Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

سه کمپین بازاریابی تأثیرگذار با بازگشت سرمایه بالا برای برندهای زیبایی در مشهد

مطالعه سریع مقاله

سه کمپین بازاریابی تأثیرگذار با بازگشت سرمایه بالا برای برندهای زیبایی

برندهای زیبایی و بازاریابی اینفلوئنسری در مشهد، جفت کاملی در بهشت بازاریابی هستند.

بازاریابی تأثیرگذار صنعتی ۲۱.۱ میلیارد دلاری و نیازی به گفتن نیست که برندهای زیبایی از این روش بسیار استفاده می‌کنند. یکی از دلایل اصلی موفقیت این ترکیب، ماهیت صنعت زیبایی است. زیبایی بصری است و این به اینفلوئنسرها فرصت زیادی برای تولید محتوا می‌دهد. از راهنماهای آموزشی تا بررسی محصولات، آنها می‌توانند در موضوعات مختلف ویدیو و راهنما بسازند که به برندها کمک می‌کند آگاهی خود را افزایش داده و اعتبار اجتماعی خود را تثبیت کنند.

تا حالا فکر کرده‌اید که آیا سرمایه‌گذاری در بازاریابی تأثیرگذار برای برند شما مناسب است؟ اگر جوابتان بله است با بهترین شرکت سئو در مشهد همراه باشید و ادامه مطلب را بخوانید.

مثال‌هایی از کمپین‌های موفق بازاریابی افراد تاثیرگذار در مشهد

چه عاملی باعث موفقیت بازاریابی تأثیرگذار برای برندهای زیبایی می‌شود؟ البته نرخ تعامل بالا، ترافیک و امثال آن مؤثرند، اما نرخ تبدیل مهم‌ترین معیار موفقیت یک کمپین است. بیایید به چند مثال نگاه کنیم!

همکاری مک کازمتیکس با جانی راس

صنعت زیبایی فضایی وسیع برای شمولیت، گشاده‌رویی و اصالت دارد؛ بنابراین، اینفلوئنسرهایی که این ارزش‌ها را ترویج می‌کنند، به‌طور خودکار برای برند مناسب هستند.

برند مک کاسمتیکس که نزدیک به چهل سال قدمت دارد، می‌داند چگونه با نیازهای همیشه در حال تغییر نسل زد همراه باشد. این برند پیام‌های خود را به‌طور یکپارچه در قالب‌های محتوایی‌اش جای می‌دهد و در صورت نیاز، طنز اثر را نیز حفظ می‌کند.

مثلاً، همکاری مک کاسمتیكس با جانی راس جانی راس، که یک آرایشگر حرفه‌ای و حالا شخصیت مشهور شبکه‌های اجتماعی است، درباره تصویر برند بسیار صحبت می‌کند. او ممکن است بیشتر به عنوان مدرس آرایش شناخته شود و در تیک‌تاک، فیسبوک و یوتیوب حضور پررنگی داشته باشد؛ اما فقط به این خلاصه نمی‌شود.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

با دقت به ویدیوهای او نگاه کنید، متوجه می‌شوید که پیام روشنی در محکوم کردن تعصب جنسیتی و همجنس‌گراهراسی در صنعت زیبایی دارند.

شرکت لوازم آرایشی مک با همکاری با او، به‌خوبی تصویری از خود به‌عنوان برندی باز و اصیل ارائه داد.

محتوای تولیدشده توسط کاربران برند میلک میکا‌آپ از سوی میکرو اینفلوئنسرهاهیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

مرز بین اینفلوئنسر و مصرف‌کننده به راحتی محو می‌شود. اما نباید فراموش کنیم که بازاریابی اینفلوئنسری در صنعت زیبایی فراتر از همکاری و تایید محصول است. باید تحلیل کنید که مخاطبان شما چه می‌خواهند و UGC نمونه‌ای عالی از این کار است. این به راحتی یکی از بهترین‌هاست. استراتژی‌های بازاریابی برای برندهای زیبایی با توجه به اینکه این روش به کاربران احساس شنیده شدن می‌دهد.

مثلاً، شیر آرایش آنها بیشتر به خاطر استفاده‌ی مکرر از میکرواینفلوئنسرها در صفحات اجتماعی خود شناخته می‌شوند. آنها در هنگام انتشار هر پست تبلیغاتی با اینفلوئنسرها، به کوچک‌ترین جزئیات توجه می‌کنند؛ مثلاً از ضمیرهای مناسب برای هر فرد هنگام تگ کردن در پست‌ها استفاده می‌کنند. این کار هرچند کوچک به نظر می‌رسد، اما نشان از رویکرد و احترام برند به مشتریانش دارد.

این پست رو در اینستاگرام ببینید

کمپین نایکا برای راه‌اندازی مجموعه ماسک‌های «خاک رس خنک»

حالا، انتخاب اینفلوئنسرهایی که با صدای برند شما همخوانی دارند و ایجاد کمپین‌ها یک چیز است. اما دادن آزادی خلاقیت به اینفلوئنسرها برای تولید محتوا بر اساس انتخاب خودشان، به تولید محتوای با کیفیت و متنوع منجر می‌شود. کمپین بازاریابی اینفلوئنسری نایکا که در فوریه ۲۰۲۳ برای تبلیغ… ماسک‌های رس خنک کننده کلای ایت کول همین کار رو کردم.

این برند دو کار درست انجام داد. اول، با اینفلوئنسرهایی همکاری کرد که علاقه‌ی واقعی به مراقبت از پوست و زیبایی داشتند. دوم، به آن‌ها اجازه داد تا محتوایی تولید کنند که با مخاطبان هدفشان هم‌خوانی داشت. این کمپین به راحتی بیش از ۳ میلیون نمایش و ارزش رسانه‌ای حدود پنج تا هفت لاک به‌دست آورد و به موفقیت بزرگی دست یافت.

Nykaa’s Campaign to Launch the ‘Clay it Cool’ Mask Range

علاوه بر این، نایکا این کمپین را در شبکه‌های اجتماعی مختلفی از جمله فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب اجرا کرد که منجر به تعامل بسیار بالا شد. بنابراین، این کمپین نه تنها کاربران بیشتری را جذب کرد، بلکه فروش را نیز افزایش داد. چه چیزی بیشتر از این می‌توان از یک برند انتظار داشت؟

در حالی که بسیاری آژانس‌های بازاریابی برای برندهای زیبایی می‌توانید با اینفلوئنسرهای بسیار مشهور تماس بگیرید، اما همکاری با میکرو اینفلوئنسرهای با نفوذ قوی هم کاملا مناسب است. فقط باید مطمئن شوید که همکاری شما با اینفلوئنسرها برای هر دو طرف سودمند باشد. اگر در انتخاب اینفلوئنسر برای همکاری مردد هستید، از شرکت‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی در مشهد ممکن است منطقی باشد که برای اطمینان از تصمیم درست، این کار را انجام دهید.

بازاریابی تأثیرگذار در صنعت زیبایی چگونه استفاده می‌شود؟

وقتی به اصطلاح «اینفلوئنسر» فکر می‌کنیم، اینستاگرام به دلیل تعداد زیادی از اینفلوئنسرهایی که پرورش داده، بلافاصله به ذهن می‌رسد. بنابراین، گستره‌ی تولید محتوا مستقیماً با تعداد قالب‌های ارائه شده توسط پلتفرم‌ها متناسب است.

ببینیم چه می‌شود.

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

نقد و بررسی محصول یا نسخه نمایشی

اینفلوئنسر‌ها محتوایی تولید می‌کنند که در قالب پست تصویری با توضیحات طولانی یا ویدیوی کوتاه، محصولاتی مثل لوازم مراقبت از پوست، مو و یا آرایش را بررسی می‌کنند. این پست‌ها به کاربران دیدگاهی نسبت به محصول می‌دهند و به آن‌ها در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک می‌کنند.

راهنمای عملی

ساخت آموزش‌های استفاده از محصولات آرایشی یکی از برجسته‌ترین روش‌های بازاریابی این محصولات است. در این روش، برندها با اینفلوئنسرهایی همکاری می‌کنند تا محصولات خود را در این آموزش‌ها به نمایش بگذارند.

دانش و ارتباط دوستانه‌ی اینفلوئنسر با مخاطبانش، حس واقعیتی به آموزش می‌دهد و اعتماد و اعتبار قوی‌ای می‌سازد که مخاطبان را به خود جذب می‌کند.

فیلم‌های آنباکسینگ

در این ویدیوها، اینفلوئنسرها آنچه برندها برایشان می‌فرستند را نشان می‌دهند و هیجان و سر و صدای زیادی پیرامون راه‌اندازی محصولات ایجاد می‌کنند. در بیشتر موارد، این محصولات در بسته‌بندی‌ها و جعبه‌های جذاب و جالب توجهی ارائه می‌شوند و مخاطبان عاشق دیدن این ویژگی‌ها در ویدیوها هستند. این ویدیوهای آنباکسینگ را می‌توان مانند باز کردن هدیه‌ای با دوست و شریک شدن در هیجان آن دانست.

برای همکاری با اینفلوئنسر‌ها و تولید محتوای جذاب تبلیغاتی محصولاتتان، می‌توانید مستقیماً با اینفلوئنسرهای مرتبط تماس بگیرید یا اگر بودجه کافی دارید یا هدف بزرگی را دنبال می‌کنید، از شرکت‌های واسطه کمک بگیرید. آژانس‌های بازاریابی افراد تاثیرگذار با همکاری یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار، دیگر نیازی به صرف وقت برای تحقیق درباره اینفلوئنسرها، برقراری ارتباط صحیح با آن‌ها و طی کردن کل فرآیند بدون اطمینان از دریافت پاسخ مثبت نخواهید داشت.

حالا که با شیوه‌های بازاریابی اینفلوئنسرهای زیبایی آشنا شدیم، بیایید چند نمونه‌ی واقعی از کمپین‌های غول‌های بزرگ صنعت زیبایی را بررسی کنیم!

در خلاصه برای مشهدی ها

بازاریابی تأثیرگذار در صنعت زیبایی همچنان در حال تحول است، زیرا به برندها امکان می‌دهد از صدای واقعی تأثیرگذاران استفاده کرده و نتایج معناداری کسب کنند. بنابراین، این بی‌شک راهی آسان و بسیار قدرتمند برای گسترش نفوذ و هدف قرار دادن مخاطبان مناسب است. اگرچه ما به کمپین‌های برجسته بازاریابی تأثیرگذار سال اشاره کردیم، اما شما هنوز هم باید به نیازهای برند خود واقف باشید و هنگام طراحی یک کمپین، تعیین کنید که صدای کدام تأثیرگذار بهترین هماهنگی را دارد.

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *