فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

چگونه خدمات خوب را به فروش بیشتر تبدیل کنیم

آنچه در این مقاله می خوانید:

فروش ترکیبی و فروش افزایشی می‌تواند تاثیر شگرفی بر میزان فروش شما داشته باشد. مشاوره فرهنگی توضیح می‌دهد که خدمات مشتری چه نقش مهمی در افزایش فروش دارد.

سوال‌های درست را بپرسید

مشکل بسیاری از فروش افزایشی یا فروش جایگزین مشکل مکالمات این است که اغلب مصنوعی هستند؛ فروشنده ممکن است از روی متن از پیش تعیین شده صحبت کند و مشتری هم آمادگی ذهنی لازم برای معرفی و بررسی محصول اضافی نداشته باشد.

اغلب مشتری احساس می‌کند که به خرید محصول «وادار» می‌شود. به جای فروش تهاجمی، فروشندگان باید آموزش ببینند تا سوال‌های درست بپرسید گفتگو را به‌طور طبیعی به سمت مشتری و نیازهای او هدایت کنید. نمایندگان فروش می‌توانند با توجه به پاسخ‌های دریافتی، راهنمایی شوند. هدف، کمک به مشتری برای تصمیم‌گیری خرید است، نه اینکه به او چیزی فروخته شود.

درک عمیقی از مشتری خود پیدا کنید

فروشندگان باید همیشه آموزش ببینند تا سوالاتی بپرسند که بینش بیشتری از مشتریان به آن‌ها بدهد. با نشان دادن علاقه، رفتار مشتری می‌تواند به طور چشمگیری و سریعی تغییر کند. چند سوال به فروشنده کمک می‌کند تا مکالمه را فراتر از حل یک پرسش خاص گسترش دهد. علاوه بر این، این سوالات بینش مفیدی در مورد… چالش‌ها، نگرانی‌ها و مشکلات مشتریان فعلی .

به تغییر اساسی پاسخ دهید

بسته به بخش فعالیتتان، بسامد تغییرات شرایط متفاوت است. مثلاً اگر محصولات و خدمات مالی ارائه می‌دهید، اخیراً شرایط روزانه تغییر می‌کند.

تغییر شرایط می‌تواند اثر فوری داشته باشد. آموزش تیم‌های در ارتباط با مشتری در مورد اتفاقات، تأثیرات احتمالی بر مشتریان و نحوه پاسخگویی به سؤالات بسیار خاص، بسیار مهم است. به یاد داشته باشید، مشتریان امروزه از منابع مختلف، اطلاعات زیادی در دسترس دارند. آماده‌سازی کارکنان خط مقدم برای پاسخگویی مطمئن به سؤالات مشتریان، اعتماد بیشتری در مشتری ایجاد می‌کند. کمک به حفظ اطلاعات .

مشاهده این مطلب  فریلنسرها: به عنوان خودتان یا یک شرکت ظاهر میشوید؟

کسب‌وکارهایی که پاسخ‌های کلی و تکراری می‌دهند، اعتماد مشتریان را جلب نمی‌کنند و به احتمال زیاد مشتری‌های بیشتری را از دست می‌دهند. به کارمندان بخش ارتباط با مشتری، اطلاعات و بینشی بدهید که به آن‌ها امکان دهد به طور مؤثر به پرسش‌ها پاسخ دهید هم به‌طور صحیح و دقیق و مهم‌تر از آن، به‌طور مناسب از لحاظ احساسی – این تأثیر بسیار زیادی بر احساس مشتری در پایان تماس خواهد گذاشت.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای
بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد
شهر مشهد به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم در ایران، همواره نیاز به خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای داشته است....
مدیریت آسان مرجوعی‌های شاپيفای
هرچند آزاردهنده هستند، اما هیچ کسب‌وکاری که محصولاتش را آنلاین می‌فروشد، از پس فرستادن گاه‌و‌بیگاه محصولات...
چهار روش آسان برای افزایش فروش آنلاین
راه‌های زیادی برای بهبود وب‌سایتتان هنگام فروش آنلاین وجود دارد، اما گاهی اوقات ساده‌ترین کارها بیشترین...
ترند های بخش فروشگاه قطعات خودرو
شايد مهم‌ترين روند تأثيرگذار بر تجارت لوازم جانبی خودرو در سال‌های اخیر، کاهش مداوم تعمیر و نگهداری خودرویی...
ترند های تعمیر خودرو
اتفاقات اخیر در بخش تعمیر خودرو چه بوده است؟ تعداد خودروها در بریتانیا تا سال ۲۰۱۶ افزایش یافت، پس از...
رقبایی در نزدیکی کسب‌وکار من شروع به کار کرده است.
وقتی رقیبی در همسایگی شما کسب‌وکار خود را راه‌اندازی می‌کند، ممکن است دیدن جنبه‌های مثبت دشوار باشد،...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070