حرفه ای و پایدار از روز اول با جواد یاسمی

چگونگی رقابت با خرده فروشان بزرگ آنلاین

آنچه در این مقاله می خوانید:

ممکن است به نظر برسد که خرده فروشان بزرگ بر… تجارت الکترونیک بازار کوچک‌تر، اما در رقابت برای فروش آنلاین می‌تواند باهوش‌تر باشد. کریس بارلینگ از فروشگاه‌ساز دِک توضیح می‌دهد

زندگی برای یک خرده‌فروش آنلاین کوچک آسان نیست. زنجیره‌های بزرگ خرده‌فروشی به نظر می‌رسد بدون هیچ رقیبی در فضای خرده‌فروشی آنلاین جولان می‌دهند و بی‌وقفه دامنه محصولات خود را از تجهیزات کمپینگ تا امور مالی گسترش می‌دهند. رقابت با آن‌ها سخت است.

اما برندهای کوچکِ فروشنده آنلاین می‌توانند جای خود را باز کنند و حتی پیش دستی کردن در برابر رقبای بزرگ‌تر. در اینجا سه نکته برای شکست دادن آن‌ها آمده است.

خاص، نه عمومی

راه اصلی رقابت با غول‌ها این است که متخصص شدن در یک چیز تخصص پیدا کنید و در آن بازی برنده شوید. مزیت بزرگ راه‌اندازی چنین کسب‌وکاری خرد در تجارت الکترونیک این است که به‌طور خودکار یک مزیت رقابتی خوب ایجاد می‌کند. استراتژی بازاریابی یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات در کسب‌وکار، تلاش برای راضی کردن همه افراد است. با «متمرکز شدن بر یک حوزه خاص» می‌توانید از این اشتباه اجتناب کنید.

تمرکز فواید زیادی دارد. برند شما شاید به طور گسترده شناخته نشود، اما رسیدن به شهرت در یک حوزه تخصصی بسیار سریع‌تر و ارزان‌تر است. به‌طور کلی، تعداد کمی نشریه، انجمن آنلاین و وبلاگ‌نویس وجود دارند. رسیدن به آن‌ها و تحت تاثیر قرار دادنشان هزینه‌ای کمتر از ایجاد شهرت در یک بخش گسترده دارد.

در زمینه تخصصی خودتان می‌توانید به سرعت به مهارت واقعی برسید، پس مگر اینکه از کارتان مطمئنید، تنوع طلبی نکنید. از تاییدیه‌های مشتریان، لوگوهای سازمان‌های مرتبط صنفی که عضو آنها هستید، و حمایت مالی از رویدادهای کلیدی بازارتان استفاده کنید. بعلاوه، به متخصصان داخلی خود اجازه دهید با مشتریان و مشتریان بالقوه صحبت کنند. شبکه‌های اجتماعی غول‌های خرده‌فروشی غیرمتخصص، بعید است به انجام چنین کارهایی علاقه‌مند باشند و متخصصان آن‌ها هم نمی‌خواهند در یک حوزه محدود بمانند، چون به دنبال فرصت‌های گسترده‌تری هستند.

مشاهده این مطلب  چگونگی استفاده‌ی بهینه از پروفایل لینکدین

روی جستجو تمرکز کنید

با عبارت‌های جستجو آزمایش کنید تبلیغات گوگل در وب‌سایت تجارت الکترونیک خود، از عبارت‌های طولانی‌تر و دقیق‌تر مانند «میله ماهیگیری کپور» به جای عبارت‌های کلی مثل «میله ماهیگیری» استفاده کنید. عبارت‌های کلی گران‌تر هستند و فروش کمتری دارند.

شخصی شوید.

یا توییتر راهی عالی برای تعامل شخصی‌تر با مشتریان نیز هستند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

یافتن مخاطبان شما در رسانه‌های اجتماعی
آیا در توییتر، فیسبوک و لینکداین به مخاطبان هدف خود می‌رسید؟ همانطور که جما ونت توضیح می‌دهد، ممکن است...
چگونگی نجات کسب‌وکار ما با انتقال به فروش آنلاین
وقتی سوپرمارکت‌های محلی کسب‌وکار شما را تحت فشار قرار می‌دهند، چه می‌کنید؟ یکی از راه‌حل‌ها، تمرکز مجدد...
سایت‌های مقایسه قیمت چه چیزهایی به کسب‌وکارها یاد می‌دهند؟
وبسایت‌های مقایسه قیمت، در کمک به مصرف‌کنندگان برای یافتن معاملات خوب بسیار موثرند، اما می‌توانند ابزاری...
از مشتریان خود در برابر کلاهبرداری محافظت کنید
سرقت اطلاعات امروزه تجارتی بزرگ است و هیچ شرکتی از آن مصون نیست. از حملات مجرمان سایبری که تلاش می‌کنند...
نه گام برای انتخاب کلمات کلیدی گوگل ادز
انتخاب دقیق کلمات کلیدی و عبارات مناسب، تضمین می‌کند که تبلیغ پرداخت به ازای هر کلیک شما (PPC) توسط افرادی...
کسب و کار تجاری از طریق وب‌سایت‌های ارجاعی
وب‌سایت‌هایی مثل ریتد پیپل، چکا‌ترید و مای بیلدر، صاحبان خانه را به متخصصان محلی مرتبط می‌کنند. اما آیا...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070