدیدکنندگان انجام شود. یک بازدیدکننده باید بتواند به آسانی در سایت حرکت کند و در عرض چند ثانیه آنچه را که می‌خواهد پیدا کند. به جای انباشتن حجم زیادی محتوا در یک صفحه، از منوی کشویی استفاده کنید تا کاربران بتوانند به راحتی صفحه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنند. وبسایت‌های پیچیده فقط باعث می‌شوند بازدیدکنندگان سایت را ترک کنند و در نتیجه نرخ پرش شما افزایش می‌یابد.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

خوانایی محتوا

طراحی خوب بازدیدکننده را ترغیب به ماندن و خواندن می‌کند؛ اما اگر محتوا خوانا نباشد، او را از دست خواهید داد. متن باید جذاب و یکدست باشد و با استفاده از سرتیترها و تقسیم‌بندی به بخش‌های خوانا، بازدیدکننده را در موضوع راهنمایی کند.

اندازه و نوع قلم محتوا باید به‌راحتی خوانده شود و به‌اندازه کافی بزرگ باشد؛ زیرا استفاده از قلم کوچک، خواننده را خسته می‌کند. اندازه و نوع قلم متن باید با سبک نوشتاری برند هماهنگ باشد.

هر سال اهمیت محتوا بیشتر می‌شود. سال 1403 هم همین‌طور خواهد بود. آیا می‌دانید چگونه از استراتژی‌های بازاریابی محتوا برای برآورده کردن نیازهای مشتریان بالقوه خود بهترین استفاده را ببرید؟ روندهای اصلی سال 1403 شامل عمق محتوا، ایجاد رهبری فکری، شخصی‌سازی و خرد کردن محتواست.

ارزش بیافرینید

محتوای ارزشمند همچنان اهمیت دارد و امسال حتی بیشتر از قبل در تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان تاثیرگذار خواهد بود. با وجود حجم بالای محتوا در بازار، مردم در انتخاب جایی که وقت خود را صرف می‌کنند، سختگیرتر شده‌اند. برندها باید به جای صرفا صحبت در مورد محصول یا خدمت خود، بر ارائه ارزش به مصرف‌کنندگان تمرکز کنند.

محتوا باید بر چگونگی حل مشکلات خاص مشتریان توسط محصول یا خدمت تمرکز کند. محتوا باید مشکلات مخاطبان را حل کند و آنها را به تعامل بیشتر با شما ترغیب نماید.

دانایی پیروز خواهد شد

مصرف‌کنندگان می‌خواهند از متخصصان بشنوند؛ به همین دلیل گوگل بر یافتن و نمایش وب‌سایت‌هایی با محتوای قوی و مرتبط در صفحات نتایج جستجو تمرکز بیشتری دارد. دوران افزودن بک‌لینک و پر کردن وبلاگ‌های کوتاه با کلمات کلیدی برای شناخته شدن به عنوان متخصص، به پایان رسیده است.

جوایز به محتوایی داده می‌شود که نه تنها کلمات کلیدی دارد، بلکه با موضوع سایت نیز مرتبط است. برندها باید محتوای بلند پیرامون صفحات اصلی وب‌سایت خود منتشر کنند. هدف در سال 2021، ساخت محتوای پیرامون موضوعات خاص و سپس گسترش آن است.

محتوا را برای کاربران، نه موتورهای جستجو، بسازید

در سال‌های گذشته، با نوشتن محتوای سئو که فقط برای موتورهای جستجو و نه کاربران بود، می‌توانستید رتبه‌ی بهتری بگیرید. اما با پیشرفت الگوریتم‌ها، موتورهای جستجو در سال ۲۰۲۱ به تجربه کاربری توجه می‌کنند.

به اطلاعات مفید و طراحی وب، تجربه کاربری و سرعت بارگذاری اولویت داده می‌شود. هدف از این تجربه کاربری کلی، دور شدن از کلمات کلیدی تکراری و ارائه اطلاعات به شکلی شخصی‌تر و اختصاصی‌تر است. مشتریان خواهان ارتباطی شخصی و فردی هستند.

اتم‌سازی محتوا

اتمایزاسیون محتوا یعنی شکستن یک محتوای گسترده با موضوعی واحد به قطعات کوچک‌تر. بهترین روش برای استفاده از این تکنیک، تبدیل هر فصل یا درس یک کتاب الکترونیکی حجیم به یک پست وبلاگی است. مخاطبان می‌توانند با قطعات کوچک‌تر و قابل هضم درگیر شوند و بهره بیشتری ببرند. مزیت دیگر این است که برای دریافت بخش بعدی باز خواهند گشت و بارها و بارها با سایت شما درگیر می‌شوند.

هرچند مفهوم بازنشر محتوا جدید نیست، اما در سال 2021 نیز موضوعی مرتبط خواهد بود. اتم‌سازی محتوا همچنین می‌تواند برای تبدیل ویدیوهای طولانی به قطعات کوتاه برای پست‌های شبکه‌های اجتماعی به کار رود.

استراتژی تسلط

محتوا پادشاه است. اما استراتژی بازاریابی محتوای شما به طراحی وب‌سایت و بهینه‌سازی تجربه کاربری وابسته است. اگر در مورد تطبیق برندتان با روندها و افزایش درآمد مطمئن نیستید، ما می‌توانیم کمک کنیم.

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

جواد یاسمی در مشهد با استراتژی‌های قدرتمند بازاریابی دیجیتال، به مشتریان خود کمک می‌کند تا در بازار حرف اول را بزنند. تیم طراحان و تولیدکنندگان محتوای ما، وب‌سایتی را برای شما می‌سازند که بهترین تجربه را برای مشتریان شما به ارمغان می‌آورد. همین امروز با ماکس‌آدیانس تماس بگیرید! همچنین، بررسی کنید بهترین آژانس‌های بازاریابی محتوای مشهدی برای استارت‌آپ‌ها مطالعه‌ی بیشتر

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تا چند وقت پیش، همه چیز ساده بود: اگر در گوگل رتبه داشتی، دیده می‌شدی. اما حالا، بازی تغییر کرده. مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) مثل ChatGPT و Gemini تبدیل به موتورهای جست‌وجوی نسل جدید شده‌اند. کاربران سؤال می‌پرسند، پاسخ می‌گیرند و برند شما در آن پاسخ‌ها ظاهر می‌شود — بدون اینکه کلیکی ثبت شود یا […]

آیا ترافیک جستجوی هوش مصنوعی بهتر از جستجوی سنتی تبدیل می‌شود؟ برای جواد یاسمی و پروژه‌های سئو، بله: ۰.۵٪ از بازدیدکنندگان ۱۲.۱٪ از ثبت‌نام‌ها را ایجاد کردند در دنیای امروز، جستجوی هوش مصنوعی به سرعت در حال رشد است و سوالات زیادی درباره تأثیر آن بر نرخ تبدیل و ترافیک وب‌سایت‌ها مطرح می‌شود. در این […]

اگر امروز از شما بپرسند: «چه کسی بهتر می‌تواند استراتژی سئو بچیند؟ هوش مصنوعی یا کسی با ۱۷ سال تجربه عملی؟» چه پاسخی می‌دهید؟ شاید فکر کنید هوش مصنوعی فقط اطلاعات دارد، اما سئو فقط اطلاعات نیست. سئو ترکیبی است از علم، هنر، تحلیل، اجرا، آزمون و خطا، و شناخت انسان. به‌عنوان کسی که سال‌هاست […]

چطور پزشکان احمدآباد مشهد با سئو محلی و بازاریابی دیجیتال، نوبت‌گیری خود را چند برابر می‌کنند؟ احمدآباد مشهد یکی از متراکم‌ترین مناطق درمانی کشور است. ده‌ها پزشک متخصص، کلینیک زیبایی، مطب دندان‌پزشکی و مراکز تخصصی پزشکی در این منطقه فعال هستند—اما سؤال اصلی اینجاست: چه کسانی در این بازار شلوغ، بیشتر دیده می‌شوند و نوبت […]

طراحی سایت پزشکی در احمدآباد مشهد ویترین دیجیتال اعتماد بیماران کجاست؟ اینجاست: سایت شما. در منطقه‌ای مثل احمدآباد مشهد که ده‌ها پزشک متخصص، دندان‌پزشک، کلینیک زیبایی و مطب درمانی حضور دارند، داشتن تابلو فیزیکی فقط بخشی از مسیر جذب بیمار است.اما آنچه در سال‌های اخیر تعیین‌کننده انتخاب بیماران شده، حضور حرفه‌ای آنلاین است—و نقطه شروع […]

سئو برای پزشکان احمدآباد مشهد چگونه بیماران در گوگل شما را پیدا می‌کنند؟ (یا نمی‌کنند!) در منطقه پرتراکم و درمان‌محور احمدآباد مشهد، بیش از ۱۰۰ مطب و کلینیک فعال وجود دارد.اما زمانی که بیمار در گوگل عبارتی مثل «دکتر پوست احمدآباد» یا «کلینیک درد مشهد» را جستجو می‌کند، تنها ۵ تا ۱۰ نام در صفحه […]

مقدمه: فرصت‌های طلایی، چالش‌های پنهان در منطقه احمدآباد مشهد، مطب‌ها و کلینیک‌های پزشکی از نظر تخصص، اعتبار و مراجعه‌ی حضوری در جایگاه بسیار خوبی قرار دارند. اما در فضای دیجیتال، بسیاری از این مجموعه‌ها هنوز نتوانسته‌اند به سطحی از «اعتمادسازی آنلاین» برسند که با واقعیت حرفه‌ای آن‌ها هم‌خوانی داشته باشد. نتیجه؟ بیماران جدیدی که به […]

تحلیل فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارهایی که پزشکان نباید نادیده بگیرند منطقه احمدآباد مشهد—قطب تخصصی و پرتردد خدمات پزشکی در شرق کشور—هر روز میزبان صدها بیمار و ده‌ها مطب و کلینیک است. از متخصصین پوست و مو گرفته تا جراحان زیبایی، ارتوپدها، دندان‌پزشکان و پزشکان عمومی، همگی در فضایی با رقابت فشرده فعالیت می‌کنند. اما چیزی […]

دیده شوید، اعتماد جلب کنید، نوبت بگیرید – با یاسئومی در قلب منطقه احمدآباد مشهد—مرکز پزشکی پرمراجعه شرق کشور—صدها پزشک، کلینیک تخصصی و مراکز درمانی فعالیت می‌کنند. رقابت بالا و رفتار دیجیتالی بیماران امروزی، تنها یک راه برای تمایز باقی می‌گذارد: حضور حرفه‌ای در فضای دیجیتال. ما در یاسئومی، با تجربهٔ واقعی در بازار پزشکی […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *