تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

برای رقابت، تجربه برند را در مشهد ارتقا دهید

آنچه در این مقاله می خوانید:

Compete with the Big Brands by Doubling Down on your Brand Experience

به نظر می‌رسد کسب‌وکارهای کوچک در مشهد اغلب در رقابت با مشکل مواجه می‌شوند. شرکت‌های بزرگ می‌توانند گزینه‌های کم‌هزینه‌تری ارائه دهند، اغلب با خدمات یا محصولات اضافی که کسب‌وکار کوچک شما ندارد. اما واقعیت این است که شرکت‌های کوچک می‌توانند با شرکت‌های بزرگ رقابت کنند و با موفقیت این کار را انجام دهند. کسب‌وکارهای کوچک باید از نقاط تمایز خود آگاه باشند تا از فرصت‌های پیش رو استفاده کنند.

چگونه یک کسب‌وکار کوچک می‌تواند بیشترین بهره را از فرصت‌های خود ببرد؟ باید چیزی ارائه دهید که کسب‌وکارهای بزرگ ارائه نمی‌دهند. با تمرکز بر برندسازی و تجربه شخصی‌سازی‌شده، کسب‌وکار شما می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده ارائه دهد و مشتریان را به خود جذب کند.

برندی جذاب بسازید

چه چیزی برند شما را متمایز می‌کند؟ احتمالاً چیزی منحصر به فرد در مورد برند شما وجود دارد. به این موارد فکر کنید:

ماموریت شما چیست؟

به عنوان یک برند، هدف شما چیست؟ مشتریان امروز به دنبال کسب‌وکارهایی در مشهد هستند که نماینده‌ی چیزی با معنای شخصی برای آن‌ها باشند. آیا می‌خواهید جامعه‌ی خود را بهبود ببخشید؟ آیا قصد دارید چیزی ارائه دهید که سایر رقبا در صنعت شما به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند؟ ماموریت برند خود را با دقت بررسی کنید و سپس بیانیه‌ی ماموریتی قانع‌کننده‌ای تدوین کنید که به شما امکان دهد این ماموریت را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

صدای برند شما چیست؟

آیا برند شما رسمی و حرفه‌ای است یا سرزنده و شوخ‌طبع؟ برند کسب‌وکار شما باید آن را از سایر رقبا متمایز کند و شما را به‌عنوان بازیگری کلیدی در صنعت معرفی نماید. صدای برند شما باید در همه کانال‌های ارتباطی کسب‌وکار ثابت و یکسان باشد تا مشتریان در هر تماس، تجربه‌ای یکپارچه داشته باشند.

مشاهده این مطلب  بهبود مستمر بازاریابی در مشهد

به یاد داشته باشید که برای تشویق مشتریان به تعامل، به شخصیت برند خود بپردازید. شخصیت جذاب برند می‌تواند به مشتریان کمک کند تا ارتباط عمیق‌تری با برند شما برقرار کنند.

مخاطبان هدف خود را بشناسید

مخاطبان هدف برند شما دقیقا مانند مخاطبان هدف هیچ برند دیگری در صنعت شما نیستند، حتی اگر محصولات یا خدماتی مشابه ارائه دهند. می‌توانید از رقبایتان به‌عنوان نقطه شروع استفاده کنید، اما هدف شما یافتن مخاطبان هدف منحصر به فرد خودتان است.

فقط به عوامل میانگین مانند سن، سطح درآمد یا موقعیت مخاطب هدف در محل کارشان فکر نکنید. به جای آن، گستره‌ی دید خود را وسیع‌تر کنید و عواملی را که مخاطب هدف برند شما را منحصربه‌فرد می‌کنند، ارزیابی کنید.

نقاط درد مخاطبان خود را بشناسید و چگونگی حل آنها را بیابید.

مشکلات مشتریان خود را به خوبی درک کنید و چگونگی کمک برندتان در حل این مشکلات را بیابید. فراتر از خدمات و محصولات خود بروید: یک تجربه برند جذاب شامل ارائه ارزش به مشتریان حتی قبل از تصمیم به خرید است.

بفهمید مخاطب هدف شما از برند شما چه می‌خواهد.

با شناخت مخاطب هدف، درک بهتری از خواسته‌های مشتریان از برندتان خواهید داشت. مشتریان چه می‌خواهند؟ آیا به کتابخانه‌ای جامع از محتوا برای توضیح نحوه بهره‌مندی و استفاده کامل از محصولات و خدمات شما نیاز دارند؟ آیا ترجیح می‌دهند محتوای خود را به روش خاصی دریافت کنند؟ هر چه مخاطب هدف خود را بهتر بشناسید، می‌توانید محتوای مورد نیاز خریداران را بهتر ارائه دهید.

Compete with the Big Brands by Doubling Down on your Brand Experience

تجربه‌ای برند جذاب بسازید

وقتی برند و مشتریانتان را بشناسید، می‌توانید گام‌هایی برای ارائه تجربه‌ای فوق‌العاده از برندتان بردارید که مشتریان هم می‌خواهند و هم به آن نیاز دارند. می‌توانید برخی از این عناصر را به تجربه برندتان اضافه کنید.

مشاهده این مطلب  گام‌های کلیدی در تدوین استراتژی رسانه‌های اجتماعی در مشهد

به عنوان یک کسب‌وکار کوچک، فارغ از تعداد تعاملاتتان با مشتریان، می‌توانید تعاملات شخصی‌سازی‌شده‌تری ارائه دهید. این فقط به معنای اضافه کردن نام یا اطلاعات جغرافیایی مشتری به زنجیره ایمیل نیست. به‌جای آن، به دنبال راه‌هایی برای ارائه دقیقاً همان نوع محتوایی باشید که هر مشتری به آن نیاز دارد؛ چه این به معنای ارسال محتوا در مورد محصولات و خدماتی باشد که خریداری کرده‌اند و چه بر اساس اطلاعات جمعیتی خانواده آنها باشد.

ارائه ارزش افزوده بیشتر به مشتریان

ارائه تجربه برند فوق‌العاده با افزایش ارزش پیشنهادی برای مشتریان خود شروع کنید. مثلاً می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره محصولات و خدماتتان ارائه دهید یا به حفظ ارتباط آن‌ها در صنعت خود کمک کنید. رویدادهای محلی برگزار کنید یا کنفرانس‌های آنلاین ویدئویی ترتیب دهید. شاید از اینکه چقدر می‌توانید مؤثرانه این ارزش را بدون افزایش قابل توجه هزینه‌های کلی خود به مشتریان ارائه دهید، شگفت‌زده شوید.

مستقیماً با مشتریانتان در مشهد ارتباط برقرار کنید.

به عنوان یک کسب‌وکار کوچک، می‌توانید تعامل مستقیم‌تری با مشتریان خود داشته باشید. لازم نیست فقط محتوایی برای مصرف غیرفعال آن‌ها یا نظرسنجی‌های کوتاه منتشر کنید. در عوض، می‌توانید مستقیما از مشتریان خود اطلاعات کسب کنید و خلق‌وخوی، نیازها و خواسته‌های در حال تغییر آن‌ها را در طول زمان ارزیابی کنید.

  • راه اندازی گروه فیسبوکی برای ارتباط کاربران با شما و پرسیدن سوالات مربوط به کسب و کار و محصولاتتان.
  • برگزار کردن مسابقه و قرعه‌کشی با استفاده از محتوای ارسالی کاربران
  • ارتباط با مشتریان از طریق حساب‌های شبکه‌های اجتماعی شما
  • پخش زنده‌ی ویدیویی که امکان پاسخگویی مستقیم به سوالات مشتریان را فراهم می‌کند.
  • ایجاد فرصت‌های جذاب برای ارائه خدمات مشتری که به شما امکان رسیدگی مستقیم‌تر به نگرانی‌های مشتریان را می‌دهد.
  • برگزار کردن رویدادهای زنده، در صورت امکان، به شما اجازه می‌دهد تا با مشتریان خود دیدار و گفتگو کنید، به سوالات آن‌ها پاسخ دهید و به‌طور مستقیم محصولات یا خدمات خود را به نمایش بگذارید.
مشاهده این مطلب  بهترین ایده‌ها برای آهن‌رباهای بازاریابی دیجیتال در مشهد 2024

آیا آماده‌اید تا تجربه‌ی برند بهتری برای مشتریان خود ایجاد کنید؟ آیا می‌خواهید برند خود را از شرکت‌های بزرگ متمایز کرده و به جذب ترافیک بیشتر و مشتریان وفادارتر برای شرکت خود کمک کنید؟

چند مشتری وفادار در مشهد ممکن است در نهایت برای کسب‌وکارتان از جریان پیوسته مشتریانی که فقط یک یا دو بار محصولاتتان را بررسی می‌کنند و سپس ناپدید می‌شوند، با ارزش‌تر باشند و ایجاد یک تجربه برند فوق‌العاده می‌تواند دقیقا به همین امر کمک کند. امروز با ما تماس بگیرید تا بیشتر در مورد چگونگی کمک ما برای ایجاد برند و طراحی آن تجربه برند عالی مطلع شوید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای صنعت تجارت الکترونیک در مشهد

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای تجارت الکترونیک، به کسب‌وکارها در مشهد در جمع‌آوری و تفسیر...

5 راه برای بهبود نرخ کلیک ایمیل‌های بازاریابی در مشهد

بازاریابی ایمیلی یکی از مؤثرترین روش‌ها برای ارتباط با مشتریان جدید و فعلی است! تخمین زده می‌شود که در...

5 اصل ماندگار برای مدیرانی که می‌خواهند در بازاریابی دیجیتال در مشهد موفق شوند

همه جا در مورد ترفندها و روش‌های انقلابی برای موفقیت در وب می‌شنوید. اگرچه اصول بازاریابی دیجیتال هیچ‌گاه...

سه نکته مهم درباره شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی در تجارت الکترونیک در مشهد

همه‌گیری کووید-۱۹ باعث افزایش چشمگیر فروش خرده‌فروشی آنلاین و نیاز به رسانه‌های خرده‌فروشی شد. در چند...

چرا برند شما در مشهد باید در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی، حضور فعال و جذاب داشته باشد؟

رسانه‌های اجتماعی همچنان یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی برای برندها هستند و صرف نظر از آنچه می‌شنوید،...

بهترین روش‌ها برای رشد برند شخصی از طریق وبلاگ‌نویسی در مشهد

چه برای نیازهای شخصی و چه تجاری، وبلاگ‌نویسی می‌تواند به تقویت تصویر برند شما کمک کند. یکی از محبوب‌ترین...

۱۲ روند سئو تجارت الکترونیک برای سال ۲۰۲۴ در مشهد

در این مطلب، ۱۲ روند تجارت الکترونیک را بررسی خواهیم کرد تا به شما در بهینه سازی برای ترجیحات فعلی مشتریان،...

مزایا و چالش‌های بازاریابی محتوا با هوش مصنوعی در مشهد

تصور کنید دیگر هیچ‌گاه با مشکل کمبود ایده در مشهد مواجه نشوید. این قدرت هوش مصنوعی مولد است، دستیار قابل...

ایجاد محتوای عالی با هوش مصنوعی در مشهد

وارد کردن محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی به استراتژی بازاریابی محتوا، مثل قدم گذاشتن به دریای ناشناخته...

9 مزیت مهم بازاریابی محتوا در مشهد

بازاریابی محتوا یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های بازاریابی در مشهد است که امروزه ۹۷ درصد بازاریابان...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570