11 تأثیرگذار برتر بازاریابی دیجیتال در توییتر
چرخیدن توی توییتر خیلی لذت بخشه، حتی میتونی بین توییتهای اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ، نکات کوچیکی هم پیدا کنی.
نیازی نیست اینقدر وقت صرفش کنی، همین زیبایی کاره. اما ساختن محتوایی که تعامل ایجاد کنه، کار آسوني نیست. مخاطبت فقط یه بار توی فیدش توییتتو میبینه و بعد تمومه. پس باید جذاب و جالب باشه.
بازاریابهای دیجیتال کجا نیستند؟ همه جا، بینشهای ارزشمندی توسط افراد تأثیرگذار در بازاریابی دیجیتال، از جمله در توییتر، به اشتراک گذاشته میشود.
این مقاله، بهترین تأثیرگذاران بازاریابی دیجیتال در توییتر را معرفی میکند که محتوای صفحه شما را از همیشه جذابتر خواهند کرد. به نکات مفید آنها که در قالب توییتهای ۲۸۰ کاراکتری ارائه میشوند، توجه کنید و منابع دیگری را که آنها مفید میدانند، بررسی نمایید.
در بازاریابی دیجیتال، داشتن یک سایت وردپرسی که به خوبی طراحی شده باشد میتواند تأثیر زیادی در جذب ترافیک و ارتباط با تأثیرگذاران برتر در شبکههای اجتماعی مثل توییتر داشته باشد. طراحی سایت وردپرس با امکاناتی نظیر بلاگهای به روز، بخشهای اجتماعی و قابلیت اشتراکگذاری آسان، به برندها این امکان را میدهد که محتوای خود را با تأثیرگذاران به اشتراک بگذارند و به صورت مؤثری در کمپینهای بازاریابی دیجیتال توییتر مشارکت کنند. علاوه بر این، یک سایت وردپرسی به راحتی قابل بهینهسازی برای جستجو است، که میتواند به افزایش دید برندها و تأثیرگذاران در نتایج جستجو کمک کند و ترافیک بیشتری جذب نماید.
خدمات سئو وردپرس برای برندهایی که میخواهند در توییتر با تأثیرگذاران برتر تعامل داشته باشند، ابزار بسیار موثری است. استفاده از سئو بهینهشده میتواند به شما کمک کند تا محتوای مرتبط با این تأثیرگذاران را در موتورهای جستجو بالا بیاورید و از این طریق ترافیک بیشتری را به سمت کمپینهای خود هدایت کنید. این خدمات به شما این امکان را میدهند که کلمات کلیدی مناسب و استراتژیهای لینکسازی به کار ببرید تا در جستجوهای آنلاین دیده شوید و در نتیجه تعاملات خود را در توییتر گسترش دهید. علاوه بر این، بهینهسازی سایت شما برای سئو به شما کمک میکند که محتوای مرتبط با تأثیرگذاران را به بهترین شکل ممکن ارائه کنید و تأثیرات قابل توجهی بر بازاریابی دیجیتال برند خود داشته باشید.
مفسران بازاریابی دیجیتال در توییتر که باید دنبال کنید
- هیتن شاه / @hnshah
- جو پولیتزی
- امی پورترفیلد
- سارا ایوانز / @prsarahevans
- گرگ آيزنبرگ
- مت ناورا / @MattNavarra
- سیروس شپرد
- آن اسمارتی / @seosmarty
- بری آدامز / @badams
- ویس کائو / @wes_kao
- تالیا ولف / @TaliaGw
هیتن شاه
هیتن شاه دربارهی استارتآپها و رشد کسبوکارهای نرمافزاری (SaaS) توییت میکند. این کسبوکارها در حال رشد هستند و به همین دلیل، ارتباط بسیار نزدیکی با فعالیتهای بازاریابی دیجیتال دارند.
علاوه بر این، جامعه بازاریابی دیجیتال نیز جدیدترین و محبوبترین روندها را برای توسعهی جذابترین ابزارها و محصولات توسط استارتآپها دنبال میکند.
همه اینها او را به یکی از تاثیرگذارترین افراد برای دنبال کردن در توییتر تبدیل میکند، اگر به بازاریابی دیجیتال علاقه دارید.
جو پولیزی
جو پولیزی کارآفرین، سخنران، نویسنده و پادکستر است. اگر میخواهید در بازاریابی محتوا بیشتر کاوش کنید، او در توییتر فرد مناسبی برای دنبال کردن است.
امی پورترفیلد
امی پورترفیلد به کارآفرینان کمک میکند تا کسبوکارهای آنلاین خود را راهاندازی کنند. همچنین، حوزههای تخصصی او شامل راهاندازی و توسعه لیست ایمیل، ایجاد دورههای دیجیتال، و تبلیغ و فروش دورههای آنلاین با استفاده از وبینار است.
میتوانید او را دنبال کنید تا از محتوای جالب او درباره بازاریابی دیجیتال در قالبهای مختلف باخبر شوید.
سارا ایوانز
سارا اوانز به عنوان خبرنگار و مشاور دیجیتال برای برندهای جهانی فعالیت میکند. او همچنین استراتژیست دیجیتال و خبرنگار برندهای جهانی است که با شرکتهای سراسر جهان برای ایجاد و بهبود استراتژیهای اجتماعی و دیجیتال آنها همکاری میکند و در زمینه برندسازی، بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی مشاوره میدهد.
این دلیلی است که باید او را در توییتر بهعنوان یک تأثیرگذار بازاریابی دیجیتال دنبال کنید.
- او محتوای منحصربهفرد و اصیل برای توییتر میسازد.
- او در زمینه روندهای دیجیتال فعال و بهروز است.
- با پایین رفتن در صفحه، میتوانید چند نکته را در توییتهای او پیدا کنید.
گرگ آیزِنبرگ
گریگ ایزنبرگ را در توییتر دنبال کنید تا درباره شرکتهای اولویتمندِ جامعه اطلاعات کسب کنید.
با سابقه قوی در کسبوکارهای فناوری، او میتواند مسیر رشد یک استارتآپ و فراتر از آن را به شما نشان دهد.
مت ناورا
مت ناورا مشاور رسانههای اجتماعی و کارشناس این حوزه است.
سالهاست که رسانههای اجتماعی یکی از مهمترین ابزارهای کمپینهای بازاریابی دیجیتال هستند. مت میتواند در توییتر بهعنوان فردی آگاه در صنعت رسانههای اجتماعی به شما کمک کند.
علاوه بر این، وظایف دیگر او شامل توسعه مخاطب، انتشار محتوا، مشارکتهای محتوای برندسازیشده، مدیریت فروشندگان و ذینفعان پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، آموزش و توسعه و بهینهسازی محتوا بود.
کوروش سپهرد
سایرس شپرد درباره سئو، عوامل رتبهبندی گوگل، افزایش ترافیک/تبدیلها و تولید محتوای ده برابر بهتر مینویسد و مطالبش را به اشتراک میگذارد.
او با سالها تجربه بهعنوان متخصص سئو، بازاریاب آنلاین، ناشر محتوا، سخنران و نویسنده، میتواند از طریق سئو و بازاریابی محتوا، ترافیک بسیار باکیفیتی ایجاد کند.
برای دسترسی به آمار، نقدها و بهروزرسانیهای ارزشمند درباره سئو، دکمه دنبال کردن را فشار دهید.
آن اسمارتی
آن اسمارتی یکی دیگر از افراد تاثیرگذار در زمینه سئو در توییتر است که میتواند در مورد تخصصهایش نیز اطلاعاتی ارائه دهد.
- مدیریت اعتبار آنلاین
- ساخت لینک
- بازاریابی شبکههای اجتماعی
او را دنبال کن و ببین چه چیزهایی آنلاین کشف میکند.
بری آدامز
بری آدامز به ناشران کمک میکند تا با سئو مؤثر، ترافیک جستجوی خود را به حداکثر برسانند.
او مشاور بهینهسازی موتور جستجو (SEO) برنده جایزه است و تخصصش در زمینه فنی و ویرایشی SEO برای انتشارات خبری در سراسر جهان است.
او همچنین از به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات خود در زمینه بهینهسازی موتورهای جستجو با صنعت گستردهتر در توییتر و همچنین در برخی سخنرانیها و کنفرانسهای دیجیتال لذت میبرد.
وس کائو
ویس کائو دربارهی بازاریابی، تفکر دقیق و آموزش توییت میکند. علاوه بر این، پستهایی با روش انجام کارها به اشتراک میگذارد و دربارهی بازاریابی دیجیتال مشاوره میدهد.
طلیا ولف
تالیا ولف متخصص بهینهسازی تبدیل و سخنران است. علاوه بر این، او به برندهای با رشد بالا کمک میکند تا قیفهایی ایجاد کنند که مخاطبان از تبدیل شدن در آنها لذت میبرند؛ این کار با بهینهسازی مشتریمحور انجام میشود.
بازاریابی دیجیتال و اجزای آن؛ تالیا به همه چیز مسلط است. از هدفگیری احساسی، متقاعدسازی، پیامرسانی، بهینهسازی صفحه فرود، بهینهسازی موبایل، تجربه مشتری تا بهینهسازی و تحلیل، او تفاوت ایجاد میکند.
بازاریابی دیجیتال و توییتر – دنبال کردن موضوعات و افراد تاثیرگذار
آیا میدانستی که توییتر ۳۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه فرصتی است برای ارتباط با کسانی که ممکن است به محصولات و خدمات شما نیز علاقهمند باشند.
همه میدانند که شبکههای اجتماعی، مدتی است و خواهند بود، بستری مناسب برای برندها تا پیام درست را به کاربران خود برسانند.
علاوه بر اینکه ابزاری قدرتمند برای شبکههای اجتماعی است، به شما امکان میدهد جدیدترین اطلاعات را در مورد هر موضوع، بهروزرسانیها و کسبوکارهایی که به آنها اهمیت میدهید، بیابید. تمام این پیامدهای مثبت به این معنی است که شما باید یک استراتژی بازاریابی برای توییتر نیز ایجاد کنید.
نفوذگران بازاریابی دیجیتال در توییتر، دنبال کردن جدیدترین پستهای وبلاگهای این صنعت را آسان میکنند. آنها نکات و ترفندها را به اشتراک میگذارند و گاهی اوقات مزایا و معایب برخی از یافتههای جدید این صنعت را برای شما روشن میکنند.
با دنبال کردن این افراد تأثیرگذار در بازاریابی دیجیتال در توییتر، میتوانید درباره بازاریابی دیجیتال، رشد کسبوکار، کارآفرینی، استارتآپها و جنبههای بیشتری از فضای دیجیتال اطلاعات کسب کنید. برای دریافت خدمات بازاریابی تأثیرگذار میتوانید فهرست ما را بررسی کنید بهترین شرکتهای بازاریابی تأثیرگذار در بریتانیا .