این چالش زمانی برجستهتر میشود که از دریچه بازاریابی محتوا به آن نگاه کنیم، جایی که زبان و فرهنگ نه تنها مهم است، بلکه کلید ایجاد محتوایی است که با مخاطبان جهانی طنینانداز میشود. در اینجا، به مراحلی که میتوانید برای ایجاد تیمهای قویتر، کارآمدتر و مؤثرتر از تولیدکنندگان محتوای بین المللی و از راه دور بردارید، نگاهی خواهیم انداخت.
- چگونه به سطوح مختلف تسلط زبانی نزدیک شویم.
- چرا باید مشارکت همه اعضای تیم را تشویق کنید.
- مزایای جلسات گاه به گاه حضوری
- کدام پلتفرم های فناوری بیشترین مزیت را دارند.
روی زبان تمرکز کنید
علاوه بر این، این مقاله نشان میدهد که «رهبران تیم جهانی باید پیگیری کنند که چه کسی مشارکت میکند و نیست و عمداً از سخنرانان کمتر مسلط درخواست مشارکت میکند، بنابراین فرهنگ تیممحور را بیشتر پرورش میدهد» و منجر به کیفیت بالاتر میشود. محتوایی که از پسزمینهها، دیدگاهها و ذهنیتهای متعدد شکوفا میشود.
حضوری یا حداقل رو در رو ملاقات کنید
این جلسات لزوماً نباید هر سه ماهه برنامه ریزی شوند – برای مثال، یک جلسه برنامه ریزی شده حول یک رویداد یا کنفرانس سالانه می تواند کافی باشد. آیا واقعاً ملاقات حضوری امکان پذیر نیست؟ Deloitte میگوید، یک رویداد تیم مجازی را برنامهریزی کنید که متمرکز بر کار نباشد و «از ناهنجاریهای آن استقبال کنید». چنین رویدادهایی فرصت های عالی را برای پیوند تیم ها فراهم می کند که منجر به بهره وری بالاتر و نتایج بهتر می شود. بهعلاوه، «استاندآپها، اعلام حضورها، و جلسات منظم تیمی» کلیدی برای ارائه تیم شما هستند.
با پلتفرم های فناوری همکاری کنید
هر کاری که انجام می دهید – و هر طور که ارتباط برقرار می کنید – Deloitte اضافه می کند، عاقلانه است که از چسبیدن به ایمیل ها خودداری کنید. در گزارش آن آمده است: «دریابید که چگونه میتوانید از پلتفرمهای مختلف برای برقراری ارتباط برای مرتبط ماندن و پویا بودن استفاده کنید». هر چه بیشتر مسائل را تغییر دهید، تیم شما درگیرتر خواهد شد. و یک تیم درگیر یک تیم سازنده است، با تحقیق مک کینزی نشان می دهد که افرادی که گزارش می دهند تجربه مثبتی دارند 16 برابر افراد دارای تجربه منفی سطح تعامل دارند و احتمال اینکه آنها 8 برابر بیشتر بخواهند در یک تیم بمانند وجود دارد.
و هنگامی که آماده شدید، میتوانید پلتفرم javadyasemi را نیز بررسی کنید، که به شما امکان میدهد با ارتباط فوری و یک سیستم بازخورد بیدرنگ، تیم بینالمللی محتوای از راه دور خود را توسعه، رشد و تقویت کنید. برای ایجاد محتوای عالی آماده شده است – مهم نیست کجا هستید.
مقاله CMI نتیجه می گیرد: «مدیریت یک تیم از راه دور تقریباً یک وظیفه در دنیای تجارت امروز است. «با تمرکز عمدی بر فرصتها و چالشهای منحصربهفرد تیم محتوای خود، میتوانید از منحنیها و نیازها و چالشهای روزانه تیم خود برای ارائه یک برنامه بازاریابی محتوای مؤثرتر جلوتر باشید.»