09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

چگونه خدمات خوب را به فروش بیشتر تبدیل کنیم

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

فروش ترکیبی و فروش افزایشی می‌تواند تاثیر شگرفی بر میزان فروش شما داشته باشد. مشاوره فرهنگی توضیح می‌دهد که خدمات مشتری چه نقش مهمی در افزایش فروش دارد.

سوال‌های درست را بپرسید

مشکل بسیاری از فروش افزایشی یا فروش جایگزین مشکل مکالمات این است که اغلب مصنوعی هستند؛ فروشنده ممکن است از روی متن از پیش تعیین شده صحبت کند و مشتری هم آمادگی ذهنی لازم برای معرفی و بررسی محصول اضافی نداشته باشد.

اغلب مشتری احساس می‌کند که به خرید محصول «وادار» می‌شود. به جای فروش تهاجمی، فروشندگان باید آموزش ببینند تا سوال‌های درست بپرسید گفتگو را به‌طور طبیعی به سمت مشتری و نیازهای او هدایت کنید. نمایندگان فروش می‌توانند با توجه به پاسخ‌های دریافتی، راهنمایی شوند. هدف، کمک به مشتری برای تصمیم‌گیری خرید است، نه اینکه به او چیزی فروخته شود.

درک عمیقی از مشتری خود پیدا کنید

فروشندگان باید همیشه آموزش ببینند تا سوالاتی بپرسند که بینش بیشتری از مشتریان به آن‌ها بدهد. با نشان دادن علاقه، رفتار مشتری می‌تواند به طور چشمگیری و سریعی تغییر کند. چند سوال به فروشنده کمک می‌کند تا مکالمه را فراتر از حل یک پرسش خاص گسترش دهد. علاوه بر این، این سوالات بینش مفیدی در مورد… چالش‌ها، نگرانی‌ها و مشکلات مشتریان فعلی .

به تغییر اساسی پاسخ دهید

بسته به بخش فعالیتتان، بسامد تغییرات شرایط متفاوت است. مثلاً اگر محصولات و خدمات مالی ارائه می‌دهید، اخیراً شرایط روزانه تغییر می‌کند.

تغییر شرایط می‌تواند اثر فوری داشته باشد. آموزش تیم‌های در ارتباط با مشتری در مورد اتفاقات، تأثیرات احتمالی بر مشتریان و نحوه پاسخگویی به سؤالات بسیار خاص، بسیار مهم است. به یاد داشته باشید، مشتریان امروزه از منابع مختلف، اطلاعات زیادی در دسترس دارند. آماده‌سازی کارکنان خط مقدم برای پاسخگویی مطمئن به سؤالات مشتریان، اعتماد بیشتری در مشتری ایجاد می‌کند. کمک به حفظ اطلاعات .

مشاهده این مطلب  من بیش از حد به یک مشتری وابسته هستم.

کسب‌وکارهایی که پاسخ‌های کلی و تکراری می‌دهند، اعتماد مشتریان را جلب نمی‌کنند و به احتمال زیاد مشتری‌های بیشتری را از دست می‌دهند. به کارمندان بخش ارتباط با مشتری، اطلاعات و بینشی بدهید که به آن‌ها امکان دهد به طور مؤثر به پرسش‌ها پاسخ دهید هم به‌طور صحیح و دقیق و مهم‌تر از آن، به‌طور مناسب از لحاظ احساسی – این تأثیر بسیار زیادی بر احساس مشتری در پایان تماس خواهد گذاشت.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070