تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

لیست ایمیل و پیامک خود را به راحتی افزایش دهید

آنچه در این مقاله می خوانید:

Simple Tips for Growing Your Email and SMS Subscriber Lists

در سالی که تجارت الکترونیک بیش از هر زمان دیگری رونق دارد، ممکن است به دنبال راه‌های جدیدی برای متمایز کردن فروشگاه آنلاین خود باشید. اطلاع رسانی به مشتریان از طریق ایمیل و پیامک شخصی درباره محصولات و پیشنهادات جدید، روشی ساده برای برقراری ارتباط با تعداد زیادی مشترک به طور همزمان است. چند راهکار سریع برای افزایش لیست مشترکین ایمیل و پیامکی خود وجود دارد. در اینجا چند گام برای افزایش مشترکین خود در این هفته آمده است!

چرا باید تعداد مشترکین ایمیل و پیامک خود را افزایش دهم؟

به عنوان صاحب کسب‌وکار تجارت الکترونیک، گزینه‌های تبلیغاتی شما نسبت به شرکت‌هایی که فروشگاه فیزیکی دارند، تا حدودی محدودتر است. کسب‌وکارهای کاملاً آنلاین عمدتاً باید برای اطلاع‌رسانی از محصولات و خدمات خود به روش‌های تبلیغاتی دیجیتال متکی باشند. هرچند پست‌های شبکه‌های اجتماعی، بنرهای تبلیغاتی و سایر استراتژی‌های بازاریابی آنلاین می‌توانند آگاهی از برند شرکت تجارت الکترونیک شما را افزایش دهند، اما ارسال ایمیل و پیامک به مشترکان شما، حس شخصی‌تری به آن می‌بخشد. تقریباً ۱۷.۸ درصد از ایمیل‌های بازاریابی باز می‌شوند. که نرخ تبدیل بالاتری نسبت به تقریباً همه انواع دیگر تبلیغات دیجیتال دارد.

افزایش لیست مشترکین ایمیل

افزایش مشترکین ایمیلتان به سادگی ارائه دلیلی به بازدیدکنندگان سایت تجارت الکترونیکتان برای دادن اطلاعات تماسشان است. گردآوری لیستی از آدرس‌های ایمیل مشتریان قبلی که در فرایند پرداخت اطلاعات خود را ارائه کرده‌اند، می‌تواند نقطه شروع خوبی باشد. با این حال، برای افزایش نفوذ خود و بهره‌مندی حداکثری از کمپین‌های تبلیغاتی ایمیلی، باید از روش‌های استراتژیک‌تری برای رشد لیست ایمیل خود استفاده کنید.

مشاهده این مطلب  باز کردن رشد از طریق سئوی سازمانی SaaS

LSG-Popup

مشوق‌هایی برای عضویت در خبرنامه‌ی ایمیل خود ایجاد کنید

مشتریان بالقوه شما با احتمال بیشتری برای دریافت ایمیل‌های بازاریابی شما ثبت‌نام می‌کنند، اگر در ازای آن فوراً چیزی عایدشان شود. بسته به ماهیت کسب‌وکارتان، روش‌های مختلفی برای ترغیب بازدیدکنندگان فروشگاه الکترونیکی‌تان به ارائه آدرس ایمیل خود در ازای دریافت چیزی مفید وجود دارد. با ارائه تخفیف در اولین سفارش یا دسترسی رایگان به یک مقاله آموزنده در ازای ثبت‌نام برای دریافت ایمیل‌های تبلیغاتی، انگیزه‌ای ایجاد می‌کنید که می‌تواند مشتریان را متقاعد کند ارائه آدرس ایمیل‌شان به نفع آنهاست.

مسابقه‌ای برگزار کن

همه دوست دارند چیزی ببرند. برگزاری مسابقه یا قرعه‌کشی در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی شما می‌تواند علاقه بازدیدکنندگان را به برندتان جلب کند. می‌توانید برای جلب توجه مشتریان بالقوه و ترغیب آنها به شرکت در مسابقه، محصول، خدمت یا جایزه ویژه‌ای را به‌صورت رایگان ارائه دهید.

اجبار آنها به ماندن در لیست ایمیل شما تا زمان قرعه‌کشی برای حفظ شانس برنده شدن، به شما امکان می‌دهد چندین بار برای معرفی پرفروش‌ترین محصولات خود در چند روز یا هفته با آنها تماس بگیرید. این می‌تواند ابزاری فوق‌العاده مفید برای افزایش آگاهی از برند شما باشد، به‌خصوص اگر فروشگاه تجارت الکترونیک شما جدید یا برای مشتریان شما جدید باشد. برخی از سودآورترین مسابقات تجارت الکترونیک حتی باعث افزایش چشمگیر مشترکین ایمیل شده‌اند. هفت برابر .

پیشنهادهای ویژه ارائه دهید

اگرچه ارائه تخفیف اولیه یکی از مؤثرترین روش‌ها برای ترغیب مشتریان به ثبت‌نام در خبرنامه‌های بازاریابی است، اما معمول نیست که مشترکین جدیدی که فقط قصد خرید یک محصول خاص را دارند، پس از استفاده از تخفیف و خرید محصول، اشتراک خود را لغو کنند. ارائه مداوم تبلیغات انحصاری، دسترسی زودهنگام به محصولات جدید، قرعه‌کشی و سایر مزایای انحصاری برای مشترکین در طول سال می‌تواند آن‌ها را ترغیب به ماندن کند.

مشاهده این مطلب  اهمیت تجارت الکترونیک موبایل

افزایش لیست مشترکین پیامک

همه مشتریان بالقوه شما به اندازه آدرس ایمیل خود، تمایل به ارائه شماره تلفن خود ندارند، به خصوص اگر از تلفن همراه با حجم مکالمه نامحدود استفاده نکنند. همچنین، بر اساس… قانون حفاظت از مصرف‌کنندگان تلفن شما نمی‌توانید بدون اجازه مشتری، صرفا پیام‌های تبلیغاتی را به شماره‌هایی که مشتری هنگام سفارش برای برقراری ارتباط در مورد سفارش خود ارائه کرده، ارسال کنید.

با این حال، بسیاری از شرکت‌ها با کسب رضایت آگاهانه مشتریان برای دریافت پیامک، اغلب در ازای تخفیف یا مشوق دیگر، کمپین‌های پیامکی موفقی را اجرا می‌کنند. ارائه مشوق‌های ساده مانند تخفیف اندک یا ارسال رایگان در خرید بعدی مشتری یا یک اقلام کوچک رایگان، یکی از مؤثرترین راهبردها برای افزایش لیست مشترکین پیامکی است. بر اساس قانون TCPA، هنگام ارائه این تبلیغات، باید به‌طور واضح به مشتریان خود اطلاع دهید که آن‌ها به دریافت پیامک رضایت داده‌اند.

راهکارهایی برای افزایش مشترکین هر دو کانال به طور همزمان

از چندین روش می‌توان هم برای افزایش مشترکین ایمیل و هم مشترکین پیامک استفاده کرد. بسیاری از بسترهای تجارت الکترونیک با ساختن بیش از یک نوع لیست مشترکین، به موفقیت در دسترسی به بیشترین تعداد مشتری دست می‌یابند. اگرچه می‌توان از مشترکین خواست که هر دو اطلاعات را همزمان برای دریافت پاداش ارائه دهند، برخی از مشترکین بالقوه ممکن است تمایلی به این کار نداشته باشند و این روش می‌تواند منجر به نرخ تبدیل پایین‌تر شود.

بلکه موبایل دقیق این پلتفرم بازاریابی پیامکی پیشنهاد می‌کند برای جذب مشتریان بالقوه‌ی موفق‌تر، از فرایندی دو مرحله‌ای استفاده کنید. ابتدا مشترکین را به لیست ایمیل خود اضافه کنید و سپس بعداً از آن‌ها بخواهید شماره تلفن خود را نیز ثبت کنند. این روش نسبت به روش‌های دیگر، مشتریان جدید و نرخ تبدیل بالاتری برای شما به ارمغان می‌آورد. در این روش، حتی اگر مشترکین تمایلی به ارائه شماره تلفن خود نداشته باشند، شما همچنان آدرس ایمیل آن‌ها را در اختیار خواهید داشت. درخواست جداگانه‌ی هر دو اطلاعات، منجر به جذب مشتریان بالقوه‌ی بیشتر و نرخ تبدیل کلی بالاتر می‌شود.

مشاهده این مطلب  چگونگی نجات کسب‌وکار ما با انتقال به فروش آنلاین

email capture

با یک متخصص مشورت کنید

در تعطیلات آینده، ما خدمات متنوعی ارائه می‌دهیم که به مشتریانمان در بهینه‌سازی بسترهای تجارت الکترونیکشان برای رسیدن به بهترین نتایج ممکن کمک می‌کند. متخصصان بازاریابی ایمیلی ما می‌توانند به شما در یافتن راه‌هایی برای تنظیم دقیق استراتژی بازاریابی ایمیلی‌تان کمک کنند. ما در اینجا هستیم تا به شما در طراحی و ساخت وب‌سایتی جذاب و کاربردی که بیشترین نیازهای شرکت تجارت الکترونیک شما را برآورده می‌کند، کمک کنیم. امروز با ما تماس بگیرید برای آشنایی بیشتر با مزایای همکاری با ما برای کسب‌وکار شما!

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

سمراش در مقابل اهرفس در سال 2022: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟

سمروش در مقابل اهرفس در سال ۲۰۲۲: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟ هر کسی که حتی کمترین...

گرایش‌های بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشته باشیم و چگونه آماده شویم؟

روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشت و چگونه آماده شویم؟ در این مقاله، آژانس...

آژانس دیجیتال چیست؟

یک آژانس بازاریابی دیجیتال چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ آماده شوید، چون قرار است سفری سریع و هیجان‌انگیز...

پنج روش قدرتمند اثبات اجتماعی برای افزایش فروش تجارت الکترونیک

اثبات اجتماعی، یک روش متقاعدسازی ضروری برای ترغیب خریداران آنلاین به خرید از فروشگاه اینترنتی شماست. تجارت...

بهینه‌سازی بک‌اند برای اجرای کمپین‌های سودآور تبلیغات پولی در تجارت الکترونیک

رقابت در حوزه تجارت الکترونیک و تبلیغات آنلاین به شدت فزاینده و سال به سال بیشتر شده است. در نتیجه، کسب‌وکار...

بازده بالاتر ایمیل با برنامه‌ریزی هوشمند

کلید بازگشت سرمایه بیشتر در بازاریابی ایمیلی، ثبات نیست، برنامه‌ریزی است. تبلیغ کسب‌وکار از طریق ایمیل،...

نکاتی برای تجارت الکترونیک پایدار

چگونه یک استراتژی تجارت الکترونیک پایدارتر بسازیم در دنیای مصرف‌گرایانه‌ای که ارزش‌ها در آن اهمیت فزاینده‌ای...

تقویم تعطیلات تجارت الکترونیک سال 2025 + الگوی رایگان

تقویم تعطیلات تجارت الکترونیک سال 2025 + الگوی رایگان کسب‌وکارهای موفق تجارت الکترونیک بر برنامه‌ریزی...

مهم‌ترین تاریخ‌های تجارت الکترونیک در سال ۱۴۰۳ + الگوی تقویم رایگان

تاریخ‌های مهم تجارت الکترونیک در سال 2024 + الگوی تقویم رایگان در دنیای ایده آل، فروشگاه آنلاین شما ماه...

تاریخ‌های مهم تجارت الکترونیک در سال ۲۰۲۳ + الگوی تقویم رایگان

تاریخ‌های مهم تجارت الکترونیک در سال ۲۰۲۳ + الگوی تقویم رایگان در دنیای ایده آل، فروشگاه آنلاین شما هر...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570