فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

چگونگی استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ کسب‌وکار شما

آنچه در این مقاله می خوانید:

اینستاگرام روشی فوق‌العاده برای کسب‌وکارهاست تا با محتوای تصویری جذاب، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کرده و مشتریان خود را الهام بخشند. آلیسون باتیسبی از شبکه اجتماعی آووکادو چک‌لیست ضروری خود را برای گرفتن نتیجه در اینستاگرام با شما به اشتراک می‌گذارد

  1. حساب کاربری رایگان خود را ثبت کنید در اپلیکیشن اینستاگرام، تنظیمات خود را ویرایش کنید تا پروفایلتان به جای حساب شخصی، حساب تجاری شود.
  2. حساب تجاری ارائه خواهد داددکمه‌ی تماستا مشتریان بتوانند مستقیماً ایمیل بزنند، تماس بگیرند یا محل کسب‌وکار شما را پیدا کنند. همه این اطلاعات در … ویرایش می‌شوند.بخش تنظیماتاین برنامه و میزان اطلاعات عمومی آن را شما تعیین می‌کنید.
  3. پروفایل خود را به کسب‌وکار خود متصل کنیدصفحه فیسبوکاین کار استفاده از تمام ویژگی‌های متا را آسان‌تر می‌کند.
  4. تحقیق کنید که دیگر کسب‌وکارهای صنعت شما چگونه از اینستاگرام استفاده می‌کنند با جستجویکلمات کلیدیدر کادر بالای اینستاگرام. این به شما ایده می‌دهد که چه چیزی جواب می‌دهد و چه چیزی نمی‌دهد.
  5. فایل خود را بارگذاری کنیدلوگودر پروفایل خود قرار دهید تا مشتریان شما آن را بشناسند و به راحتی شما را شناسایی کنند.
  6. قبل از هر کاری، این فرم را پر کنید.زندگینامهخودتان را معرفی کنید، بگویید چه کار می‌کنید و کمی درباره خودتان توضیح دهید.شخصیت کاریاینجا از ایموجی‌ها پشتیبانی می‌شود!
  7. به یاد داشته باشید که لینک کنید وبسایت شما چون این تنها جایی است که می‌توانید ترافیک را به وب‌سایت خود هدایت کنید، غیر از تبلیغات.
  8. شروع بهافراد مرتبط را دنبال کنیددر حوزه کاری شما، مانند وبلاگ‌نویسان، نشریات و افراد مشهور
  9. حداقل آپلود کنیدیک عکس در روزبرای اینکه مطمئن شوید در خوراک اخبار به اندازه کافی دیده می‌شوید، از جذاب و الهام‌بخش بودن تصاویر و ویدیوهایتان و همچنین تناسب آن‌ها با ماهیت خلاقانه اینستاگرام اطمینان حاصل کنید.
  10. تلاش کنید برقرار کنیدموضوعبا پست‌های اینستاگرام خود این کار را انجام دهید، زیرا به یکپارچگی بیشتر فید شما کمک می‌کند و در نتیجه بیشتر خودنمایی خواهد کرد. (اپلیکیشن) پلنولی برای برنامه‌ریزی ظاهر فید اینستاگرام شما مناسب است.
  11. ویژگیمحتوای دیگراندر خوراک خبری شما، زیرا این کار کسب‌وکار شما را به‌عنوان منبع مفیدی از محتوای گردآوری‌شده در زمینه تخصص شما معرفی می‌کند. این به شما فرصت می‌دهد ارتباط برقرار کردن همچنین؛ فقط یادت باشهنام نویسنده اصلی را ذکر کنیددر زیرنویس.
  12. اگر استفاده نمی‌کنیدبرچسب‌هامحتوای شما اساساً خصوصی است. هشتگ بهترین راه برای جذب تعامل جدید و دیده شدن است.سربرگ کشفبا بررسی هشتگ‌های مورد استفاده در حوزه کاری خود و جستجوی مرتبط، هشتگ‌های مناسب را پیدا کنید.هشتگ‌های مرتبطبا استفاده از قابلیت جستجوی بالای اینستاگرام
  13. فقط از پرکاربردترین هشتگ‌ها استفاده نکنید؛ آن‌ها معمولا اشباع شده‌اند و دیده شدن محتوای شما را سخت‌تر می‌کنند. بهترین روش، انتخاب ترکیبی از هشتگ‌های پرطرفدار و هشتگ‌های خاص‌تر و مرتبط با محتوای شماست.
  14. اجرا کنرقابتبرای تشویق تعامل با پست‌هایتان (دوستانتان را تگ کنید، برای شرکت در مسابقه نظر بدهید و …)عکس‌های خودتان را بفرستیدبا موضوع و هشتگ مشخص، این روش بسیار خوبی برای افزایش آگاهی از محصول یا خدمات شماست.
  15. اینستاگرام ارائه می‌دهدبینش‌های رایگانتا بتوانید ببینید چه کسانی شما را دنبال می‌کنند، از نظر سن و مکان؛ اما ابزارهای پیشرفته‌تر پولی نیز وجود دارند مانند آیکون اسکوار که به شما درباره استفاده از هشتگ و زمانبندی پست‌هایتان می‌گوید.
مشاهده این مطلب  چه زمانی باید لیست ایمیل خود را پاکسازی کنید
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

لیست ایمیل و پیامک خود را به راحتی افزایش دهید
در سالی که تجارت الکترونیک بیش از هر زمان دیگری رونق دارد، ممکن است به دنبال راه‌های جدیدی برای متمایز...
چه زمانی باید لیست ایمیل خود را پاکسازی کنید
چه زمانی باید مشترکان غیرفعال را از فهرست ایمیل خود حذف کنید؟ ساختن لیست ایمیل، به‌طور طبیعی، بخش مهمی...
۱۰ خبرنامه عالی سئو: تسلط بر جستجو از طریق ایمیل
خبرنامه‌های سئو به شما کمک می‌کنند تا با آخرین اخبار دنیای بهینه‌سازی موتورهای جستجو به روز باشید و استراتژی‌های...
درس‌های خدمات مشتری برای خرده فروشان
برای خرده فروشان کوچک در خیابان اصلی، شرایط می‌تواند دشوار باشد. مشتریان به دنبال اجناس ارزان و همچنین...
آغاز کار با پینترست در کسب و کار شما
پینترست شبکه اجتماعی‌ای است که امکان ذخیره، مرتب‌سازی و مدیریت تصاویر و دیگر محتواها مانند ویدئو و مقالات...
شروع کار با اینستاگرام برای کسب‌وکار شما
اینستاگرام اینستاگرام شبکه اجتماعی‌ای است که در ابتدا امکان اشتراک‌گذاری عکس و فیلم را فراهم می‌کرد....

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070