حرفه ای و پایدار از روز اول با جواد یاسمی

چگونه محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را در کسب و کار خود پیاده سازی کنید

آنچه در این مقاله می خوانید:

بیشترین استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به معنای یافتن تعادل بین برنامه نرم افزاری، مداخله انسانی و فرآیندهای شما برای بهبود و تایید است. ترکیب نادرست منابع را مصرف می‌کند و شما را از مقیاس‌پذیری باز می‌دارد – بنابراین سفارشی کردن راه‌حل برای مورد استفاده خاص شما حیاتی است. این مقاله به شما می گوید که چگونه.

خوراکی های کلیدی

  • تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی از نظر فلسفه و هدف متفاوت هستند
  • هیچ یک “آتش و فراموش کردن” نیست. درمان انسان ضروری است
  • کیفیت خروجی تابعی از کیفیت ورودی است (مانند اعلان)
  • سیستم های کنترل کیفیت و مدیریت ریسک ضروری هستند
  • بهترین نتایج هوش مصنوعی از ترکیبی از نرم افزار، افراد و فرآیندها به دست می آید

مقدمه

مشکل هوش مصنوعی (AI) این است که مصنوعی است. تولید محتوای هوش مصنوعی یک فناوری باورنکردنی با پتانسیل بسیار زیاد است. اما انسان نیست و در پوست ما مجسم نشده است. استعداد ما برای وابستگی عاطفی یا همدلی نسبت به دیگران را ندارد. و این خوب است

زیرا هوش مصنوعی نیست جایگزینی برای انسان ها، اما یک دستیار برای آنها و مانند همه دستیاران، وقتی از استعدادهایش به عنوان بخشی از یک تیم استفاده شود، بهترین کار را انجام می دهد: دانستن اینکه وظایف هرکس چیست و چه نقشی دارد. درست کردن آن آسان نیست. این بدان معناست که وقتی صحبت از محتوای تولید شده با هوش مصنوعی می شود، هدفی که بیشتر بازاریابان علاقه مند به استفاده از آن هستند، شرکت ها طیف گسترده ای از سطوح موفقیت را تجربه می کنند.

برخی ایجاد محتوای هوش مصنوعی را به عنوان برنامه جدید قاتل تلقی می‌کنند، اما در نهایت با تارهای بی‌معنی مواجه شدند که چیز خاصی نمی‌گویند. دیگران خود را آموزش داده اند که این ابزارها را به طور دقیق توضیح دهند، اما دریافته اند که نوشتن سریعتر از یک نویسنده انسانی برای تکمیل مقاله طول می کشد. و گروه میانی وسیعی از سازمان‌ها وجود دارند که تلاش‌های واقعی را برای استفاده از هوش مصنوعی در وبلاگ‌ها و مقالات خود انجام می‌دهند، اما یافتن دسترسی به سئو آن چیزی نیست که انتظار داشتند.

پاسخی برای این وجود دارد، اما این یک فناوری نیست، بلکه یک استراتژی است. این شامل دیدن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به عنوان بخشی از یک سیستم است، نه یک برنامه مستقل. در این سیستم، هر بخش متحرک یک هدف مشخص دارد، معیارهای موفقیت شناخته شده است، و حرفه ای بودن انسان، هوش ماشینی و مسیرهای تایید برای کار با هم طراحی شده اند.

مشاهده این مطلب  چرا تولید محتوا برون سپاری یک روند کلیدی در سال 2024 است

ما همه پاسخ ها را نداریم اما ما مطمئناً چند چیز را کشف کرده ایم که کار می کنند. بنابراین، بیایید به نحوه عملکرد تولید محتوای هوش مصنوعی و نقش هایی که برای ایجاد محتوای عالی در این دنیای جدید هیجان انگیز باید تعریف کنید، نگاهی عمیق بیندازیم.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی چیست؟

AI

محتوای تولید شده توسط ماشین آلات که هوش مصنوعی «تولید کننده» نامیده می شود، با فرآیند خلاقانه انسان ها یکسان نیست. در عوض، این «مدل‌های زبان بزرگ» دستورالعمل‌های اولیه شما را (به نام «اعلان») به قطعات کوچک تجزیه می‌کنند، الگوهایی را که در آنها قرار می‌گیرند تجزیه و تحلیل می‌کنند و متنی را که از نظر آماری احتمالاً پاسخ مناسبی است برمی‌گردانند.

این همان اصل تکمیل خودکار در تلفن همراه شما است، حدس می‌زنیم که وقتی «I’m off to sh-» را تایپ می‌کنید به «فروشگاه‌ها» می‌روید. اما برخلاف چند مگابایتی که تلفن شما استفاده می کند، یک LLM (مانند ChatGPT) پاسخ خود را بر اساس صدها میلیارد مثال ایجاد می کند و احتمالات آماری یک پاسخ خوب را بسیار دقیق می کند.

با این حال، استنباط های آماری نتایج عجیبی در دنیای واقعی دارند. برای تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی معمول است که به سادگی چیزها را بسازند، زیرا آنها با الگوی آماری مورد انتظار مطابقت دارند. و وقتی از اینترنت یاد بگیرید، خروجی شما فقط به خوبی اینترنت خواهد بود. به عبارت دیگر، داده‌های مورد استفاده برای آموزش هوش مصنوعی حاوی انواع فرضیات، سوگیری‌ها و اشتباهات قدیمی است.

بنابراین، این اولین یادگیری ما است: این فناوری های باورنکردنی کامل نیستند. آنها انسان نیستند اما خطاپذیر هستند.

مزایای استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی

یک هوش مصنوعی مولد مبتنی بر LLM می‌تواند محتوای هوش مصنوعی را عملاً فوراً تولید کند: به محض اینکه دکمه Enter را فشار دهید شروع به تولید می‌کند. این بدان معناست که شما می توانید انبوه تولید کنید محتوا در مقیاس، و سریع اگر 10000 شرح محصول برای نوشتن داشته باشید یا بخواهید ده ها CTA مختلف را در ایمیل های بازاریابی خود آزمایش کنید، عالی است. همچنین، اگر به سادگی الهام نگیرید و ایده بخواهید، این کار جواب می دهد.

مشاهده این مطلب  چگونه هوش مصنوعی مولد می تواند برای تیم های محتوا مفید باشد

و از آنجایی که این زبان بر روی نمونه های بی شماری از زبان در حال استفاده آموزش دیده است، شما مجبور نیستید صدای ملایم استاندارد تولید کننده مقاله هوش مصنوعی را بپذیرید. به آن بگویید که شاد، یا خنده دار، یا مانند یک نمایشنامه نویس مبهم قرن شانزدهمی به نظر برسد، و نتایج می تواند به طرز شگفت آوری خوب باشد. بنابراین، این امکان وجود دارد که یک هوش مصنوعی از آهنگ صدای شما نیز استفاده کند.

از همه بهتر، البته، هوش مصنوعی یک ماشین است. حوصله اش سر نمی رود، نیازی به استراحت یا حقوق ندارد. (با این حال.) بنابراین، می تواند 24 ساعته و 7 ساعت شبانه روز برای صفحات وب و وبلاگ های شما نوشتار ایجاد کند و ردپای وب شما را برای بازدیدکنندگان افزایش دهد. با این حال، چند نقطه ضعف وجود دارد.

خطرات بالقوه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی

حتی سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI (شرکتی که پشت ChatGPT قرار دارد) آزادانه به آن اعتراف می کند: [AI] هنوز نقاط ضعف جدی دارد و اشتباهات بسیار احمقانه ای مرتکب می شود.

در حالی که می تواند درست شبیه یک انسان به نظر برسد، دستیار هوش مصنوعی خود را به خاطر بسپارید نیست انسانی، و فاقد «لمس بالا» ضمنی است دانشی که به ما امکان می دهد با افراد دیگر بر اساس درک مشترک تعامل داشته باشیم.

این بدان معناست که پاسخ هایی که می دهد از چیزهایی مانند قضاوت اخلاقی یا رفتار اخلاقی مطلع نیستند. (یا حتی دقت، اگر داده‌های دقیق بخشی از مدل آموزشی آن نباشد.) می‌تواند علیت را به عنوان همبستگی در نظر بگیرد، با این تصور که دو رویداد به هم مرتبط هستند، حتی اگر این فقط تصادفی باشد. می‌تواند بینش‌ها و استنباط‌هایی به دست آورد که می‌تواند با داده‌ها پشتیبانی کند، اما به سادگی منطقی نیست. شاید ارتباطی بین فروش چتر شما و آب و هوا مشاهده شود و به بازاریاب‌های شما توصیه کند که باران را بیاورند، یا فقط به این دلیل که با الگو مطابقت دارد، نقل قول را به شخص اشتباهی نسبت دهند. و غیره.

مشاهده این مطلب  مصاحبه با ایگور رودی، مدیر بازاریابی رشد

همه اینها به این معنی است که از هر ابزار هوش مصنوعی که استفاده می کنید، باید بر آن نظارت شده و محتوای آن بررسی شود. عواقب این اشتباه قابل توجه است.

موضع گوگل در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی

برخی از بازاریابان معتقدند که هوش مصنوعی تولید شده است نوشتن محتوا Google Juices جریان پیدا نمی کند (یعنی برای SEO بد خواهد بود.) این درست نیست. گوگل به اینکه چه کسی یا چه چیزی محتوا را نوشته است اهمیتی نمی دهد فقط اهمیت می دهد که محتوا برای افرادی که در وب جستجو می کنند مفید باشد. و یک مقاله نوشته شده با هوش مصنوعی به خوبی می تواند به اندازه مقاله ای که توسط انسان نوشته شده مفید باشد.

با این اوصاف، محتوای زیادی ظاهر می‌شود که از رویکردی با کمترین مخرج استفاده می‌کند: صدای پیش‌فرض هوش مصنوعی، درخواست‌های عمومی، و مقاله‌های ساده و خسته‌کننده. این برای سئو بد است، زیرا افراد کمی به آن علاقه مند خواهند شد! بنابراین، موضع گوگل به بهترین شکل توصیف می‌شود: «همانطور که او ادامه می‌دهد».

استراتژی های بازاریابی محتوا با استفاده از هوش مصنوعی

خوشبختانه، این ابزارهای جدید محدود به نوشتن مقاله نیستند. هنگامی که به درستی توضیح داده شود، آنها می توانند تقویم های محتوا، ایده های موضوعی، آهنگ های کمپین ایمیلی، و طیف وسیعی از ساختارها را برای فعالیت های بازاریابی پیشنهاد دهند – مسیرهای پرورش، قیف های فروش، نقاط عطف مشتری و غیره، که همه اینها موارد سطح بالاتری است که قبلا انجام شده است. توسط یک مدیر

همچنین می توان از هوش مصنوعی برای ایجاد رسانه استفاده کرد. ابزارهایی وجود دارند که پاورپوینت تولید می‌کنند، سر سخنگو را در حال خواندن یک اسکریپت متحرک می‌کنند و پس‌زمینه ویدیوی شما را با آب نبات‌های چشمی مرتبط مانند تصاویر استوک پر می‌کنند. نتایج گاهی اوقات ممکن است کمی عمومی به نظر برسند – اما صرفه جویی در زمان می تواند عالی باشد.

مشاهده این مطلب  برند خود را با خدمات تولید محتوای جوادیاسمی بسازید

و با داده هایی که این روزها هر کسب و کاری را هدایت می کند، هوش مصنوعی می تواند به شما در درک آن کمک کند. بسیاری از هوش مصنوعی‌ها می‌توانند ایده‌ها و اصول کلیدی را از داده‌های بدون ساختار (مانند ایمیل‌های ورودی خدمات مشتری) استخراج کنند و به شما نشان دهند که بزرگترین نقطه درد مشتری شما چیست و به شما امکان می‌دهد در کمپین‌های بازاریابی محتوای خود از آنها استفاده کنید.

بنابراین هنگام استفاده از این ابزارها، خود را به محتوایی برای چشم مشتریان محدود نکنید، آنها می توانند در داخل نیز به شما کمک کنند.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا

در اینجا یک رویکرد کلی برای سخت تر کردن هوش مصنوعی برای شما وجود دارد. در یک صفحه کاغذ بزرگ (یا یک صفحه گسترده!)، برخی از کارهایی را که فکر می کنید می تواند به آنها کمک کند فهرست کنید. اینها می تواند باشد:

  • محتوای وب، وبلاگ ها و مقالات
  • محتوای کمپین، مانند بازاریابی CRM
  • محتوای خدمات، مانند دستورالعمل ها و دستورالعمل ها
  • محتوای رسانه‌ای، مانند ویدیوهای YouTube

در مرحله بعد، فهرستی از افرادی که از این قابلیت‌ها در سراسر کسب‌وکار سود می‌برند و مسئول آنچه که هوش مصنوعی ایجاد می‌کند را فهرست کنید. این نقشه تأیید شما را به شما می‌دهد: بررسی‌های کنترل کیفیت که محتوای منشا هوش مصنوعی شما را ایمن نگه می‌دارد.

پس از آن، مقداری محتوای نمونه تولید کنید تا به این افراد نشان دهید، و برخی از «اعلان‌های» قابل استفاده را که می‌توانند به عنوان مدل استفاده کنند، ایجاد کنید. این به آن‌ها اجازه می‌دهد از هوش مصنوعی به شیوه‌ای ثابت، با فرآیندهای توافق شده برای ارائه بازخورد، به‌روزرسانی اصول سریع و افزودن وظایف جدید به فهرست استفاده کنند.

انجام این کار تولید محتوای هوش مصنوعی شما را از آن می گیرد نرم افزار به سیستم، که به طور موثر این را به یک تبدیل می کند فرآیند کسب و کار با کنترل و تعادل از ورودی درست انسانی. این کار سودمندی هوش مصنوعی شما را محدود نمی‌کند، اما از پیام‌های بد یا خروجی نادرست بر مشتریان شما جلوگیری می‌کند.

مشاهده این مطلب  تولید محتوای سئو محور

چرا انسانی کردن محتوای تولید شده با هوش مصنوعی مهم است؟

بنابراین، اکنون بدیهی است که انسان‌ها باید در این فرآیند حضور داشته باشند، به‌عنوان زنجیره‌ای از فرمان که می‌تواند جنبه وحشی هوش مصنوعی را خنثی کند. اما محتوای واقعی تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز نیاز به لمس انسانی دارد.

آموزش به‌عنوان «متوسط» میلیاردها صفحه متن به این معنی است که محتوایی که هوش مصنوعی تولید می‌کند، اغلب در میانه راه به نظر می‌رسد، مانند صدای موزاکی که در آسانسور می‌شنوید. این خسته کننده است و می تواند یک انحراف باشد. یک نویسنده انسانی کمی زینگ اضافه می کند.

اما در اینجا یک مزیت وجود دارد: نویسنده انسانی شما، با کمک هوش مصنوعی، می تواند بسیار سازنده تر از قبل باشد. این امکان وجود دارد که هزاران کلمه را در روز به صورت انسانی درآورید، به این معنی که می توانید محتوا را در مقیاسی ایجاد کنید – به همان اندازه که فرصت بازاریابی شما نیاز دارد، خواه این 10000 توضیحات محصول باشد یا 100 پاراگراف مقدماتی برای خبرنامه ایمیل خود.

این ترکیبی از استعدادهای انسانی و فناوری هوش مصنوعی بهترین هر دو را به شما می‌دهد: خلاقیت با صدای طبیعی انسان، در حجم‌هایی که هیچ کپی‌نویس انسانی قادر به تولید آن نیست، و پاسخگویی به نیاز شما به محتوا بدون اینکه بودجه‌تان کم شود.

و اینجاست که می تواند کمک کند.

هوش مصنوعی javadyasemi چه خدماتی را برای شرکت شما ارائه خواهد کرد؟

javadyasemi زندگی خود را به عنوان یک پلتفرم بازاریابی محتوا آغاز کرد و 10٪ استعدادهای برتر فریلنسری در سراسر جهان را با شرکت هایی که به آنها نیاز دارند پیوند داد. این هنوز هدف ماست اما به مدت یک سال، ما هوش مصنوعی را به پیشنهاد خود اضافه کرده‌ایم و موارد استفاده را پیدا کرده‌ایم که هوش مصنوعی مولد می‌تواند برای متخصصان متخصصی که با آنها کار می‌کنیم ارزش بیافزاید.

مشاهده این مطلب  تولید محتوا برای اینستاگرام

برای مشتریان ما، این به معنای حجم بیشتر، خروجی‌های سریع‌تر و انواع مختلف است تا بتوانید A/B را تست کنید، به علاوه داده‌ها و ابزارهایی را برای تصمیم‌گیری حیاتی در مورد استراتژی بازاریابی خود. همه چیزهایی که در بالا دیده اید – ترکیب افراد، فرآیندها و فناوری – همان کاری است که ما اینجا در javadyasemi انجام می دهیم. و هنوز زمان برای پیوستن به ما در آغاز وجود دارد، با برنامه بتا ما

برای اطلاعات بیشتر در مورد ابزارهای محتوای هوش مصنوعی که توصیه می کنیم، با خیال راحت این پست وبلاگ را بخوانید که دارای پنج ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا است.

javadyasemi چگونه از سایر ابزارهای محتوای هوش مصنوعی متمایز خواهد شد؟

بسیاری تولید کننده های محتوای هوش مصنوعی خوب هستند، اما اغلب فاقد لمس انسانی هستند که محتوا را واقعا عالی می کند.

javadyasemi یک تجارت مردمی است: ماموریت ما یافتن استعداد در سراسر جهان و اتصال آن به شرکت هایی است که به آن نیاز دارند. این استعداد زمانی موثرتر می‌شود که به‌عنوان بخشی از این فرآیند، هوش مصنوعی را تغییر دهید.

بنابراین، این چیزی است که ما را با ابزار تولید محتوا متفاوت می کند. ما به طور فعال مردم و فرآیندها را به فناوری متصل می کنیم، با هدف ایجاد محتوای بهتر و مؤثرتر در مقیاس برای مشتریان خود.

چگونه تولید کننده محتوای هوش مصنوعی مناسب خود را انتخاب کنید

بنابراین، در مورد پیدا کردن برنامه ای که دوست دارید نیست. این در مورد چگونگی ادغام قابلیت‌های آن با فرآیندهای کسب‌وکارتان است، بنابراین می‌توانید بیشترین بهره را برای ادغام کامل مهارت‌های انسانی با هوش ماشینی ببرید. هر ابزار هوش مصنوعی را که می‌خواهید آزمایش و آموزش دهید، ببینید آیا تمرکز و رویکرد آن به نقاط درد شما پاسخ می‌دهد یا خیر، و داده‌هایی در مورد نحوه عملکرد آن جمع‌آوری کنید.

و اگر دوست دارید که ما آن نقش را به جای شما بر عهده بگیریم، به خاطر بسپارید می تواند اضافه کند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چت جی پی تی و محتوای سئو: آینده‌ی این دو به کجا خواهد رسید؟
با انتشار ابزارهای هوش مصنوعی انقلابی مانند ChatGPT، بسیاری از افراد در مورد آینده بازاریابی با محتوای...
چگونه از هوش مصنوعی برای نوشتن پست‌های وبلاگ استفاده کنیم
هوش مصنوعی ابزاری قدرتمند برای خلق محتوا، از جمله پست‌های وبلاگ، است. ابزارهای جدید هوش مصنوعی به شما...
وبینارهای تبدیل‌کننده: تبدیل مخاطبین به مشتریان در سال 2024
ممکن است کلمه «وبینار» برای بعضی از ما یادآور ویندوز ایکس‌پی، مای‌اسپیس و مدل موهای عجیب اوایل دهه ۲۰۰۰...
بهترین مجموعه ابزار فناوری برای بازاریابان محتوا
  به شما کمک می‌کند تا با مفهوم “مارتک استک” آشنا شوید. به شما توصیه می‌کنم قبل از...
مصاحبه با ایگور رودی، مدیر بازاریابی رشد
شرکت فناوری آموزش الکترونیکی Easygenerator که در سال ۲۰۱۳ در هلند تاسیس شد، با هدف “تغییر آینده...
چگونه ایجاد محتوای هوش مصنوعی آینده نویسندگی خلاق را شکل می دهد
آیا می دانستید که انتظار می رود بازار جهانی هوش مصنوعی (AI) برسد 1.81 تریلیون دلار تا سال 2030؟ هوش مصنوعی...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070