احتمالاً قبلاً در مورد ChatGPT با هوش مصنوعی شنیده اید. شاید حتی از برنامههای قدیمیتر مانند Jasper.ai و Grammarly، یا برنامههای کمتر شناخته شده مانند RYTR و ContentBot. همه ما آنها را می شناسیم – و آنها را دوست داریم.
اما چرا دقیقا؟ در نهایت، ما یک پلت فرم بازاریابی محتوا هستیم – و نقطه فروش منحصر به فرد ما این است که شما را با 10 درصد استعدادهای آزاد انسانی مانند نویسندگان، مترجمان و استراتژیست ها مرتبط می کند. دقیقاً به همین دلیل است که ما باید به جای ستایش ماشینها در آسمان، اسکله وسیعی در اختیار ماشینها قرار دهیم؟
نه – و این دلیل است. هدف ما این است که به شما کمک کنیم بازاریابی محتوای خود را مقیاس بندی کنید. تا جایی که تقاضا از سوی مشتریان و مشتریان احتمالی افزایش یابد – یا به عبارت دیگر، به یک دارایی سودآور برای شرکت شما تبدیل می شود.
و برای رسیدن به این هدف از تعدادی استراتژی استفاده می کنیم. البته نویسندگان انسانی، اما مجهز به بهترین ابزارهای نرم افزاری. البته مترجمان انسانی، اما با پشتیبانی ماشینی برای دقت و کارایی. و – در صورت لزوم – محتوایی که صرفاً توسط نرم افزار نوشته شده است.
زیرا ما می خواهیم مطمئن شویم که مردم و ماشین ها می توانند از پتانسیل کامل خود استفاده کنند.
دقیقاً به همین دلیل است که ما در مورد تولید محتوا توسط هوش مصنوعی به اندازه محتوای تولید شده توسط انسان ها مثبت هستیم. علاوه بر این، پایگاه صلاحیت ما طیف وسیعی از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی را پوشش می دهد. در این وبلاگ شما آنچه را که ما در مورد او می دانیم خواهید فهمید.
یک تولید کننده محتوای هوش مصنوعی چه محتوایی می تواند بنویسد؟
اول از همه، باید بدانیم که متون تولید شده با هوش مصنوعی برای همه نیازهای محتوایی مناسب نیستند.
همانطور که یک رماننویس نمیتواند یک کمپین تبلیغاتی بنویسد، و یک مترجم فنی احتمالاً نتیجهی عالی برای اوت کوتور نخواهد داشت.
نیازهای مختلف به کاربردهای متفاوتی نیاز دارد. و اصلاً ایرادی ندارد. بهترین استفاده از هوش مصنوعی امروزه در نقش آن به عنوان یک دستیار پژوهشی است تا یک نویسنده اصلی – درک ماهیت یک موضوع، کاهش ایده های پیچیده به مهم ترین اجزای آن، و کمک به ساخت ساختار و پیام های اصلی یک مقاله.
برای مثال ChatGPT منبع فوق العاده مفیدی است ایده های وبلاگ نویسی فقط از او سوالی بپرسید که مورد علاقه خوانندگان شما باشد و مقاله ای دریافت خواهید کرد که حاصل حجم عظیمی از داده های تغذیه شده به ChatGPT است.
علاوه بر این، یک تولید کننده محتوای هوش مصنوعی برای محتوای تکراری که نوشتن آن برای انسان به سادگی دشوار است، ایده آل است – فراخوانی برای اقدام، امضا، زیرنویس و موارد مشابه.
اگر در حال اجرای تست A/B هستید، یک نویسنده هوش مصنوعی میتواند دهها – یا هزاران – تغییر را در فراخوانی شما ایجاد کند، که سپس میتوانید آنها را در یک ایمیل CRM تقسیم کنید.
یا اگر سر خود را به دیوار میکوبید و سعی میکنید برای 100 خط محصول مشابه زیرنویسهای محصول ارائه کنید، هوش مصنوعی میتواند با پیشنهاد گزینههای جایگزین در وقت شما صرفهجویی کند. همچنین برای انواع محتوا با ساختار ثابت مناسب است، مانند: به عنوان مثال گزارش هواشناسی روزانه از یک روزنامه. تولیدکنندههای محتوای هوش مصنوعی مرتبط با دادههای آب و هوا در حال حاضر برای این منظور استفاده میشوند و نیاز به خبرنگار انسانی را از بین میبرند.
در یک یادداشت جانبی: شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه گوگل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را «دوست ندارد». این درست نیست
گوگل نسبت به محتوای ناقصی که پاسخ جامعی به درخواست جستجو ارائه نمی دهد، بیزار است. محتوای کپی، برش و چسبانده شده و (در بدترین حالت) سرقت ادبی نیز به دلایل واضح لیست نخواهد شد.
با این حال، موتورهای جستجو هیچ ایراد اساسی با کپینویسی با هوش مصنوعی ندارند – به همان دلیلی که ما داریم. رتبه بندی بر اساس این است که آیا افراد محتوای شما را مفید می دانند یا خیر. نه بر اساس اینکه چه کسی آن را نوشته است.
با این حال، ما نباید فراموش کنیم که این نویسندگان مقاله هوش مصنوعی چگونه کار می کنند. آنها به طور *مصنوعی* باهوش هستند، نه به طور طبیعی، همانطور که یک زمین چمن مصنوعی از چمن طبیعی ساخته نشده است. آنها معنی کلمات را نمی دانند. آنها درکی از مفاهیم عمیق تری مانند جامعه یا فرهنگ ندارند. تا زمانی که این تفاوت اساسی را درک کنید، هیچ چیز مانع از داشتن یک تجربه سازنده با ژنراتورهای نوشتن هوش مصنوعی نمی شود.
5 محبوب ترین ابزار رایگان ایجاد محتوای هوش مصنوعی ما
اما بهترین تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی کدامند؟ در اینجا بهترین انتخاب های javadyasemi برای امتحان و آزمایش رایگان وجود دارد.
1. RYTR: مجموعه ای از الگوها
این کاملا ممکن است که شما هرگز در مورد آن نشنیده باشید شما شنیده اید – اما نویسنده هوش مصنوعی متن محور دو مزیت را ارائه می دهد. اول، بر اساس مدل بزرگ زبان GPT3 OpenAI – همان پایگاه داده ای است که ChatGPT را تامین می کند. ثانیاً، برای تولید متون به شکلی که شما نیاز دارید از قبل پیکربندی شده است: الگوهای ویژه ای برای سرفصل ها، خطوط تبلیغاتی، زیرنویس ها و توضیحات محصول وجود دارد. و 5,000,000 کاربر فرضی آن نمی تواند همه اشتباه کنند.
البته محدودیت هایی هم داره اما به نظر می رسد RYTR بهترین تولید کننده محتوای هوش مصنوعی برای تولید متن خام است. به آسانی آماده است تا انسان مقداری جادو یا خلاصه ها و ساختارهایی را اضافه کند که نمای کلی مفیدی برای ساختن در اختیار شما قرار دهد. هر چه محتوای مورد نظر طولانی تر باشد، کار بیشتری باید انجام دهید. و این چیز خوبی است، زیرا مردم بیشترین ارزش افزوده را دارند، به خصوص با محتوای طولانی تر.
2. ContentBot: وب سایت ها را با سرعت برق ایجاد کنید
همچنین بازار خاصی را هدف قرار می دهد: اکثر کاربران آن از آن برای نوشتن تعداد زیادی وب سایت استفاده می کنند که حضور وب آنها را افزایش می دهد. درست مانند RYTR، بر پایه GPT3 است، اما در عین حال از LLM خود به نام TinySeed AI استفاده می کند.
در اینجا نیز نقاط قوت و ضعف وجود دارد. کاربران در حل بلوک نویسنده شاهد موفقیت بزرگی هستند: میتوانید از ContentBot ایدههای مقالهای تا 5000 کلمه بخواهید. و برخلاف سایر ابزارها، ContentBot از برش و چسباندن پاسخ ها از هر جایی بدون ذکر منبع خودداری می کند. اگر مجموعه ای از 100 وب سایت به خوبی توصیف شده دارید که باید ساخته شوند، یا اگر می خواهید محتوای موجود را برای تمرکز بهتر SEO یا فروش دوباره طراحی کنید، باید ContentBot را امتحان کنید.
3. Jasper.ai: ساخته شده با لمس انسان
Jasper.ai شاید شناخته شده ترین ابزار نوشتن هوش مصنوعی قدیمی باشد – به دلایل خوب. بسیاری از کاربران آن هدف کمی متفاوت از ایجاد محتوای اصلی دارند: آنها از آن برای تکمیل محتوای موجود استفاده می کنند بهبود بخشد یا آن را برای جذابیت برای مخاطبان مختلف اصلاح کنید (مثلاً تبدیل توضیحات محصول به صفحه فروش). این تبلیغ میکند که میتوانید 10 برابر سریعتر محتوا تولید کنید – طبق نظر منتقدان، این به طور واقعی حدود 5 برابر سریعتر است.
استفاده از آن آسان است – فقط یک الگو را انتخاب کنید، چند کلمه کلیدی را وارد کنید و روی ایجاد کلیک کنید. سریع و سرگرم کننده است. همچنین دارای یک «حالت رئیس» پولی با الگوهای تنظیمشده توسط انسان برای ساختارهای محتوای رایج (مانند فهرستهای دستورالعمل) است. اینگونه است که ما توسعه متن تولید شده توسط هوش مصنوعی را در بازار می بینیم: کمک های زیادی از ماشین، اما همیشه یک انسان در پس زمینه.
ابزار هوش مصنوعی ما اکنون در نسخه بتا در دسترس است! امکانات را کشف کنید و ثبت نام کنید تا آن را امتحان کنید.
4. Writesonic: امکانات بسیار
شرکت مستقر در هند رایتسونیک یکی دیگر از تولیدکنندگان محتوای AI مبتنی بر GPT است، اگرچه از GPT2-LLM قبلی استفاده می کند. اجازه ندهید وب سایت گیج کننده شما را ناامید کند – این یک ابزار قدرتمند با تمام ویژگی های معمول و تمرکز بر تولید مقالات نهایی است که می توانید در وبلاگ یا کانال های رسانه های اجتماعی خود منتشر کنید.
بازاریابان دیجیتال دوست خواهند داشت که چگونه می تواند متنی را در یک لحظه تولید کند – در حالی که جایگزین هایی نیز ارائه می دهد. مانند بسیاری از ابزارهای دیگر، مقالات برای انتشار آماده نیستند، اما بسیاری از این مقالات نوشته شده با هوش مصنوعی تنها نیاز به بررسی، تصحیح و بهینه سازی قبل از انتشار دارند. چرا خودتان آن را امتحان نمی کنید؟
5. Scalenut AI: همچنین یک پلتفرم
دو بار فکر کردیم که آیا ما … زیرا یک پلتفرم بازاریابی محتوا با فناوری انتشار و تولید محتوا است که یکی از مزایای javadyasemi نیز می باشد! اما در یک بازار سالم همیشه رقبای وجود دارند – و ما خوشحالیم که میتوانیم با این مجموعه جالب از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا رقابت کنیم.
این برنامه کمتر یک تولید کننده نوشتن هوش مصنوعی است و بیشتر یک برنامه بازاریابی است که از هوش مصنوعی استفاده می کند. دارای ابزارهایی برای کشف بهینه سازی موتورهای جستجو، تجزیه و تحلیل رقابتی، برنامه ریزی محتوا، و پیشنهاد موضوع است – و می تواند وبلاگ ها و سایت های بهینه سازی موتور جستجوی کافی را در چند دقیقه ایجاد کند. اگر این به نظر شما خوب است، Scalenut را در نظر بگیرید … اما ابتدا با دوستان خود تماس بگیرید یک
آیا باید مقالات تولید شده را اصلاح کنم؟
ما امیدواریم که تا کنون روشن شده باشد: هیچ یک از این ابزارها نمی توانند بدون کمک انسان با اطمینان محتوای اصلی تولید کنید که خواندن آن خلاقانه و جالب باشد. حتی بهترین ها هم نیاز به تجدید نظر دارند. بسیاری از بقیه باید بازنویسی یا ویرایش شوند تا لحن شما را منتقل کنند.
با این حال، همچنین توجه داشته باشید که این چیز بدی نیست. هدف این نیست که «متنهایمان را به هوش مصنوعی بسپاریم»، بلکه هدف این است که تولید محتوای شما را افزایش دهیم. اگر این ابزارها مال شما هستند کپی رایتر آزاد انسانی اگر بتوانید دو برابر بازدهی داشته باشید، این یک برد است.
استفاده از این ابزارهای هوش مصنوعی چقدر ایمن است؟
خطراتی را در بر دارد. برخی مدارس ChatGPT را ممنوع کرده اند. دانشگاه ها استفاده خود را از برنامه های کشف سرقت علمی افزایش می دهند. بخشهای بازاریابی متوجه میشوند که آنچه درست به نظر میرسد و مستند به نظر میرسد، گاهی آشکارا اشتباه است. حتی یک اصطلاح برای آن وجود دارد: “توهم ChatGPT” که به محتوای تولید شده توسط برنامه اشاره دارد که چیزهایی را توصیف می کند که وجود ندارند.
خوشبختانه اجتناب از این خطرات آسان است. فقط به تولید محتوای هوش مصنوعی فکر کنید که چیست: یک ابزار. هر ابزار را می توان به روش های مولد یا خطرناک استفاده کرد. فقط مطمئن شوید که تفاوت ها را می دانید. یا از کسی که آنها را می شناسد بپرسید.
سوال بزرگ: آیا می توانم از یک تولید کننده محتوای هوش مصنوعی برای وبلاگ های خود استفاده کنم؟
شما مطمئناً می توانید و همینطور هزاران نفر. برای بسیاری از انواع محتوا، و با کمی ویرایش انسانی برای دقت، کاملاً کافی است.
فقط یک مشکل وجود دارد: از آنجایی که بسیاری از آنها از مدل زبان بزرگ GPT4 استفاده میکنند و مدلهای غیر OpenAI عمدتاً از تکنیکهای آماری مشابهی استفاده میکنند، متون تولید شده توسط این مولدهای نوشتن هوش مصنوعی اغلب یکسان به نظر میرسند.
و آخرین چیزی که می خواهید این است که اشعار شما شبیه شعرهای دیگران باشد.
در حالی که استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی به شما امکان می دهد متون آموزنده، ساختاریافته و بهینه شده برای موتورهای جستجو را تولید کنید که دقیقاً نیازهای بسیاری از مشتریان شما را برآورده می کند، باید توجه داشته باشید که متن فاقد لمس انسانی است.
خوانندگان شما ممکن است خواندن را آزاردهنده بدانند. و برعکس، برند شما فاقد فردیت لازم است.
به همین دلیل است که ما در javadyasemi معتقدیم که آینده ترکیبی شگفت انگیز از هوش ماشینی و خلاقیت انسان خواهد بود. نه رقابت، بلکه سود متقابل. و ما دوست داریم این مزایا را با شما به اشتراک بگذاریم.