حرفه ای و پایدار از روز اول با جواد یاسمی

مدیریت تیم های بازاریابی محتوای بین المللی از راه دور

آنچه در این مقاله می خوانید:
چالش مدیریت تیمهای بینالمللی با همهگیری کووید-19 که سازمانهای جهانی را به سمت طرحهای کاری از راه دور یا ترکیبی تغییر میداد، در حالی که یک موضوع داغ همیشگی بود، تشدید شد. پس چالش «مدیریت تیمهای بینالمللی» نبود، بلکه «مدیریت تیمهای بینالمللی از راه دور» شد.اخیر گزارش دیلویت تیمهای راه دور، ماندگاری چنین چالشی را نشان میدهند: «بهعنوان یک رهبر در این واقعیت جدید، باید به سرعت مجازی را بهعنوان عادی جدید خود بپذیرید، و باید الگوی مجازی برای تیم خود باشید. اکنون شما این فرصت را دارید که رهبری مجازی را به سطح بعدی ببرید و بیاموزید که چگونه تأثیر متفاوتی ارائه دهید.â€

این چالش زمانی برجستهتر میشود که از دریچه بازاریابی محتوا به آن نگاه کنیم، جایی که زبان و فرهنگ نه تنها مهم است، بلکه کلید ایجاد محتوایی است که با مخاطبان جهانی طنینانداز میشود. در اینجا، به مراحلی که میتوانید برای ایجاد تیمهای قویتر، کارآمدتر و مؤثرتر از تولیدکنندگان محتوای بین المللی و از راه دور بردارید، نگاهی خواهیم انداخت.

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • چگونه به سطوح مختلف تسلط زبانی نزدیک شویم.
  • چرا باید مشارکت همه اعضای تیم را تشویق کنید.
  • مزایای جلسات گاه به گاه حضوری
  • کدام پلتفرم های فناوری بیشترین مزیت را دارند.

روی زبان تمرکز کنید

تکرار ماهیت همیشه سبز مدیریت بین المللی، مقاله ای در سال 2015 در هاروارد بیزینس ریویو، با عنوان “تیم های جهانی که کار می کنند.” پایه ای برای تیم های موثر می گذارد. اگرچه صرفاً بر روی سازندگان محتوا متمرکز نیست، اما به یک نکته کلیدی برخورد می کند: “در تیم های جهانی، سطوح مختلف تسلط با زبان مشترک انتخاب شده اجتناب ناپذیر است” و احتمالاً فاصله اجتماعی را افزایش می دهد. اعضای تیمی که می توانند به بهترین شکل به زبان سازمان (معمولاً انگلیسی) ارتباط برقرار کنند، اغلب بیشترین تأثیر را دارند، در حالی که آنهایی که تسلط کمتری دارند، اغلب بازدارنده و کناره گیری می کنند.با در نظر گرفتن این موضوع، مدیران عاقلانه خواهند بود که از تیم ها بخواهند – به ویژه آنهایی که در زبان مشترک انتخاب شده قوی هستند – سرعت صحبت کردن خود را کاهش دهند و از اصطلاحات، اصطلاحات عامیانه و ارجاعات فرهنگی باطنی کمتری هنگام صحبت کردن با گروه استفاده کنند. بعلاوه، تشویق سخنرانان غیر بومی – که اغلب سخنرانان عمومی اعتماد به نفس کمتری دارند – برای مشارکت فعال در طول جلسات، بدون استفاده از مترجم. آنها همچنین باید «قدرتمند» شوند که اگر چیزی را نمی فهمند، توضیحی بخواهند، که «آنها را از به حاشیه راندن نگه می دارد».

مشاهده این مطلب  Google Bard در مقابل ChatGPT: چه تفاوت هایی با هم دارند؟

علاوه بر این، این مقاله نشان میدهد که «رهبران تیم جهانی باید پیگیری کنند که چه کسی مشارکت میکند و نیست و عمداً از سخنرانان کمتر مسلط درخواست مشارکت میکند، بنابراین فرهنگ تیممحور را بیشتر پرورش میدهد» و منجر به کیفیت بالاتر میشود. محتوایی که از پسزمینهها، دیدگاهها و ذهنیتهای متعدد شکوفا میشود.

حضوری یا حداقل رو در رو ملاقات کنید

وبلاگ موسسه بازاریابی محتوا (CMI). تمرکز بر مدیریت تیم های محتوای از راه دور، جلسات سه ماهه و حضوری را پیشنهاد می کند. البته، با توجه به محدودیت های جغرافیایی ممکن است همیشه امکان پذیر نباشد – بدون ذکر هزینه های پرواز یا سایر سفرها.با این وجود، موافق است یک مقاله توسط پلتفرم راه حل های منابع انسانی Ceridian، “در بودجه خود برای سفرهای بین المللی فضایی ایجاد کنید. جلسات حضوری یک جزء ضروری برای ایجاد اعتماد و روابط کاری خوب برای همه تیم ها است. این حتی برای تیم های جهانی مهم تر است.

این جلسات لزوماً نباید هر سه ماهه برنامه ریزی شوند – برای مثال، یک جلسه برنامه ریزی شده حول یک رویداد یا کنفرانس سالانه می تواند کافی باشد. آیا واقعاً ملاقات حضوری امکان پذیر نیست؟ Deloitte میگوید، یک رویداد تیم مجازی را برنامهریزی کنید که متمرکز بر کار نباشد و «از ناهنجاریهای آن استقبال کنید». چنین رویدادهایی فرصت های عالی را برای پیوند تیم ها فراهم می کند که منجر به بهره وری بالاتر و نتایج بهتر می شود. بهعلاوه، «استاندآپها، اعلام حضورها، و جلسات منظم تیمی» کلیدی برای ارائه تیم شما هستند.

 

مشاهده این مطلب  ایجاد محتوا: آیا موتور خود را با روغن سالاد پر می کنید؟

با پلتفرم های فناوری همکاری کنید

به گفته Deloitte، 70% از متخصصان تجارت انتظار دارند استفاده از پلتفرم های همکاری آنلاین در آینده افزایش یابد. تیمهای مجازی برای موفقیت واقعاً نیاز به کشف و استفاده از فناوری در روشهای کار خود دارنداضافه کردن به این – و چارچوب بندی آن در زمینه بازاریابی محتوا – CMI توصیه می کند از ابزارهایی استفاده کنید که ارتباط آنی (و رو در رو) را امکان پذیر می کنند، مانند Slack یا Zoom. وبلاگ آن بیان می کند که انجام این کار «می تواند باعث صرفه جویی در زمان شود» و همچنین می تواند پیوندهای قوی تری بین همکاران و اعضای تیم ایجاد کند.

هر کاری که انجام می دهید – و هر طور که ارتباط برقرار می کنید – Deloitte اضافه می کند، عاقلانه است که از چسبیدن به ایمیل ها خودداری کنید. در گزارش آن آمده است: «دریابید که چگونه میتوانید از پلتفرمهای مختلف برای برقراری ارتباط برای مرتبط ماندن و پویا بودن استفاده کنید». هر چه بیشتر مسائل را تغییر دهید، تیم شما درگیرتر خواهد شد. و یک تیم درگیر یک تیم سازنده است، با تحقیق مک کینزی نشان می دهد که افرادی که گزارش می دهند تجربه مثبتی دارند 16 برابر افراد دارای تجربه منفی سطح تعامل دارند و احتمال اینکه آنها 8 برابر بیشتر بخواهند در یک تیم بمانند وجود دارد.

و هنگامی که آماده شدید، میتوانید پلتفرم javadyasemi را نیز بررسی کنید، که به شما امکان میدهد با ارتباط فوری و یک سیستم بازخورد بیدرنگ، تیم بینالمللی محتوای از راه دور خود را توسعه، رشد و تقویت کنید. برای ایجاد محتوای عالی آماده شده است – مهم نیست کجا هستید.

مشاهده این مطلب  جذب و حفظ استعدادها در بازاریابی محتوا

مقاله CMI نتیجه می گیرد: «مدیریت یک تیم از راه دور تقریباً یک وظیفه در دنیای تجارت امروز است. «با تمرکز عمدی بر فرصتها و چالشهای منحصربهفرد تیم محتوای خود، میتوانید از منحنیها و نیازها و چالشهای روزانه تیم خود برای ارائه یک برنامه بازاریابی محتوای مؤثرتر جلوتر باشید.»

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چگونه ایجاد محتوای هوش مصنوعی آینده نویسندگی خلاق را شکل می دهد
آیا می دانستید که انتظار می رود بازار جهانی هوش مصنوعی (AI) برسد 1.81 تریلیون دلار تا سال 2030؟ هوش مصنوعی...
خطرات استفاده بیش از حد از هوش مصنوعی در چشم انداز محلی سازی امروزی
این داستانی است که اکثر ما (اگر نه همه) با آن آشنا هستیم: یک شرکت، محصول یا مقاله وبلاگ جالبی را به صورت...
ساخت محتوای قاتل تولید شده توسط هوش مصنوعی
معرفی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در استراتژی بازاریابی محتوای شما ممکن است مانند ورود به آب های...
ایجاد موفقیت آمیز بازاریابی محتوایی در چهار مرحله
ایجاد بازاریابی محتوا با یک برنامه شروع می شود: درک مخاطبان خود، ایجاد استراتژی محتوا، تعیین اهداف و...
چرا کپی رایترها کلید موفقیت محتوا در سال 2024 هستند؟
هر کسب و کاری باید از مهارت های کپی رایترهای باتجربه در بازاریابی استفاده کند – در اینجا دلیل آن...
آیا کپی رایترهای انسانی در عصر ChatGPT منسوخ شده اند؟
زمانی که OpenAI اخیرا ChatGPT را راه اندازی کرد، به نظر نقطه عطفی بود. با یک ابزار واحد، می‌توانید فوراً...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070