09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

چطور تولید محتوا را مقیاس‌بندی کنیم (راهنمای گام به گام جدید)

آنچه در این مقاله می خوانید:

ایجاد محتوا در واقع از چند مرحله کوچک‌تر تشکیل شده است..

اگر بخواهید تمام این مراحل را خودتان (با کیفیت بالا) انجام دهید، به حجم انتشار لازم برای مقیاس‌پذیری دست پیدا نخواهید کرد.

بنیانگذار بک لینک، برایان دین، کار خود را به عنوان یک کارآفرین مستقل شروع کرد و به تنهایی مقاله می‌نوشت و منتشر می‌کرد.

خوشبختانه، با تمرکز کامل بر کیفیت به جای کمیت، وبلاگ Backlinko با سرعت زیادی رشد کرد. حتی با وجود اینکه هر چهار تا شش هفته یک مقاله منتشر می‌کرد.

اما در نقطه‌ای مشخص، ترافیک وبلاگ متوقف شد.

او فهمید که رشد یک وبلاگ به یک سطح مخصوص با تنها 10 تا 12 نوشته در سال تقریبا غیرممکن است.

و همچنین.

به عبارت دیگر:

روی کارهایی که در آن خوب هستید تمرکز کنید (مثلاً برای برایان، تحقیق کلمات کلیدی و نوشتن) و برای کارهایی که در آن مهارت ندارید کمک بگیرید (مانند ویرایش، طراحی و گرافیک).

این به فرآیند تولید محتوای ما کمک کرد تا از این …

(به آنچه که امروز هست:)

ما اکنون ماهانه 50 مقاله در Backlinko و … منتشر می‌کنیم. اندیشکده ترافیک .

بدون به خطر انداختن کیفیت

با این حال

احتمالا فرآیند تولید محتوای شما با ما متفاوت خواهد بود.

ممکن است مراحل بیشتری یا مراحل کمتری وجود داشته باشد.

هدف اینجا دنبال کردن همان فرایند معمول نیست.

هدف شما باید این باشد که تمام مراحل را مستند کنید محتوای شما را دنبال می‌کنم.

سپس از متخصصان برای کمک در برخی از این مراحل بخواهید.

مرحله دوم: ایجاد تقویم محتوا

برای اینکه تقویم محتوایی شما به درستی عمل کند، باید به شدت منظم باشد.

به خصوص اگر شما … محتوای ده برابر شده مانند راهنماهای جامع، مطالعات صنعتی یا هاب های محتوا

همانطور که در مرحله اول ذکر شد، «ایجاد محتوا» فرآیندی است که شامل ده‌ها مرحله کوچک‌تر می‌شود.

اگر می‌خواهید مقیاس کار را افزایش دهید، به روشی برای فهرست کردن هر مرحله‌ای که باید انجام شود و وضعیت فعلی آن مراحل نیاز دارید.

در غیر این صورت، و به حرف ما گوش کنید، مطمئناً چیزی از قلم خواهد افتاد.

امروز برنامه‌ریزی محتوای ما بیشتر شبیه به یک سیستم مدیریت پروژه است تا یک تقویم واقعی. ما از ترکیبی از گوگل شیت، نوشن و موندو.کام استفاده می‌کنیم.

پس اگر قبلاً تقویم محتوا دارید، عالی است.

مشاهده این مطلب  جذب و حفظ استعدادها در بازاریابی محتوا

در غیر این صورت، آن را در اولویت اصلی قرار دهید.

حتی اگر تقویم دارید، یک نگاه دوباره به آن بیندازید تا ببینید آیا راهی برای بهبود آن وجود دارد یا نه.

به طور مشخص، هر قدم کوچک را به صورت فهرست وار بنویسید تا هیچ چیزی از قلم نیفتد.

مثلاً در سال 2024، ما تقویم محتوای خود را از نوتیون به Monday.com منتقل کردیم تا در مورد هر مرحله به طور دقیق‌تری عمل کنیم.

برای یک مقاله، ۱۲ مرحله شامل مراحل فرعی، در سه دور بازبینی داریم.

هر مرحله در یکی از پنج صف قرار می گیرد، از جمله:

  1. صف نویسندگان
  2. صف انتظار ویراستاران
  3. طراحان در صف انتظار هستند
  4. صف توسعه‌دهندگان
  5. صف توزیع

این دید کاملی از فرآیند تولید به ما می‌دهد تا بتوانیم کارایی را بهبود ببخشیم.

مرحله سوم: برنامه‌ریزی تقویم محتوا برای ۶ تا ۹ ماه آینده

برنامه‌ریزی محتوای وبلاگ بک لینکو برای ما تحول‌آفرین بوده است.

قبلا، تیم برایان شاید ۲ یا ۳ پست را از قبل برنامه‌ریزی می‌کرد.

در واقع، گاهی اوقات او فقط پس از انتشار آخرین پست، شروع به نوشتن پست جدیدی می‌کرد.

این باعث شد پروژه‌ها شتاب‌زده انجام شوند، کارکنان دچار استرس شوند و پست‌ها به خوبیِ آنچه می‌توانستند باشند، نباشند.

امروز، ما۶ تا ۹ ماه آینده محتوا برنامه ریزی شده.

که یک عامل بسیار موثر در کاهش استرس است.

همه اعضای تیم دقیقا می‌دانند چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد. بنابراین هیچ استرسی برای حدس زدن آینده وجود ندارد و می‌توانید برنامه‌های خود را با توجه به فصلی بودن تنظیم کنید.

یکی دیگر از مزایای داشتن یک برنامه 6 تا 9 ماهه این است که می‌توانید کارهایتان را به صورت دسته‌ای انجام دهید.

به ویژه تحقیق کلمات کلیدی

به جای اینکه هر بار که می خواهید چیزی بنویسید به ابزار تحقیق کلمات کلیدی وارد شوید، می توانید یک روز کامل را به پیدا کردن موضوعات و کلمات کلیدی اختصاص دهید.

سپس، آن موضوعات را در تقویم محتوای خود برای چند ماه آینده مشخص کنید.

ما استفاده می‌کنیم ابزار تحقیق موضوع سمراش در عرض چند ثانیه ده‌ها ایده برای محتوا تولید کند.

فرض کنید می‌خواهیم موضوعات دیگری برای تکمیل این مقاله در مورد مقیاس‌پذیری محتوا اضافه کنیم. محتوای مقیاس در کادر جستجو بنویسید و اینتر بزنید ایده‌های محتوا پیدا کنید.

مشاهده این مطلب  محتوای سئو با کیفیت: رویکرد کیو آر آی ای اس برای رتبه‌بندی بهتر

مطمئناً، علاقه زیادی به استفاده از هوش مصنوعی برای مقیاس‌پذیری تولید محتوا وجود دارد.

همچنین می‌توانید ایده‌های محتوا را در یک نقشه ذهنی مشاهده کنید.

خیلی کاربردیه.

حالا، یه نکته هست که باید بگم:

این برنامه قطعی نیست و شما همیشه می‌توانید تغییراتی ایجاد کنید، چیزهایی اضافه یا حذف کنید یا ترتیب آنها را تغییر دهید.

تحقیق کلمات کلیدی را شروع کنید

بزرگ‌ترین پایگاه داده کلمات کلیدی را بررسی کنید.

تحلیل

گام چهارم: جزئیات هر پست را به طور کامل بنویسید

یک خلاصه محتوا خوب، نویسندگان و ویراستاران را برای موفقیت آماده می‌کند. این خلاصه، جهت و هدف روشنی را برای هر مقاله ارائه می‌دهد.

کارشناسان سئو و استراتژیست‌های محتوا، خلاصه‌های ما را می‌نویسند. این سند شامل موارد زیر است:

  • کلمات کلیدی اصلی و فرعی
  • نوع پست (مثلاً، فهرست‌وار، آموزش، صفحه مرکزی و غیره)
  • هدف جستجو و مخاطب هدف
  • یادداشت‌هایی برای نویسنده (زاویه‌های محتوا، تمایز، فرصت‌های اسنیپت ویژه)

در مرحله ارائه اطلاعات اولیه، می‌توانید یک طرح کلی دقیق (در مرحله بعد بیشتر در این مورد توضیح خواهیم داد) ارائه دهید یا آن را به نویسنده واگذار کنید.

گاهی اوقات از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Frase برای درک اینکه چه چیزهایی در حال حاضر رتبه بالایی دارند و یافتن دیدگاهی منحصر به فرد که با Backlinko همخوانی داشته باشد. صدای برند .

مرحله پنجم: مقاله خود را طرح ریزی کنید.

قبل از نوشتن، طرح کلی دقیقی بنویسید.

بسیاری از ما دوست داریم مثل ارنست همینگوی به سراغ نوشتن پست‌های وبلاگ برویم: یک فنجان قهوه‌ی قوی برداریم، وردپرس را باز کنیم و شروع به تایپ کردن کنیم.

این ممکن است برای یک نابغه مثل ارنست همینگوی جوابگو باشد.

اما برای ما آدم‌های عادی، نوشتن آزاد به این شکل خیلی کند است. و بیشتر اوقات، نتیجه نهایی آنطور که باید خوب نمی‌شود.

امروز همه چیز، از جمله همین نوشته‌ای که می‌خوانید، بر اساس یک طرح دقیق نوشته می‌شود.

نه تنها این روش از نوشتن روی یک صفحه خالی سریع‌تر است، بلکه محتوای شما را منظم‌تر و ساختارمندتر می‌کند.

چكیده، نمای کلی از موضوعاتی است که می‌خواهید پوشش دهید.

به این ترتیب، می توانید ببینید که آیا مرحله یا راهبرد مهمی را از دست داده اید یا خیر. قبل از اینکه حتی یک کلمه بنویسید.

همچنین به ویراستاران شما اجازه می‌دهد تا بازخورد اولیه ارائه دهند تا نویسندگان و ویراستاران در یک صفحه باشند.

مشاهده این مطلب  6 نکته محتوایی که از کاربران خود آموخته ایم

مثلاً، اینجا طرح کلی برای: آدرس‌های اصلی (Canonical URLs) چیست: راهنمای جامع برای سئوکاران .

این طرح کلی به راحتی نشان می‌داد که نویسنده به نکات کلیدی مورد نظر پرداخته است یا خیر. و ویراستار نیز پیشنهاداتی در مورد ساختار ارائه کرد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که جای خالی‌ها را با جزئیات پر کنید.

این قدرتِ طرح‌ریزی است.

مرحله ششم: تیم خود را با منابع مفید برای موفقیت آماده کنید

راهنماهای سبک، چک‌لیست‌ها و ابزار ارزیابی، ضروری هستند و به تیم شما کمک می‌کنند تا محتواهایی با کیفیت بالا و به طور مداوم تولید کند.

سبک نوشتاری برایان دین مستقیم، گیرا و بسیار عملی است. او به طور علنی موفقیت‌ها و شکست‌های خود را به اشتراک می‌گذارد تا اعتماد و تعامل ایجاد کند.

او معمولا 60 تا 70 درصد از پیکسل های یک پست وبلاگ را به تصاویر اختصاص می داد.

طبیعی است که ما تلاش کردیم تا سبک او را در مقیاس وسیع تکرار کنیم.

ما بین سبک منحصربه‌فرد برایان و به اشتراک گذاشتن صداهای تیم بزرگ‌تر تعادل برقرار کرده‌ایم.

توسعه منابع نویسندگان برای تولید محتوای با کیفیت بالا بسیار مهم بوده است.

این منابع ما هستند:

راهنمای محتوا

این مثل کتاب راهنمای محتوای داخلی ماست که در آن نحوه‌ی برخورد با هدف جستجو، عناوین پست‌ها، تصاویر، قالب‌بندی و موارد دیگر را مستند کرده‌ایم.

فهرست مطالب مقاله

ما دوازده مورد از دستورالعمل‌هایمان را انتخاب کردیم تا به عنوان راهنمایی سریع برای نویسندگان قبل از ارسال پیش‌نویس‌هایشان عمل کنند.

ابزارهای ارزیابی نویسندگی

سیستمی برای امتیازدهی به هر پیش‌نویس براساس راهنمای محتوایی خودتان در نظر بگیرید.

مثلاً، تیم محتوا در ایرتیبل از یک سیستم امتیازدهی دقیق برای نویسندگان این شامل لحن، ساختار، قلاب، دقت و معیارهای دیگر می‌شود.

این عالی است، زیرا بازخورد شما را سازنده‌تر و منسجم‌تر می‌کند. اگر بتوانید ارزیابی محتوای خود را بر اساس دستورالعمل‌هایتان انجام دهید، حتی بهتر است.

ما کاری مشابه انجام می‌دهیم. دیدن روندها، ایجاد بهبود و ارائه بازخورد بسیار ارزشمند بوده است.

مرحله هفتم: استخدام ویراستاران حرفه‌ای

با ویرایشگرانی که در صنعت شما تخصص دارند و با سبک برند شما به خوبی آشنا هستند، همکاری کنید.

آنها تضمین می‌کنند که محتوای شما، صرف نظر از میزان افزایش تولید، در سطح بالا و منسجم باقی بماند.

مشاهده این مطلب  تولید محتوا در یوتیوب چگونه است؟

ما یاد گرفته ایم حتی بهترین نویسندگان با بالاترین دستمزدها هم به ویرایش نیاز دارند. و آنها از حمایت و توسعه اضافی قدردانی می کنند.

اگر ویراستار استخدام نکنید، حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد؟ خودتان باید ویراستار باشید. که البته شدنی نیست.

ما ویراستاران را از طریق معرفی، سایت‌های کاریابی و لینکدین پیدا کرده‌ایم. همچنین، از نویسندگان فریلنسرمان درخواست کرده‌ایم تا نام ویراستارانی را که با آنها کار کردن را لذت‌بخش می‌دانند، به ما معرفی کنند.

ما دانش سئو ویراستاران و توانایی آنها در پیروی از دستورالعمل‌هایمان را ارزیابی می‌کنیم.

و منابع زیادی برای آنها در اختیار قرار دهیم وقتی با ما شروع به کار می‌کنند.

مرحله هشتم: استخدام متخصصان حوزه یا نویسندگان توانمند و ارتباط آنها با متخصصان موضوع

برایان دین تا سال ۲۰۲۳ تمام محتواهای وبسایت بک‌لینکو را خودش نوشته بود، کار بسیار چشمگیری (و خسته‌کننده).

اما اگر شما مانند اکثر کسب‌وکارهایی هستید که می‌خواهند بازاریابی محتوایی خود را گسترش دهند بالاخره مجبور می‌شوی نویسنده استخدام کنی.

در سطح بالا، استخدام نویسنده آزاد آسان است:

یک پروژه در آپ‌ورک (Upwork) منتشر کنید.

کسی را استخدام کنید که بتواند چند کلمه را پشت سر هم بچیند.

متاسفانه، این طرز فکر غالب در استخدام نویسنده برای کارهای خارجی است. به همین دلیل، ۹۹.۹ درصد از محتوای موجود در اینترنت به شدت بی‌کیفیت و ضعیف است.

به جای استخدام افراد تصادفی از آپ‌ورک، دو گزینه دیگر دارید:

  1. با متخصصان حوزه مربوطه همکاری کنید
  2. ارتباط نویسندگان با استعداد با کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

گزینه اول: همکاری با متخصصان حوزه

در حالت ایده‌آل، افرادی را استخدام کنید که از موضوعی که درباره آن می‌نویسند، تجربه‌ مستقیم دارند.

مثلاً، نرد فیتنس در فضایی رقابتی به طور ناگهانی ظاهر شد و یکی از دلایل اصلی موفقیتش این بود که بنیانگذار، استیو کامب، فقط در مورد چیزهایی می‌نوشت که خودش به آن‌ ها مسلط بود.

سوال این است:

چگونه متخصصان حوزه را پیدا می کنید؟

اولافرادی که در صنعت شما وبلاگ می‌نویسند را پیدا کنید و پیشنهاد استخدام به آن‌ها بدهید.

مثلاً فرض کنید شما وبلاگی در مورد امور مالی شخصی دارید. اگر عبارت “بهترین وبلاگ‌های امور مالی شخصی” را در گوگل جستجو کنید، لیست‌های دسته‌بندی‌شده‌ای از وبلاگ‌های عالی در این حوزه پیدا خواهید کرد.

سپس از مدیران آن وبلاگ ها بپرسید که آیا تمایل دارند برای سایت شما محتوا بنویسند.

مشاهده این مطلب  راز موفقیت در تولید محتوا: هفت نکته از افراد تاثیرگذار

دومبه دنبال افرادی بگردید که در زمینه تخصص شما در وبسایت‌های دیگر فعالیت می‌کنند.

چون قبلاً گفته‌ایم:

اگر دنبال مقاله ای درباره رفع گرفتگی توالت هستی، سراغ نویسنده آزاد نرو، به یه لوله کش زنگ بزن.

مگر اینکه

شما نویسنده خودتان را به یک لوله کش وصل می کنید. که به نقطه بعدی می رسد.

اتصال نویسندگان با استعداد به کسب و کارهای کوچک و متوسط

پیدا کردن نویسنده‌ای با مهارت بالا که در زمینه تخصص شما هم فعالیت داشته باشد ممکن است، اما کار دشواری است.

یک رویکرد مقیاس‌پذیرتر می‌تواند استخدام نویسندگان توانمند و سپس مصاحبه آنها با متخصصان موضوع (SMEs) برای مقالات شما باشد. متخصصان موضوع شما می‌توانند متخصصان داخلی یا خارجی در تیم شما باشند.

تجربه و اعتبار مستقیم به محتوای شما سیگنال E-E-A-T به غیر از سئو ورود و نظرات کارشناسان موضوع به محتوای شما کمک می کند تا مفیدتر شود..

اگر این مسیر را انتخاب می‌کنید، باز هم باید نویسندگان با کیفیت بالا پیدا کنید. آنها را بر اساس تجربه و نمونه کارهایشان انتخاب کنید. همچنین، به دانش صنعت آنها و توانایی‌شان در انطباق با دستورالعمل‌های شما توجه کنید.

از کانال‌های استخدامی مانند سایت‌های کاریابی، معرفی از سوی دیگران و لینکدین استفاده کنید. همچنین می‌توانید نویسندگان بسیار خوبی را در بازارهایی مانند فایور و آپ‌ورک پیدا کنید.

ایجاد لیستی از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​(SME) که می‌توانید نویسندگان خود را با آن‌ها مرتبط کنید.

مثلاً در راهنمای سئو بین‌المللی ما با دو متخصص خارجی و یک متخصص داخلی همکاری کردیم.

آنها دیدگاه‌های مستقیم و شخصی را به موضوع فنی اضافه کردند.

مرحله نهم: با آزمایشی محدود و پولی شروع کنید

ابتدا از نویسندگان جدید دعوت کنید تا با یک دوره آزمایشی پولی مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند. این به شما و نویسنده کمک می‌کند تا متوجه شوید که آیا با هم مناسب هستید یا خیر.

علاوه بر این، شما بینش ارزشمندی درباره سطح حرفه‌ای بودن آن‌ها و چگونگی به کارگیری بازخورد توسط آن‌ها به دست می‌آورید.

بعد از تایید نرخ و موجودی، نویسندگان باید یک آزمون کوتاه بدهند. پس از قبولی در آزمون، برای نگارش دو مقاله آزمایشی با پرداخت دستمزد استخدام می‌شوند.

ما به دنبال پیشرفت بین ویرایش اول و دوم هستیم. نویسنده با راهنماهای ما آشنا می شود. سپس انتظار داریم که بین مقاله اول و دوم، پیشرفت بزرگی حاصل شود.

مشاهده این مطلب  چرا محتوا در بازاریابی امروز پادشاه است؟

ما بعد از هر تکلیف بازخورد می‌دهیم و ارزیابی می‌کنیم که آیا نویسنده انتظارات را برآورده می‌کند یا خیر. اگر نه، به سراغ کاندیداهای دیگر می‌رویم. اما معمولا آزمون‌های ما شانس اینکه نویسنده مناسب باشد را افزایش می‌دهد.

مرحله دهم: بازنشر محتوا در قالب‌های جدید

بازنشر محتوا استفاده مجدد از یک محتوای واحد در چندین قالب

مثل تبدیل یک پست وبلاگ به خبرنامه، ویدیو، پادکست یا پست شبکه اجتماعی

و اگر به درستی انجام شود، بازنشر محتوا راهی فوق‌العاده برای افزایش تولید محتواست.

مثلا یکی از محبوب‌ترین نوشته‌های ما این است: راهنمای کامل سئو .

اما همین محتوا پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک ویدیو داشت.

با این حال

نمیشه که فقط یه پست وبلاگ رو جلوی دوربین بخونی! این کار جواب نمیده.

برای اینکه محتوای شما دوباره استفاده شود، باید آن را طوری تغییر دهید که صد درصد با قالب جدید سازگار باشد.

در نهایت، با استفاده از چک لیست سئو Backlinko، برای ساخت ویدیو، برایان مجبور شد ۶۰ درصد از محتوای متن را حذف کند، در غیر این صورت ویدیو ۴۵ دقیقه طول می‌کشید.

او فقط گام‌های کلیدی آن پست را پوشش داد.

او همچنین چندین نکته و مثال جدید اضافه کرد تا ویدیو جذاب‌تر شود.

محصول نهایی این ویدیو بود:

چون زمان اضافی صرف ساخت محتوای اصلی به صورت ویدیو شد، مردم واقعاً از آن خوششان آمد.

که این امر به جمع شدن ۵۵۶ هزار بازدید برای آن ویدیو تاکنون انجامیده است.

بد نیست.

مرحله یازدهم: به طور مداوم تکرار و بهبود

چرخه تولید محتوا را مانند یک محصول در حال تکامل در نظر بگیرید.

مترک‌های عملکرد را بررسی کنید. به تعامل، ترافیک و رتبه‌بندی سئو نگاه کنید و از آن‌ها برای یافتن زمینه‌های بهبود استفاده کنید.

بازخورد از نویسندگان، ویراستاران، طراحان و البته خوانندگان.

به نظر من، بزرگ‌ترین نکته این است که لیستی از تمام چیزهایی که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنم، تهیه کنم و حین نوشتن، آن‌ها را چک کنم.

بنابراین، برای نویسندگان، یک چک‌لیست مقاله ایجاد کردیم.

ما هم همین کار را برای خط‌مشی‌های محتوایی خود انجام می‌دهیم. سردبیر ارشد ما حداقل هر سه ماه یک بار، با توجه به نقاط ضعف و بازخورد تیم، خط‌مشی‌های محتوایی را به‌روزرسانی می‌کند.

مشاهده این مطلب  متن وب که جواب می‌دهد

سبک‌نمای ما یک سند ثابت نیست. من هر مقاله‌ی جدیدی که منتشر می‌کنیم را بررسی می‌کنم و این به من کمک می‌کند تا روندهایی را که نیاز به رسیدگی دارند، ببینم. همچنین به بازخورد از سردبیران، نویسندگان، متخصصان سئو و طراحان هم اعتماد می‌کنم.

مقالاتی که نیاز به بازبینی‌های بیشتر دارند یا بیشتر از حد انتظار زمان می‌برند، معمولاً علت ریشه‌ای دارند؛ چیزی که می‌توانیم در منابع خود بهبود دهیم یا فرصتی برای آموزش اعضای تیم است.

هر زمان که در راهنماهای خود تغییری ایجاد می‌کنید، خلاصه‌ای از تغییرات را با تیم در میان بگذارید. این کار به تیم شما کمک می‌کند تا فقط بخش‌های حاوی اطلاعات جدید را مطالعه کنند. مانند اضافه کردن ویژگی‌های جدید به یک نرم‌افزار.

این روش مشابه برای فرآیندها نیز کاربرد دارد. زمان صرف شده برای انتشار محتوا را از ایده تا انتشار در وبسایتتان پیگیری کنید. آیا این فرآیند دو هفته طول می‌کشد یا شش هفته؟

این اطلاعات برای پیش‌بینی میزان محتوایی که می‌توانید تولید کنید، و همچنین برای یافتن راه‌هایی برای بهبود چرخه انتشارتان و افزایش کارایی آن، بی‌نهایت ارزشمند است.

گام‌های بعدی برای گسترش تولید محتوای شما

برای تولید ماهانه ده، بیست یا بیش از پنجاه پست (بدون افت کیفیت)، باید با دید متفاوتی به موضوع نگاه کنید.

دیدگاه شما از محتوای خودتان به عنوان یک محصول به کل چرخه تولید به عنوان یک محصول تغییر می‌کند.

برای شروع، به مرحله اول برگردید. اگر هر مرحله از فرآیند انتشار را درک نکنید، در رسیدن به مقیاس با مشکل مواجه خواهید شد.

برای کمک، راهنمای ما را در مورد … بخوانید. نوشتن یک مطلب برای وبلاگ این به شما کمک می‌کند تا هر مرحله از تولید را فهرست کنید و یک خط مشی پایه برای دستورالعمل‌های محتوای خود ایجاد کنید.

ترافیک وبسایت هر شرکتی را آشکار کن

ترافیک وب سایت رقبای خود، مشتریان بالقوه و شرکای احتمالی را زیر نظر بگیرید.

این کد CSS برای ایجاد یک پنل اشتراک گذاری در صفحه وب است که فقط زمانی نمایش داده می شود که عرض صفحه نمایش 992 پیکسل یا بیشتر باشد. این پنل شامل دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک است و تعداد اشتراک گذاری ها نیز نمایش داده می شود.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

استراتژی محتوا در صنایع رگوله‌ شده

استراتژی محتوا در صنایع رگوله‌ شده | چگونه در دل محدودیت‌ ها، اعتماد و تمایز بسازیم؟

در فضای پرچالش صنایع رگوله‌شده مانند مالی، بیمه، بهداشت، داروسازی یا حتی دخانیات، تولید محتوا دیگر صرفاً...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
نکات و ترفندهای نوشتن محتوا با هوش مصنوعی

نکات و ترفندهای نوشتن محتوا با هوش مصنوعی

دنیای تولید محتوا با سرعتی باورنکردنی در حال تغییر است و هوش مصنوعی یکی از بازیگران اصلی این تحول شده...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...
استراتژی سئوی هاب‌اسپات

استراتژی سئوی هاب‌اسپات: از صفر تا ۱۰ میلیون بازدید ماهانه فقط با محتوا و ابزار رایگان!

در سال ۲۰۱۵، در حالی که رقبای هاب‌اسپات میلیون‌ها دلار برای تبلیغات خرج می‌کردند، این شرکت به روشی متفاوت...
افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...
افزایش رتبه سایت در گوگل

بالا بردن سئو سایت - چگونه سئو سایت را بالا ببریم

بالابردن رتبه سایت وردپرس در گوگل یکی از موارد بسیار مهمی است، که امروزه مورد توجه کارشناسان و وب مسترهای...

5 دلیل اینکه وبلاگ‌ها هنوز منبع محتوای عالی هستند

۵ دلیل اینکه وبلاگ‌ها هنوز منبع محتوای عالی هستند درباره وبلاگ‌نویسی، برداشت‌های غلط زیادی وجود دارد....

12 ابزار برتر ویرایش و تصحیح محتوا در سال 2023

12 ابزار برتر ویرایش و تصحیح محتوا در سال 2023 دوازده ابزار ویرایش و تصحیح محتوا برای کمک به تولید، ویرایش...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070