09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

برند خود در مشهد را در ۵ مرحله ارتقا دهید

آنچه در این مقاله می خوانید:

۵ روش آسان برای تبلیغ برند شما در فضای آنلاینDeveloping a strategy to promote your brand online can amplify brand awareness

برند تجاری چیزی فراتر از لوگو و نام شرکت است. آنچه مخاطبان درباره‌ی کسب‌وکار و محصولات شما در مشهد می‌اندیشند و برداشت‌های آن‌ها از تعاملشان با شما ناشی می‌شود، برند شماست.

پس منطقی است که تلاش برای ارتقای برند شما باید استراتژیک باشد.

برند تجارت الکترونیک شما چیزی فراتر از محصولات فیزیکی تان است؛ چیزی که مردم با آن ارتباط برقرار می‌کنند و با آن احساس نزدیکی می‌کنند. برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان این مفهوم را درک می‌کنند. وقتی محصولاتی را آنلاین می‌فروشید، برندتان اهمیت دارد.

  • همین دلیلی است که مردم از شما به جای رقبا خرید می‌کنند.
  • به همین دلیل است که آنها هر ایمیلی که می‌فرستید را باز می‌کنند و به اندازه‌ای به شما اعتماد دارند که روی لینک‌های آن کلیک کنند.
  • همین دلیله که طرفدارانتون شما رو در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنن، هر پست رو می‌خونن و با محتواتون درگیر می‌شن.

مطمئناً ممکن است محصولات شما را دوست داشته باشند، اما باید نسبت به آن‌ها احساس خوبی هم داشته باشند و این احساسات تعیین می‌کنند که آیا برند قوی‌ای دارید یا نه.

به همین دلیل، تبلیغات برند آنلاین نیازمند تمرکز دقیق بر مشارکت مشتری است. برند شما باید کل حضور آنلاینتان را در بر بگیرد. باید در تمام روش‌های ارتباطی و انواع محصولاتی که می‌فروشید، نفوذ داشته باشد. باید در جزئیات محصول، ایمیل‌های مشتری و کلیت تجربه سبد خریدی که ایجاد می‌کنید، تعبیه شود.

اگر می‌خواهید توجه مخاطبان خود را جلب کنید و در یکی از… رقابت‌پذیرترین صنایع جهان وقتشه که برندتون رو به‌طور استراتژیک ارتقا بدید.

5 روش آسان برای تبلیغ برند تجارت الکترونیک شما در مشهد

Coworkers creating a consistent approach to promote your brand online

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

از این روش‌ها برای تبلیغ و تقویت برند تجارت الکترونیک خود در فضای آنلاین استفاده کنید:

داستان خودتان را به زبان خودتان بگویید

انسان ذاتاً قصه‌گو است، بنابراین جای تعجب نیست که داستان‌گویی در قلب بازاریابی مدرن این همچنین برای ساخت و ارتقای برند شما ضروری است.

مردم از مردم خرید می‌کنند، نه از شرکت‌ها. انسان‌ها طوری ساخته شده‌اند که داستان‌ها را به خاطر بسپارند و با آن‌ها ارتباط احساسی برقرار کنند. پس، با توجه به این موضوع، 70 درصد از مصرف‌کنندگان برای اینکه ترجیحات برند و تصمیمات خرید بر اساس احساسات شکل بگیرد، باید داستان‌های فوق‌العاده‌ای برای تبلیغ برند خود تعریف کنید.

البته، این داستان‌ها می‌توانند شکل‌های مختلفی داشته باشند.

  • داستان شروع کسب‌وکار تجارت الکترونیکم و دلیل آن را تعریف کنید.
  • به خوانندگان، نگاهی از نزدیک به افراد پشت برند و ارزش‌هایشان بدهید.
  • با خریداران درباره چیزهایی که برایتان مهم است، هم به عنوان بنیانگذار و هم به عنوان یک برند، صحبت کنید.
  • داستان پیدایش یکی یا چند محصول خود را تعریف کنید.

کلید موفقیت در اینجا، مرتبط کردن داستان‌ها با مخاطب است. هنگامی که داستان را در مرکز تبلیغات آنلاین برند خود قرار دهید، اساس بازاریابی هدفمند در هر کانال آماده می‌شود.

اما بی‌شک، بنیان تنها آغاز ساختن خانه‌ی برند است. بخشی از آنچه کسب‌وکار شما را در نظر مخاطبان بی‌همتا می‌سازد، شیوه‌ی صحبت شما درباره‌ی آن است؛ به عبارت دیگر، موضوع، صدای برند شماست.

اگر مثل همه باشید، نمی‌توانید برند خود را به‌طور مؤثر در فضای آنلاین تبلیغ کنید. در عوض، به شخصیتی نیاز دارید که هر چیزی را که در شبکه‌های اجتماعی و جاهای دیگر منتشر می‌کنید، بلافاصله متمایز کند.

وقتی مخاطبان با شرکت‌ها تعامل دارند، به دنبال تجربه‌ای شخصی هستند. برای مثال عالی از شخصیت یک شرکت، وندیز را ببینید. صفحه توئیتر آنها به طور فعال با مشتریان و رقبا درگیر می‌شوند. صدای آنها جسور و متفاوت است و داستان خود را به اندازه محتوا، از طریق لحن بیان می‌کنند.

وبسایت خود را بهینه کنید

وب‌سایت شما، مرکز اصلی برند تجارت الکترونیکتان است. هر تلاشی برای تبلیغ آنلاین برندتان باید حول آن بچرخد. این شامل چند گام اساسی (و برخی فرصت‌های پیشرفته) برای ایجاد واقعی آن تجربه برند می‌شود.

بیایید از اصول اولیه شروع کنیم. اول از همه، باید مطمئن شوید که فونت‌ها، رنگ‌ها، تصاویر و پیام‌هایتان در کل وب‌سایتتان یکپارچه هستند. از همه مهم‌تر، این‌ها باید با کانال‌های دیگر شما مانند ایمیل‌ها، حضور در شبکه‌های اجتماعی و بسته‌بندی محصولاتتان همخوانی داشته باشند.

اما فقط به این موارد اکتفا نکنید. روح برندتان باید در تمام وب‌سایتتان جاری باشد و نه فقط به شکل آشکار.

  • توضیحات محصول را طوری بنویسید که فقط اطلاعات اولیه را منتقل نکند، بلکه شخصیت برند شما را نیز نشان دهد.
  • صفحه اصلی خود را طوری بسازید که ارزش‌های برند شما و اهمیت کارتان را به نمایش بگذارد.
  • صفحه «درباره ما»ی جذابی ایجاد کنید که تاریخچه کسب‌وکار شما را به شیوه‌ای گیرا روایت کند.

حتی در صفحات حقوقی مانند قوانین حمل و نقل و بازگشت کالا، می‌توانید شخصیت برند خود را نشان دهید. نکته اصلی، همیشه و در همه جا، ثبات در ارائه کسب و کار و برندتان است.

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

این گامی آسان است که وقتی… وب‌سایت جدیدی راه‌اندازی کنید اما حتی برای وبسایت‌های موجود هم می‌توانید به‌مرور روی این بهینه‌سازی‌ها کار کنید تا ارتقای برند آنلاین خود را ادامه دهید.

از تصاویرتان استفاده کنید

بدون تمرکز بر تصاویر ثابت و متحرک، تبلیغ برندتان غیرممکن است. ۹۱ درصد از مصرف‌کنندگان تصاویر را ترجیح می‌دهند. به نوشته‌ها

با تصاویر محصول خود شروع کنید، زیرا این تصاویر می‌توانند در نحوه‌ی احساس مخاطب نسبت به کیفیت محصول و برند شما به طور کلی تأثیرگذار باشند. برخی از روش‌های سریع بهینه‌سازی تصاویر عبارتند از:

  • در نورپردازی مناسب سرمایه‌گذاری کنید.
  • اگر مناسب است، از نمونه‌های دیجیتالی محصولات خود استفاده کنید.
  • برای برجسته‌تر شدن محصولاتتان، از پس‌زمینه‌های مختلف استفاده کنید.
  • تمام تنوع محصولات خود را شامل رنگ‌ها، اندازه‌ها و سبک‌های مختلف نشان دهید.
  • محصولات خود را در حال استفاده توسط مشتریان هدف نشان دهید تا در فضای مجازی واقعی‌تر به نظر برسند.

بهترین تصاویر محصولات، فراتر از صفحات خودشان نیز، زندگی‌ای مستقل پیدا می‌کنند. مثلاً یک عکس خوب از محصول در حال استفاده، می‌تواند برای تصویر اصلی یا شبکه‌های اجتماعی بسیار مناسب باشد.

و فقط به تصاویر اکتفا نکنید؛ ویدئو می‌تواند تأثیر مشابه یا حتی بهتری داشته باشد. ویدئوهای مناسب به مخاطبان شما فرصت می‌دهند تا افراد پشت شرکت را بشناسند و محصولات را به شکلی فراگیرتر تجربه کنند.

باشگاه اصلاح دلار مثالی عالی از برندسازی در ویدئو است. ویدئوی معرفی برند، به‌طور خلاصه و جذاب، ارزش پیشنهادی خود را ارائه می‌دهد؛ به‌گونه‌ای بامزه و گیرا که دیدن آن غیرممکن است. در پایان، هر بیننده دقیقا می‌داند این برند چه کاری انجام می‌دهد. اگر خوشتان نیاید، احتمالا آن محصول برای شما مناسب نیست.

مثل عکس‌هایتان، چند ویدیوی خوب می‌توانند فراتر از وبسایت شما دیده شوند. ایجاد کانال یوتیوب یا اشتراک‌گذاری ویدیوها در فیسبوک لایو را در نظر بگیرید. ببینید مخاطبان شما کجا هستند و ویدیوها را جلوی چشمشان قرار دهید. هر چه برند شما بصری‌تر باشد، بهتر است.

وبلاگ بسازید

وقتی درست انجام شود، وبلاگ نویسی وبلاگ نویسی ابزار قدرتمندی برای تبلیغ برند شماست. اما از آن برای تبلیغات بیش از حد استفاده نکنید. به جای آن، به روش‌های مختلفی که وبلاگ شما می‌تواند ابزاری مفید برای مشتریان فعلی و آینده‌ی تجارت الکترونیک شما باشد، فکر کنید.

  • به مردم نحوه استفاده از محصولتان را آموزش دهید.
  • راه‌های جدید و منحصربه‌فرد استفاده از محصول خود را به نمایش بگذارید.
  • پاسخ به پرسش‌های متداول
  • با اعضای اصلی شرکت خود مصاحبه کنید تا برندتان شخصی‌تر شود.
  • داستان پشت پرده محصولات را از زمان توسعه تا عرضه توضیح دهید.

از خودتان بپرسید: چه چیزی را می‌توانم در وبلاگم منتشر کنم که به سؤالی از مشتری پاسخ دهد یا حتی کمی حالش را بهتر کند؟ این موضوع، تمرکز شما برای پست وبلاگ بعدی خواهد بود. طبیعتاً باید مطمئن شوید که انسجام برند (از تصاویر و رنگ‌ها گرفته تا لحن بیان) از وب‌سایت شما در وبلاگ نیز حفظ می‌شود.

ریش برند در وبلاگ «مرد شهری ریشو»ی خود، ضمن ارائه مطالب مرتبط با ریش، به خوبی به مخاطبان خود کمک می‌کند و محصولات خود را تبلیغ می‌کند.

طراحی سایت وردپرسی به صورت کاملا حرفه ای و در سطح جهانی در شرکت یاسئومی انجام می شود و پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می شود.

از متخصصان کمک بگیرید

ساختن یک برند موفق یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد، تبلیغات استراتژیک آنلاین هم همین‌طور. کارهای زیادی هستند که می‌توانید درست انجام دهید و کارهای زیادی که می‌توانید اشتباه انجام دهید و اگر مراقب نباشید، منابع بی‌شماری را بدون نتیجه‌ی ملموس هدر می‌دهید.

به همین دلیل، استفاده از یک متخصص در مشهد می‌تواند بهترین انتخاب باشد. ما در شرکت یاسئومی، می‌دانیم که ارتقای برند و افزایش فروش آنلاین به چه معناست. ما از جزئیات ظریف و آشکار که به ایجاد یک پایگاه طرفداران وفادار کمک می‌کنند، آگاهیم. اگر می‌خواهید در مورد چگونگی کمک ما برای ارتباط بهتر با مخاطبان و ایجاد پایگاه مشتریان خود در شهر مشهد صحبت کنید، جلسه ای ترتیب بدهید همین امروز.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
۱۵ روش ثابت‌شده برای افزایش دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی

۱۵ روش ثابت‌شده برای افزایش دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی

افزایش تعداد دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی یکی از اهداف مهم برندها و کسب‌وکارهاست؛ اما با وجود رقابت...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای صنعت تجارت الکترونیک در مشهد

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای تجارت الکترونیک، به کسب‌وکارها در مشهد در جمع‌آوری و تفسیر...

5 راه برای بهبود نرخ کلیک ایمیل‌های بازاریابی در مشهد

بازاریابی ایمیلی یکی از مؤثرترین روش‌ها برای ارتباط با مشتریان جدید و فعلی است! تخمین زده می‌شود که در...

5 اصل ماندگار برای مدیرانی که می‌خواهند در بازاریابی دیجیتال در مشهد موفق شوند

همه جا در مورد ترفندها و روش‌های انقلابی برای موفقیت در وب می‌شنوید. اگرچه اصول بازاریابی دیجیتال هیچ‌گاه...

سه نکته مهم درباره شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی در تجارت الکترونیک در مشهد

همه‌گیری کووید-۱۹ باعث افزایش چشمگیر فروش خرده‌فروشی آنلاین و نیاز به رسانه‌های خرده‌فروشی شد. در چند...

چرا برند شما در مشهد باید در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی، حضور فعال و جذاب داشته باشد؟

رسانه‌های اجتماعی همچنان یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی برای برندها هستند و صرف نظر از آنچه می‌شنوید،...

بهترین روش‌ها برای رشد برند شخصی از طریق وبلاگ‌نویسی در مشهد

چه برای نیازهای شخصی و چه تجاری، وبلاگ‌نویسی می‌تواند به تقویت تصویر برند شما کمک کند. یکی از محبوب‌ترین...

۱۲ روند سئو تجارت الکترونیک برای سال ۲۰۲۴ در مشهد

در این مطلب، ۱۲ روند تجارت الکترونیک را بررسی خواهیم کرد تا به شما در بهینه سازی برای ترجیحات فعلی مشتریان،...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070