09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

عصر جدید بازاریابی محتوا: ترکیب هوش مصنوعی و استعدادهای انسانی

آنچه در این مقاله می خوانید:

هوش مصنوعی مولد قوانین بازاریابی محتوا را در سال های آینده بازنویسی خواهد کرد. برای رقابتی ماندن و در عین حال اطمینان از ایمنی برند در آینده، بازاریابان به یک رویکرد دو طرفه نیاز دارند: ترکیب هوش مصنوعی و استعدادهای انسانی، با استفاده از هوش مصنوعی مولد برای سرعت و مقیاس، در حالی که تکیه بر استعداد خلاق با تجربه برای ایمنی و تأثیر نام تجاری است. این باعث ایجاد هم افزایی قدرتمندی می شود که بازگشت سرمایه را به حداکثر می رساند و به برندها کمک می کند در عصر جدید بازاریابی محتوا پیشرفت کنند.

استفاده از فناوری بدون به خطر انداختن ایمنی برند

انقلاب هوش مصنوعی فرصت های بی سابقه ای را برای بازاریابان محتوا باز می کند. غیرممکن است که فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تغییر دهنده بازی برای صنعت ما و به طور کلی نحوه استفاده مردم از اینترنت را بیش از حد برآورد کنیم. بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، حتی گفته است که هوش مصنوعی مولد خواهد بوددنیای ما را تغییر دهدو این که «پیشرفت طی چند سال آینده برای بهتر کردن [هوش مصنوعی مولد] عمیق خواهد بود.»

بنابراین، این تغییر پارادایم ناگهانی چه معنایی برای شما دارد نام تجاری? اگر امروز مانند اکثر CMO ها هستید، احتمالاً مجذوب امکانات هوش مصنوعی مولد هستید، اما نگران محدودیت ها هستید: چگونه می توانید از پتانسیل این فناوری قدرتمند بدون به خطر انداختن ایمنی برند استفاده کنید؟

به عنوان پیشگام در زمینه فناوری محور تولید محتوا،  javadyasemi راه را به سوی آینده هدایت می کند. در این مقاله، دیدگاه خود را در مورد چگونگی شما به اشتراک می گذاریم برند می تواند با تعادل مناسب انسان خلاق به شکوفایی خود ادامه دهد استعداد و تکنولوژی

مشاهده این مطلب  6 نکته برای ایجاد استراتژی بومی سازی محتوا

محتوا همچنان قدرتمندترین ابزار بازاریابی در اختیار شماست

در حالی که هوش مصنوعی چیزهای زیادی را تغییر می دهد، یک چیز ثابت می ماند: بازاریابی محتوا هنوز راه حل ایده آل برای دستیابی به مخاطبان B2B و B2C است. برای سال‌ها، بازاریابان دریافته‌اند که محتوا بهترین راه برای ساختن است آگاهی از برند و سرنخ‌های باکیفیت را افزایش دهید و برند آنها را رشد دهید.

در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که چرا محتوا برای موفقیت هر برند امروزی بسیار مهم است:

  • اطراف 75 درصد از مشتریان B2B و B2C می گویند که ترجیح می دهند به جای تبلیغات در مورد شرکت ها از طریق محتوای آموزنده یاد بگیرند.
  • هزینه های بازاریابی محتوا 62 درصد کمتر از بازاریابی سنتی (مانند خرید آگهی و جستجوی پولی)، و به ازای هر یورو خرج شده حدود 3 برابر بیشتر سرنخ ایجاد می کند.

چگونه هوش مصنوعی مولد به بازاریابان کمک می کند تا بر موانع رایج غلبه کنند

اکثر بخش های بازاریابی در حال حاضر حدود 25 درصد از بودجه سالانه خود را به تولید محتوا اختصاص می دهند. به طور کلی، آنها به ترکیبی از استعدادهای داخلی و مستقل برای ایجاد، طراحی، محتوای آنها را بومی سازی و ویرایش کنید.

در تجربه ما، بیشتر تیم های بازاریابی هنوز در مورد بازاریابی محتوا با چالش‌های زیادی روبرو هستیم، از جمله:

  • تولید محتوای قابل مالکیت و ایمن برای برند در مقیاس مخصوصاً هنگام کار با سازندگان محتوای خارجی
  • رعایت یک برنامه بسیار سخت (60 درصد از بازاریابان می گویند که آنها و تیم هایشان هر روز حداقل یک قطعه محتوا تولید می کنند)
  • ردیابی و نسبت دادن ROI در چندین کانال (تنها 8 درصد از بازاریابان می گویند که روشی عالی برای ردیابی بازگشت سرمایه در فعالیت های بازاریابی محتوای خود دارند)
مشاهده این مطلب  5 نکته برای تولید محتوا برتر

راه حل های مولد جدید هوش مصنوعی نوید غلبه بر این چالش ها را می دهند. اکنون، با فناوری مناسب، می‌توانید محتوای جدید را با سرعت و مقیاسی بی‌سابقه تولید کنید. پتانسیل صرفه جویی در زمان به تنهایی روش کار تیم های بازاریابی را متحول می کند.

چت ربات های هوش مصنوعی همچنین نحوه حرکت افراد در اینترنت را تغییر می دهند. پس از حدود 20 سال تسلط بر دنیای آنلاین، سرانجام گوگل با اولین رقیب واقعی خود روبرو شد. در عین حال، مردم به طور فزاینده ای انتظارات بالایی از تجربه کاربری دارند. امروزه بازاریابی برون‌گرا و خرید تبلیغات آنلاین دیگر برای تعامل با مشتریان کافی نیست. برندهایی که در این چشم انداز جدید رشد می کنند، آنهایی هستند که واقعاً از طریق محتوای آنلاین قابل مالکیت ارزش افزوده دارند.

هوش مصنوعی چالش های خودش را به همراه دارد

درست است که هوش مصنوعی به حل بسیاری از مشکلات بازاریابان کمک می کند. همچنین نحوه تعامل مخاطبان با برندهایی را که دوست دارند تغییر خواهد داد. اما انتقال به فناوری های هوش مصنوعی خطراتی نیز به همراه دارد.

زمانی که گوگل با عجله راه‌اندازی ربات چت خود، بارد را عجله کرد، متوجه شد که وقتی یک ویدیوی مقدماتی بارد را آشکارا نشان داد. بیان اطلاعات نادرست به گونه ای که گویی واقعیت استآلفابت (شرکت مادر گوگل) در عرض چند روز حدود 100 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داد.

هوش مصنوعی خطراتی را برای بازاریابان نیز به همراه دارد. حتی مشهورترین مدل‌ها، مانند GPT-4 OpenAI، مستعد “توهمات” هستند که باعث می‌شود محتوای بی‌معنی و غیرواقعی تولید کنند. انتشار محتوای نامعتبر مانند این می تواند باعث واکنش شدید و آسیب به شهرت شود.

مشاهده این مطلب  چگونه محتوای خود را جذاب‌تر کنیم

علاوه بر نگرانی در مورد دقت واقعی، بسیاری از CMOها همچنین نگران این هستند که هوش مصنوعی هنوز قادر به ثبت برندهای منحصر به فرد آنها نیست. لحن صدا. چگونه می توانند از مزایای هوش مصنوعی مولد استفاده کنند در حالی که محتوای ایمن برای برند ایجاد می کنند؟

چشم انداز ما: فناوری AI منتخب و استعدادهای خلاق انتخاب شده برای همه

رویکرد javadyasemi به این نگرانی ها پاسخ می دهد. ما با ساختن پشته قدرتمند و آسان برای استفاده خود شروع می کنیم ابزارهای هوش مصنوعی در دسترس تیم های بازاریابی در هر اندازه است – بدون نیاز به تجربه کدنویسی یا مهارت های پیشرفته IT.

اما هوش مصنوعی تنها قدم اول است. شبکه جهانی ما متشکل از تولیدکنندگان محتوا، متخصصان بومی سازی و مشاوران محتوا با تجربه به عنوان دروازه بان عمل می کنند و تضمین می کنند که تمام محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با استانداردهای بالای کیفیت آنها مطابقت دارد.

شبکه متخصصان خلاق ما عمیقاً روی مارک های مشتریان ما سرمایه گذاری می کنند. آنها بازار و محصول شما را درک می کنند و می دانند چگونه از برند شما و لحن صدای منحصر به فرد آن محافظت کنند.

برای هر پروژه محتوایی، ما شما را قادر می‌سازیم تا تعادل مناسبی از فناوری و استعداد انسانی برای بهینه‌سازی بازگشت سرمایه بازاریابی خود تنظیم کنید:

  • اگر می‌خواهید محتوای قهرمانی ایجاد کنید که تأثیر نام تجاری را به همراه داشته باشد، هوش مصنوعی می‌تواند نقش پشتیبانی را ایفا کند، در حالی که بازار استعدادهای javadyasemi حرف اول را می‌زند.
  • برای محتوای با حجم بالا که به قابلیت تولید بیشتری نیاز دارد، از پشته هوش مصنوعی پیشرفته javadyasemi بیشتر استفاده کنید.
مشاهده این مطلب  موفقیت در سئو با انتشار چند مقاله در هفته امکان پذیر است؟

شما به راحتی می توانید ترکیب مناسب Tech-Talent را برای عملکرد و کارایی مطلوب در Creators Cloud کنترل کنید: پلتفرم هوش مصنوعی و استعداد یکپارچه برای هر نوع جریان کاری مرتبط با محتوا. این به برند شما اجازه می دهد از بهترین فناوری و استعداد بهره مند شود:

چشم انداز ما این است که برندها را با پیوند دادن آنها با ابزارها و استعدادهایی که برای رقابت در عصر جدید بازاریابی محتوا به آنها نیاز دارند، تقویت کنیم. این به معنای استفاده از فناوری برای انجام کارهایی است که افراد خودشان زمان یا تمایلی برای انجام آن ندارند. و مثل همیشه با تکیه بر استعداد انسانی برای انجام بهترین کار: لمس خلاقانه و لحن صدای معتبری که برند شما را زنده می‌کند، اضافه کنید.

فناوری و استعداد برای همه!

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
نکات و ترفندهای نوشتن محتوا با هوش مصنوعی

نکات و ترفندهای نوشتن محتوا با هوش مصنوعی

دنیای تولید محتوا با سرعتی باورنکردنی در حال تغییر است و هوش مصنوعی یکی از بازیگران اصلی این تحول شده...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...
استراتژی سئوی هاب‌اسپات

استراتژی سئوی هاب‌اسپات: از صفر تا ۱۰ میلیون بازدید ماهانه فقط با محتوا و ابزار رایگان!

در سال ۲۰۱۵، در حالی که رقبای هاب‌اسپات میلیون‌ها دلار برای تبلیغات خرج می‌کردند، این شرکت به روشی متفاوت...
افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...
افزایش رتبه سایت در گوگل

بالا بردن سئو سایت - چگونه سئو سایت را بالا ببریم

بالابردن رتبه سایت وردپرس در گوگل یکی از موارد بسیار مهمی است، که امروزه مورد توجه کارشناسان و وب مسترهای...

5 دلیل اینکه وبلاگ‌ها هنوز منبع محتوای عالی هستند

۵ دلیل اینکه وبلاگ‌ها هنوز منبع محتوای عالی هستند درباره وبلاگ‌نویسی، برداشت‌های غلط زیادی وجود دارد....

12 ابزار برتر ویرایش و تصحیح محتوا در سال 2023

12 ابزار برتر ویرایش و تصحیح محتوا در سال 2023 دوازده ابزار ویرایش و تصحیح محتوا برای کمک به تولید، ویرایش...

راهنمای ضروری نگارش آگهی

  یک تبلیغ خوب و به‌جا نوشته‌شده می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی، پروفایل برند شما را ارتقا دهد، آگاهی...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070