09339159432 تبلیغات محیطی — 09376996070 تبلیغات دیجیتال

ایمیل مارکتینگ برای مدارس: سه نکته برتر

آنچه در این مقاله می خوانید:

یک مدرسه کمپین بازاریابی ایمیلی برای موفقیت، باید توجه مدیران و کارکنان پرتلاش مدرسه را که کارشان شامل برنامه‌ریزی درس، نوشتن گزارش، تدریس، تصحیح اوراق، و سازماندهی سفرها و رویدادها می‌شود، به خود جلب کند. با توجه به حجم کاری که کارکنان مدرسه هر روز انجام می‌دهند، تعجبی ندارد که در پاسخگویی به ایمیل‌ها با مشکل مواجه شوند.

معلمان چه نوع ایمیل‌هایی دریافت می‌کنند؟

۷۶ درصد از معلمانی که توسط بازاریابی آموزشی بازر بررسی شدند، گفتند که کمتر از پنج ایمیل بازاریابی در روز دریافت می‌کنند. بنابراین، اگرچه این رقم ممکن است نسبتا کم باشد، بازاریابان باید به خاطر داشته باشند که معلمان از طیف وسیعی از افراد دیگر، چه در مدرسه و چه خارج از آن، ایمیل دریافت می‌کنند.

ایمیل‌های داخلی مدرسه از سوی دیگر معلمان، مدیران، مدیر مدرسه و حتی دانش‌آموزان ارسال می‌شود. همچنین ایمیل‌هایی از شرکت‌هایی مثل شرکت شما، مقامات محلی و سازمان‌های دیگر دریافت خواهید کرد. به عبارت دیگر، ایمیل‌های مدرسه باید در همان صندوق ورودی، نظر مخاطب را به خود جلب کنند.

معلم‌ها شاید همیشه ایمیل‌ها را فورا باز و نخوانند، اما اگر علاقه‌مند باشند، آن را برای بررسی بعد علامت‌گذاری می‌کنند. چه می‌شود اگر بتوانید کمپینی ایمیل طراحی کنید که نه تنها در صندوق‌های ورودی مخاطبان برجسته باشد، بلکه آن‌ها را درگیر هم بکند؟

برای موثرتر شدن استراتژی بازاریابی ایمیلی‌تان، شرکت بازاریابی مور ذن وردز این سه نکته را ارائه می‌دهد.

استفاده از طراحی سایت وردپرس در کنار ایمیل مارکتینگ می‌تواند به مدارس کمک کند تا ارتباط بهتری با والدین و دانش‌آموزان برقرار کنند. طراحی وب‌سایتی که به‌طور مستقیم با کمپین‌های ایمیلی هماهنگ باشد، می‌تواند تاثیرگذاری پیام‌ها را بیشتر کند. از طریق استفاده از ابزارهای طراحی سایت وردپرس، مدارس می‌توانند فرم‌های ثبت‌نام و تماس را به‌راحتی در سایت خود جای دهند و به‌این‌ترتیب فرایند جمع‌آوری ایمیل‌های والدین و دانش‌آموزان را تسهیل کنند.

مشاهده این مطلب  بهترین 14 برنامه همکاری برای ابزارهای SaaS مخصوص آژانس‌ها

کارکنان مدرسه را ترغیب کنید ایمیل شما را باز کنند

بیشتر شرکت‌ها به این مرحله توجه کمی می‌کنند یا اصلاً توجهی نمی‌کنند، اما از نظر آماری، اینجاست که بیشترین سهم مشتریان بالقوه خود را از دست می‌دهند! فرض کردن اینکه ایمیل شما باز خواهد شد، عاقلانه نیست. معلمان جزو گروه‌های هدفِ بیشترین میزان بازاریابی در جامعه هستند و در فرار از بازاریابی استاد شده‌اند.

کاری کن که آنها نتوانند ایمیل شما را بدون خواندنش حذف کنند. چون فقط چند کلمه در اختیار دارید، باید هر کلمه را با دقت انتخاب کنید تا پاسخی دریافت کنید.

همه می‌دانیم که موضوع ایمیل‌های تبلیغاتی معمولاً دلیل باز کردن یا حذف آن‌هاست.

ایمیل‌هایی با موضوع‌های بی‌مزه، بلافاصله نادیده گرفته یا حذف می‌شوند.

بهترین موضوع‌ها کوتاه و گویا هستند. مطمئن شوید که موضوع ایمیل شما سوالی می‌پرسد یا پیامی فوری به مخاطبانتان می‌رساند.

بازاریابی ایمیلی خود را شخصی‌سازی کنید

شرکت‌هایی که برای مدارس تبلیغ می‌کنند، اغلب از اطلاعات موجود در پایگاه داده مخاطبین خود درباره هر موسسه آموزشی برای شخصی‌سازی پیام‌های ارسالی استفاده می‌کنند. با ارائه تجربه‌ای شخصی‌تر به هر مشتری بالقوه، تعامل ایمیل‌هایتان را افزایش داده و در نتیجه، نتایج بازاریابی ایمیلی خود را بهبود می‌بخشید.

شخصی‌سازی ایمیل، فرایندی است که در آن داده‌های فهرست ایمیل خود را به متنی جذاب برای مخاطبان تبدیل می‌کنید. اطلاعاتی مانند موقعیت مکانی، بودجه یا مقطع تحصیلی مدرسه را می‌توان برای تغییر محتوای ایمیل‌های فروش و جذاب‌تر کردن آن برای مخاطبان استفاده کرد.

پایگاه داده مدارس شرکت‌هایی مانند «مور ذن وردز مارکتینگ» حاوی هزاران آدرس ایمیل مدرسه است و به شما امکان می‌دهد تا مدارس را بر اساس موقعیت مکانی، نوع، اندازه و بسیاری از عوامل دیگر انتخاب کنید.

مشاهده این مطلب  دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) چیست؟

خدمات سئو وردپرس به مدارس این امکان را می‌دهد که محتوای وب‌سایت خود را به گونه‌ای بهینه کنند که ایمیل‌های ارسالی نیز تاثیر بیشتری بگذارند. با بهینه‌سازی مطالب سایت برای موتورهای جستجو، مدارس می‌توانند ترافیک ارگانیک بیشتری جذب کرده و از این طریق جمع‌آوری ایمیل‌های بیشتر را به‌طور مؤثرتر انجام دهند. به‌این‌ترتیب، با بهبود استراتژی ایمیل مارکتینگ و بهینه‌سازی سایت، مدارس قادر خواهند بود نرخ باز شدن ایمیل‌ها را افزایش داده و ارتباط بهتری با جامعه خود برقرار کنند.

دعوت به عمل قوی ایجاد کنید

اگر می‌خواهید معلمان روی دکمه فراخوان اقدام کلیک کنند، باید آن را برجسته کنید.

دعوت به اقدام، صرفاً دستوراتی برای مخاطبان شماست. ایمیل‌های بازاریابی، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها اغلب دکمه‌هایی دارند که ما را به انجام کاری دعوت، دستور یا ترغیب می‌کنند. این نوع دعوت به اقدام بسیار مؤثر است (چه کسی وسوسه نمی‌شود روی یک دکمه‌ی جالب کلیک کند؟).

اگر ایمیلی برای معلم‌ها می‌نویسید، از اهمیت برخی مفاهیم ظریف‌تر غافل نشوید.

  • لینک وبسایت خود را در لوگویتان قرار دهید.
  • تصاویر مرتبط را به صفحات مربوطه لینک کنید.
  • محتوای وب‌سایت مرتبط را به بخشی از متن لینک دهید.

ساختن فراخوان قدرتمند در سه گام ساده امکان‌پذیر است.

  1. کارهایی را که می‌خواهید انجام دهند مشخص کنید.
  2. از آن‌ها بخواهید این کارها را در ایمیل انجام دهند.
  3. راه آسانی برای انجام آن ارائه دهید

می‌خواهید مخاطبان به وب‌سایت شما بروند؟ مسیری واضح با لینکی مستقیم به صفحه مورد نظر ایجاد کنید.

می‌خواهید آن‌ها خرید کنند؟ مهم‌ترین بخش ایمیل شما باید دکمه‌ای باشد که مخاطب را به سمت محصولی که می‌فروشید هدایت می‌کند. این دکمه را در بالای پیام قرار دهید تا معلمان و تصمیم‌گیرندگان پرمشغله آن را از دست ندهند.

مشاهده این مطلب  از نظرات مشتریان برای افزایش فروش در شاپفای خود استفاده کنید

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی به منظور بهتر شدن شرایط سایت و بهبود تعامل مخاطبان انجام می‌شود. در عصر دیجیتال...
خدمات تیک آبی اینستاگرام

خدمات تیک آبی اینستاگرام | هزینه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال اکانت واقعی یک شخصیت مشهور و...
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...

سمراش در مقابل اهرفس در سال 2022: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟

سمروش در مقابل اهرفس در سال ۲۰۲۲: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟ هر کسی که حتی کمترین...

گرایش‌های بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشته باشیم و چگونه آماده شویم؟

روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشت و چگونه آماده شویم؟ در این مقاله، آژانس...

آژانس دیجیتال چیست؟

یک آژانس بازاریابی دیجیتال چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ آماده شوید، چون قرار است سفری سریع و هیجان‌انگیز...

پنج روش قدرتمند اثبات اجتماعی برای افزایش فروش تجارت الکترونیک

اثبات اجتماعی، یک روش متقاعدسازی ضروری برای ترغیب خریداران آنلاین به خرید از فروشگاه اینترنتی شماست. تجارت...

بهینه‌سازی بک‌اند برای اجرای کمپین‌های سودآور تبلیغات پولی در تجارت الکترونیک

رقابت در حوزه تجارت الکترونیک و تبلیغات آنلاین به شدت فزاینده و سال به سال بیشتر شده است. در نتیجه، کسب‌وکار...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070