خدمات سئو، طراحی سایت و … 09376996070

آینده هوش مصنوعی مولد: چهار نظر متخصص

آنچه در این مقاله می خوانید:

احتمالاً در مورد همه ی سر و صدایی که پیرامون هوش مصنوعی Generative وجود دارد شنیدهاید. این موضوع NFTها و متاورس را به عنوان جدیدترین شوق فناوری تحت الشعاع قرار داده است.

بسیاری از گفتگوهای آنلاین به حدس و گمان در مورد چگونگی ابزارها، مانند ChatGPT و Jasper.ai، آینده کار را تحت تأثیر قرار می دهد. به ویژه، بسیاری نگران این هستند که چگونه این فناوری بر نیروی کار به عنوان یک کل تأثیر می گذارد.

مانند هر اختراع جدید، هوش مصنوعی مولد بدون شک زندگی انسان ها را برای همیشه تغییر خواهد داد. با این حال، انقلاب صنعتی چهارم لزوماً برای دزدیدن مشاغل نیست، بلکه برای توانمندسازی مردم برای کار مؤثرتر و کارآمدتر است.

برای متخصصان بازاریابی محتوا، هوش مصنوعی مولد ممکن است ابزاری ضروری باشد، ابزاری که میتواند در عین کاهش هزینههای سربار، ارزش ارائه کند.

chat gpt

با هر انقلاب تکنولوژیکی پارادایم های جدیدی از تفکر به وجود می آید

مردم قبلاً شروع به استفاده از هوش مصنوعی مولد، ابزارهای تولید محتوا به روشهای خلاقانه و شگفتآور کردهاند. چه برای قبولی در امتحانات، نوشتن نامه های پوششی، شعرها و آهنگ ها یا کنار هم قرار دادن برنامه های سفر و دستور العمل های غذا، شکی در آن وجود ندارد – برنامه های کاربردی بی پایان هستند. هنگام در نظر گرفتن آینده بازاریابی محتوا، همین طور است.

هوش مصنوعی مولد موارد استفاده مهیج و خلاقانه را به همراه خواهد داشت، مواردی که قرار است اوضاع را در صنعت متزلزل کنند. برای برخی در مواجهه با این انقلاب کمی تردید وجود دارد. در حالی که یک تولید کننده محتوای هوش مصنوعی می تواند سرعت تولید را افزایش دهد و بودجه را برای کارهای دیگر آزاد کند، نمی تواند جایگزین نبوغ انسان شود. این فناوری زمانی بهترین عملکرد را دارد که با استعداد خلاق انسان همراه شود.

مشاهده این مطلب  موفقیت در سئو با انتشار چند مقاله در هفته امکان پذیر است؟

این مانند یک تجربه ناهار خوری خوب است که از بهترین های هر دو دنیا استفاده می کند.

با قدرت محتوای هوش مصنوعی ژنراتور، کارهای ساده تر و تکراری تر را می توان خودکار کرد.این به ذهنهای باهوش تیم بازاریابی محتوای شما اجازه میدهد تا روی پروژههای پیچیده و سطح بالا تمرکز کنند.

از فریلنسرها گرفته تا بنیانگذاران، ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی بر فعالیتهای کاری روزانه و عملیات افراد در تمام سطوح یک سازمان تأثیر میگذارند. بسته به نقش شما، ممکن است این تغییرات را متفاوت از دیگران ببینید.

در حالی که یک بنیانگذار ممکن است از راه اندازی یک ابزار هوش مصنوعی دفاع کند، یک فریلنسر ممکن است با این مشتری به چالش کشیده شود. برای کسانی که به طور فعال در چشم انداز هوش مصنوعی درگیر هستند، این می تواند به سادگی تجارت معمولی باشد.

ما با چهار متخصص در زمینه بازاریابی محتوا صحبت کردیم که فعالیت ها و عملیات روزانه آنها همزمان با ظهور هوش مصنوعی شروع به تغییر می کند.

ما از آنها چند سؤال سریع پرسیدیم تا درک بهتری از دیدگاه آنها در مورد این فناوری در حال ظهور داشته باشیم.

ویل گیبنز، نویسنده و مترجم آزاد

به عنوان یک نویسنده و مترجم آزاد، ویل گیبنز نگران این است که چگونه ایجاد محتوای هوش مصنوعی بر درآمد خود تأثیر می گذارد. با این حال، او همچنین علاقه مند است که چگونه این فناوری می تواند گردش کار او را بهبود بخشد.

و منطقی است که یک خلاق در مواجهه با یک ابزار جدید هم محتاط و هم شیفته باشد.

مشاهده این مطلب  بازاریابی محتوای خود را با خدمات سئو حرفه ای تقویت کنید

ویل میگوید: «من تحت تأثیر کیفیت مدلهایی مانند GPT-3 قرار نگرفتهام (تاکنون GPT-4 را امتحان نکردهام)، اما انتظار دارم که بهتر شوند. در حالی که هوش مصنوعی مولد هر روز پیشرفت می کند، این فناوری هنوز در مراحل ابتدایی خود است.

بعید است که ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی به زودی جایگزین استعدادهای خلاق انسان شوند.

هوش مصنوعی مولد زندگی و تنفس افراد را بیهوده نمی کند، اما ممکن است به زودی وظایف پیش پا افتاده تری را انجام دهد. ویل معتقد است: «فکر میکنم برای کارهایی که خلاقیت کمتری دارند، مانند توضیحات محصول یا نوشتن فنی، به کسب و کار من کمک خواهد کرد.»احتمالاً هزینهای را که مشتریان مایلند برای ویرایش پس از ویرایش انسانی بپردازند، کاهش میدهد، مشابه اینکه PMTE هزینههای مترجم را پایینتر میآورد، اما لزوماً حجم کار/زمان صرف شده را کاهش نمیدهد.»

این تغییرات احتمالی در فعالیت های روزانه فریلنسرهایی مانند ویل قابل تامل است. در آغاز، استفاده از ابزارها و فرآیندهای جدید می تواند ترسناک باشد. با این حال، این ارتقاها این قدرت را دارند که به ابزار ارزشمندی در جعبه ابزار یک فرد یا سازمان تبدیل شوند.

وقتی نوبت به آینده هوش مصنوعی میرسد، ویل هیجانزده است که ببیند چتباتهای خدمات مشتری چگونه تکامل مییابند تا به مشتریان خدمات بهتری ارائه دهند. «من هفتهها یا حتی ماهها منتظر نمیمانم تا از شرکتهایی که بهعنوان مصرفکننده با آنها تجارت میکنم، پاسخی دریافت کنم.»

پیتر ون گیل، رئیس بخش نوآوری

برای پیتر ون ژیلکه هوش مصنوعی مولد یک فناوری امیدوارکننده است.

او معتقد است که ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی به هر فرد یا سازمانی اجازه می دهد تا به ناشر تبدیل شود، که یک دارایی اصلی برای مقیاس و تولید است.

مشاهده این مطلب  برند خود را با خدمات تولید محتوای جوادیاسمی بسازید

“من خیلی هیجان زده ام هوش مصنوعی سرعت و امکانات بازاریابی محتوا را افزایش می دهدپیتر می گوید.

“با این افزایش عظیم محتوا، همه محصولات و خدمات را می توان به مخاطبان خاص ارائه داد (شخصی سازی)، دانش را می توان آسان تر به اشتراک گذاشت و با تطبیق آسان عرضه و تقاضا، تعداد بازارها گسترش می یابد. از دیدگاه پیتر، در مورد چگونگی استفاده از قابلیتهای هوش مصنوعی مولد در جهت پایان دادن به بازاریابی محتوا، آسمان محدودیت است.

هنگامی که با بینش منابع داده های مختلف همراه شود، هوش مصنوعی مولد می تواند تعامل و ارتباط را بهبود بخشد. منابع داده مانند Google و TripAdvisor قبلاً ثابت کرده اند که بسیار مرتبط هستند. در نهایت، می توان مدل های تولید محتوای سفارشی را بر اساس صنعت موجود یا محتوای مشتری ساخت.

و این فقط مولد نیست هوش مصنوعی برای محتوا نسلی که پیتر را هیجان زده می کند.

او همچنین بسیاری از برنامه های کاربردی هوش مصنوعی را پیدا می کند که برای ایجاد محتوای دیگر مانند تصاویر (به تصویر زیر)، ویدئو و صدا استفاده می شوند.

ربات با هوش مصنوعی

تام وینتر، موسس و مدیر ارشد مدیریت SEOwind

به عنوان بنیانگذار و مدیر ارشد مدیریت SEOwind، تام وینتر در مورد پذیرش گسترده هوش مصنوعی هم هیجان زده و هم مردد است.

او معتقد است که تاثیر هوش مصنوعی بر بازاریابی محتوا خواهد بود چند وجهی و متحول کننده

اول، هوش مصنوعی مولد فرآیند تولید محتوا را با افزایش کارایی سادهتر میکند. تام استدلال می کند که این به بازاریابان اجازه می دهد تا تلاش های خود را بر برنامه ریزی استراتژیک و جنبه های خلاقانه متمرکز کنند.دوم، هوش مصنوعی هدف گذاری مخاطب را از طریق تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از داده ها که ترجیحات، رفتارها و علایق کاربر را تعیین می کند، افزایش می دهد.

مشاهده این مطلب  چگونه یک خبرنامه بسازیم که مخاطبان خود را مجذوب خود کند

به نوبه خود، برندها می توانند محتوای بسیار شخصی سازی شده ارائه دهند که واقعاً با مخاطبان هدف طنین انداز می شود و در نتیجه نرخ تعامل را بهبود می بخشد.

تام میگوید: «چترباتها و دستیاران مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند پشتیبانی از مشتری و توصیههای شخصیشده را بر اساس تعاملات کاربر در زمان واقعی ارائه دهند». “این نه تنها باعث صرفه جویی در زمان می شود، بلکه یک تجربه کاربری یکپارچه ایجاد می کند که وفاداری به برند را تقویت می کند.”

در حالی که این مزایا در افق نزدیک هستند، تام احساس می کند که اتکای فزاینده به هوش مصنوعی تعدادی از نگرانی های اخلاقی را ایجاد می کند. او معتقد است که این ماموریت حیاتی است که برندها به دقت مسائلی مانند حریم خصوصی داده ها، سوگیری الگوریتمی و اطلاعات نادرست را برای اطمینان از پذیرش مسئولانه هوش مصنوعی در نظر بگیرند و به آنها رسیدگی کنند.

تام میگوید: «با این وجود، فرصت فرا رسیده است، و عاقلانه است که از آن استفاده کنیم.»

تام میگوید: «این قسمتی است که واقعاً من را هیجانزده میکند: هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که همه جنبههای زندگی حرفهای من را متحول کند». استفاده از هوش مصنوعی در حال حاضر بهرهوری، کارایی و مهارتهای مدیریت زمان من را افزایش داده است.

در واقع، 10 تا 15 ساعت در هفته برای من صرفه جویی کرده است و به من این امکان را می دهد که روی صحبت با مشتریانم، تفکر استراتژیک و توسعه بیشتر SEOwind تمرکز کنم.

جرون گانتر، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی

جرون گانتر CCO مدافع قوی قدرت ترکیبی فناوری پیشرفته، مبتنی بر هوش مصنوعی و استعداد خلاق انسانی است.

مشاهده این مطلب  معرفی شغل تولید محتوا

در واقع، Jeroen می گوید، این همان چیزی است که javadyasemi را از یک پلتفرم به یک شرکت فناوری واقعی تبدیل می کند.

Jeroen میگوید: «این روش تولید محتوا را بهطور چشمگیری تغییر خواهد داد». به گفته Jeroen، محتوای ایجاد شده با استفاده از هوش مصنوعی مولد گاهی اوقات می تواند غیر واقعی باشد. با توجه به این، شما همیشه نمی توانید به طور کامل به خروجی اعتماد کنید، به همین دلیل است که انسان ها باید وارد ترکیب شوند.

Jeroen توضیح می دهد: «این یک خطر برای برند شما است». “از سوی دیگر، ابزارهایی مانند ChatGPT بسیار عمومی هستند، آنها محتوایی تولید می کنند که به طور خاص متناسب با لحن صدای شما، تخصص تخصصی و صنعت شما نیست.”

اگر همه افراد در صنعت شما از یک ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می کنند، متمایز شدن از آن سخت است. به همین دلیل ضروری است که یک چشم خلاق بر تولید نظارت کند. Jeroen می گوید: «من به ایجاد محتوای اصلی عمیق اعتقاد دارم. “شما هنوز به کپی رایترهای انسانی نیاز دارید، و همچنین به ویرایشگرهای انسانی برای تصحیح و بررسی محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی نیاز دارید.”

تا آنجایی که سایر برنامههای هوش مصنوعی پیش میروند، Jeroen مشتاق است که این فناوری را به عنوان کمکی مفید در پخت غذاهای خوشمزه وارد آشپزخانه کند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چرا تولید محتوا برون سپاری یک روند کلیدی در سال 2024 است
تولید محتوا برون سپاری قرار است روندی تعیین کننده در سال 2024 باشد. در حال حاضر، 75 درصد از کسب و کارها...
راهنمای تخصصی برای ایجاد خلاصه محتوای عالی
در دنیایی که تقاضا برای محتوای باکیفیت بیشتر از همیشه است، خلاصه محتوا میتواند به شما کمک کند محتوایی...
ارزش محتوای محلی خود را با این KPIها کشف کنید
چرا بومی سازی محتوا اهمیت دارد؟ الف مطالعه بزرگ بین المللی اخیر بینش مهمی را نشان داد: 65 درصد از مصرف...
چگونه ایجاد محتوای هوش مصنوعی آینده نویسندگی خلاق را شکل می دهد
آیا می دانستید که انتظار می رود بازار جهانی هوش مصنوعی (AI) برسد 1.81 تریلیون دلار تا سال 2030? هوش مصنوعی...
بازاریابی محتوای خود را با خدمات سئو حرفه ای تقویت کنید
به طور خلاصه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک عامل کلیدی برای بازاریابی محتوای ورودی موفق است. با این...
راهنمای نهایی برای محتوای کوتاه
بازاریابی محتوای عالی مانند یک دوستی خوب است. گاهی اوقات شما نیاز به یک مکالمه عمیق روی قهوه فراوان و...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070