09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

پشته فناوری نهایی برای بازاریابان محتوا – javadyasemi

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

به شما کمک می کند تا با چیدمان پشته martech آشنا شوید. قبل از تصمیم گیری در مورد پشته فناوری خود، در مورد موارد مهمی که باید در نظر بگیرید، به شما توصیه می کند.پیشنهاداتی برای پلتفرم‌های مدیریت پروژه و ارتباط، فناوری ایجاد دارایی‌های بازاریابی، ابزارهای املایی و دستور زبان و مدیریت محتوا و پلت‌فرم‌های وبلاگ‌نویسی.

بازاریابان پرمشغله در سراسر جهان صبورانه منتظر یک ابزار بازاریابی هستند تا بر همه آنها حکومت کند. پلتفرمی که به تمام نیازهای تولید و انتشار محتوا، تمام داده های CRM و هر کانال بازاریابی که برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنید، رسیدگی می کند. در حالی که ما همچنان برای رسیدن به ابزار نهایی وقت صرف می کنیم، می توانیم تمام تلاش خود را برای تجهیز برند و افراد خود به بهترین پشته فناوری برای کمک به رشد کسب و کار انجام دهیم.

ما این وبلاگ را به دو بخش تقسیم کرده ایم زیرا چیزهای زیادی برای پوشش دادن وجود داشت و نمی خواستیم جزئیات را کوتاه کنیم. این مقاله، پشته فن‌آوری نهایی برای بازاریابان محتوا شماره 1، مارتک را پوشش می‌دهد که می‌تواند به مدیریت پروژه و ارتباطات، ایجاد دارایی‌های بازاریابی، املا و دستور زبان و مدیریت محتوا و وبلاگ‌نویسی کمک کند. قسمت دوم به بهترین ابزارها و پلتفرم ها برای بازاریابی رسانه های اجتماعی، سئو، بازاریابی ایمیلی و تحقیق و تجزیه و تحلیل می پردازد.

از موارد مهمی که باید در نظر بگیرید تا ساخت راه‌حل ایده‌آل مارتک، برای کشف نحوه ایجاد پشته فناوری نهایی برای بازاریابان محتوا، به ادامه مطلب بروید.

مشاهده این مطلب  چگونه آژانس مناسب برای نیازهای ترجمه خود را انتخاب کنید

پشته martech چیست؟

پشته martech (فناوری بازاریابی) به ترکیبی از ابزارها، پلتفرم ها و ابزارهایی اشاره دارد که بازاریابان برای تحقق اهداف و اهداف تجاری خود از آنها استفاده می کنند. این می تواند هر فعالیت مرتبط با بازاریابی و فروش از جمله مدیریت داده های مشتری، ایجاد و انتشار محتوا، و بسته های تحلیلی باشد. همچنین می‌تواند شامل ابزارهایی برای کمک به بهبود سئو و هدف‌یابی کلمات کلیدی، نظارت بر تعامل رسانه‌های اجتماعی یا مدیریت تبلیغات برنامه‌ای باشد.

پشته بازاریابی محتوای شما می تواند سرمایه گذاری قابل توجهی برای کسب و کار شما باشد. بنابراین، انجام تحقیقات و انتخاب درست برای تیم و کسب و کارتان، هم اکنون و هم در درازمدت، مهم است.

ساختن پشته فناوری نهایی برای بازاریابان

در اینجا ایده‌ها و توصیه‌هایی برای انواع ابزارها و پلتفرم‌هایی وجود دارد که می‌توانید برای مجموعه فناوری بازاریابی محتوای ایده‌آل خود در نظر بگیرید. اینها بر اساس چالش ها و اهداف بازاریابی مشترک هستند. اگر به دنبال چیز دیگری هستید، به ما اطلاع دهید، ما عاشق martech خود هستیم و ممکن است فقط چند توصیه برتر برای شما داشته باشیم.

مدیریت پروژه و ابزارهای ارتباطی

بهترین ابزارهای مدیریت پروژه و ارتباطات، وزن بازاریابان محتوای پرمشغله را کاهش می دهد، مدیریت را کاهش می دهد، گردش کار را شفاف می کند و همکاری را افزایش می دهد. دانستن اینکه چه کسی چه کاری، کجا، کی و چرا انجام می دهد برای شما حیاتی است موفقیت در بازاریابی محتوا.

اطمینان حاصل کنید که ابزاری را انتخاب کرده‌اید که ارتباط بی‌درنگ را، چه داخلی و چه خارجی، امکان پذیر می‌سازد، جایی که می‌توانید به‌روزرسانی‌های پروژه را به اشتراک بگذارید و حتی فایل‌های بزرگ را به صورت امن ارسال کنید.

مشاهده این مطلب  باز کردن رمز و راز یک پست وبلاگ چقدر باید باشد؟

ما دوست داریم: Trello یک ابزار ارتباطی و مدیریت پروژه خوب است که مدیریت کار را ساده می کند و گردش کار را ساده می کند. استفاده از آن بسیار آسان و بسیار قابل تنظیم است. Trello همچنین با پلتفرم های مختلفی مانند Slack، Google Drive، Dropbox، SurveyMonkey و Zendesk ادغام می شود. حتی یک نسخه فریمیوم برای تیم های کوچک وجود دارد.

ایجاد دارایی بازاریابی

خوشبختانه، لازم نیست به مشغله کاری خود متکی باشید طراحی تیمی برای ایجاد دارایی های بازاریابی با کیفیت بالا این روزها. مجموعه کاملی از پلتفرم‌های ایجاد دارایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند صفحات وب حرفه‌ای، ویدیوها، انیمیشن‌ها، اینفوگرافیک‌ها، اسناد تعاملی و هر تعداد فرمت محتوای جذاب را در کمترین زمان ایجاد کنید.

ما دوست داریم: Foleon یک انتخاب عالی برای بازاریابانی است که می خواهند محتوای با کیفیت بالا و غنی از رسانه ایجاد کنند اما قابلیت های طراحی را ندارند. Foleon همچنین به عنوان یک مرکز متمرکز و امن برای قالب‌ها و طرح‌های شما عمل می‌کند که به بهبود همکاری و اطمینان از ثبات برند کمک می‌کند.

ابزار املا و دستور زبان

کوچکترین خطای املایی یا دستوری واقعاً می تواند پیام شما و تجربه کلی کاربر را کاهش دهد. استفاده از یک برنامه زبان در بالای بررسی املای معمول شما می تواند به معنای تفاوت بین ارائه محتوای عالی که مخاطبان شما را خوشحال می کند و کپی که باعث می شود خواننده شما به تخصص شما شک کند، باشد. همچنین هنگامی که «ارسال» را فشار می‌دهید، به شما آرامش می‌دهد.

مشاهده این مطلب  ارزش محتوای محلی خود را با این KPIها کشف کنید

ما دوست داریم: به نظر حقیر ما هیچ ابزار گرامر و املا بهتر از Grammarly وجود ندارد. Grammarly علاوه بر تصحیح اشتباهات املایی و نقطه گذاری شما، جملاتی را که نویسنده می تواند مختصرتر باشد برجسته می کند و بازخورد کلی در مورد جریان محتوا، وضوح و سبک ارائه می دهد.

علاوه بر همه این ویژگی‌های عالی، برنامه Grammarly در تمام پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی، پلتفرم‌های بازاریابی ایمیلی، Google Docs و بسیاری دیگر کار می‌کند.

آیا می خواهید مطمئن شوید که محتوای شما از بقیه متمایز است و در مقابل افراد مناسب قرار می گیرد؟ ما را بررسی کنید نکاتی برای تولید محتوا عالی.

مدیریت محتوا و وبلاگ نویسی

یافتن بهترین ابزار مدیریت محتوا و وبلاگ نویسی در هنگام ساختن پشته فناوری شما از اولویت بالایی برخوردار است. همچنین این یکی از تصمیمات پیچیده تری است که احتمالاً می گیرید. هزینه ها به طور قابل توجهی متفاوت است، همانطور که ویژگی ها و الزامات موجود برای مهارت های فنی متفاوت است.

وقتی در حال انجام تحقیقات خود هستید، خوب فکر کنید که چه کسی در طول زمان از CMS استفاده خواهد کرد. اگر کاربران شما از یک پیشینه غیر فنی هستند، منطقی است که روی یکی از CMS های ساده تر سرمایه گذاری کنید. اما اگر از کنترل بیشتری بر طراحی و قابلیت‌های وب‌سایت خود بهره می‌برید و مهارت‌های داخلی را دارید، بهتر است یک CMS منبع باز مانند وردپرس انتخاب کنید.

ما دوست داریم: اگر بودجه کمی دارید و نیازهایتان ساده است، یک سازنده کشیدن و رها کردن مانند Wix یا Squarespace می تواند مناسب باشد. اگر از طیف گسترده‌تری از ابزارهای بازاریابی مانند مدیریت سرنخ و یک CRM کاملاً یکپارچه بهره می‌برید، HubSpot ابزار خوبی است که باید در نظر بگیرید.

مشاهده این مطلب  به روز رسانی محتوا: چگونه ترافیک خود را با موفقیت افزایش دهید

این قطعاً تصمیمی است که باید به درستی فکر کرد. از تماس با تیم فروش ارائه دهنده نترسید تا درباره گزینه های خود صحبت کنید و مطمئن شوید که به خوبی ادغام می شود و به روز رسانی ها خیلی چالش برانگیز نیستند.

خلاصه

ما امیدواریم که این راهنمای مجموعه فناوری نهایی برای بازاریابان محتوا به شما کمک کرده باشد که لیست خواسته‌های خود را برای ابزارها و فناوری‌های مورد نیاز برای رشد کسب‌وکار خود ایجاد کنید. اگر می‌خواهید در حال حاضر درباره روند بازاریابی محتوا اطلاعات بیشتری کسب کنید، به ما نگاهی بیندازید گزارش وضعیت خلق محتوا در سال 2022 امروز.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...
افزایش رتبه سایت در گوگل

بالا بردن سئو سایت - چگونه سئو سایت را بالا ببریم

بالابردن رتبه سایت وردپرس در گوگل یکی از موارد بسیار مهمی است، که امروزه مورد توجه کارشناسان و وب مسترهای...

5 دلیل اینکه وبلاگ‌ها هنوز منبع محتوای عالی هستند

۵ دلیل اینکه وبلاگ‌ها هنوز منبع محتوای عالی هستند درباره وبلاگ‌نویسی، برداشت‌های غلط زیادی وجود دارد....

12 ابزار برتر ویرایش و تصحیح محتوا در سال 2023

12 ابزار برتر ویرایش و تصحیح محتوا در سال 2023 دوازده ابزار ویرایش و تصحیح محتوا برای کمک به تولید، ویرایش...

راهنمای ضروری نگارش آگهی

  یک تبلیغ خوب و به‌جا نوشته‌شده می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی، پروفایل برند شما را ارتقا دهد، آگاهی...

راهنمای ضروری استفاده از اینترنت برای پژوهش

  احتمالا اولین جایی که برای پیدا کردن چیزی به آن مراجعه می‌کنید، اینترنت است، با میلیاردها منبع...

پادکست برای کسب و کار

اگر آمار اگر حرف ما را باور کنید، احتمالا امسال حداقل یک پادکست گوش کرده‌اید. شاید حتی به چندین پادکست...

پنج مزیت برتر پادکست برای کسب‌وکار

پادکست مدت‌هاست وجود دارد، اما به نظر می‌رسد در چند سال اخیر محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است. از هر...

راهنمای کامل نگارش خبرنامه‌ی مؤثر

در نگارش اطلاعیه‌های مطبوعاتی، قوانین روشنی وجود دارد که از زاویه خبری تا ساختار آن را در بر می‌گیرد....

راز موفقیت در تولید محتوا: هفت نکته از افراد تاثیرگذار

اخیرا افتخار میزبانی وبیناری را با دو شریک از impact.com داشتم: لیدیا پرین، متخصص همکاری در فروش در شرکت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070