09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

شروع به کار با لینکدین در کسب و کارتان

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

لینکدین یک شبکه اجتماعی رایگان و تجاری است که هدف آن، شبیه‌سازی معرفی‌های دهان به دهان بین افراد مورد اعتماد در دنیای واقعی است. می‌توان آن را نوعی فیسبوک، اما صرفاً برای اهداف حرفه‌ای، تصور کرد.

لینکداین با بیش از ۵۷۵ میلیون عضو و بیش از ۲۶۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، دسترسی جهانی دارد و تمام صنایع و بخش‌ها را در بر می‌گیرد. از آنجا که بر اعتماد تاکید دارد و اطلاعات حرفه‌ای و شخصی زیادی جمع‌آوری می‌کند، به طور گسترده به‌عنوان… استفاده می‌شود. ابزار جذب نیرو و حتی راهی برای یافتن سرنخ‌های فروش جدید از طریق پلتفرم Sales Navigator.

چرا کسب‌وکار شما باید از لینکدین استفاده کند؟

لینکدینآنشبکه اجتماعی حرفه‌ای آنلاین. هیچ شبکه‌ی دیگری که مختص کسب‌وکار باشد، به این بزرگی و جامعیت نیست. احتمالا بسیاری از همکارانتان از آن استفاده می‌کنند، پس بهتر است خودتان هم ثبت‌نام کنید و برای کسب‌وکارتان حضوری اولیه ایجاد کنید.

برخلاف دیگر شبکه‌های آنلاین، برقراری ارتباط در لینکدین معمولا مستلزم رابطه قبلی یا معرفی از طریق یک آشنا مشترک است. این امر اعتماد را تقویت می‌کند، زیرا لینکدین نحوه‌ی معمول شکل‌گیری ارتباطات تجاری را منعکس می‌کند.

استفاده از لینکدین دو بخش دارد:

  • ساختنمشخصات شخصی شمابه شما امکان برقراری ارتباط با همکاران، شرکا و مخاطبان به صورت فردی را می‌دهد.
  • برقراریحضور برای کسب‌وکار شمامرکزی برای جذب دنبال‌کنندگان، انتشار به‌روزرسانی‌ها و تبلیغ مشاغل فراهم می‌کند.

اگر به هر دو این حوزه‌ها بپردازید، مزایای زیادی از استفاده از لینکدین خواهید دید.

  • بسازارتباطاتبا افرادی که می‌توانند اهداف تجاری شما را پیش ببرند
  • به دست آوردن، گرفتننصیحتو اطلاعات
  • جذب و استخدامکارمندان جدید
  • تبلیغ کنیددانش و تخصصبه طور انفرادی و تجاری
  • کمکدیگرانبه اهداف تجاری خود برسند
مشاهده این مطلب  راه‌های افزایش بازدید روبیکا

به دلیل تمرکز بر ارتباطات و تخصص تجاری، این شبکه اجتماعی لزوماً محلی برای فروش نیست.

بهتر است آن را مکانی برای ایجاد و توسعه تخصص خود، بهره‌گیری از دانش دیگران و تقویت ارتباطاتی که در آینده ممکن است به فروش منجر شود، در نظر بگیرید.

ایجاد حساب کاربری شخصی در لینکدین

ساختن حساب کاربری شخصی فقط چند دقیقه طول می‌کشد، هرچند ممکن است بخواهید چند ساعت وقت بگذارید تا اطلاعاتتان را اضافه و تنظیم کنید.

در لینکدین ثبت نام کنید

برو به لینکدین و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام را وارد کنید. از شما برخی جزئیات درباره محل زندگی و کارتان پرسیده خواهد شد.

لینکدین تلاش می‌کند کسب‌وکاری را که در آن کار می‌کنید یا مالک آن هستید، شناسایی کند. اگر جزئیات دقیق را پیدا نکردید، نگران نباشید؛ بعداً، زمانی که مالکیت حضور کسب‌وکارتان را در اینجا به دست گرفتید، می‌توانید آن‌ها را به‌روزرسانی کنید.

همچنین می‌توانید اطلاعات مخاطبین خود را از دفترچه تلفن ایمیلتان وارد کنید. این روش بسیار خوبی برای یافتن تمام افرادی است که می‌شناسید و در لینکدین حضور دارند، اما شاید بهتر باشد این کار را بعداً، پس از اتمام کار روی پروفایل خود انجام دهید.

اطلاعات بیشتری وارد کنید.

از آنجا که لینکدین یک شبکه حرفه‌ای است، اطمینان حاصل کنید که افراد هنگام مشاهده پروفایل شما، تصور خوبی از شما پیدا می‌کنند. پروفایل شما .

  • در طول مراحل ثبت‌نام، می‌توانید از بین … انتخاب کنید.بسته‌های رایگان و پولی(مناسب برای جویندگان کار و کسب‌وکارهایی که به دنبال دستیابی به اهداف مختلف هستند. قیمت‌ها از ۳۹.۹۹ پوند در ماه شروع می‌شود و ممکن است در آینده ارزش بررسی داشته باشد، اما اول باید اصول اولیه را درست انجام دهید.)
  • شامل (یک)عکس مناسب و قابل قبولیاز خودتان عکسی قرار دهید که در آن حرفه‌ای و قابل تشخیص باشید. همچنین می‌توانید عکس پس‌زمینه آپلود کنید. این عکس هنگام مشاهده پروفایل کامل شما، نمایش داده خواهد شد.
  • حتماً خلاصه‌ای کوتاه از خودتان بنویسید. کسانی که خلاصه می‌نویسند تا ده برابر بیشتر دیده می‌شوند.اطلاعات مختصردرباره تجارب و مهارت‌هایتان، با تمرکز بر دستاوردها و اهداف حرفه‌ای‌تان
  • جزئیات زیادی دربارهٔ… (کلمه مورد نظر برای تکمیل جمله در پرانتز وجود ندارد)تجربهتا جایی که می‌توانید صادق باشید. این را مثل رزومه خودتان در نظر بگیرید.
  • به شما ارائه خواهد شدآدرس پروفایل شمااما می‌توانید آن را به چیزی ساده‌تر برای به خاطر سپردن تغییر دهید. این کار به اشتراک‌گذاری اطلاعات تماس لینکدین شما به‌عنوان بخشی از امضای ایمیل، مثلاً، را آسان‌تر می‌کند.
مشاهده این مطلب  مزایای فروشگاه تیک تاک برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک

وقتی برای اولین بار در لینکدین ثبت نام می‌کنید، سایت شما را در بخش‌های اصلی پروفایل راهنمایی می‌کند. اگر وقت دارید، بهتر است همه مراحل را به‌طور کامل انجام دهید. در غیر این صورت، می‌توانید از برخی مراحل صرف‌نظر کرده و بعدا به آن‌ها برگردید.

حضور تجاری خود را در لینکدین برقرار کنید

بعد از ایجاد پروفایل شخصی، می‌توانید صفحه‌ای برای کسب‌وکارتان در لینکدین بسازید.

برای این کار، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید، سپس به … مراجعه کنید. صفحه شرکت را ایجاد کنید (می‌توانید انتخاب کنید هم)علاقه بیشتر از شرکت‌هاستسپس انتخاب کنیدبسازدر سمت راست صفحه

مثل زمانی که پروفایل شخصی خود را ساختید، از شما اطلاعات اولیه‌ای درباره شرکتتان خواسته خواهد شد.

  • وقتی نام شرکت خود را وارد می‌کنید، ممکن است متوجه شویدصفحه‌ای برای شرکت شما به‌طور خودکار ایجاد شده است.اگر چنین است، می‌توانید فرمی را برای کنترل این صفحه پر کنید.
  • ارائه کنبا جزئیات کاملهر چه می‌توانید درباره شرکت خود اطلاعات بدهید. می‌توانید نام شرکت، توضیح مختصر (به یاد داشته باشید که ممکن است مشتریان، شرکا و جویندگان کار این اطلاعات را ببینند) و اطلاعات کلیدی مانند اندازه شرکت و آدرس وب‌سایت را درج کنید.
  • شاید بخواهید مقداری اضافه کنیدمدیران تعیین‌شدهاینها افرادی هستند که مجاز به دسترسی و تغییر حضور شرکت شما در لینکدین هستند.
  • جزئیات خود را اضافه کنیدآدرس یا آدرس‌های شرکتشماره تلفن و سایر اطلاعات تماس
  • می‌توانید چندین تصویر، از جمله…نسخه‌های لوگوی شمابرای استفاده در بخش‌های مختلف وبسایت، و یکتصویر اصلیبرای نمایش در صفحه کسب‌وکار شما
  • اگر دوست دارید، می‌توانیدگروه‌های مرتبط در لینکدیندر صفحه تجاری خودتان. این می‌تواند راه خوبی برای ایجاد ارتباط‌های جدید باشد.
مشاهده این مطلب  ساختن یک جامعه آنلاین: شش نکته برتر

می‌توانی بعدا همه چیز را تغییر دهی، پس اول چیزهای اصلی را مرتب کن. وقتی آماده شدی، انتخاب کن.منتشر کندکمه مشاهده صفحه شما

همه چیز را یک جا جمع کن

با داشتن پروفایل شخصی قوی در لینکدین و همچنین یک صفحه ساده برای کسب‌و‌کارتان، می‌توانید این دو را به هم مرتبط کرده و شبکه لینکدین خود را بسازید.

پروفایل‌های کاری و شخصی خود را به هم متصل کنید

می‌توانید پروفایل لینکدین خود را ویرایش کنید و شرکت خود را به آن اضافه کنید. هنگام افزودن یا ویرایش شغل یا سمت، می‌توانید نام شرکت خود را تایپ کنید؛ نام آن به‌طور خودکار در لیستی برای انتخاب ظاهر خواهد شد.

حالا وقتی افراد پروفایل شما را در لینکدین می‌بینند، می‌توانند با کلیک روی آن، صفحه کسب‌وکار شما را ببینند.

تشویق کن کارمندان شما برای انجام همین کار، برای کسب‌وکارتان ارتباطاتی برقرار کنید.

شبکه سازی را شروع کنید

همچنین می‌توانید شروع کنید ارتباط برقرار کردن با دیگر افرادی که می‌شناسید. (اگر مایلید، هیچ مانعی برای انجام این کار زودتر وجود ندارد، اما در حالت ایده‌آل، ابتدا توصیه می‌کنیم حضور مناسبی را برای خود و کسب‌وکارتان ایجاد کنید.)

  • دنبال افرادی که می‌شناسید بگردیدنامو به سرعت ارتباط برقرار کندهمکاران فعلیومخاطبین تجاری
  • استفاده کنارتباطات را اضافه کنیدامکان وارد کردن مخاطبان از دفترچه تلفن ایمیل شما. این سریع‌ترین راه برای برقراری ارتباط با افرادی است که از قبل با آن‌ها در ارتباط هستید.
  • می‌توانید گستره‌ی شبکه‌ی شخصی خود را افزایش دهید بادر حال بررسی ارتباطات مخاطبان شما هستم.لینکدین درجه جدایی شما را نشان می‌دهد و به شما امکان می‌دهد از ارتباطات مشترک به‌عنوان نقطه‌ی شروع برای برقراری ارتباطات جدید استفاده کنید. از درخواست معرفی به افراد جدید از سوی یکی از ارتباطات فعلی خود نترسید.
  • هرچه از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید، اینارتباطات بالقوه را پیشنهاد کنیدبر اساس فعالیت شما در سایت و افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید. این می‌تواند راه خوبی برای یافتن افراد مرتبط باشد.
مشاهده این مطلب  ۸ راهکار بهینه‌سازی وبسایت تجارت الکترونیک برای افزایش فروش

اگر با افرادی که خوب نمی‌شناسید ارتباط برقرار می‌کنید، پیام کوتاهی و شخصی ارسال کنید و آن‌ها را به ارتباط دعوت کرده و دلیل تمایل خود به برقراری ارتباط را توضیح دهید.

ارتباطات تجاری خود را نیز برقرار کنید

با انتشار مقالات، به‌روزرسانی‌ها و نظرات جالب، می‌توانید دیگران را به دنبال کردن کسب‌وکار خود در لینکدین تشویق کنید. مثلاً می‌توانید جدیدترین پست‌های وبلاگ شرکت یا لینک‌هایی برای ایجاد بحث منتشر کنید.

  • مطمئن شوکارمندانتان می‌داننداینکه کسب‌وکار شما در لینکدین حضور داشته باشد، بسیار خوب است. احتمالاً بسیاری از آن‌ها در حال حاضر عضو لینکدین هستند و فقط باید پروفایل خود را به‌روزرسانی کنند تا با اطلاعات کسب‌وکار شما ارتباط برقرار کنند.
  • می‌توانید به پروفایل شرکت خود لینک دهیدمکان‌های مرتبط در وب‌سایت شمابسیاری از کسب‌وکارها مجموعه‌ای از لینک‌های شبکه‌های اجتماعی (به مکان‌هایی مانند لینکدین) را درج می‌کنند. توییتر و فیسبوک در پاورقی وب‌سایت آن‌ها.
  • جاذبه صفحه شرکت خود را با افزودن یک یا چند مورد، افزایش دهیدصفحات نمونه کاراین‌ها به شما امکان می‌دهند تا جنبه‌های خاصی از فعالیت‌هایتان را به نمایش بگذارید، تا افراد علاقه‌مند بتوانند بدون نیاز به دنبال کردن کل کسب‌وکار شما، این جنبه‌ها را دنبال کنند. این‌ها در صورتی مفید هستند که واحدهای تجاری یا دپارتمان‌های مختلفی داشته باشید.

چگونگی استفاده مداوم از لینکدین

بعد از ساخت حساب کاربری، حداقل هفته‌ای دو بار وارد شوید. اطلاعات شخصی و تجاری خود را به‌روز نگه دارید و سعی کنید به‌روزرسانی‌های جالبی منتشر کنید.

در انتخاب ارتباطات خود دقت کنید.

هر چه حضور شما در لینکدین بیشتر شود، درخواست‌های اتصال بیشتری دریافت خواهید کرد. بدون دلیل موجه آن‌ها را قبول نکنید. سعی کنید شبکه خود را مرتبط نگه دارید و مگر اینکه (دلیل کافی برای پذیرش داشته باشید) قبول نکنید.منافع مشترک.

مشاهده این مطلب  خدمات تولید محتوای ویدیویی

اگر مرتباً با کسی در ارتباط هستید یا برای او کار، نتیجه یا محصولی فوق‌العاده ارائه کرده‌اید، می‌توانید درخواست کنید. گواهی کتبی در پروفایل شما. این توصیه‌ها، دارایی بسیار ارزشمندی در لینکدین هستند و اعتبار و اعتماد ایجاد می‌کنند.

فعال و درگیر بمانید

هر هفته کمی وقت بگذارید تا پروفایل خود را به‌روز کنید، شبکه‌ی خود را گسترش دهید و با مخاطبینتان در ارتباط باشید.

هدفمندگروه‌های بحثو در آن‌ها شرکت کنید. این به شما کمک می‌کند تا گروه‌هایی از افراد با علایق مشترک ایجاد کنید و فرصت‌هایی برای ارتباط با افراد جدید و همچنین به اشتراک گذاشتن تجربیات کاری خودتان فراهم آورید.

عضویت در گروه، اعتبار شما را بالا می‌برد و به شما کمک می‌کند تا افراد مورد نظر خود را پیدا کنید. چون عضو یک گروه هستید، احتمال دریافت پاسخ بیشتر است.

خلاصه اینکه اگر در مکان‌های مناسب باشید، افرادی که اهداف مشترکی با شما دارند، شما را خواهند دید.

تبلیغات در لینکدین را در نظر بگیرید

می‌توانید کسب‌وکارتان را در لینکدین تبلیغ کنید و پیامتان را برای افراد خاصی هدفگذاری کنید: بر اساس عنوان شغلی و وظیفه؛ بر اساس صنعت و اندازه شرکت؛ بر اساس سابقه کاری و سن؛ و بر اساس گروه‌های لینکدین.

مثل تبلیغات پرداخت به ازای کلیک این امکان را به شما می‌دهد که در محدوده‌ی بودجه‌ی خود کار کنید. می‌توانید بر اساس کلیک یا نمایش پرداخت کنید و هر زمان که خواستید تبلیغات خود را متوقف کنید. شروع با بودجه‌ای نسبتا کم امکان‌پذیر است، اما یادگیری چگونگی کسب بهترین بازده زمان می‌برد.

بسیاری از شرکت‌ها از لینکدین نیز استفاده می‌کنندآگهی استخدام منتشر کردناین سایت برای این کار کاملا مناسب است، زیرا بسیاری از جویندگان کار از آن برای تحقیق درباره شرکت‌ها و به‌روزرسانی پروفایل خود استفاده می‌کنند. این شبکه اجتماعی همچنین حجم عظیمی از داده‌ها را در اختیار دارد تا به تطبیق جویندگان کار با فرصت‌های شغلی کمک کند.

مشاهده این مطلب  چگونگی استفاده‌ی بهینه از پروفایل لینکدین

اگرچه گفتن اینکه لینکدین به طور قابل توجهی بازار استخدام را مختل کرده، اغراق است، اما تأثیر آن در حال افزایش است. می‌توانید از حدود ۱۹۰ پوند آگهی شغلی بدهید که احتمالا با تبلیغات و استخدام‌کنندگان سنتی مقایسه‌ی مطلوبی دارد. مطمئناً ارزش امتحان کردن را دارد.

اگر فقط یک کار در لینکدین انجام می‌دهید

با افرادی که اهداف و علایق مشترک دارند ارتباط برقرار کنید و شبکه ارتباطی مفید و باکیفیتی بسازید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی به منظور بهتر شدن شرایط سایت و بهبود تعامل مخاطبان انجام می‌شود. در عصر دیجیتال...
خدمات تیک آبی اینستاگرام

خدمات تیک آبی اینستاگرام | هزینه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال اکانت واقعی یک شخصیت مشهور و...
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...

سمراش در مقابل اهرفس در سال 2022: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟

سمروش در مقابل اهرفس در سال ۲۰۲۲: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟ هر کسی که حتی کمترین...

گرایش‌های بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشته باشیم و چگونه آماده شویم؟

روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشت و چگونه آماده شویم؟ در این مقاله، آژانس...

آژانس دیجیتال چیست؟

یک آژانس بازاریابی دیجیتال چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ آماده شوید، چون قرار است سفری سریع و هیجان‌انگیز...

پنج روش قدرتمند اثبات اجتماعی برای افزایش فروش تجارت الکترونیک

اثبات اجتماعی، یک روش متقاعدسازی ضروری برای ترغیب خریداران آنلاین به خرید از فروشگاه اینترنتی شماست. تجارت...

بهینه‌سازی بک‌اند برای اجرای کمپین‌های سودآور تبلیغات پولی در تجارت الکترونیک

رقابت در حوزه تجارت الکترونیک و تبلیغات آنلاین به شدت فزاینده و سال به سال بیشتر شده است. در نتیجه، کسب‌وکار...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070