14 برنامه شراکتی برتر ابزارهای نرمافزاری بهعنوان سرویس (SaaS) برای آژانسها
شکی نیست که افزایش استفاده از ابزارهای SaaS زمینههای جدیدی برای ایجاد جریانهای درآمدی جدید به وجود آورده است. برنامههای همکاری آژانسها فقط یکی از این زمینهها هستند.
برنامههای همکاری نه تنها فرصتهای جدیدی را میگشایند، بلکه استراتژیهای جدیدی را نیز بین فروشندگان و آژانسها ایجاد میکنند. هرچند دورهی جدیدی نیست، اما مطمئناً در سالهای آینده شاهد برنامههای همکاری بیشتری خواهیم بود.
برنامه همکاری با آژانس چیست؟
برنامه همکاری با آژانسها، مجموعهای از راهبردهاست. شرکتهای نرمافزاری تحت عنوان سرویس (SaaS) برای افزایش رشد کسبوکار و در عین حال کاهش هزینه جذب مشتری، با آژانسها همکاری میکنند. در مقابل، آژانسها تعداد مشتریان باکیفیت خود را افزایش داده و درآمد بیشتری کسب میکنند. همانطور که مشاهده میکنید، این راهحل برای هر دو طرف (فروشنده و آژانس) سودمند است. آژانسها برای بهرهبرداری بیشتر از ابزارهای SaaS، میتوانند از طراحی سایت وردپرس استفاده کنند تا صفحات همکاری را بهطور حرفهای طراحی کنند و معرفی بهتری از ابزارهای خود ارائه دهند. این ابزارها میتوانند به مدیران آژانسها در بهبود کارایی و افزایش تعاملات با مشتریان کمک کنند.
بیشتر برنامههای شرکای آژانس حداکثر تا سه نکته را شامل میشوند.
- کسب مشتریان بیشتر
- ایجاد منابع درآمد جدید
- رشد پایدار کسبوکار
شرکتهای نرمافزاری برای بهرهمندی حداکثری از این نوع برنامههای همکاری، نیازمند جذب مشتری با بودجهای مناسب هستند. از آنجایی که نگهداری مشتریان برای آنها اهمیت دارد، به واسطههای تبلیغاتی برای دسترسی به مشتریان واجد شرایط نیازمندند. در این مرحله، واسطهها پل ارتباطی میان مشتریان و شرکتهای نرمافزاری هستند. در نهایت، واسطهها از مزایای فراوانی که نرمافزار ارائه میدهد، بهرهمند میشوند. بسیاری از ابزارهای SaaS برای آژانسها به کمک خدمات سئو وردپرس میتوانند بهینهسازی شوند تا کارکردهای آنها به راحتی در موتورهای جستجو نمایان شوند. این بهینهسازی میتواند به آژانسها کمک کند تا خدمات خود را بهطور مؤثرتری معرفی کرده و بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنند.
چرا برنامههای شراکتی موفق هستند؟
بدیهی است که بازار از برنامههای شراکت نرمافزار بهعنوانخدمت (SaaS) اشباع شده است. یافتن برنامهی مناسب همواره چالشبرانگیز و زمانبر است. فروشندگان و آژانسها بسته به نیاز خود، معمولا بیش از یک شریک انتخاب میکنند.
از دیدگاه آژانسها، ابتدا این پرسش مطرح میشود که چرا باید با ابزارهای SaaS همکاری کنند. تحقیقات اخیر نشان میدهد که اگرچه آژانسها برنامههای شراکتی را انتخاب میکنند، اما آژانسهای کوچک و بزرگ، ارتباطات خوب، آموزش و پشتیبانی عالی و ارجاعات با کیفیت بالا را در نظر میگیرند. علاوه بر این، آژانسهای متوسط بیشتر احتمال دارد که… مزایای مشارکت از طریق ارجاع و ثبات محصول به آنها
شرکتهای نرمافزاری بهعنوان سرویس (SaaS) از طریق همکاری با آژانسها، راههای جدیدی برای رشد پیدا میکنند، دامنه فعالیت خود را گسترش میدهند، مشتریان موفق و بلندمدت جذب میکنند و بهسرعت کسبوکار خود را توسعه میدهند. برخی از برنامههای همکاری این شرکتها مبتنی بر تقسیم درآمد است؛ به این معنی که آژانس شریک، سرنخها یا معرفیها را به فروشنده SaaS ارائه میدهد و در صورت تبدیل شدن آنها به مشتری، آژانس به ازای هر سرنخ، کمیسیون دریافت میکند.
14 برنامه همکاری برتر ارائه شده توسط ابزارهای نرمافزاری
همانطور که میدانید، پیدا کردن شریک مناسب پروسهای دشوار است، مخصوصا با افزایش چشمگیر تعداد برنامههای شراکت با آژانسها در این اواخر. به همین دلیل این پست وبلاگی را برای کمک به شما تهیه کردهایم.
بیشتر ابزارهای نرمافزاری بهمثابه سرویس (SaaS)، برنامههای همکاری در بازاریابی شبکههای اجتماعی، طراحی وب، بازاریابی محتوا، تجارت الکترونیک، بازاریابی ایمیلی و بسیاری موارد دیگر ارائه میدهند. بنابراین، آژانسهایی که این خدمات را ارائه میکنند، بیشتر تمایل به شرکت در این نوع برنامهها دارند. همکاری نه تنها بر اساس کسب درآمدهای جدید، بلکه بر اساس جذب مشتریان بیشتر، تولید سرنخهای واجد شرایط، بهرهمندی از قیمتهای تخفیفدار، گسترش تجربیات، افزایش ترافیک، همکاری با سایر آژانسهای شریک و رشد کسبوکار نیز استوار است.
در پایین، بهترین برنامههای همکاری ابزارهای SaaS را برای آژانسها همراه با پیشنهادات و مزایای آنها فهرست کردهایم.
- مدیریت موتور
- برنامه همکاری زو هو
- میلچیمپ و همکاران
- برنامه همکاری نمایندگی کلودویز
- برنامه شریکان ویاکس
- برنامه همکاری جاستونو
- برنامه شرکای راهکارهای هاب اسپات
- برنامه همکاری آژانس اجتماعی اسپراوت
- برنامه شریک تجاری شاپيفای
- شریکان راهکار هووت سویت
- برنامه همکاری دیتاباکس
- برنامه همکاری ویدیارد
- برنامه همکاری کلاویو
- برنامه همکاری آنبانس
اگر آمادهاید، بیایید هر کدام را با دقت بیشتری بررسی کنیم!
مدیریت موتور
مدیریت موتور، بخش فناوری اطلاعات شرکت زوهو، برنامه همکاری منحصر به فردی با پتانسیل درآمد نامحدود ارائه میدهد. با بیش از ۱۲۰ محصول سازمانی و ابزار رایگان، میتوانید از هر کانال آنلاین یا آفلاین مانند وبلاگ، رسانههای اجتماعی و رویدادها برای کمک به مخاطبان خود در یافتن راهحلهای مدیریت موتور استفاده کنید. علاوه بر این، میتوانید برنامه را در یک پورتال امن مرکزی مدیریت کنید.
برنامه همکاری در فروش منیج انجین
مزایا
برنامه همکاری در فروش ManageEngine با میزبانی برنامه از پلتفرم خود، امنیت بالایی را برای فعالیتهای بازاریابی همکاری در فروش شما تضمین میکند. به راحتی مراجعات مشتریان خود را پیگیری کنید و با مدیر برنامه همکاری در فروش اختصاصی، استراتژیها را توسعه دهید. آنها همچنین پشتیبانی گستردهای برای محتوای تبلیغاتی و همکاری مشترک ارائه میدهند و رشد آژانس شما از طریق این برنامه را آسانتر میکنند.
برنامه همکاری در فروش زو هو
زُهو شرکتی پیشرو در زمینه نرمافزار بهعنوانخدمت (SaaS) است که مجموعهای کامل از نرمافزارهای تجاری ارائه میدهد. برنامه همکاری در فروش زُهو، فرصتی برای افراد و کسبوکارها فراهم میکند تا با تبلیغ محصولات و معرفی مشتریان، کمیسیون کسب کنند. برنامه همکاری در فروش زُهو، راهی عالی برای علاقهمندان به نرمافزار و کسبوکارهای فعال در حوزه نرمافزار است تا از وبسایت یا وبلاگ خود کسب درآمد کنند.
برنامه همکاری در فروش زوهو
مزایا
با پیوستن به برنامهی همکاری در فروش زُهو، شرکا به طیف وسیعی از محصولات نرمافزاری با کیفیت بالا و پرطرفدار دسترسی پیدا میکنند. از نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) گرفته تا ابزارهای حسابداری و راهحلهای مدیریت پروژه، زُهو مجموعهای متنوع از محصولات را ارائه میدهد که نیازهای مختلف کسبوکارها را برطرف میکند. شرکا میتوانند از هر معرفی موفق، پورسانت دریافت کنند و این فرصتی سودآور برای کسانی است که به دنبال درآمد غیرفعال هستند.
میلچیمپ و همکاران
میلچیمپ و کو نیز در فهرست بهترین برنامههای شرکای آژانسها جای دارد. آژانسها با میلچیمپ و کو میتوانند به ویژگیهای جدید، نکات، ابزارها، آموزشها و موارد بسیار دیگری بهطور انحصاری دسترسی داشته باشند. همچنین فضایی باز برای تبلیغ آژانسها از طریق این پلتفرم ارائه میدهد. بر خلاف سایرین، میلچیمپ و کو 3 گزینه همکاری متفاوت ارائه میدهد: رایگان، شرکا و شرکای حرفهای.
میلچیمپ و همکاران
مزایا
اگرچه مزایای هر برنامه همکاری متفاوت است، اما مزایای اصلی ثابت میمانند. این مزایا شامل رشد آژانس شما، گسترش تخصص شما با آکادمی میلچیمپ، سادهسازی مدیریت مشتریان و دریافت امتیازات ویژه است. از مزایای خاصتر گزینههای همکاری و همکاری حرفهای میتوان به جذب مشتریان بیشتر، دسترسی به رویدادهای ویژه، رتبهبندی بالاتر و پشتیبانی ممتاز در مواقع ضروری اشاره کرد.
برنامه همکاری آژانس کلودویز
برنامه همکاری آژانسها بهطور ویژه برای آژانسهای دیجیتال طراحی شده است تا از هر مرحلهی مسیر رشد آنها پشتیبانی کند. کلودویز تمرکز خود را بر تقویت شرکای آژانسی با تخفیفهای ویژه، خدمات مشتری، اقدامات بازاریابی مشترک و موارد بسیار دیگر گذاشته است.
برنامه همکاری آژانس کلودویز
مزایا
برنامه همکاری آژانسی کلودویز، تجربهای بدون دردسر از میزبانی وب را برای مشتریان آژانسی ارائه میدهد. علاوه بر زیرساخت سریع، پایدار و قابل اعتماد، این برنامه به آژانسها یک مدیر همکاری اختصاصی و پشتیبانی اولویتدار گسترده ارائه میدهد. مشتریان آژانسی نه تنها از تخفیفهای انحصاری بهرهمند میشوند، بلکه فرصتهای بازاریابی مشترک نیز دریافت میکنند که به آنها کمک میکند با کلودویز متمایز شوند. برنامه همکاری آژانسی کلودویز از ساختاری چهار سطحی (پایه، نقرهای، طلایی و پلاتینیومی) پیروی میکند و بدون هیچ هزینهای به شرکای آژانسی کمک میکند.
برنامه شریکان Wix
یک راه جایگزین دیگر برای شرکتهای طراحی و توسعه وب، برنامه شریک ویاکس است که برای فریلنسرها و شرکتهای دیجیتال طراحی شده است و به آنها امکان میدهد وبسایتهای اختصاصی با استفاده از ویاکس یا ادیتور ایکس بسازند.
از آنجایی که ویاکس خود، تجربیات تعاملی، الهامبخش و آموزشی برای ساخت وبسایت ارائه میدهد، این برنامه همان مزایا را به آژانسهای شریک خود نیز ارائه میکند. شعار آنها بر «وبسایتهای بیشتری بسازید، امتیاز بیشتری کسب کنید» استوار است. به محض اینکه شروع به کسب امتیاز کنید، بسته همکاری شما بهطور خودکار به بسته بعدی ارتقا مییابد.
برنامه شریک وی ایکس
مزایا
برنامه همکاری، داشبوردی جامع ارائه میدهد که به شما امکان میدهد پروژهها و وظایف خود را پیگیری کنید تا بهرهوری را به حداکثر برسانید. در داشبورد همکاری، میتوانید بازخوردهای دریافتی از آژانسهای همکارتان را نیز مدیریت کنید. از آنجایی که این برنامه منابع متعددی مانند کتابهای الکترونیکی، مقالات، مطالعات موردی و غیره ارائه میدهد، میتوانید با استفاده از این منابع مفید، آژانس خود را به راحتی بهینه کنید. همچنین، طیف وسیعی از آژانسهای عضو را ارائه میدهد که میتوانید با آنها ارتباط برقرار کرده و حتی با هم کار کنید.
برنامه همکاری جاستونو
جاستونو ابزاری برای تحلیل تجارت الکترونیک و بهینهسازی نرخ تبدیل است که به خرده فروشان کمک میکند با استفاده از فناوری هوش مصنوعی خود، کسب و کارشان را رشد دهند. برنامه همکاری جاستونو خدمات ویژهای را برای آژانسها، بازرگانان، وبلاگنویسان تجارت الکترونیک، بازبینان نرمافزارها و افراد تاثیرگذار در صنایع مختلف ارائه میدهد. از آژانسهای بازاریابی ایمیلی تا آژانسهای توسعه، جاستونو تمرکز خود را بر جذب سرنخهای جدید از طریق فهرست شرکای خدماتی خود، دسترسی به فرصتهای بازاریابی مشترک و ایجاد جریانهای درآمدی جدید برای آژانس شما قرار داده است.
برنامه همکاری جاستونو
مزایا
پس از پیوستن به برنامه همکاری جاستونو، با فروش خدمات یا معرفی مشتریان، درآمد اضافی کسب خواهید کرد. این برنامه، حساب کاربری رایگان و مادام العمر جاستونو برای بهبود تجربه آنلاین شما، داشبورد دقیقی برای مدیریت هر حساب و نظارت بر هر کمپین، برنامههای ارجاعی سفارشی متناسب با نیاز هر آژانس، پشتیبانی و آموزش اختصاصی برای آژانس شما، مدیر حساب اختصاصی و گواهینامه CRO ارائه میدهد.
برنامه شرکای راهحلهای هاباسپات
هاب اسپات چندین راهکار با اهداف مختلف ارائه میدهد. یکی از این راهکارها، برنامه شرکای راهحل نام دارد که ویژه آژانسها و ارائهدهندگان خدمات مشتریمحور طراحی شده است. این برنامه خدماتی در زمینههای بازاریابی، فروش، طراحی وب و مدیریت ارتباط با مشتری ارائه میکند.
برنامه شرکای راهکارهای هاب اسپات
مزایا
این برنامه از جهات مختلف، آژانسها را راضی نگه میدارد. هاباسپات به دلیل سیستم گستردهای که دارد، خدمات مرتبط با فروش و بازاریابی را بهصورت یک بسته کامل ارائه میدهد. علاوه بر این، بیشتر شرکای هاباسپات، خدمات تولید سرنخ، بازاریابی درونگرا و فروش را ارائه میکنند. همه اینها به آژانسها کمک میکند تا ترافیک خود را افزایش دهند، سرنخهای واجد شرایط تولید کنند، درآمد خود را رشد دهند و حفظ مشتری را بهبود بخشند. علاوه بر این موارد، به ابزارهای ارائه شده توسط هاباسپات نیز دسترسی خواهید داشت. در نهایت، شرکای این برنامه در طول فرآیند همیشه پشتیبانی میشوند.
برنامه همکاری آژانس اجتماعی اسپراوت
اسپرآوت سوشیال در زمینه بازاریابی رسانههای اجتماعی همیشه درخشان است. این ابزار پیشرو در رسانههای اجتماعی، خدماتی مانند ویرایش، انتشار و گزارشگیری از معیارهای رسانههای اجتماعی را در یک پلتفرم ارائه میدهد. برنامه همکاری نمایندگی اسپرآوت سوشیال نیز مجموعهای از راهحلها را برای جذب مشتری بیشتر، گسترش خدمات و افزایش رشد کسبوکار ارائه میدهد.
برنامه همکاری آژانس اسپراوت سوشال
مزایا
این برنامه بر اساس اصل «هر چه بیشتر معرفی کنید، سهم درآمد بیشتری کسب میکنید» است. از آنجایی که تمرکز آن فقط بر رشد آژانسهاست، منابع سفارشی، محتوای اختصاصی و پشتیبانی مشتری عالی ارائه میدهد. پس از تبدیل شدن به شریک آنها، آژانس شما نیز در پلتفرم تبلیغ خواهد شد. علاوه بر این، برنامه شراکت آژانس اسپراوت سوشیال دارای جامعهای گسترده از آژانسهای همکار است.
برنامه شریک تجاری شاپيفای
با برنامه شریک تجاری شاپيفای، شرکتها میتوانند راهحلهای سفارشی تجارت الکترونیک را به مشتریان خود ارائه دهند. این برنامه فضایی را برای شرکای جدید فراهم میکند تا بتوانند کسبوکار خود را به طور موثری تبلیغ، راهاندازی و مدیریت کنند. شرکای شاپيفای از هر فروشگاه جدید شاپيفای که ایجاد میکنند یا از زمانی که فروشگاهها از سایر پلتفرمهای تجارت الکترونیک به شاپيفای منتقل میشوند، درآمد تکراری کسب میکنند.
برنامه شریک پلتفرم شاپفای
مزایا
برنامه شریکی شاپایف راهنمای کاملی ارائه میدهد که شامل پورتال آموزشی، مستندات، خدمات اجتماعی، آکادمی شریکان و پشتیبانی آسان شریکان است. پس از ثبتنام در برنامه، به معاملات انحصاری، ابزارهای رایگان و مزایای شریکی دیگر که به رشد کسبوکارتان کمک میکنند، دسترسی خواهید داشت. همچنین میتوانید با سایر شریکان ارتباط برقرار کنید و برای فرصتهای همکاری آینده، روابط قویتری ایجاد کنید.
شرکای راهکار هووتسوئیت
شرکای راهکار هووتسوئیت برای کمک به سازمانها در سادهسازی عملیات و ایجاد جریانهای درآمد جدید از طریق داشبورد مدیریت شبکههای اجتماعی هووتسوئیت طراحی شده است. از آنجا که هووتسوئیت یکی از قدرتمندترین ابزارهای مدیریت شبکههای اجتماعی در بازار است، مواد متعدد مربوط به شبکههای اجتماعی مانند بهترین شیوههای شبکههای اجتماعی، منابع، مطالعات موردی و سایر اسناد مرتبط را ارائه میدهد.
همکاران راهکار هووت سویت
مزایا
مانند دیگر برنامههای شراکتی، هووتسوئیت مزایای در حال گسترش خود را برای شرکای خود ارائه میدهد. علاوه بر مواد فراوان رسانههای اجتماعی، این برنامه مجموعهای از ابزارهای بازاریابی محتوا و شبکههای اجتماعی را نیز در بر دارد. مزیت کلیدی شرکای راهحل هووتسوئیت برای آژانسها، نشان دادن رهبری اجتماعی آنها و ایجاد اعتبار رسانههای اجتماعیشان است.
برنامه همکاری دیتاباکس
برنامه همکاری دیتاباکس، آژانسها را در اتخاذ رویکردی مبتنی بر داده پشتیبانی میکند. هدف اصلی این برنامه، تبدیل شدن به مرکزی برای گزارشدهی به مشتریان آژانسهاست. به همین دلیل، آنها یک حساب کاربری رایگان آژانس با حداکثر ۱۰ گزارش ارائه میدهند تا آژانسها ببینند چگونه این برنامه به رشد آنها کمک میکند. از طریق آن، آژانسهای شریک میتوانند ترافیک و سرنخ از سایر آژانسها دریافت کنند.
برنامه همکاری دیتاباکس
مزایا
مهمترین مزیت این است که سازمانهای همکار، قالبهای گزارش متفاوتی ارائه میکنند که سایر سازمانها میتوانند از آنها استفاده کنند. این سیستم، جریان مشتریان را بین سازمانها برقرار میکند. مانند سایر برنامهها، در صورت بروز مشکل در فرآیند گزارشدهی به مشتری، بلافاصله پشتیبانی دریافت خواهید کرد. همچنین، با توجه به قابلیتهای ادغام گسترده دیتاباکس، فرصتهای فروش جدیدی پیش روی شما خواهد بود.
برنامه همکاری ویدیارد
اگرچه ویدیارد اغلب با رقیب خود، ویستیا، مقایسه میشود، کاربران به دلیل قیمت مناسبتر، ویدیارد را ترجیح میدهند. برنامه همکاری آنها عمدتاً بر کشف فرصتهای جدید درآمدزایی با کمک بازاریابی ویدیویی متمرکز است. هرچند هر شریک ویدیارد میتواند استراتژیهای بازاریابی ویدیویی خود را ایجاد کند، اما یک مدیر اختصاصی نیز برای غنیسازی این استراتژیها در کنار آنها ارائه میشود.
برنامه همکاری ویدیارد
مزایا
اشتراک درآمد، آموزش و راه اندازی، فرصتهای بازاریابی مشترک، تخفیفهای شرکایی برای محصولات و خدمات ویدیارد، پورتال شرکایی و مدیر اختصاصی شرکا، از مزایای کلیدی ویدیارد برای شرکای آژانسی آن هستند. ویدیارد در تولید محتوای ویدیویی مرتبط با فروش برای ارتباط با مشتریان بالقوه و نهایی کردن معاملات، بسیار موفق است.
برنامه همکاری کلاویو
برنامه شراکتی کلاویو، برنامه درخشانی دیگر برای رشد آژانسهای دیجیتال است. از طریق این شراکت میتوانید به هزاران شرکت بازاریابی، یکپارچهساز سیستم، استراتژیست ایمیل، متخصص تجارت الکترونیک، طراح، توسعهدهنده و بسیاری دیگر دسترسی پیدا کنید. آژانسها نه تنها دادههای مشتریان خود را برای تقویت استراتژیهای بازاریابی تجارت الکترونیک تجمیع میکنند، بلکه به راحتی بازگشت سرمایه خود را از طریق سیستم تحلیلی خود نیز محاسبه میکنند.
برنامه شراکت کلاویو
مزایا
سه مزیت اصلی وجود دارد که بیشتر برنامههای نمایندگی بر آنها متکی هستند: جذب مشتریان بیشتر، کسب درآمد جدید و رشد کسبوکار. همه شرکا میتوانند خدمات خود را در این پلتفرم تبلیغ کنند، از قیمتهای تخفیفدار بهرهمند شوند، با یکدیگر همکاری کنند و از جدیدترین خدمات یا محصولات مطلع شوند. همچنین در صورت نیاز، از پشتیبانی اختصاصی برخوردار میشوند. با آکادمی، میتوانید تخصص خود را تأیید کنید یا حتی در دورهها شرکت کنید تا تخصص خود را گسترش دهید.
برنامه همکاری آنبانس
در نهایت، آنباونس در این فهرست جامع قرار میگیرد. این برنامه با هر ارجاع، درآمد تکراری ایجاد میکند. شما میتوانید با معرفی آنباونس به مشتریان یا همکاران بازاریاب خود، تخصص خود در صنعت را به اشتراک بگذارید. بدین ترتیب، ضمن دریافت ۲۰٪ از درآمد تکراری، همزمان فرد ارجاعشده شما از ۲۰٪ تخفیف در سه ماه اول استفاده خواهد کرد.
برنامه همکاری آنباونس
مزایا
آنبانس خود یک سازندهی صفحه فرود است که با ابزار کشیدن و رها کردن، فرآیند ایجاد را ساده میکند. بنابراین، به آژانسها در ساخت، ویرایش و آزمایش صفحات فرود سفارشیشدهی خود کمک میکند. در پورتال شرکا، آژانسهای شریک دیگر صفحات فرود سفارشی ارائه میدهند تا یکدیگر را در تمام فعالیتهای بازاریابی پشتیبانی کنند. برنامهی شراکت آنبانس همچنین مجموعهای از ابزارها را بهصورت رایگان یا با تخفیف در اختیار شرکای خود قرار میدهد. مانند سایر برنامهها، آنبانس به شرکای خود الگوها، داراییهای تبلیغاتی و مواد آموزشی بهعلاوهی پشتیبانی اختصاصی شریک ارائه میدهد.
جمعبندی
همانطور که میبینید، هر برنامه همکاری با آژانس، بر ارائه مزایای کلیدی همکاری که بارها به آنها اشاره کردیم، تمرکز دارد. اگرچه صنایع مختلف هستند، اما مزایای ارائه شده توسط برنامهها عمدتا یکسان است: جذب مشتریان بیشتر، ایجاد منابع درآمد جدید، دریافت امتیازات ویژه و رشد کسبوکار در درازمدت.