تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

۱۲ روند سئو تجارت الکترونیک برای سال ۲۰۲۴ در مشهد

آنچه در این مقاله می خوانید:

در این مطلب، ۱۲ روند تجارت الکترونیک را بررسی خواهیم کرد تا به شما در بهینه سازی برای ترجیحات فعلی مشتریان، روش‌های پرداخت و موارد دیگر کمک کنیم.

12 روند سئو تجارت الکترونیک برای سال 2024 در مشهد

    1. برای جستجوی صوتی بهینه سازی شود
    2. برند قوی‌تری بسازید.
    3. تجربه کاربری (UX) مثبت ایجاد کنید
    4. تحلیل‌هایتان را پیگیری کنید.
    5. سایت خود را ایمن کنید
    6. از نشانه‌گذاری ساختاری محصولات (Product Schema Markup) استفاده کنید.
    7. واقعیت افزوده را در آغوش بگیرید
    8. با الزامات قانون آمریکاییان دارای معلولیت (ADA) مطابقت یابد
    9. بازاریابی ویدیویی را شروع کنید
    10. **اولویت با پایداری**
    11. بهبودهای محلی هدفمند
    12. در شخصی‌سازی سرمایه‌گذاری کنید.
  • برای جستجوی صوتی بهینه سازی شود
  • برای جستجوی صوتی بهینه سازی شود
  • برند قوی‌تری در مشهد بسازید.
  • برند قوی‌تری بسازید.
  • تجربه کاربری مثبت (UX) ایجاد کنید
  • تجربه کاربری مثبت (UX) بسازید
  • تحلیل‌های خود را پیگیری کنید
  • آنالیزهای خود را رصد کنید.
  • سایت خود را ایمن کنید
  • امنیت سایت خود را تامین کنید
  • از نشانه گذاری طرح محصول استفاده کنید
  • از نشانه‌گذاری طرح محصول (Product schema markup) استفاده کنید.
  • واقعیت افزوده را بپذیر
  • AR را در آغوش بگیر
  • مطابق با قوانین دسترسی افراد معلول (ADA) عمل کنید
  • مطابقت با قوانین ADA
  • بازاریابی ویدیویی را شروع کنید
  • بازاریابی ویدئویی را شروع کنید
  • اولویت با پایداری
  • اولویت با پایداری
  • بهبودهای محلی هدف
  • بهبودهای محلی هدفمند
  • در شخصی‌سازی سرمایه‌گذاری کنید

در شخصی‌سازی سرمایه‌گذاری کنید.

 

بهینه سازی برای جستجوی صوتی در مشهد

بهینه‌سازی جستجوی صوتییکی از سریع‌ترین‌ها در حال رشد استسئو تجارت الکترونیکروشی که افراد برای جستجو در اینترنت استفاده می‌کنند، از طریق جستجوی صوتی انجام می‌شود. این روش برای جستجو و حتی خرید محصولات به کار می‌رود. از جمله محبوب‌ترین دستگاه‌های صوتی می‌توان به الکسا، گوگل هوم، سیری و کورتانا اشاره کرد.

آیا می‌دانستید که29 درصد از افرادبا افزایش محبوبیت جستجوی صوتی، بهینه سازی سایت شما برای جذب بازدیدکنندگان این نوع جستجو اهمیت زیادی دارد.برنامه سئو فروشگاه آنلاین خود را ارزیابی کنید.برای این کاربران.

چگونه از جستجوی صوتی برای سئو در تجارت الکترونیک استفاده کنیم

برای شروع بهینه سازی کمپین سئو برای جستجوی صوتی، می‌توانید این چند قدم را بردارید:

کلیدواژه‌های بلند را انتخاب کنید.

از کلمات کلیدی بلند استفاده کنید

مانند سئوی سنتی، شما باید برای جستجوهای صوتی از کلمات کلیدی بلند استفاده کنید. کلمات کلیدی بلند، عبارت هایی هستند که سه کلمه یا بیشتر دارند. مثلا «بوت فولادی مشکی» یک کلمه کلیدی بلند است که دقیقاً نشان می دهد مخاطب شما چه چیزی را جستجو می کند.

 

وقتی افراد با این عبارت جستجو می‌کنند، به دنبال محصولاتی می‌گردند که چکمه‌هایی با پنجه فولادی و رنگ مشکی هستند. بهینه‌سازی برای عبارات جستجوی طولانی بسیار مهم است زیرا بسیاری از افراد هنگام جستجوی صوتی از این نوع عبارات استفاده می‌کنند.

مشاهده این مطلب  8 دلیل برای انتخاب شرکت طراحی وب حرفه‌ای به جای فریلنسر در مشهد

بسیاری از جستجو‌های صوتی ۶ تا ۱۰ کلمه یا بیشتر طول دارند. مردم معمولاً هنگام صحبت کردن بیشتر از زمان تایپ کردن حرف می‌زنند. با تطبیق خود با کلمات کلیدی بلند، شما به کسب و کار خود کمک خواهید کرد تا به سرنخ‌های بیشتری که علاقه‌مند هستند دست پیدا کنید. شما در نتایج جستجوی مرتبط‌تر ظاهر خواهید شد و به کسب و کار خود کمک خواهید کرد تا در نتایج مرتبط‌تر رتبه بالاتری داشته باشد.

برای سوالات بهینه سازی کن

بهینه سازی برای پرسش ها در مشهد

در جستجوی صوتی، کاربران بیشتر تمایل به پرسیدن سوال دارند تا گفتن عبارات. به عنوان مثال، آنها می گویند “کجا می توانم چکمه استیل نوک مشکی بخرم؟” به جای “چکمه استیل نوک مشکی”. بهینه سازی برای سوالات بسیار مهم است، زیرا افراد به جای ذکر کلمات کلیدی، سوال می پرسند. این یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های بین جستجوی صوتی و سئو است.

از عبارت‌های محاوره‌ای استفاده کن

از عبارات محاوره‌ای استفاده کن

هنگام تطبیق با جستجوی صوتی، به نحوه صحبت مردم توجه کنید. اگر می‌خواهید در مقابل سرنخ‌های مرتبط ظاهر شوید، باید کلمات و عبارات محاوره‌ای بیشتری را که ممکن است استفاده کنند، در نظر بگیرید.

گویش می‌تواند تعیین کند که آیا شما در نتایج جستجوی صوتی مرتبط ظاهر می‌شوید یا خیر. به عنوان مثال، بسیاری از مردم “نوشابه” می‌گویند، در حالی که دیگران “آب گازدار” می‌گویند. اگر می‌خواهید در منطقه‌ای که از “آب گازدار” استفاده می‌کنند رتبه‌بندی شوید، باید از این کلمه کلیدی استفاده کنید تا مطمئن شوید که مخاطبان را به صفحه‌تان جذب می‌کنید. شما نمی‌خواهید به دلیل عدم تطبیق با عبارت‌های مناسب، مخاطبان را از دست بدهید.

برند قوی‌تری بسازید

برند شما بخش مهمی از کسب و کارتان در مشهد است. وقتی مردم با برند شما بیشتر آشنا می‌شوند، احتمال انتخاب شما نسبت به رقبا بیشتر می‌شود. آشنایی با برند اعتماد مخاطبان شما را جلب می‌کند. آنها برند شما را به خوبی می‌شناسند و نسبت به خرید محصولات شما احساس اطمینان دارند.

علاوه بر شناخته شدن برندتان توسط مخاطبان، باید با افراد تاثیرگذار در حوزه کاری خودتان نیز ارتباط برقرار کنید. خواه این افراد وبلاگ‌نویس باشند یا افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی، برای اینکه محصولاتتان را در صفحات آن‌ها معرفی کنند، لازم است برندتان را به آن‌ها بشناسانید.

چگونه برای سئو تجارت الکترونیکی، یک برند قوی بسازیم

در اینجا راه‌هایی برای تقویت برند تجارت الکترونیکی شما آورده شده است:

ثابت قدم باش

بهترین راه برای ساختن برندتان، حفظ ثبات و یکپارچگی آن است. اگر می‌خواهید مردم کسب‌و‌کارتان را به یاد داشته باشند، باید برایشان آسان باشد. ثبات در همه زمینه‌ها به ساختن برندتان کمک خواهد کرد.

مشاهده این مطلب  چهار راه برای بهبود ارتباطات بحران در کسب و کارهای کوچک در مشهد

وقتی محتوایی در سایت، وبلاگ یا هر شبکه اجتماعی منتشر می‌کنید، هویت برند شما باید یکسان باشد. رنگ، طراحی و فونت در تمام عکس‌ها و ویدیوهایی که منتشر می‌کنید باید یکسان باشد تا تصویر برند شما ثابت بماند.

به لحن صحبتت دقت کن.

علاوه بر جنبه‌های بصری برندتان، لحن برندتان نیز باید ثابت باشد. وقتی محتوا می‌سازید یا اطلاعاتی را در وب‌سایت‌تان قرار می‌دهید، مطمئن شوید که محتوا لحن یکسانی دارد. این کار به شما کمک می‌کند تا برای مخاطبان‌تان برندتان را بسازید.

ارزش خودتان را نشان دهید

اگر می‌خواهید برندتان از دیگر برندهای تجارت الکترونیکی متمایز شود، ارزش برند خود را به مخاطبانتان نشان دهید.

به محض ورود کاربران به سایت شما، باید احساس کنند که بخشی از کسب‌وکار شما هستند. از بازدیدکنندگان خود استقبال کنید و بلافاصله آنها را درگیر کنید. این می‌تواند به سادگی ارائه یک پیشنهاد در اولین بازدید آنها از سایت شما باشد.

یک کوپن تخفیف می‌تواند بلافاصله مشتریان را جذب کند و آن‌ها را به تعامل با برند شما ترغیب کند.

تجربه کاربری مثبتی ایجاد کنید.

تجربه کاربریبخشی حیاتی از حضور شما در اینترنت است و از طرفی، امری معمول است.مشکل سئو در تجارت الکترونیکزمانی که کاربران به وبسایت شما هدایت می شوند، باید برای آنها تجربه کاربری مثبتی فراهم کنید.

اگر مخاطبان تجربه خوبی از وب‌سایت شما داشته باشند، درگیر و به صفحه‌ی شما علاقه‌مند می‌مانند. این یعنی آن‌ها زمان بیشتری را صرف شناخت کسب‌وکار شما و آگاهی از محصولاتتان می‌کنند.

ایجاد یک تجربه کاربری خوب به کسب و کار شما در افزایش نرخ تبدیل کمک می‌کند. مردم زمان بیشتری را صرف شناخت برند شما می‌کنند و شما را نسبت به رقبا انتخاب خواهند کرد. این فرصتی برای رشد مالی کسب و کار شما و جذب مشتریان وفادار است.

چگونه تجربه کاربری (UX) را برای سئو تجارت الکترونیکی بهبود بخشیم؟

برای بهبود تجربه کاربری مخاطبان خود، می‌توانید جنبه‌های مختلفی را تغییر دهید. در اینجا چند عنصر اصلی که در سال 2024 باید روی آنها تمرکز کنید، آورده شده است:

    • بهبود سرعت صفحهسرعت بارگذاری صفحه، عامل مهمی در تعیین ماندن یا رفتن مخاطبان در صفحه شما است. اگر صفحه شما به کندی بارگذاری شود، مخاطبان صفحه شما را ترک کرده و به صفحات رقبای شما خواهند رفت. برای جلوگیری از این اتفاق، در…سرویس‌های سرعت بخشیدن به صفحهبرای اطمینان از عملکرد روان صفحه شما
    • **تمرکز بر طراحی تجربه کاربری:**هنگامی که کاربران در سایت شما گشت و گذار می‌کنند، مهم است که طراحی شما برای مخاطبان شما دوستانه و آسان برای استفاده باشد. اگر می‌خواهید مخاطبان را در صفحه خود مشغول نگه دارید، باید حرکت در سایت را برای آن‌ها آسان کنید. تمرکز خود را بر نگه‌داشتن چیدمان و ناوبری آسان برای استفاده برای مخاطبان خود بگذارید.
مشاهده این مطلب  آیا می‌دانید آژانس شما در مشهد چقدر ارزش دارد؟

عناصر جذاب اضافه کنید.وبسایت خود را با متن سنگین نکنید. از عناصر بصری مانند عکس، اینفوگرافیک و ویدیو استفاده کنید تا مخاطبان خود را درگیر و مشتاق نگه دارید. این کار به شما کمک می‌کند تا تجربه بهتری برای مخاطبان خود رقم بزنید و وبسایتتان را از لحاظ بصری جذاب‌تر کنید.

.

تحلیل‌های خود را پیگیری کنید

اگر می‌خواهید نتایج بهتری از کمپین سئو خودتان بگیرید، باید روی تحلیل‌هایتان تمرکز کنید.تحلیل داده‌های وب‌سایت شما به درک نحوه تعامل کاربران با سایت و شناسایی نقاط ضعف در کمپین شما کمک می‌کند.

نحوه نظارت بر تحلیل‌های سئو برای تجارت الکترونیک

می‌توانید تحلیل خود را با گوگل آنالیتیکس یا برنامه‌هایی مانندمارکتینگ کلاد اف ایکسنرم افزار اختصاصی ما برای مشتریان WebFX. این به شما بینش عمیقی در مورد عملکرد کمپین شما می‌دهد.

با بررسی آمار وب‌سایتتان، فرصتی برای ارتقا آن ایجاد می‌کنید. بهبود وب‌سایت، تجربه کاربری بهتری را برای مخاطبان شما فراهم می‌کند و آنها را به خرید محصولات یا خدمات شما تشویق می‌کند.

تجربه کاربری (UX) و تحلیل داده به طور مکمل یکدیگر عمل می‌کنند، چرا که هر دو بر ایجاد تجربه بهتر برای مخاطب تمرکز دارند و این امر منجر به افزایش تبدیل در کسب و کار شما می‌شود.

سایت خود را امن کنید

با گسترش روزافزون اینترنت، امنیت آنلاین اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. شما می‌خواهید مشتریان‌تان در هنگام حضور در سایت‌تان احساس امنیت داشته باشند. بهترین راه برای دستیابی به این هدف، اطمینان از امن بودن سایت شماست.

یک سایت امن به کاربران حس راحتی بیشتری برای وارد کردن اطلاعات شخصی خود جهت خرید محصولات در سایت شما می‌دهد. این یعنی هرچه سایت شما امن‌تر باشد، تبدیلات بیشتری خواهید داشت.

امنیت سایت برای سئو تجارت الکترونیکی

در اینجا چند راه برای کمک به امنیت وبسایت تجارت الکترونیکی وجود دارد:

    • از گواهی SSL استفاده کنید.سایت‌هایی که در ابتدای آدرسشان «https» دارند، سایت‌های امن هستند.گواهی SSLبرای این که آدرس سایت شما با “https” شروع شود
    • یک سرویس میزبانی امن انتخاب کنیدامنیت وبسایت شما به اندازهمیزبانیافتن یک سرویس میزبانی امن می‌تواند امنیت وب‌سایت شما برای خریداران را بیشتر کند.
    • از ابزارهای امن پرداخت استفاده کنیدارائه چندین روش پرداخت، درخواست CVV و اجتناب از ذخیره اطلاعات می‌تواند به حفاظت از اطلاعات کاربر کمک کند.
    • وبسایت خود را به طور مرتب به‌روزرسانی کنید.تکنولوژی مرتبا تغییر می‌کند، پس حفظ امنیت وب سایت برای محافظت از مشتریان ضروری است.

 

از نشانه‌گذاری طرحواره محصول استفاده کنید

ترند بعدی سئو در تجارت الکترونیک، شامل به کارگیری و به‌روزرسانی نشانه‌گذاری ساختاری (Schema markup) است.

نشانه گذاری طرحواره محصولبه نوعی داده ساخت یافته اشاره دارد که به موتورهای جستجو (و کاربران) کمک می‌کند تا صفحه و محصول شما را بهتر درک کنند. با توجه به نوع داده ساخت یافته، صفحه محصول شما در نتایج جستجو ظاهر جذاب‌تری پیدا می‌کند، مانند نمایش ستاره‌ها و قیمت محصول.

مشاهده این مطلب  مزایا و چالش‌های بازاریابی محتوا با هوش مصنوعی در مشهد

 

در اکثر موارد، مشاغل از نشانه‌گذاری محصول استفاده می‌کنند که می‌تواند با AggregateOffer و Offer ترکیب شود. اگر از داده‌های ساختاریافته در وب‌سایت و صفحات محصول خود استفاده می‌کنید، این نشانه‌گذاری را به کد سایت خود اضافه خواهید کرد. اگر با کدگذاری و استفاده از داده‌های ساختاریافته آشنا نیستید، یک توسعه‌دهنده می‌تواند در انجام این کار به شما کمک کند.

نحوه استفاده از اسکیما محصول برای سئو تجارت الکترونیکی

آماده استفاده از نشانه گذاری طرح محصول هستید؟ پس با این نکات سئو برای تجارت الکترونیک شروع کنید:

از ابزار “کمک به نشانه‌گذاری داده‌های ساخت‌یافته گوگل” استفاده کنید.

از ابزار نشانه گذاری داده های ساختاریافته گوگل استفاده کنید.

باابزار نشانه گذاری داده های ساخت یافته گوگلایجاد برچسب محصول برای صفحات شما بسیار آسان است.فقط این مراحل را دنبال کنید:

ابزار نشانه‌گذاری داده‌های ساخت‌یافته گوگل

      1. «محصولات» را انتخاب کنید
      2. آدرس صفحه محصول خود را وارد کنید یا کد HTML آن صفحه را قرار دهید.
      3. روی «شروع برچسب گذاری» کلیک کنید.
      4. متن یا تصویر روی صفحه را انتخاب کنید و برچسب مربوطه مثل “تصویر” یا “نام” را انتخاب کنید.
      5. «برای هر تگ‌هایی که نمی‌توانید از طریق هایلایت کردن اضافه کنید، گزینه «اضافه کردن تگ‌های گم شده» را انتخاب کنید.»
      6. وقتی نشانه‌گذاری تمام شد، روی «ایجاد HTML» کلیک کنید.
      7. فایل توضیحات محصول را دانلود کنید.
  • «محصولات» را انتخاب کنید
  • آدرس صفحه محصول خودتان را وارد کنید یا کد HTML صفحه را در اینجا قرار دهید.
  • “بر روی “شروع برچسب گذاری” کلیک کنید”
  • متن یا تصویر را در صفحه انتخاب کرده و برچسب مرتبط مانند “تصویر” یا “نام” را انتخاب کنید.
  • “برای هر تگی که نمی‌توانید با انتخاب آن اضافه کنید، گزینه “اضافه کردن تگ‌های گم شده” را انتخاب کنید.”
  • وقتی تگ گذاری تمام شد، روی «ایجاد HTML» کلیک کنید.
  • فایل برچسب گذاری محصول را دانلود کنید

اگر داده‌های ساختاریافته به صفحه خود اضافه می‌کنید، نشانه‌گذاری را قبل از تگ «» و در نزدیکی انتهای صفحه قرار دهید. اگر با نسخه HTML صفحات آشنا نیستید یا راحت نیستید، کد و اطلاعات را به توسعه‌دهنده شرکت خود منتقل کنید.

تمام نشانه‌گذاری طرح محصول را آزمایش کنید.

تمامی نشانه‌گذاری‌های طرحواره محصول را بررسی کنید.

حتی اگر با استفاده از داده‌های ساختاریافته آشنا هستید، تست آن را نادیده نگیرید. بررسی مجدد نشانه‌گذاری طرحواره محصولتان، هم در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند و هم تضمین می‌کند که طرحواره شما به درستی نمایش داده می‌شود.

مشاهده این مطلب  برچسب‌های NFC چگونه به ایمن‌سازی محموله‌ها کمک می‌کنند؟

 

فقط کد ساختار یافته داده یا آدرس صفحه خود را وارد کنید و گوگل بقیه کارها را انجام خواهد داد. گزارش شما هرگونه خطا و هشدار را برجسته می‌کند، همچنین نحوه رفع این مشکلات را نشان می‌دهد. اگر از ابزار تست نتایج غنی استفاده می‌کنید، می‌توانید پیش‌نمایش چگونگی نمایش نشانه‌گذاری و صفحه خود را در نتایج جستجو مشاهده کنید.

از واقعیت افزوده (AR) استفاده کنید.

واقعیت افزوده از اشیاء سه‌بعدی تولیدشده توسط کامپیوتر برای ایجاد تجربه‌ای تعاملی استفاده می‌کند که اشیاء دنیای واقعی و اشیاء تولیدشده توسط کامپیوتر را با هم ترکیب می‌کند.

با واقعیت افزوده، کسب‌وکار شما روش تازه‌ای برای تعامل (و کمک) به خریداران آنلاین پیدا می‌کند. ارتقای لیست محصولات شما با ویژگی واقعیت افزوده می‌تواند به کاربران کمک کند تا محصول شما را در حال کار ببینند و همچنین آن را در خانه خود امتحان کنند.

نسخه سه‌بعدی محصول شما به خریداران کمک می‌کند تا از هر زاویه و ویژگی محصول شما را ببینند. علاوه بر این، آنها می‌توانند محصول را در خانه خود پیش‌نمایش کنند. هر دو مزیت به کاربران اعتماد بیشتری برای خرید محصول شما می‌دهند.

مانند نشانه‌گذاری اسکیما محصول، واقعیت افزوده نیز ظاهر صفحه محصول شما را در نتایج جستجو بهبود می‌بخشد. به عنوان مثال، در گوگل، سایت شما دکمه «مشاهده در ۳D» را نمایش می‌دهد. این دکمه فضای شما را در نتایج جستجو گسترش می‌دهد و به وب‌سایت شما کمک می‌کند تا برجسته شود.

استفاده از AR برای سئو در تجارت الکترونیک

اگر فکر می‌کنید مشتریان‌تان از دسترسی به محصولات شما از طریق واقعیت افزوده (AR) بهره‌مند می‌شوند، تغییرهای لازم را در وبسایت خود انجام دهید. تحقیق کنید که وبسایت شما به چه چیزهایی برای پشتیبانی از تجارب AR نیاز دارد. سپس، تغییرات لازم را برای تحقق این امر انجام دهید.

برای بهترین نتیجه، از محصولات پرفروش خود شروع کنید و روی آن‌ها تمرکز کنید. اگر نتایج مثبتی از ارائه تجربیات واقعیت افزوده بر روی این محصولات مشاهده کردید، می‌توانید این ویژگی را به بقیه محصولات خود نیز اضافه کنید.

به استانداردهای دسترسی افراد دارای معلولیت (ADA) مطابقت پیدا کردن

رعایت قوانین ADA از دیگر روندهای سئو در تجارت الکترونیک است که شرکت ها باید به آن اولویت دهند.

انطباق با قانون آمریکاییان دارای معلولیتاین قانون به استانداردهای طراحی قابل دسترسی برای افراد دارای معلولیت اشاره دارد. این قانون تصریح می‌کند که تمام فناوری‌های الکترونیکی و اطلاعاتی، مانند وب‌سایت‌ها، باید برای همه، از جمله افراد دارای معلولیت، قابل دسترسی باشند.

مطابقت با ADA ممکن است به شکل فونت بزرگتر یا قابلیت تبدیل متن به صدا باشد.

 

حذف بخشی از بازار هدف شما، به طور عمدی یا غیرعمدی، مانع از رسیدن کسب و کارتان به پتانسیل کامل در زمینه فروش و درآمد می‌شود. با سرمایه‌گذاری در انطباق با ADA به عنوان بخشی از استراتژی سئو فروشگاه اینترنتی خود، می‌توانید به بازار هدف خود دسترسی پیدا کنید و رشد کنید.

مشاهده این مطلب  11 ابزار هوش مصنوعی برای ساخت وبسایت و صفحات فرود در مشهد

چگونه تغییرات مطابق با قانون ADA را برای سئو تجارت الکترونیکی پیاده‌سازی کنیم.

این روند را با استفاده از این نکات سئو برای تجارت الکترونیکی، جزئی از استراتژی خود کنید.

یک شرکت طراحی وب استخدام کنید که در زمینه مطابقت با قانون دسترسی افراد معلول (ADA) تخصص دارد.

یک آژانس طراحی وب استخدام کنید که در رعایت قوانین دسترسی افراد دارای معلولیت (ADA) تخصص دارد.

در حالی که می‌توانید به‌طور داخلی با استاندارد‌های ADA سازگار شوید، این کار برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMB) با تعداد کارمند کمتر دشوار است. اگر توسعه‌دهنده‌ی شما هیچ اطلاعی از استاندارد‌های ADA نداشته باشد، این کار حتی دشوارتر خواهد شد.

به همین دلیلاستخدام یک شرکت طراحی وبانتخاب یک شرکت متخصص در زمینه انطباق با ADA یک انتخاب هوشمندانه است. با این روش، شما به طور مستقیم به یک تیم کامل از طراحان و توسعه‌دهندگان با تجربه در زمینه انطباق با ADA دسترسی خواهید داشت. آنها می‌توانند وبسایت شما را به سرعت با این استانداردها تطبیق دهند که این امر زمان شرکت شما در تجارت الکترونیک را ذخیره می‌کند و شما را از نگرانی‌های مربوط به عدم انطباق رها می‌کند.

تمرکز بر انطباق خودکار با قانون آمریکاییان دارای معلولیت در مقابل انطباق دستی با این قانون

تمرکز بر روی رعایت خودکار قوانین ADA در مقابل رعایت دستی این قوانین

چه با کمک یک برنامه‌نویس داخلی و چه با کمک یک آژانس، تلاش‌های خود را برای رعایت قوانین تا حد امکان خودکار کنید. این روش، زمان شما را صرفه‌جویی می‌کند و علاوه بر آن، خطاها را نیز کاهش می‌دهد.

اگر وب‌سایت وردپرسی دارید، می‌توانید از میانچند افزونه مختلفمانندمجموعه دسترسی(این کار به شما کمک می‌کند تا انطباق با قوانین دسترسی برای افراد دارای معلولیت (ADA) را خودکار کنید. در اکثر موارد، این افزونه‌ها به اشتراک‌گذاری پولی نیاز دارند.

بازاریابی ویدیویی را آغاز کنید.

بازاریابی ویدیویی اهمیت زیادی دارد.بهینه‌سازی سئو برای تجارت الکترونیکی در سال ۲۰۲۴ اهمیت بسیار بالایی دارد و این موضوع به زودی تغییر نخواهد کرد.

وقتی صحبت از نتایج جستجو می‌شود، ویدیو جایگاه برتر را به خود اختصاص می‌دهد. شما می‌توانید در قسمت برجسته قرار بگیرید که در صدر همه نتایج دیگر قرار دارد.

 

نتایج جستجوی تصویری گوگل نیز کاربران را تشویق می‌کند تا روی نتایج کلیک کنند و به جستجو ادامه ندهند.

 

استفاده از بازاریابی ویدئویی برای سئوی تجارت الکترونیک

ویدئو را با این نکات سئو برای تجارت الکترونیکی در استراتژی خود بگنجانید.

مشاهده این مطلب  رایج‌ترین اشتباهات صفحه فرود در مشهد

یک ویدیو خانگی بسازید

یک ویدیوی خانگی بساز.

خیلی از کسب‌وکارها از بازاریابی ویدئویی دوری می‌کنند چون نگران ساختن ویدئویی در سطح فیلم‌های پرفروش هستند. اما در بازاریابی ویدئویی، نیازی به ساخت فیلمی در سطح هالیوود نیست. مردم اول از همه به دنبال محتوای واقعی و اطلاعات دقیق هستند.

اولین ویدیوی خود را، مثلاً یک مرور کلی بر محصول یا پخش زنده، با گوشی هوشمند ضبط کنید. فقط به یاد داشته باشید که قبل از شروع، آنچه می خواهید بگویید را به صورت خلاصه بنویسید. به این ترتیب ویدیوی شما مختصر و مفید خواهد بود و کاربران را درگیر خود نگه می‌دارد.

ساخت ویدیوهای چند منظوره

 

 

برای داشتن یک استراتژی بازاریابی ویدیویی مؤثر، روی ساخت ویدیوهای چندمنظوره تمرکز کنید. اینها ویدیوهایی هستند که می‌توانید در وبسایت خود در مکان‌های مختلف استفاده کنید. معمولاً این ویدیوها موضوعات کلی را پوشش می‌دهند و همین امر باعث انعطاف‌پذیری آنها می‌شود. به عنوان مثال، کسب‌وکارتان می‌تواند یک ویدیوی معرفی‌نامه‌ای بسازد. شما می‌توانید این ویدیو را در صفحات مختلف سایت خود، از صفحات محصول تا صفحه “درباره ما”، قرار دهید. حتی بهتر از این، می‌توانید این ویدیو را در رسانه‌های اجتماعی هم به اشتراک بگذارید.

اولویت با پایداری باشد.

امروزه بیش از هر زمان دیگری، مصرف کنندگان به خرید پایدار اهمیت می‌دهند. اگر مزایای دوستدار محیط زیست خود را تبلیغ نکنید، ممکن است فرصت‌های فروش آنلاین را از دست بدهید.

حتی اگر شرکت شما کاملاً سبز نیست، برجسته کردن ویژگی‌های پایدار شما به افرادی که به دنبال محصولات دوستدار محیط زیست، گیاهی و یا محصولات مرتبط هستند، کمک می‌کند تا به وبسایت شما برسند.

 

چطور پایایی را در وبسایت خود اولویت بندی کنیم

در اینجا چند روش برای برجسته کردن رویکردهای پایدار شما در تجارت الکترونیک آورده شده است:

    • بسته بندیاستفاده از بسته‌بندی‌های دوستدار محیط زیست یک تغییر ساده است که می‌تواند به شما کمک کند به مشتریان‌تان نشان دهید که به محیط زیست اهمیت می‌دهید. به عنوان مثال، جایگزین کردن فوم‌های بسته‌بندی با نمونه‌های زیست تجزیه‌پذیر، یک تغییر کوچک و موثر است که می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.
    • بازیافتمی‌توانید به روش‌های مختلفی بازیافت انجام دهید. مثلا اگر محصولاتی می‌فروشید که پس از باز شدن قابل استفاده مجدد نیستند، مطمئن شوید که آن‌ها را به طور موثر دور می‌اندازید و مجدد استفاده می‌کنید.
    • نظارت بر بازدهیدر حالی که بسیاری از مردم انتظار دارند که هر چیزی که می‌خرند قابل بازگشت باشد، این امر به سوخت، انرژی و ضایعات اضافی نیاز دارد. داشتن یک سیاست بازگشت پایدار گزینه‌ای است که از هدر رفتن بی‌مورد جلوگیری می‌کند و در عین حال به افرادی که کالاهای آسیب دیده یا شکسته دریافت می‌کنند، احساس امنیت می‌دهد.
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای صنعت تجارت الکترونیک در مشهد

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای تجارت الکترونیک، به کسب‌وکارها در مشهد در جمع‌آوری و تفسیر...

5 راه برای بهبود نرخ کلیک ایمیل‌های بازاریابی در مشهد

بازاریابی ایمیلی یکی از مؤثرترین روش‌ها برای ارتباط با مشتریان جدید و فعلی است! تخمین زده می‌شود که در...

5 اصل ماندگار برای مدیرانی که می‌خواهند در بازاریابی دیجیتال در مشهد موفق شوند

همه جا در مورد ترفندها و روش‌های انقلابی برای موفقیت در وب می‌شنوید. اگرچه اصول بازاریابی دیجیتال هیچ‌گاه...

سه نکته مهم درباره شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی در تجارت الکترونیک در مشهد

همه‌گیری کووید-۱۹ باعث افزایش چشمگیر فروش خرده‌فروشی آنلاین و نیاز به رسانه‌های خرده‌فروشی شد. در چند...

چرا برند شما در مشهد باید در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی، حضور فعال و جذاب داشته باشد؟

رسانه‌های اجتماعی همچنان یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی برای برندها هستند و صرف نظر از آنچه می‌شنوید،...

بهترین روش‌ها برای رشد برند شخصی از طریق وبلاگ‌نویسی در مشهد

چه برای نیازهای شخصی و چه تجاری، وبلاگ‌نویسی می‌تواند به تقویت تصویر برند شما کمک کند. یکی از محبوب‌ترین...

مزایا و چالش‌های بازاریابی محتوا با هوش مصنوعی در مشهد

تصور کنید دیگر هیچ‌گاه با مشکل کمبود ایده در مشهد مواجه نشوید. این قدرت هوش مصنوعی مولد است، دستیار قابل...

ایجاد محتوای عالی با هوش مصنوعی در مشهد

وارد کردن محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی به استراتژی بازاریابی محتوا، مثل قدم گذاشتن به دریای ناشناخته...

9 مزیت مهم بازاریابی محتوا در مشهد

بازاریابی محتوا یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های بازاریابی در مشهد است که امروزه ۹۷ درصد بازاریابان...

ایجاد شخصیت‌های خریدار جذاب: راهنمای برندهای جواهرسازی در مشهد با مثال

ایجاد شخصیت‌های خریدار جذاب: راهنمای برند جواهرات با مثال‌ها لطفا برای شروع، معرفی راهنمای جامع ما در...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570