09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

چگونگی رقابت با خرده فروشان بزرگ آنلاین

آنچه در این مقاله می خوانید:

ممکن است به نظر برسد که خرده فروشان بزرگ بر… تجارت الکترونیک بازار کوچک‌تر، اما در رقابت برای فروش آنلاین می‌تواند باهوش‌تر باشد. کریس بارلینگ از فروشگاه‌ساز دِک توضیح می‌دهد

زندگی برای یک خرده‌فروش آنلاین کوچک آسان نیست. زنجیره‌های بزرگ خرده‌فروشی به نظر می‌رسد بدون هیچ رقیبی در فضای خرده‌فروشی آنلاین جولان می‌دهند و بی‌وقفه دامنه محصولات خود را از تجهیزات کمپینگ تا امور مالی گسترش می‌دهند. رقابت با آن‌ها سخت است.

اما برندهای کوچکِ فروشنده آنلاین می‌توانند جای خود را باز کنند و حتی پیش دستی کردن در برابر رقبای بزرگ‌تر. در اینجا سه نکته برای شکست دادن آن‌ها آمده است.

خاص، نه عمومی

راه اصلی رقابت با غول‌ها این است که متخصص شدن در یک چیز تخصص پیدا کنید و در آن بازی برنده شوید. مزیت بزرگ راه‌اندازی چنین کسب‌وکاری خرد در تجارت الکترونیک این است که به‌طور خودکار یک مزیت رقابتی خوب ایجاد می‌کند. استراتژی بازاریابی یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات در کسب‌وکار، تلاش برای راضی کردن همه افراد است. با «متمرکز شدن بر یک حوزه خاص» می‌توانید از این اشتباه اجتناب کنید.

تمرکز فواید زیادی دارد. برند شما شاید به طور گسترده شناخته نشود، اما رسیدن به شهرت در یک حوزه تخصصی بسیار سریع‌تر و ارزان‌تر است. به‌طور کلی، تعداد کمی نشریه، انجمن آنلاین و وبلاگ‌نویس وجود دارند. رسیدن به آن‌ها و تحت تاثیر قرار دادنشان هزینه‌ای کمتر از ایجاد شهرت در یک بخش گسترده دارد.

در زمینه تخصصی خودتان می‌توانید به سرعت به مهارت واقعی برسید، پس مگر اینکه از کارتان مطمئنید، تنوع طلبی نکنید. از تاییدیه‌های مشتریان، لوگوهای سازمان‌های مرتبط صنفی که عضو آنها هستید، و حمایت مالی از رویدادهای کلیدی بازارتان استفاده کنید. بعلاوه، به متخصصان داخلی خود اجازه دهید با مشتریان و مشتریان بالقوه صحبت کنند. شبکه‌های اجتماعی غول‌های خرده‌فروشی غیرمتخصص، بعید است به انجام چنین کارهایی علاقه‌مند باشند و متخصصان آن‌ها هم نمی‌خواهند در یک حوزه محدود بمانند، چون به دنبال فرصت‌های گسترده‌تری هستند.

مشاهده این مطلب  ده روش برای موفقیت بازاریابی ایمیلی در کسب و کار شما

روی جستجو تمرکز کنید

با عبارت‌های جستجو آزمایش کنید تبلیغات گوگل در وب‌سایت تجارت الکترونیک خود، از عبارت‌های طولانی‌تر و دقیق‌تر مانند «میله ماهیگیری کپور» به جای عبارت‌های کلی مثل «میله ماهیگیری» استفاده کنید. عبارت‌های کلی گران‌تر هستند و فروش کمتری دارند.

شخصی شوید.

یا توییتر راهی عالی برای تعامل شخصی‌تر با مشتریان نیز هستند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

زمان‌ بندی پست در فیسبوک: چگونه در ۳ قدم ساده، حضور حرفه‌ ای و بدون استرس بسازید

اگر از تلاش‌های بی‌نتیجه برای انتشار منظم در فیسبوک خسته شده‌اید، وقتش رسیده به روش حرفه‌ای‌ها روی بیاورید:...
لینک گذاشتن توی پست‌ های لینکدین

آیا افزودن لینک در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ برعکس، باعث افزایش تعامل است

آیا لینک گذاشتن در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ بررسی کامل با داده‌های واقعی برای سال‌ها،...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
آموزش کامل نصب Google Tag

آموزش کامل نصب Google Tag برای ردیابی تبدیل در سال ۱۴۰۴

اگر در سال ۱۴۰۴ هنوز از ابزارهای دقیق برای ردیابی تبدیل‌های سایت و تبلیغات گوگل استفاده نمی‌کنید، احتمالاً...
ابزارهای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

۷ ابزار برتر ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

تولید ویدیوهای جذاب برای شبکه‌های اجتماعی یا کمپین‌های بازاریابی، همیشه یکی از چالش‌های بزرگ برای تولیدکنندگان...
هدف‌گذاری و بهترین زمان انتشار

معرفی قابلیت هدف‌گذاری و زمان‌بندی هوشمند پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی

اگر مدیریت شبکه‌های اجتماعی برات یک دغدغه دائمیه، خبر خوب اینکه حالا می‌تونی با ابزارهای جدید، بدون دغدغه...
تقویم مناسبت‌ های شبکه‌ های اجتماعی برای سال ۱۴۰۴ شمسی

تقویم مناسبت‌ های شبکه‌ های اجتماعی برای سال ۱۴۰۴ شمسی (۲۰۲۵ میلادی)

مناسبت‌های شبکه‌های اجتماعی همیشه هم ارزش استفاده ندارند؛ اما اگر رویدادهایی را پیدا کنید که با محتوای...
افزایش تعامل در لینکدین با ویدیو | نکات تولید محتوای ویدیویی در LinkedIn

چگونه با تولید محتوای ویدیویی در لینکدین، تعامل خود را چند برابر کنیم؟ (راهنمای ۲۰۲۵)

با رشد سریع محبوبیت ویدیو در پلتفرم‌های اجتماعی، لینکدین نیز تمرکز خود را روی محتوای ویدیویی افزایش داده...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070