سئو، سایت، محتوا، مدیا، گوگل و ... 6070-699-0937

خدمات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing نوعی از بازاریابی است که در دنیای مجازی و اینترنت انجام می‌شود. در دنیای امروز اگر صاحب یک کسب و کار در دنیای مجازی نیز نباشید، می‌توانید از منافع بسیار دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. لازم نیست برای استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ، حتما دارای پلتفرم، سایت یا پیج به صورت مجازی باشید. دیجیتال مارکتینگ بر روی کسب و کارهای آفلاین و به دور از دنیای مجازی نیز تاثیر به‌سزایی خواهد داشت. حال اگر کسب و کار شما آنلاین باشد، برای رشد کسب و کارتان مجبور به استفاده از دیجیتال مارکتینگ هستید.
آنچه در این مقاله می خوانید:

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یکی از شاخه‌های اصلی بازاریابی است. در خدمات دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال، از تمامی دستگاه‌های دیجیتالی و آنلاین برای جذب مشتری جدید و همچنین راضی نگه داشتن مشتریان فعلی استفاده می‌شود. در بیانی دیگر، این نوع بازاریابی روشی برای جذب مشتری جدید و ارتقا مشتری‌های قبلی است. اولین قدم در خدمات دیجیتال مارکتینگ، شناخت مشتری و ارائه خدماتی مختص آنها در نظر گرفته می‌شود. پس از این که مشتری هدف خود را شناسایی کردید، حال وقت آن است از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده و جامعه کسب و کار را به خود نزدیک کنید. برای این منظور می‌توانید از بخش‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ به عنوان یکی از بخش‌های اصلی بازاریابی شامل موارد مختلفی می‌شود. بسته به نوع کسب و کار خود می‌توانید بهترین روش را برای اهداف خود به کار بگیرید. در نظر داشته باشید شاید تعدادی از روش‌های خدمات دیجیتال مارکتینگ، برای کسب و کار شما مناسب نباشند، در حالی که برخی روش‌ها، برای کسب و کار شما ضروری هستند.

بازاریابی محتوایی

کانتنت مارکتینگ یا بازاریابی محتوایی از اصلی‌ترین بخش‌های خدمات دیجیتال مارکتینگ است. از اولین چیزهایی که باید در آموزش دیجیتال مارکتینگ یاد بگیرید، بازاریابی محتوایی است. امروزه تمامی شرکت‌ها و سایت‌های بزرگ بر روی کانتنت مارکتینگ کار می‌کنند و آن را از اصلی‌ترین راه‌های بازاریابی می‌دانند. محتوا تمام آن چیزی است که مخاطب شما را جذب کرده و همیشه در کنار شما نگه می‌دارد. محتوایی که در بازاریابی محتوایی تولید می‌شود، باید دارای ارزش بوده و به کسب و کار شما مرتبط باشد. بیل گیتس مدیر عامل مایکروسافت سال‌ها پیش اذعان کرده بود که محتوا پادشاه است؛ اما پس از مدتی جمله خود را عوض کرد و گفت: «محتوا همه چیز است.»

سئو و بهینه سازی سایت

SEO یا سئو که به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) است، یکی از اصلی‌ترین راه‌های جذب کاربر برای شما خواهد بود. بخش اعظمی از آموزش دیجیتال مارکتینگ به سئو و بهینه سازی مربوط می‌شود. امروزه اکثر مردم برای پیدا کردن چیزهای مورد نیاز خود یا انجام خریدهای مختلف، نیاز خود را در موتورهای جستجو، سرچ می‌کنند. گوگل نیز بزرگ‌ترین موتور جستجوی جهان است و در خدمات دیجیتال مارکتینگ، بیشتر تمرکز افراد روی این موتور خواهد بود. به موتور جستجو می‌توان به عنوان یکی از اصلی‌ترین راه‌های جذب مخاطب نگریست.

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی بخش بزرگی از زندگی همه افراد است. امروزه تعداد زیادی از افراد، زمان قابل توجهی را در شبکه‌های اجتماعی مختلف سپری می‌کنند. به طور حتم، تعداد کثیری از مشتریان هدف شما نیز در این شبکه‌های اجتماعی وجود دارند. به کارهایی که برای جذب مشتریان جدید و شناسایی آنها در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود. با استفاده از آموزش دیجیتال مارکتینگ می‌توانید مخاطبین هدف خود را در این شبکه‌ها شناسایی کرده و آنها را به مشتری تبدیل کنید. از معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی که برای این منظور استفاده می‌شود می‌توان به اینستاگرام، توییتر، لینکدین و فیسبوک اشاره کرد.

ایجاد و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی

دنیای بزرگ اینترنت، پلتفرم‌های مختلفی را برای تبلیغ در اختیار شما قرار می‌دهد. از ابتدایی‌ترین روش‌های تبلیغاتی در خدمات دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات آنلاین و به صورت بنر روی سایت‌های مختلف است. روش دیگر، توسط ارسال ایمیل است که به این نوع از بازاریابی، ایمیل مارکتینگ نیز گفته می‌شود. هر یک از این موارد، نیاز به توضیح بیشتر و استفاده از استراتژی‌های مختلف دارند که توسط تیم یاسئومی انجام می‎شوند. یکی از دیگر از راه‌های تبلیغات، استفاده از گوگل ادز است. این نوع از خدمات دیجیتال مارکتینگ، با استفاده از تبلیغ سایت شما در موتور جستجوی گوگل انجام می‌شود و می‌تواند ترافیک و کاربر زیادی را روانه سایت شما کند.

مزایای استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ

در دنیای بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ در مقابل بازاریابی سنتی قرار می‌گیرد. با مقایسه این دو روش بازاریابی، متوجه تعداد زیادی از مزایای دیجیتال مارکتینگ خواهید شد.

امکان شخصی سازی

در اکثر مواقع، مطالبی که به صورت عمومی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، آنها را راضی نمی‌کند. با استفاده از ابزارها و امکاناتی که خدمات دیجیتال مارکتینگ در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید علایق و سلایق مخاطبان خود را شناسایی کرده و بسته به این موارد، اقدام به بازاریابی کنید.

هزینه کمتر

بازاریابی سنتی شامل تبلیغات بیلبوردی، رادیویی و تلویزیونی می‌شود. انجام چنین تبلیغاتی با این که تاثیر زیادی دارند، اما بسیار هزینه‌بر خواهند بود. خدمات دیجیتال مارکتینگ را می‌توان در مقیاس‌های کوچک و بزرگ اجرا کرد و از این نظر، تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

نتایج قابل تحلیل

در بازاریابی دیجیتال، تمامی کارها و اعمالی که برای جذب مخاطب انجام می‌دهید، همراه با ارقام و آمار خواهند بود. در این نوع بازاریابی مطلع خواهید بود که چه تعداد از کاربران بر روی بنرهای شما کلیک کرده‌اند یا آنها را مشاهده کرده‌اند. دستیابی به چنین نتایج و آماری در بازاریابی سنتی انجام پذیر نیست.

دسترسی به مخاطبان بیشتر

تبلیغاتی که در بازاریابی سنتی انجام می‌شود، در یک منطقه جغرافیایی خاص صورت خواهد گرفت. در حالی که در دیجیتال مارکتینگ می‌توانید به تعداد زیادی از مخاطبین به صورت یکجا دسترسی داشته باشید. دسترسی به مخاطبین بین المللی یکی از مزایای اصلی خدمات دیجیتال مارکتینگ است.

جذب راحت‌تر مشتری

در بازاریابی سنتی، مخاطب برای رسیدن و پیدا کردن شما، باید وقت و هزینه مشخصی صرف کند. در صورتی که در دیجیتال مارکتینگ، کاربر تمامی چیزهایی که برای دسترسی به شما نیاز است را در اختیار دارد. در اکثر مواقع کاربر می‌تواند با کلیک بر روی یک تصویر یا لینک، به پلتفرم شما منتقل شده و از خدمات شما بازدید کند.

بهینه سازی بهتر

در صورتی که در تبلیغات سنتی، به نتیجه دلخواه خود نرسید، عیب یابی یکی از مشکلات جدید شما خواهد بود؛ اما پلتفرم‌ها و راه‌های بازاریابی دیجیتالی به نحوی ساخته شده‌اند تا یافتن ایرادات و رفع آنها بسیار سریع اتفاق بیفتد. با دیجیتال مارکتینگ می‌توانید در کمترین زمان، نقاط ضعف خود را پیدا کرده و آنها را رفع کنید.

استفاده از بهترین روش بازاریابی با یاسئومی

تجربه چندین و چند ساله تیم یاسئومی در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ باعث شده تا بتوانیم در کمترین زمان و با استفاده از بهترین ابزار، مخاطبین هدف شما را شناسایی کرده و آنها را جذب پلتفرم‌های هدف کنیم. با استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ یاسئومی می‌توانید کسب و کار خود را ارتقا داده و به اهداف کسب و کار خود در کمترین زمان دست پیدا کنید.

سوالات متداول

مشاهده این مطلب  دوره آموزشی یوتیوب

دیجیتال مارکتینگ شامل چه خدماتی است؟

اصلی‌ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل بازاریابی محتوایی، سئو و بهینه سازی، انجام کمپین‌های تبلیغاتی مانند گوگل ادز و بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی است.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال یکی از روش‌های نوین بازاریابی است که با استفاده از ابزارهای دیجیتال، سعی در جذب مخاطب جدید و رفع نیازهای مخاطب فعلی دارد.

بازاریابی سنتی بهتر است یا دیجیتال مارکتینگ؟

با بررسی‌های انجام شده متوجه می‌شوید که بازاریابی دیجیتال، مزایای بسیار بیشتری نسبت به بازاریابی سنتی دارد و سریع‌تر و بهتر می‌تواند شما را به اهداف‌تان برساند.

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

خدمات دیتا اینتری
خدمات دیتا اینتری (وارد کردن محصول در فروشگاه)
خدمات دیتا اینتری؛ وارد کردن محصول در فروشگاه. دیتا اینتری چیست؟ چگونه هزینه دیتا اینتری را به صفر برسانیم؟...
چگونه اسم خود را در گوگل ثبت کنیم؟
ثبت بیوگرافی در گوگل | ساخت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی، اسم و عکس در گوگل از جمله امکاناتی است که توسط گوگل به کاربران ارائه شده‌ است. در صورت...
افزایش بازدید یوتیوب
افزایش بازدید یوتیوب
افزایش بازدیدها در وب‌ سایت ‌های اجتماعی مثل یوتیوب یکی از اهداف اصلی برای هر کسب و کار آنلاین است. با...
افزایش بازدید آپارات
افزایش بازدید آپارات
افزایش بازدید در وب ‌سایت ‌های ویدئویی مانند اپارات یکی از اهداف اساسی است که برای رشد و موفقیت در این...
بازدید فیک سایت
بازدید فیک سایت
بازدید فیک سایت یا بازدید جعلی، در واقع بازدید کنندگانی هستند که توسط ربات‌ها و نرم افزارهای مخصوص برای...
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070