09376996070 | شروع کسب و کار آنلاین به صورت حرفه ای

شش نکته ضروری درباره پینترست

آنچه در این مقاله می خوانید:

شاید پینترست را با عکس‌های گربه‌ بچه‌های ناز و کاپ‌ کیک‌ها بشناسند، اما این شبکه اجتماعی یکی از سریع‌ترین شبکه‌های در حال رشد است و بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.

برای کسب‌وکارها، مانند ویترین مغازه عمل می‌کند و به‌طور فزاینده‌ای هم معرفی و … را افزایش می‌دهد. فروش .

پس، آیا کسب‌وکار شما باید روی… پینترست؟

پینترست چیست؟

پینترست یک وب‌سایت اشتراک‌گذاری اجتماعی جایی که افراد و کسب‌وکارها می‌توانند تصاویر را روی تخته‌ها سنجاق کنند تا محتوای تصویری را با دوستان و دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارند.

پینترست به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر را از سراسر اینترنت جمع‌آوری و در دسته‌های مختلف مرتب کنند. اگر کاربری عکسی را دوست داشته باشد، می‌تواند آن را به تخته شخصی خود اضافه کند.

هر چه بیشتر کسب‌وکارها، به‌خصوص خرده فروشان و تولیدکنندگان، درمی‌یابند که پینترست به آنها امکان می‌دهد تا کالاهای جذاب خود را به نمایش بگذارند و توجه مخاطبان گسترده‌تری را به خود جلب کنند.

مخاطبان پینترست چه کسانی هستند؟

در ابتدا، زنان به دلیل تأثیر هنرهای دستی، بیشترین کاربران پینترست بودند. اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد که این روند در حال تغییر است و مردان، به‌ویژه در بریتانیا، به‌طور فزاینده‌ای از این سایت استفاده می‌کنند. گروه سنی کاربران پینترست، از برخی از شبکه‌های اجتماعی جوان‌تر، بالاتر است. فیسبوک اما در حال گسترش در تمام سنین است.

موضوعات داغ پینترست چه چیزهایی هستند؟

هر دسته بندی که از نظر بصری جذاب باشد در پینترست عملکرد خوبی دارد. به ویژه خرده فروشان و تولیدکنندگان متوجه شده اند که پینترست ویترین ایده آلی برای کالاهای آنهاست. از جمله دسته های محبوب می توان به دکوراسیون داخلی، طراحی، هنر و صنایع دستی، غذا و نوشیدنی، عکاسی، زیبایی، مد، تناسب اندام، جواهرات و زیورآلات اشاره کرد. اینفوگرافیک ها نیز در این سایت بسیار محبوب هستند.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

ویژگی خاص پینترست برای کسب و کارها چیست؟

پینترست حجم زیادی از… ترافیک ارجاعی آنلاین بنابراین برای جلب توجه بسیار عالی است. و شاید به این دلیل که از سایت‌های بزرگ رسانه‌های اجتماعی کوچکتر است، برجسته شدن در میان جمع آسان‌تر می‌شود.

کدام مشاغل از پینترست استفاده می‌کنند؟

خرده فروشان بزرگ مانند آیکِآ، هاوس آف فریزر و اَساس کاربران پر و پا قرص پینترست هستند؛ اما کسب و کارهای کوچک نیز راه‌هایی برای جلب توجه در این سایت پیدا کرده‌اند.

پینترست معرفی کرده است پینترست برای کسب‌وکار مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌ها، مطالعات موردی و راه‌حل‌های خلاقانه برای شرکت‌ها

چطور شروع کنم؟

یک تخته در مورد هر موضوعی که به آن علاقه دارید بسازید و سپس در سایت بچرخید و پین کنید. لوازم قشنگ پینترست در آنجا یک دکمه‌ی «پین کن» وجود دارد تا بتوانید تصاویر را به نوار علاقه‌مندی‌های خود بکشید و رها کنید.

پینترست به شما اجازه می‌دهد تا دیگران را دنبال کنید، پست‌هایشان را لایک کنید، نظر دهید و مجددا پین کنید. مانند همه سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، قوانینی برای پیروی وجود دارد. آداب سنجاق کردن .

بهترین راهکارها برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در پینترست موفق شوند

  1. نگه‌دارشسبک و صمیمیفشار نفروشید. از عکس یک نفر استفاده کنید. پروفایل شما لوگو نیست. اما اطلاعات کلیدی از جمله آدرس وب‌سایت خود را هم بگنجانید. در عوض، حضور خود در پینترست را در وب‌سایت و سایر پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان تبلیغ کنید.
  2. انتخاب کنیدنام‌های الهام‌بخش یا جذاببرای صفحات وب خودتان بنویسید، نه برای توضیحات داخلی محصولاتتان. کلمات کلیدی را در توضیحات خود بگنجانید. و مطمئن شوید که عکس‌هایتان از کیفیت بالایی برخوردارند. سعی کنید از محصولات خود در حال استفاده یا در محیط‌های جذاب عکس بگیرید.
  3. درباره تخته‌ها، بهتر است داشته باشیدتابلوهای کمتر با تصاویر بیشتربه جای صدها تخته‌ی مختلف، قیمت‌ها را به پین‌های محصولات خود اضافه کنید و مطمئن شوید که قابل کلیک هستند. سبد خرید در وب‌سایت خود می‌توانید مطالب دیگری از جمله اینفوگرافیک و ویدئو هم قرار دهید. حتی می‌توانید گواهی‌های مشتریان را با تصویرسازی جذاب نمایش دهید.
  4. فقط چیزهای خودت رو نچسبونتصاویر دیگران را پین کردنو آنها را نیز دوست داشته باشید. با نظر دادن و به اشتراک گذاشتن با دیگران، جامعه‌ای از دنبال‌کنندگان برای خودتان ایجاد خواهید کرد. از همه مهم‌تر، پینترست درباره اجتماعی بودن است. جلب مشارکت همچنین می‌توانید با پین کردن تصاویر دیگری که سبک یا اصول اخلاقی برند شما را نشان می‌دهند، به آن جان ببخشید.
  5. دنبال‌کنندگان دیگر را دنبال کنیدشرکت‌ها می‌توانند شرکت‌های غیررقابتی در حوزه فعالیت خود را دنبال کنند. مثلاً اگر جواهر می‌فروشید، می‌توانید کسب‌وکارهای پوشاک مورد علاقه‌تان را دنبال کنید.
  6. ببینید دیگران چگونه از پینترست استفاده می‌کننداگر نام دامنه‌ی یک شرکت (یا حتی دامنه‌ی خودتان) را در کادر جستجو وارد کنید، محتوای پین‌شده از آن کسب‌وکارها را پیدا خواهید کرد. همچنین، ترافیک خودتان را تحلیل کنید تا ببینید چه چیزهایی جواب می‌دهند و چه چیزهایی جواب نمی‌دهند.
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

اشتباهات رایج در مسیر سئو ویدیویی

نقطهٔ تلاقی سئو ویدیو و شبکه‌ های اجتماعی: تاکتیک‌ هایی برای پیروزی

ویدیو در مرکز توجه ویدیو حالا به یکی از قدرتمندترین اشکال محتوا تبدیل شده است. از بلاگ‌پست‌های ساده و...
۱۲ معیار طلایی شبکه‌های اجتماعی که باید در سال ۱۴۰۴ دنبال کنید (و چرا)

۱۲ معیار طلایی شبکه‌ های اجتماعی که باید در سال ۱۴۰۴ دنبال کنید (و چرا)

مقدمه: هر عددی، عدد نیست! وقتی وارد داشبورد اینستاگرام یا لینکدین می‌شویم، با انبوهی از عدد و نمودار...
معرفی AI Max در کمپین‌های جستجوی گوگل | جهش در نرخ تبدیل با هوش مصنوعی کنترل‌پذیر

معرفی AI Max در کمپین‌های جستجوی گوگل | جهش در نرخ تبدیل با هوش مصنوعی کنترل‌ پذیر

گوگل بار دیگر مرزهای تبلیغات دیجیتال را با راه‌اندازی قابلیت AI Max for Search جابه‌جا کرد. این قابلیت...
۲۵۰ هشتگ برتر تیک‌تاک در سال ۲۰۲۵ + آموزش استفاده برای افزایش بازدید و رشد صفحه

۲۵۰ هشتگ برتر تیک‌تاک

هشتگ‌ها معجزه نیستند، اما اگر به‌درستی استفاده شوند، می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد مخاطب و ارتقاء...
نمایش نشان تأیید هویت لینکدین در اپلیکیشن_ های شخص ثالث فعال شد (1)

نمایش نشان تأیید هویت لینکدین در اپلیکیشن‌ های شخص ثالث فعال شد

لینکدین مسیر تأیید هویت را فراتر از مرزهای خود توسعه می‌دهد در یکی از مهم‌ترین گام‌های خود برای تقویت...

زمان‌ بندی پست در فیسبوک: چگونه در ۳ قدم ساده، حضور حرفه‌ ای و بدون استرس بسازید

اگر از تلاش‌های بی‌نتیجه برای انتشار منظم در فیسبوک خسته شده‌اید، وقتش رسیده به روش حرفه‌ای‌ها روی بیاورید:...
لینک گذاشتن توی پست‌ های لینکدین

آیا افزودن لینک در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ برعکس، باعث افزایش تعامل است

آیا لینک گذاشتن در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ بررسی کامل با داده‌های واقعی برای سال‌ها،...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070