تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

راهنمای ۵ مرحله‌ای برای جذب بیشتر شرکت‌کننده در رویداد بازاریابی در مشهد

آنچه در این مقاله می خوانید:

در دنیای امروز که هوش مصنوعی پیشران آن است، بازاریابان و آژانس‌های دیجیتال در مشهد به راحتی تصور می‌کنند که تعاملات آنلاین بدون چهره، آینده بازاریابی است. اما رویدادهای بازاریابی حضوری و آنلاین/مجازی همچنان ابزاری قدرتمند برای ایجاد ارتباط، افزایش آگاهی از برند و جذب مخاطب هستند.

تا حدی که آمار نشان می‌دهد تعاملات مبتنی بر رویداد، تأثیر ماندگاری می‌گذارند. به گفته‌ی گزارش ارزیابی معیارهای بازاریابی تجربی ۸۴ درصد افراد می‌گویند که پس از شرکت در رویداد یک برند یا سرویس، دیدگاه «مثبت‌تر» نسبت به آن دارند. در این وبلاگ، بر اهمیت برگزاری رویدادهای بازاریابی و عدم دست کم گرفتن تاثیر آنها تمرکز خواهیم کرد.

چرا رویدادهای بازاریابی برای شرکت‌های تبلیغاتی و بازاریابان در مشهد اینقدر مهم هستند؟

اگر مراسم شما بویی جز بوی غذا ندهد، فرصت بزرگی برای خلق تجربیات مثبت و به یاد ماندنی برای مهمانانتان را از دست می‌دهید.

پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و انواع بازاریابی برنامه‌ریزی‌شده، بدون شک قدرتمند هستند. اما برخی آمارها داستان دیگری را روایت می‌کنند: شرکت‌کنندگان در رویدادها دیدگاه مثبت‌تری نسبت به یک برند یا خدمت دارند (همان‌طور که در بالا ذکر شد). کمی فکر کنید: چند بار بدون توجه از کنار یک تبلیغ رد شده‌اید؟ هر دو رویدادهای دیجیتال و به‌صورت آفلاین، تجربیات واقعی خلق کنند که در سطحی عمیق‌تر با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

رویدادها، چه سخنرانی زنده و چه وبینار از پیش ضبط‌شده، فرصتی برای درخشش بازاریابان دیجیتال هستند. پس تخصص خود را به نمایش بگذارید، بینش‌های ارزشمندی ارائه دهید و خود را به‌عنوان بهترین آژانس در حوزه کاری خود معرفی کنید. و بله، این نوع اقتدار برند به… سابقه‌ی مشتریان معتبر و جدی هیچ چیز داخل پرانتز وجود ندارد.

مشاهده این مطلب  5 اصل ماندگار برای مدیرانی که می‌خواهند در بازاریابی دیجیتال در مشهد موفق شوند

رویدادها — چه در فضای فیزیکی و چه در اتاق گفتگوی مجازی — معادن طلای جذب مشتری این فرصتی برای هدف قرار دادن مخاطبان گسترده در یک مکان واحد فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، رویدادهای بازاریابی ارتباطات ارزشمندی را تسهیل می‌کنند که روش‌های سنتی بازاریابی دیجیتال ممکن است در دستیابی به آن‌ها با مشکل مواجه شوند.

رویدادهای بازاریابی فراتر از آن هستند؛ آن‌ها به بازاریابان امکان می‌دهند گزینه‌های شبکه‌سازی اقتصادی بهترین بخش این است که ارتباطاتی که در این رویدادها برقرار می‌شود، می‌تواند به همکاری‌ها و مشارکت‌های ارزشمندی منجر شود که سال‌ها برای کسب‌وکارها سودمند خواهد بود.

چگونه مردم مشهدی را به رویداد خود جذب کنیم

یک رویداد بازاریابی شگفت‌انگیز برنامه‌ریزی شده است – یک وبینار پربار از دیدگاه‌های صنعت، یا جشن راه‌اندازی یک سرویس جدید مملو از هیجان، یا … همایش بازاریابی دیجیتال سرشار از فرصت‌های شبکه‌سازی است. اما سؤال اصلی این است که چگونه افراد را به حضور در آن ترغیب کنیم؟

بیایید کشف کنیم چگونه مخاطبان و مشتریان بالقوه خود را به رویدادتان جذب کنید.

در فهرست دن قرار بگیرید

همانطور که احتمالا می‌دانید، شبکه‌ی آژانس‌های دیجیتال، به عنوان مرکزی برای آژانس‌های دیجیتال عمل می‌کند و جامعه‌ای از مشتریانی را که به دنبال آژانسی مناسب هستند، گرد هم می‌آورد. با ثبت رویدادهای بازاریابی خود در پلتفرم ما (صرف نظر از موضوع اصلی)، به مخاطبان هدفمند و آماده‌ای دسترسی پیدا می‌کنید که مشتاقانه منتظر تعامل با پیشنهادات شما هستند. این مانند شرکت در رویدادی است که همه در آن به‌طور خاص برای آشنایی با خدمات شما حضور دارند.

مشاهده این مطلب  طراحی واکنشگرا و زیبا: چگونه تجربه کاربری ایمیل خود را برای مخاطبان موبایل محور در مشهد بهینه کنیم

Get Listed on DAN 

فراتر از فهرست‌های ساده، دی‌ان به‌طور فعال رویدادهای بازاریابی شما را تبلیغ می‌کند؛ تلاش‌های تبلیغاتی هدفمند اطمینان می‌دهند که رویدادهای شما به مخاطبان مناسب می‌رسند و به شما امکان می‌دهند تخصص خود را مستقیماً به مشتریان بالقوه نشان دهید. و بله، این رویکرد هدفمند به شما امکان می‌دهد شرکت‌کنندگان را با موفقیت بیشتر به مشتریان پرداخت‌کننده تبدیل کنید.

علاوه بر این، با قرار گرفتن در صفحه رویدادهای DAN، رویداد شما در کنار رویدادها و ابزارهای مرتبط به نمایش گذاشته می‌شود و این پلتفرم با حساب‌های رسمی پرطرفدار شبکه‌های اجتماعی DAN به‌طور یکپارچه ادغام می‌شود تا حداکثر دیده شدن برای رویداد شما تضمین شود.

عامل‌های انگیزشی پیشنهاد شماره ۲

کلاسیک بودنِ آن بی دلیل نیست!

مانند همه سازمان‌ها، انگیزه‌ها یا مشوق‌ها ابزاری قدرتمند برای جذب شرکت‌کنندگان به رویدادهای بازاریابی شما (آنلاین یا حضوری) هستند.

بر اساس رویدادنگار موزاییک/ای‌ام‌آی در رویدادها، ارائه انگیزه‌های مختلف، راهی عالی برای ایجاد حس اجتماع است.

دلایل اصلی شرکت در این رویداد، دریافت نمونه‌های رایگان یا سایر هدایا، تخفیف‌ها یا پیشنهادات ویژه، یادگیری و علاقه قبلی مصرف‌کننده به برند یا شرکت برگزارکننده است. جدول، داده‌های چهار سال را ارائه می‌دهد.

Offer Motivators

به دنبال راهکارهایی برای افزایش انگیزه هستید؟ این توصیه‌ای عالی برای تبلیغات رویدادهاست.

  • برای ثبت‌نام‌های زودهنگام، تخفیف‌های جذابی در نظر بگیرید.
  • برای ثبت‌نام کنندگان اولیه، مزایای ویژه‌ای مانند نسخه‌های امضا شده کتاب سخنران، دسترسی به نشست ویژه یا منابع قابل دانلود اختصاصی ارائه دهید.
  • هدیه‌های رایگان ارائه دهید؛ مانند کتاب الکترونیکی، راهنمای سریع، یا نسخه آزمایشی رایگان از محصول یا خدمتتان.
  • در طول مراسم، قرعه‌کشی یا مسابقه‌ی جایزه زنده برگزار کنید و جوایز هیجان‌انگیزی ارائه دهید.
  • در پایان رویداد بازاریابی خود، به شرکت‌کنندگان تخفیف‌های ویژه‌ای برای رویدادهای آینده یا محصولات و خدمات خود ارائه دهید.
مشاهده این مطلب  ایجاد شخصیت‌های خریدار جذاب: راهنمای برندهای جواهرسازی در مشهد با مثال

حداکثر علاقه را ایجاد کن

چگونه علاقه شرکت‌کنندگان را برانگیخته و حس «از دست دادن فرصت» را به هجوم به صفحه ثبت‌نام تبدیل کنید؟

اگرچه محتوای رویداد و نحوه برگزاری آن بسیار مهم است، اما مهم‌ترین گام اول، ایجاد بیشترین میزان علاقه قبل از برگزاری آن است. به عبارت دیگر، برانگیختن کنجکاوی و ایجاد حس انتظار، راه‌های مناسبی برای جذب مخاطبان بالقوه به رویداد شماست.

اولین قدم برای جلب حداکثر علاقه به سازمان شما، ایجاد تم و عنوان جذاب برای رویداد است. سپس محتوای گیرایی را در کانال‌های رسمی خود، عمدتاً پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، تولید کنید. به یاد داشته باشید که این محتوا نه تنها هدف اصلی رویداد را مشخص می‌کند، بلکه راه‌حل‌های ارزشمندی را که ارائه می‌دهید، پیش‌نمایش می‌کند. می‌توانید از اینفوگرافیک‌ها و آزمون‌های تعاملی (و سایر موارد) استفاده کنید. بازی‌سازی گزینه‌هایی برای جلب توجه مخاطب

 

استفاده‌ی حداکثری از شبکه‌های اجتماعی، راهکار مناسبی برای برانگیختن علاقه است. پرسش‌های تأمل‌برانگیز مرتبط با موضوع رویداد مطرح کنید، سرنخ‌های مبهمی درباره‌ی سخنرانان یا محتوا به اشتراک بگذارید و از امکاناتی مثل شمارش معکوس برای افزایش انتظار استفاده کنید.

سرگرمی تزریق کن

جذب مخاطبان فقط به محتوای آموزنده و سخنرانان مشهور محدود نمی‌شود. مردم به دنبال تجربیاتی ارزشمند و لذت‌بخش هستند، این شکی نیست!

برای افزایش هیجان در مورد رویداد بازاریابی‌تان به جذاب‌ترین شکل ممکن، می‌توانید فرآیند ثبت‌نام سرگرم‌کننده و تعاملی را با آزمون‌های آنلاین، نظرسنجی‌های تعاملی یا حتی سیستم امتیازدهی برای ثبت‌نام‌های زودهنگام ایجاد کنید. در دوران قبل از رویداد، برگزاری مسابقات تعاملی در شبکه‌های اجتماعی شامل چالش‌هایی با جوایز هیجان‌انگیز ایده‌ی بسیار خوبی است.

مشاهده این مطلب  افزایش نرخ تبدیل با محتوای ویدیویی در مشهد 2024

در طول برنامه می‌توانید کارگاه‌ها، نمایش‌های زنده یا حتی چالش‌های محصولی را در نظر بگیرید تا شرکت‌کنندگان مهارت‌های خود را آزمایش کنند و جایزه بگیرند. فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای مانند غرفه عکس با وسایل مرتبط با برنامه، بازی‌های تعاملی یا حتی چالش‌های شبکه‌سازی که شرکت‌کنندگان را به ارتباط با افراد جدید ترغیب می‌کند، پیشنهاد می‌شود.

همکاری با افراد و سازمان‌ها

برای گسترش نفوذ و جذب مخاطبان بیشتر و مرتبط‌تر، باید با افراد تأثیرگذار و سازمان‌ها همکاری کنید.

همانطور که می‌دانید، بازاریابی با تأثیرگذاران روشی عالی برای ایجاد جامعه‌ای پیرامون برند شماست. یافتن و همکاری با یک تأثیرگذار (ماکرو، مید یا میکرو) که با ارزش‌های برند شما همسو باشد، با مخاطبان هدف شما ارتباط برقرار کند و برای رویداد بازاریابی شما بسیار مناسب باشد، بسیار مؤثر است.

از طرف دیگر، همکاری با انجمن‌های صنفی، تشکل‌های حرفه‌ای یا حتی کسب‌وکارهای مکمل، راه خوبی برای رسیدن به مخاطبان وسیع‌تر است. بهترین بخش این نوع همکاری، امکان تبلیغات متقابل است.

کاملا قانع نشدم؟

همچنین می‌توانید با نمایش لوگوها/عکس‌های شرکت‌ها یا افراد تأثیرگذار همکار در مواد بازاریابی خود و برجسته‌سازی مشارکت آن‌ها، اعتبار خود را افزایش دهید.

Partner with People & Organizations

پاداش: چگونه با بودجه کم برای رویداد بازاریابی در مشهد تبلیغ کنید

به نظر می‌رسد که ثبت نام در دن موثرترین راه برای تبلیغ رویدادتان بدون هزینه زیاد است. اما، همچنین؟

  • از آن استفاده کن لیست ایمیل‌های فعلی برای تبلیغ رویدادتان، ایمیل‌های بازاریابی جذابی طراحی کنید که مزایای رویداد و امتیازات ویژه ثبت‌نام کنندگان پیش از موعد را برجسته کند.
  • استفاده کن از تبلیغات ارگانیک در شبکه‌های اجتماعی در همه پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی خود، پست‌های جذابی بسازید.
  • همکاری با سازمان غیرانتفاعی برای تبلیغ این رویداد در بین مخاطبان خود
  • در شبکه‌های اجتماعی تشویق مشارکت دنبال‌کنندگان از طریق مسابقه‌ها، نظرسنجی‌ها و جلسات پرسش و پاسخ تعاملی مرتبط با موضوع رویداد.
  • رویداد را به راحتی در وب‌سایت خود قرار دهید. مطمئن شوید که صفحه اصلی شما دارای دعوت صریح به اقدام و صفحه‌ای برای رویداد طراحی کنید که تمام اطلاعات در آن باشد.
  • نوشته‌های وبلاگ خود را بهینه کنید در وبسایت خود از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید تا ترافیک جستجوی ارگانیک جذب کنید.
  • افراد باانگیزه را پیدا کنید داوطلبان برای کمک به برنامه‌ریزی مراسم یا تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی. این امر می‌تواند با ارائه‌ی تجربه‌ای ارزشمند به داوطلبان، برای هر دو طرف مفید باشد. کاهش هزینه‌های حقوق و دستمزد.
  • همکاری با کسب‌وکارهای محلی مربوط به تم مراسم شما
  • کمی شوخ طبعی در نظر بگیرید بازاریابی چریکی که از روش‌های ارزان و غیرمتعارف برای جلب توجه استفاده می‌کند.
مشاهده این مطلب  چرا برند شما در مشهد باید در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی، حضور فعال و جذاب داشته باشد؟
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای صنعت تجارت الکترونیک در مشهد

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای تجارت الکترونیک، به کسب‌وکارها در مشهد در جمع‌آوری و تفسیر...

5 راه برای بهبود نرخ کلیک ایمیل‌های بازاریابی در مشهد

بازاریابی ایمیلی یکی از مؤثرترین روش‌ها برای ارتباط با مشتریان جدید و فعلی است! تخمین زده می‌شود که در...

5 اصل ماندگار برای مدیرانی که می‌خواهند در بازاریابی دیجیتال در مشهد موفق شوند

همه جا در مورد ترفندها و روش‌های انقلابی برای موفقیت در وب می‌شنوید. اگرچه اصول بازاریابی دیجیتال هیچ‌گاه...

سه نکته مهم درباره شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی در تجارت الکترونیک در مشهد

همه‌گیری کووید-۱۹ باعث افزایش چشمگیر فروش خرده‌فروشی آنلاین و نیاز به رسانه‌های خرده‌فروشی شد. در چند...

چرا برند شما در مشهد باید در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی، حضور فعال و جذاب داشته باشد؟

رسانه‌های اجتماعی همچنان یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی برای برندها هستند و صرف نظر از آنچه می‌شنوید،...

بهترین روش‌ها برای رشد برند شخصی از طریق وبلاگ‌نویسی در مشهد

چه برای نیازهای شخصی و چه تجاری، وبلاگ‌نویسی می‌تواند به تقویت تصویر برند شما کمک کند. یکی از محبوب‌ترین...

۱۲ روند سئو تجارت الکترونیک برای سال ۲۰۲۴ در مشهد

در این مطلب، ۱۲ روند تجارت الکترونیک را بررسی خواهیم کرد تا به شما در بهینه سازی برای ترجیحات فعلی مشتریان،...

مزایا و چالش‌های بازاریابی محتوا با هوش مصنوعی در مشهد

تصور کنید دیگر هیچ‌گاه با مشکل کمبود ایده در مشهد مواجه نشوید. این قدرت هوش مصنوعی مولد است، دستیار قابل...

ایجاد محتوای عالی با هوش مصنوعی در مشهد

وارد کردن محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی به استراتژی بازاریابی محتوا، مثل قدم گذاشتن به دریای ناشناخته...

9 مزیت مهم بازاریابی محتوا در مشهد

بازاریابی محتوا یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های بازاریابی در مشهد است که امروزه ۹۷ درصد بازاریابان...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570