فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

مزایای حمایت مالی از خبرنامه ایمیلی

آنچه در این مقاله می خوانید:

می‌خواهید مخاطبان جدیدی جذب کنید؟ حمایت مالی از یک خبرنامه‌ی ایمیل موفق می‌تواند به شما در رساندن پیامتان به بازار هدف کمک کند. حمایت مالی از طریق تیردان فاش می‌کند

بازاریابی ایمیلی یکی از مؤثرترین کانال‌های بازاریابی موجود است که به شما امکان دسترسی به مخاطبان گسترده و ارائه نتایج اثبات‌شده را می‌دهد. خبرنامه‌های الکترونیکی به‌ویژه به‌عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط با مشتریان، ایجاد تعامل، هدایت ترافیک و سوق دادن مشتریان به محتوای کلیدی مفید هستند.

و با موجی از حمایت خوانندگان، یک خبرنامه ایمیلی می‌تواند به عنوان بستری برای… استفاده شود حمایت مالی فرصتی عالی برای کسب درآمد برای هر کسب‌وکاری با خبرنامه الکترونیکی و فرصتی فوق‌العاده برای بازاریابی کسب‌وکارهایی که به دنبال رسیدن به مخاطبان جدید هستند.

حمایت مالی از خبرنامه‌های الکترونیکی می‌تواند راهی قدرتمند برای دسترسی به بخش‌های جدید مشتریان باشد، با همسو کردن برند شما با موضوعات یا پیشنهادات مرتبط. این کار به افزایش دیده شدن در محیطی پذیرا (صندوق پستی مشتریان شما) کمک می‌کند و می‌تواند به طور غیرمستقیم … برند خود را تبلیغ کنید در عین حال با ایجاد حسن نیت از طریق همراهی

سطح‌های مختلف سرمایه‌گذاری برای حمایت مالی خبرنامه‌های الکترونیکی وجود دارد که بسته به نوع مخاطب (بازار انبوه B2C در مقابل بازار تخصصی B2B)، فرکانس (روزانه در مقابل ماهانه)، و سبک محتوا (تبلیغاتی در مقابل ویرایشی) متفاوت است. از نظر هزینه، بیشتر آن‌ها بین ۱۰۰۰ تا ۳۵۰۰ پوند برای هر کمپین متغیرند (که ممکن است به یک ضربه یک‌باره در بازار انبوه یا تصرف ماهانه تبلیغات نمایشی ترجمه شود).

اما همه خبرنامه‌های الکترونیکی برای این کار مناسب نیستند. نکاتی هستند که هنگام بررسی این نوع حمایت مالی باید در نظر بگیرید.

مشاهده این مطلب  افزایش بازدید سایت وردپرس

تماشاگران

خبرنامه الکترونیکی تنها در صورتی می‌تواند اسپانسر داشته باشد که مخاطبان زیادی را جذب کند. تماشاگران این یا باید به اندازه کافی بزرگ باشد یا بسیار تخصصی. بدیهی است که خبرنامه‌های الکترونیکی B2C برای جذاب بودن به مخاطبان زیادی نیاز دارند، در حالی که خبرنامه‌های الکترونیکی B2B می‌توانند با مخاطبان کوچکتر اما با قدرت خرید بالاتر، ارزش‌آفرینی کنند.

ناشر خبرنامه ایمیلی باید با اثبات حجم، کیفیت و تعامل مخاطبان خود، ارزش آن‌ها را نشان دهد.

اندازه‌گیری

بازگشت سرمایه (ROI) عامل اصلی در انتخاب حامی مالی و برای برندهای حامی بسیار مهم است. ابزارهای تحلیلی نیز به ناشران و حامیان مالی، معیارهای لازم برای درک میزان بازدید، کلیک و نرخ باز شدن را ارائه می‌دهند؛ و این داده‌ها هستند که تضمین می‌کنند قیمت‌گذاری و ارزش پول در سطح مناسبی حفظ شود.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

لیست ایمیل و پیامک خود را به راحتی افزایش دهید
در سالی که تجارت الکترونیک بیش از هر زمان دیگری رونق دارد، ممکن است به دنبال راه‌های جدیدی برای متمایز...
چه زمانی باید لیست ایمیل خود را پاکسازی کنید
چه زمانی باید مشترکان غیرفعال را از فهرست ایمیل خود حذف کنید؟ ساختن لیست ایمیل، به‌طور طبیعی، بخش مهمی...
۱۰ خبرنامه عالی سئو: تسلط بر جستجو از طریق ایمیل
خبرنامه‌های سئو به شما کمک می‌کنند تا با آخرین اخبار دنیای بهینه‌سازی موتورهای جستجو به روز باشید و استراتژی‌های...
درس‌های خدمات مشتری برای خرده فروشان
برای خرده فروشان کوچک در خیابان اصلی، شرایط می‌تواند دشوار باشد. مشتریان به دنبال اجناس ارزان و همچنین...
آغاز کار با پینترست در کسب و کار شما
پینترست شبکه اجتماعی‌ای است که امکان ذخیره، مرتب‌سازی و مدیریت تصاویر و دیگر محتواها مانند ویدئو و مقالات...
شروع کار با اینستاگرام برای کسب‌وکار شما
اینستاگرام اینستاگرام شبکه اجتماعی‌ای است که در ابتدا امکان اشتراک‌گذاری عکس و فیلم را فراهم می‌کرد....

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070