فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

چگونگی استفاده از توییتر برای تبلیغ کسب‌وکار شما

آنچه در این مقاله می خوانید:

توییتر شبکه اجتماعی فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی روی کسب‌وکار شما بگذارد؛ اما فقط اگر درست از آن استفاده کنید. جما ونت این موضوع را توضیح می‌دهد.

اگر حاضر باشید چند تغییر کوچک ایجاد کنید و کمی تلاش کنید، می‌توانید نتایج چشمگیری برای کسب‌وکارتان ببینید. توییتر شهرتتان بالا می‌رود، مشتریان بالقوه جذب می‌کنید و روابط واقعی در بازارتان ایجاد خواهید کرد.

در اینجا چند نکته برای بهتر شدن توییت‌هایتان آمده است:

پروفایل خود را بهینه کنید

مطمئن شوید که هر فیلد پروفایل شما فرم پر شده است و مطمئن شوید که عکس پروفایل شما خوشحال و خندان است. تکرار می‌کنم، تصویری شاد از خودتان – بدون لوگو. مردم با مردم کار می‌کنند، نه با نهادها.

عکس کاور شما هم جای مناسبی برای پر کردن است. دوباره، از لوگو استفاده نکنید. در عوض، از این فضای ارزشمند برای تبلیغ یک پیشنهاد رایگان استفاده کنید. این کار با ابزارهای رایگان طراحی گرافیک مانند کنوا به راحتی انجام می‌شود. ویسم همچنین پیشنهاد می‌کنم لینکی به آن پیشنهاد در بالای پروفایل خود اضافه کنید و آن را در یک توییت پین شده قرار دهید.

بیوگرافی توییتری شما باید مختصر باشد؛ فقط تعداد کمی کاراکتر در اختیار دارید. کلمات کلیدی که می‌خواهید کسب‌وکارتان با آن‌ها شناخته شود را درج کنید تا در نتایج جستجوی مرتبط ظاهر شوید. همچنین می‌توانید لینکی به بیوگرافی خود اضافه کنید. صفحه فرود سفارشی به جای یک صفحه خانگی کلیشه‌ای، تا بتوانید آن‌ها را به فهرست ایمیل خود اضافه کنید.

نظارت و پاسخگویی

به راحتی میشه توی توییتر غرق شد و توی سیل اطلاعات گم شد؛ این بهترین راه برای تاثیرگذاری نیست. هدفمند عمل کنید. با ساختن چند لیست خصوصی در توییتر شروع کنید. موضوعات زیر رو پیشنهاد می‌کنم:

  • مُنفذان تأثیرگذار در زمینه کاری شما – از جمله نشریات
  • مشتریان فعلی ;
  • چشم‌اندازها
  • رقبا ;
  • افرادی که دوستشان دارید همکاری کردن با .
مشاهده این مطلب  بازاریابی دیجیتال مؤثر برای استارت‌آپ‌ها

فهرست‌ها به شما کمک می‌کنند محتوای غیرمرتبط را از صفحه توییترتان حذف کنید، پس از آن‌ها استفاده کنید. بعد از ساختن فهرست‌ها، می‌توانید از یک داشبورد نظارت رایگان برای دیدن اتفاقات استفاده کنید. هوت سویت و جوانه اجتماعی .

هوت‌سوئیت به شما امکان می‌دهد به‌سرعت خوراک‌های لیست خود را از روی رایانه‌تان مرور کنید. رقبای خود را رصد کنید تا از روش‌های بازاریابی آن‌ها بیاموزید. ببینید چه چیزی برای آن‌ها جواب می‌دهد و چه چیزی جواب نمی‌دهد. از این داده‌ها برای اصلاح رویکرد خود استفاده کنید، اما هرگز سبک آن‌ها را کپی نکنید.

لیست‌های دیگر خود را برای یافتن سوالاتی که می‌توانید به آن‌ها پاسخ دهید یا مباحثی که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید، بررسی کنید. روابط خود را با این کاربران بسازید و در هر جا که امکان دارد، بدون هیچ چشم‌داشتی، ارزش افزوده ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید از هوت‌سوئیت برای رصد کلمات کلیدی یا هشتگ‌های مهم در حوزه کاری خود استفاده کنید. کلمه‌ای کلیدی که می‌خواهید جستجو کنید را در نظر بگیرید تا به‌طور زنده توییت‌هایی که شامل آن عبارت هستند را ببینید.

انتخاب و خلق

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که برندها در توییتر مرتکب می‌شوند، عدم تعامل است. آن‌ها وارد پلتفرم می‌شوند، محصولات خود را تبلیغ می‌کنند و سپس ناپدید می‌شوند. این کار به رشد کسب‌وکار یا افزایش اعتبار شما کمکی نمی‌کند. توییتر …اجتماعیجایی نیست که آدم‌ها در آن احساس… کنند.فروش رفته به.

پیشنهاد من این تقسیم‌بندی است:

  • ۷۰ درصد مشارکت
  • بیست درصد انتخاب و گردآوری
  • ۱۰٪ خلق اثر.

یعنی ۷۰ درصد فعالیت شما باید تعاملات زنده باشد؛ یعنی ری‌توییت کردن افراد و پاسخ دادن به آنها. پسندیدن به‌روزرسانی‌های آن‌ها و شرکت در گفتگوهای توییتر

مشاهده این مطلب  راهنمای گام به گام: چطور روی گوگل تبلیغ کنیم

۲۰ درصد باید محتوایی باشد که توسط شما ساخته نشده است. من دوست دارم از… استفاده کنم. فیدلی برای پیدا کردن لینک‌های جالب برای به اشتراک گذاشتن با دنبال‌کنندگانم

۱۰ درصد می‌تواند تبلیغ محتوای خودتان باشد.

شاید در ابتدا زیاد به نظر برسد، اما لزوماً اینطور نیست. از برخی از تکنولوژی‌های فوق‌العاده موجود برای ساده‌تر کردن زندگی‌تان استفاده کنید. من … بافر با فیدلی، تا بتوانم محتوای دستچین‌شده خود را با یک کلیک به اشتراک بگذارم.

کو‌شِدول ابزاری فوق‌العاده برای انتشار محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی است، اما رایگان نیست. من هم از آن استفاده می‌کنم. اگر این، آنگاه آن برای به‌روزرسانی‌های اجتماعی – به‌خصوص از انتشار همزمان در چند پلتفرم خوشم می‌آید. اینستاگرام به توییتر وصل شد.

بررسی

مانند هر شبکه اجتماعی دیگر، بازاریابی در توییتر یک فرایند مستمر است. توصیه می‌کنم هر ماه تحلیلات خود را بررسی کنید. توییتر ابزارهای فوق‌العاده‌ای دارد. سکوی تحلیلی داخلی تا بفهمید کدام پست‌هایتان بیشترین تعامل را داشته و کدام‌ها بی‌نتیجه مانده‌اند. از این بینش‌ها برای بهبود رویکردتان در آینده استفاده کنید.

روش‌های زیادی برای بهبود نتایج توییترتان و بهره‌مندی بیشتر از آن وجود دارد؛ این نکات، پایه‌ای بسیار خوب برای شما فراهم می‌کنند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

لیست ایمیل و پیامک خود را به راحتی افزایش دهید
در سالی که تجارت الکترونیک بیش از هر زمان دیگری رونق دارد، ممکن است به دنبال راه‌های جدیدی برای متمایز...
چه زمانی باید لیست ایمیل خود را پاکسازی کنید
چه زمانی باید مشترکان غیرفعال را از فهرست ایمیل خود حذف کنید؟ ساختن لیست ایمیل، به‌طور طبیعی، بخش مهمی...
۱۰ خبرنامه عالی سئو: تسلط بر جستجو از طریق ایمیل
خبرنامه‌های سئو به شما کمک می‌کنند تا با آخرین اخبار دنیای بهینه‌سازی موتورهای جستجو به روز باشید و استراتژی‌های...
درس‌های خدمات مشتری برای خرده فروشان
برای خرده فروشان کوچک در خیابان اصلی، شرایط می‌تواند دشوار باشد. مشتریان به دنبال اجناس ارزان و همچنین...
آغاز کار با پینترست در کسب و کار شما
پینترست شبکه اجتماعی‌ای است که امکان ذخیره، مرتب‌سازی و مدیریت تصاویر و دیگر محتواها مانند ویدئو و مقالات...
شروع کار با اینستاگرام برای کسب‌وکار شما
اینستاگرام اینستاگرام شبکه اجتماعی‌ای است که در ابتدا امکان اشتراک‌گذاری عکس و فیلم را فراهم می‌کرد....

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070