09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

چگونگی استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ کسب‌وکار شما

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

اینستاگرام روشی فوق‌العاده برای کسب‌وکارهاست تا با محتوای تصویری جذاب، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کرده و مشتریان خود را الهام بخشند. آلیسون باتیسبی از شبکه اجتماعی آووکادو چک‌لیست ضروری خود را برای گرفتن نتیجه در اینستاگرام با شما به اشتراک می‌گذارد

  1. حساب کاربری رایگان خود را ثبت کنید در اپلیکیشن اینستاگرام، تنظیمات خود را ویرایش کنید تا پروفایلتان به جای حساب شخصی، حساب تجاری شود.
  2. حساب تجاری ارائه خواهد داددکمه‌ی تماستا مشتریان بتوانند مستقیماً ایمیل بزنند، تماس بگیرند یا محل کسب‌وکار شما را پیدا کنند. همه این اطلاعات در … ویرایش می‌شوند.بخش تنظیماتاین برنامه و میزان اطلاعات عمومی آن را شما تعیین می‌کنید.
  3. پروفایل خود را به کسب‌وکار خود متصل کنیدصفحه فیسبوکاین کار استفاده از تمام ویژگی‌های متا را آسان‌تر می‌کند.
  4. تحقیق کنید که دیگر کسب‌وکارهای صنعت شما چگونه از اینستاگرام استفاده می‌کنند با جستجویکلمات کلیدیدر کادر بالای اینستاگرام. این به شما ایده می‌دهد که چه چیزی جواب می‌دهد و چه چیزی نمی‌دهد.
  5. فایل خود را بارگذاری کنیدلوگودر پروفایل خود قرار دهید تا مشتریان شما آن را بشناسند و به راحتی شما را شناسایی کنند.
  6. قبل از هر کاری، این فرم را پر کنید.زندگینامهخودتان را معرفی کنید، بگویید چه کار می‌کنید و کمی درباره خودتان توضیح دهید.شخصیت کاریاینجا از ایموجی‌ها پشتیبانی می‌شود!
  7. به یاد داشته باشید که لینک کنید وبسایت شما چون این تنها جایی است که می‌توانید ترافیک را به وب‌سایت خود هدایت کنید، غیر از تبلیغات.
  8. شروع بهافراد مرتبط را دنبال کنیددر حوزه کاری شما، مانند وبلاگ‌نویسان، نشریات و افراد مشهور
  9. حداقل آپلود کنیدیک عکس در روزبرای اینکه مطمئن شوید در خوراک اخبار به اندازه کافی دیده می‌شوید، از جذاب و الهام‌بخش بودن تصاویر و ویدیوهایتان و همچنین تناسب آن‌ها با ماهیت خلاقانه اینستاگرام اطمینان حاصل کنید.
  10. تلاش کنید برقرار کنیدموضوعبا پست‌های اینستاگرام خود این کار را انجام دهید، زیرا به یکپارچگی بیشتر فید شما کمک می‌کند و در نتیجه بیشتر خودنمایی خواهد کرد. (اپلیکیشن) پلنولی برای برنامه‌ریزی ظاهر فید اینستاگرام شما مناسب است.
  11. ویژگیمحتوای دیگراندر خوراک خبری شما، زیرا این کار کسب‌وکار شما را به‌عنوان منبع مفیدی از محتوای گردآوری‌شده در زمینه تخصص شما معرفی می‌کند. این به شما فرصت می‌دهد ارتباط برقرار کردن همچنین؛ فقط یادت باشهنام نویسنده اصلی را ذکر کنیددر زیرنویس.
  12. اگر استفاده نمی‌کنیدبرچسب‌هامحتوای شما اساساً خصوصی است. هشتگ بهترین راه برای جذب تعامل جدید و دیده شدن است.سربرگ کشفبا بررسی هشتگ‌های مورد استفاده در حوزه کاری خود و جستجوی مرتبط، هشتگ‌های مناسب را پیدا کنید.هشتگ‌های مرتبطبا استفاده از قابلیت جستجوی بالای اینستاگرام
  13. فقط از پرکاربردترین هشتگ‌ها استفاده نکنید؛ آن‌ها معمولا اشباع شده‌اند و دیده شدن محتوای شما را سخت‌تر می‌کنند. بهترین روش، انتخاب ترکیبی از هشتگ‌های پرطرفدار و هشتگ‌های خاص‌تر و مرتبط با محتوای شماست.
  14. اجرا کنرقابتبرای تشویق تعامل با پست‌هایتان (دوستانتان را تگ کنید، برای شرکت در مسابقه نظر بدهید و …)عکس‌های خودتان را بفرستیدبا موضوع و هشتگ مشخص، این روش بسیار خوبی برای افزایش آگاهی از محصول یا خدمات شماست.
  15. اینستاگرام ارائه می‌دهدبینش‌های رایگانتا بتوانید ببینید چه کسانی شما را دنبال می‌کنند، از نظر سن و مکان؛ اما ابزارهای پیشرفته‌تر پولی نیز وجود دارند مانند آیکون اسکوار که به شما درباره استفاده از هشتگ و زمانبندی پست‌هایتان می‌گوید.
مشاهده این مطلب  چرا کسب‌وکارهای کوچک به برند نیاز دارند؟
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی به منظور بهتر شدن شرایط سایت و بهبود تعامل مخاطبان انجام می‌شود. در عصر دیجیتال...
خدمات تیک آبی اینستاگرام

خدمات تیک آبی اینستاگرام | هزینه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال اکانت واقعی یک شخصیت مشهور و...
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...

سمراش در مقابل اهرفس در سال 2022: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟

سمروش در مقابل اهرفس در سال ۲۰۲۲: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟ هر کسی که حتی کمترین...

گرایش‌های بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشته باشیم و چگونه آماده شویم؟

روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشت و چگونه آماده شویم؟ در این مقاله، آژانس...

آژانس دیجیتال چیست؟

یک آژانس بازاریابی دیجیتال چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ آماده شوید، چون قرار است سفری سریع و هیجان‌انگیز...

پنج روش قدرتمند اثبات اجتماعی برای افزایش فروش تجارت الکترونیک

اثبات اجتماعی، یک روش متقاعدسازی ضروری برای ترغیب خریداران آنلاین به خرید از فروشگاه اینترنتی شماست. تجارت...

بهینه‌سازی بک‌اند برای اجرای کمپین‌های سودآور تبلیغات پولی در تجارت الکترونیک

رقابت در حوزه تجارت الکترونیک و تبلیغات آنلاین به شدت فزاینده و سال به سال بیشتر شده است. در نتیجه، کسب‌وکار...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070