گاهی اوقات مشتریان ما از پلتفرم ما برای ایجاد یک سند تنها چند صد کلمه ای استفاده می کنند. در مواقع دیگر، این یک استراتژی محتوای جامع است که ماه ها و حتی سال ها ادامه دارد. ما در هر پروژه چیزهای کوچکی یاد می گیریم، اما آنهایی هستند که هر سال تمدید می شوند و واقعا پتانسیل کامل بازاریابی محتوا را به ما نشان می دهند.
1. بازاریابی محتوا در واقع کار می کند
می دانم، این را خیلی به شما گفته اند. اما این چیزی است که اکثر بازاریابان فقط به آن اعتقاد دارند بازاریابی محتوا کار می کند زیرا بازاریابان با تجربه تر به آنها گفته می شود. این بدان معناست که وقتی آنها برای اولین بار پول واقعی را روی میز گذاشتند، این یک جهش بزرگ ایمان است. سال اول گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که فقط پول نقد را به بیرون ریخته اید. مشاهده نتایج در دراز مدت، تجربه ای است که هر بازاریاب دیجیتال حداقل یک بار در حرفه خود باید داشته باشد. وقتی می بینید که چگونه اندکی هزینه در هر هفته می تواند خیلی دیرتر به بازدهی کلان اضافه کند، شروع به اعتماد به این فرآیند می کنید.
2. راز موفقیت وجود دارد
بعضی ها بازاریابان محتوا کیفیت آن را بر کمیت به شما می گویند. من اینجا هستم تا به شما بگویم که این هیچکدام نیست. راز واقعی موفقیت ثبات است. شما باید هفته به هفته و هر هفته در طولانی مدت پست ارسال کنید. این تنها راه برای ایجاد ترافیک ارگانیک منظم کافی برای شروع افزایش رتبه بندی SERP است. شما در مورد اینکه چگونه محتوای X بهتر از Y عمل می کند، مطالب زیادی خواهید خواند، اما هیچ کدام بدون آن عنصر حیاتی کار نمی کنند.
3. یک نوع محتوا بهتر از بقیه است
باشه بازومو پیچوندی یک نوع محتوا وجود دارد که ما دریافتیم به طور قابل توجهی بهتر از سایر پست ها عمل می کند: پست های پرسش و پاسخ طولانی. این سبک از پست شامل هدف قرار دادن سوالات خاصی است که معمولاً در مورد یک موضوع پرسیده می شود و پاسخ های جامع برای آنها می نویسد. هنگامی که ما این را امتحان کردیم، هر پست به طور قابل توجهی بهتر از پست هایی با طول مشابه – تقریباً 1000 کلمه بود. تئوری ما این است که این پستها جستجوگرانی را با اهداف مختلف به سمت یک پست جذب میکنند و بنابراین جذابیت کلی آنها را افزایش میدهند. آن را امتحان کنید و ببینید برای شما کار می کند یا خیر.
4. کلمات کلیدی آنقدر مهم نیستند
قبل از اینکه متخصص سئو شما دچار حمله قلبی شود، اجازه دهید توضیح دهم. کلمات کلیدی هدف گذاری همیشه بخش مهمی از فرآیند سئو است و خواهد بود. با این حال، اگر موضوعات پست خود را با دقت انتخاب می کنید، این کلمات کلیدی به صورت ارگانیک ظاهر می شوند، زیرا یک مکالمه قانع کننده در مورد موضوع خود ایجاد می کنید. این محتوای شما و نحوه ارتباط آن با مخاطبان است که استراتژی محتوای موفق را هدایت می کند، نه اعداد. این به این دلیل است که داده های جستجوی کلمه کلیدی همیشه اطلاعاتی در مورد هدف جستجو به شما ارائه نمی دهند. تجزیه و تحلیل دقیق از رفتار مصرف کننده خواهد بود.
5. توزیع کم ارزش است
توزیع عموماً در فضای بازاریابی محتوا به همان اندازه که کلمات کلیدی بیش از حد ارزش گذاری می شوند، کم ارزش است. ما این را به سختی یاد گرفتیم. پس از شش ماه از ارسال محتوا به وبلاگ و مشاهده کشش بسیار کم، ما واقعاً بعد از ارسال محتوا به جوامع مربوطه شروع به دیدن نتایج کردیم. شما باید در مورد جلب توجه پیشگیرانه عمل کنید تا محتوا را بالا ببرید.
6. چشم انداز بلند مدت کلیدی است
وقتی به مدت سه سال به طور منظم پست می گذارید، آزمون و خطاهای زیادی درگیر است. برخی از پست ها عالی عمل می کنند، در حالی که پست های دیگر به سادگی طنین انداز نمی شوند. با گذراندن فرآیند یادگیری، نوع ارزش خود را درک خواهید کرد محتوا برای مخاطبان شما تولید می کند. این نقطه ای است که در آن یک چشم انداز بلند مدت شروع به توسعه می کند. وقتی آن لحظه اتفاق افتاد، به آن متعهد شوید. این زمانی است که شما شروع به ایجاد وبلاگ خود خواهید کرد که تولید کننده محتوا برای آن نتیجه ارزش خاص است. اگر زمانی به آن نقطه برسید، خواهید دانست که یک کانال محتوای ارزشمند دارید.
برای کشف بیشتر در مورد نحوه عملکرد بازاریابی محتوا، با تیم تماس بگیرید اینجا در javadyasemi شرکت خدمات سئو و طراحی سایت. ما همیشه هیجانزده هستیم که با بازاریابهایی صحبت کنیم که هنوز رویکرد خودشان را به محتوا توسعه میدهند.