فول سرویس خدمات دیجیتال مارکتینگ و بیلبورد = ۰۹۳۳۹۱۵۹۴۳۲

به اشتراک گذاری محتوا: زمان بندی مناسب چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

هنگامی که یک را ایجاد کردیدقطعه محتوا، می خواهید آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اما چگونه می توانید مطمئن باشید که در بهترین روز و زمان در فیس بوک، لینکدین، توییتر، یوتیوب و اینستاگرام پست می گذارید؟ البته این برای هر شرکت متفاوت است، زیراهر مخاطب هدفمتفاوت است. برای مثال، مصرف‌کنندگان جوان‌تر نسبت به مخاطبان مسن‌تر زمان بیشتری را در رسانه‌های اجتماعی می‌گذرانند.

انتخاب زمان مناسب می تواند به شما کمک کند تا 90 درصد تعامل خود را با مخاطبان افزایش دهید.مطالعه ای توسط کوستونشان می دهد که زمان ایده آل بسته به پلت فرم رسانه های اجتماعی متفاوت است:

یوتوب

فیس بوک

حدود ساعت 19:00 زمانی از روز است که پست‌های فیسبوک به طور متوسط بیشترین پاسخ را دریافت می‌کنند. این همچنین در مورد پیام هایی که قبلاً در گذشته ارسال شده اند نیز صدق می کند. بنابراین، زمان ایده آل برای به اشتراک گذاشتن محتوای خود چه زمانی است؟ یک مطالعه اخیر به اشتراک گذاری محتوا در 100000 صفحه شرکت هلندی را بررسی کرد. تمرکز بر این بود که کدام نوع محتوا بیشترین تعامل را ایجاد می کند.

نتایج نشان می دهد که ساعت 13:00 بهترین زمان برای اشتراک گذاری محتوا در فیس بوک است.

 

لینکدین

تحقیقات نشان می دهد که مردم اغلب پروفایل های لینکدین خود را در ساعات کاری چک می کنند. این بدان معناست که اکثر مردم بین ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر در این پلتفرم پست می‌گذارند، اما تعامل اغلب بعد از ظهر انجام می‌شود، با حداکثر اوج بین ساعت 7:00 تا 20:00 برای اطمینان از تعامل مطلوب، بهتر است از ارسال پست در روزهای دوشنبه، شنبه و یکشنبه خودداری کنید.

مشاهده این مطلب  بازاریابی هوش مصنوعی: ابزار نهایی برای مزیت رقابتی

 

توییتر

توییتر بیشتر در ساعات بعدازظهر مشاهده می شود. در حوالی ساعت 10:00 بعد از ظهر، یک افزایش واضح در تعاملات وجود دارد. با این حال، ساعات عصر بهترین زمان برای اشتراک گذاری مطالب شما نیست. کوستو 100000 توییت به زبان هلندی را برای سنجش میزان تعامل مورد مطالعه قرار داد. آنها دریافتند که ساعت 20:00 بهترین زمان برای ارسال محتوا است. بهترین روز هفته برای توییت کردن چهارشنبه است.

 

یوتیوب

برای YouTube، تعیین دقیق زمان از روز برای ارسال محتوای جدید دشوارتر است. تعامل در اینجا در زمان های مختلف صورت می گیرد. طبق تحقیقات، ساعت 5 بعدازظهر چهارشنبه ها اوج ساعت هفته یوتیوب است. این دوره زمانی است که ویدیوها بیشترین پاسخ را از بینندگان دریافت می کنند.

 

اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم بسیار محبوب در سراسر جهان است، به خصوص در ساعات عصر. در اینستاگرام گاهی اوقات پست هایی از چند ساعت قبل و حتی برخی از روز قبل را می بینید. محققان کوستو 100000 پست اینستاگرام و زمان ارسال آنها را بررسی کردند. چهارشنبه به عنوان روز ایده‌آل برای ارسال پست شناخته شد و ساعت‌های 10 صبح و 10 شب بهترین زمان‌ها هستند.

آیا می خواهید درباره زمان های ایده آل برای ارسال محتوای خود بیشتر بدانید؟ Hubspot اخیرا مطالعه مشابهی را منتشر کرده است با یافته های بازار آمریکا.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات

خدمات تیک آبی اینستاگرام

خدمات تیک آبی اینستاگرام | هزینه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال اکانت واقعی یک شخصیت مشهور و...
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...

سمراش در مقابل اهرفس در سال 2022: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟

سمروش در مقابل اهرفس در سال ۲۰۲۲: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟ هر کسی که حتی کمترین...

گرایش‌های بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشته باشیم و چگونه آماده شویم؟

روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشت و چگونه آماده شویم؟ در این مقاله، آژانس...

آژانس دیجیتال چیست؟

یک آژانس بازاریابی دیجیتال چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ آماده شوید، چون قرار است سفری سریع و هیجان‌انگیز...

پنج روش قدرتمند اثبات اجتماعی برای افزایش فروش تجارت الکترونیک

اثبات اجتماعی، یک روش متقاعدسازی ضروری برای ترغیب خریداران آنلاین به خرید از فروشگاه اینترنتی شماست. تجارت...

بهینه‌سازی بک‌اند برای اجرای کمپین‌های سودآور تبلیغات پولی در تجارت الکترونیک

رقابت در حوزه تجارت الکترونیک و تبلیغات آنلاین به شدت فزاینده و سال به سال بیشتر شده است. در نتیجه، کسب‌وکار...

بازده بالاتر ایمیل با برنامه‌ریزی هوشمند

کلید بازگشت سرمایه بیشتر در بازاریابی ایمیلی، ثبات نیست، برنامه‌ریزی است. تبلیغ کسب‌وکار از طریق ایمیل،...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو + طراحی سایت = 09376996070

خدمات گوگل، تبلیغات، هدایا تبلیغاتی و … = 09339159432