همانطور که خروجی محتوای شما رشد می کند، آوردن آن جرقه خلاقانه به هر دارایی که تیم شما تولید می کند دشوارتر می شود. در زیر، ما 7 نکته در مورد چگونگی تقویت خلاقیت تیم خود و ماندن در پیام در حین افزایش تلاش های بازاریابی محتوای خود را به اشتراک می گذاریم.
در این وبلاگ به موارد زیر می پردازیم:
تاکتیک های برتر برای حفظ کیفیت در عین حال مقیاس بندی محتوای خود خروجی
ایده هایی برای ساده کردن روش کار.
الهام بخش برای افزودن حس خلاقانه تر به محتوای خود.
1. بازاریابی محتوا را به روش صحیح برون سپاری کنید
برای دستیابی به مخاطبان هدف جدید با رشد شرکت شما، باید محتوای بیشتری را در طیف وسیع تری از کانال ها منتشر کنید. برای اکثر شرکت ها، تولید همه آن محتوا در داخل غیرواقعی است. به همین دلیل است که بسیاری از بزرگکنندهها به شرکای تولید محتوا مانند javad yasemi روی میآورند.
اگرچه همه شرکای تولید محتوا در خارج از کشور یکسان نیستند. چه زمانی برون سپاری، حتما به دنبال پلتفرم یا آژانسی باشید که:
- فقط با سازندگان محتوای بررسی شده و با تجربه کار می کند.
- شبکه گسترده ای از استعدادها را ارائه می دهد که در صنعت شما تخصص دارند.
- به شما امکان می دهد مستقیماً با سازندگان محتوای خود ملاقات و تعامل داشته باشید.
2. یک پلتفرم را به اشتراک بگذارید
شما می خواهید خلاقیت را تقویت کنید، اما در عین حال، خلاقان شما به راهنمایی نیاز دارند تا مطمئن شوید همه در یک صفحه هستند. به همین دلیل است که اشتراک گذاری یک پلتفرم یا هاب مبتنی بر ابر بسیار مهم است، جایی که همه اعضای تیم شما (چه داخلی و چه آزاد) به اطلاعات مهمی مانند راهنمای سبک، لحن سند صوتی و شخصیت های بازار دسترسی دارند.
3. اجازه دهید همدلی شما را راهنمایی کند
اگر به دنبال الهام بخشی برای یک دارایی یا کمپین جدید هستید، همیشه با قرار دادن خود به جای مشتری شروع کنید. موفق ترین برندها آنهایی هستند که مشتریان و رهبران به طور واقعی با آنها ارتباط برقرار می کنند. و برای دستیابی به آن، باید به مشتریان خود نشان دهید که درک می کنید چه چیزی برای آنها مهم است.
مدتی را صرف کنید شناخت مخاطب هدف خود. رسانه های اجتماعی و تیم خدمات مشتری خودتان منابع خوبی برای شروع هستند.
4. روندهای بازاریابی محتوا را به روز نگه دارید
یکی دیگر از منابع عالی برای الهام گرفتن خلاق، رقبای شما هستند. کمپین های آنها را دنبال کنید و ببینید آیا آنها به موضوعات یا نکات دردناکی می پردازند که ممکن است شما نادیده گرفته باشید. این در مورد تقلید از محتوای آنها نیست، بلکه ایجاد چیزی حتی بهتر است.
همچنین، به مارک های برتر توجه داشته باشید (مثل اپل) انجام می دهند. چگونه می توانید تکنیک های موثر آنها را برای مخاطبان خود به کار ببرید؟
5. با خلاقیت های خود طوفان فکری کنید
وقتی نوبت به تولید محتوا می رسد، همیشه دو سر بهتر از یک سر هستند. توصیه می کنیم به طور منظم با سازندگان محتوا و استراتژیست های خود (چه داخلی و چه به صورت مستقل) طوفان فکری برگزار کنید. این یک روش اثبات شده برای تنظیم دقیق ایده های خود و ارائه مسیرهای جدید برای دارایی ها و کمپین ها است.
6. بهترین محتوای خود را تغییر دهید
اگر محتوایی تعداد زیادی بازدید از صفحه یا تعامل را به خود جلب می کند، یک کمپین در اطراف آن با دارایی های متعدد در تعدادی از کانال ها ایجاد کنید. این راهی برای سریع است محتوای خود را مقیاس کنید در حالی که خلاقیت را نیز به حداکثر می رساند.
بیان پیامهای مشابه از طریق روشهای مختلف، مانند تبدیل نکات اصلی یک پست وبلاگ یا کاغذ سفید به یک انیمیشن سریع، چرخ فلک رسانههای اجتماعی یا اینفوگرافیک، نیاز به یک لمس خلاقانه دارد. حتما نگاهی بیندازید چگونه محتوای موجود خود را تغییر کاربری دهید وبلاگ
7. گردش کار را ساده کنید
نگهداری یک گردش کار کارآمد هنگام تولید محتوا ضروری است در مقیاس به همین دلیل است که ما پلتفرم javadyasemi را برای ارائه یک فرآیند تولید محتوا ایجاد کردیم. این به شما امکان می دهد در حین کار با شبکه بزرگی از تولیدکنندگان محتوا، یک نمای کلی روشن داشته باشید.
همه ما می دانیم که فرآیند خلاقیت ممکن است گاهی اوقات به هم ریخته شود. با یک گردش کار ساده و استاندارد، همه چیز را متمرکز نگه می دارید و مطمئن می شوید که همه در یک صفحه هستند.
الهام بیشتری (بازاریابی محتوا) پیدا کنید
نگه داشتن یک تقویم محتوای شلوغ گاهی اوقات چالش برانگیز است. اما به جنبه مثبت نگاه کنید: اگر شرکت شما در حال افزایش تولید محتوای خود است، به این معنی است که شما کاری را درست انجام می دهید. ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا کار خوب را ادامه دهید. حتما ما را بررسی کنید 7 نکته برای اینکه چگونه محتوای خود را مقیاس بندی کنید.
برای الهام بیشتر، ما را دانلود کنید گزارش صنعت بازاریابی محتوا یا با یکی از متخصصان محتوای ما تماس بگیرید و نسخه ی نمایشی رایگان پلتفرم ما را از امروز شروع کنید.