هوش مصنوعی ابزاری قدرتمند برای ایجاد محتوا از جمله پست های وبلاگ است. ابزارهای جدید هوش مصنوعی به شما کمک میکنند تا ایدههای محتوا، بهینهسازی سئو، محدود کردن تمرکز کلمات کلیدی و حتی ایجاد محتوا را به شما ارائه دهد. با رویکرد صحیح، می توانید بهره وری را افزایش دهید، سرعت خروجی محتوای خود را افزایش دهید و کیفیت را بهبود بخشید.
رویکردی جدید برای وبلاگ نویسی
اگر شما مانند اکثر بازاریابان محتوا هستید، همیشه به دنبال راه هایی برای سرعت بخشیدن به خروجی محتوای خود و در عین حال بهبود کیفیت هستید. مطابقت با برنامه تولید محتوای شرکت شما یک کار بی پایان است. به همین دلیل است که بسیاری از بازاریابان اکنون از هوش مصنوعی برای نوشتن پست های وبلاگ استفاده می کنند و در حال بررسی انواع دیگر تولید محتوا با هوش مصنوعی (AI) هستند..
احتمالاً قبلاً در مورد این موضوع زیاد شنیده اید. با این حال، همه چیز به سرعت در حال تغییر است، که گاهی نگه داشتن آن سخت است. در این مقاله به تفکیک خواهیم پرداخت:
- نوشتن هوش مصنوعی چیست
- کاری که نرم افزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی می تواند و نمی تواند انجام دهد
- چگونه می توانید از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد محتوای خود استفاده کنید تا بتوانید نسبت به رقبای خود برتری پیدا کنید.
چگونه به اینجا رسیدیم؟
همین چند سال پیش، ایده هوش مصنوعی شبیه چیزی خارج از یک فیلم علمی تخیلی به نظر می رسید. در آن زمان، بیشتر ما وقتی در مورد هوش مصنوعی شنیدیم، به فناوریهای آیندهنگر، مانند اتومبیلهای خودران فکر میکردیم. یا ما به چت ربات های مزاحم خدمات مشتری فکر کردیم که خیلی خوب کار نمی کنند.
اکنون، همه چیز تغییر کرده است. به نظر می رسد که عصر جدید هوش مصنوعی یک شبه اتفاق افتاده است. اما در واقع سازمان ها دوست دارند ، آزمایشگاه تحقیقاتی پشت ChatGPT، سال ها برای آموزش و تکمیل فناوری های خود کار کرده اند. در واقع، توسعه OpenAI بیش از هفت سال طول کشید تا ChatGPT را به بازار عرضه کند.
نوشتن هوش مصنوعی چیست؟
نوشتن هوش مصنوعی به معنای استفاده از نرم افزار هوش مصنوعی برای ایجاد متن است. این نرم افزار به مدل های زبان بزرگ (LLM) مانند GPT-4 OpenAI وابسته است. مدل هایی مانند GPT-4 الگوهای طبیعی زبان انسان را بر اساس مجموعه داده های بسیار بزرگ تشخیص می دهند.
این مجموعه داده ها حاوی میلیون ها متن آنلاین هستند. ابزارهای هوش مصنوعی به گونه ای برنامه ریزی شده اند که با پیش بینی اینکه کدام کلمه یا عبارت به احتمال زیاد در یک زمینه خاص قرار می گیرد، زبان را تکرار کنند. این به آنها امکان میدهد تا متنی را در مورد هر موضوعی ایجاد کنند، تا زمانی که در مجموعه دادههای آنها گنجانده شده باشد.
به دلیل پیشرفتهای اخیر در توسعه هوش مصنوعی، مولدهای نوشتن هوش مصنوعی امروزی میتوانند متنی ایجاد کنند که تشخیص آن از متن ساخته شده توسط انسان تقریباً غیرممکن است.
نوشتن هوش مصنوعی چگونه کار می کند؟
همه ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی اساساً به یک روش کار می کنند. آنها از یک رابط تشکیل شده اند که در آن کاربر در یک اعلان تایپ می کند. هنگامی که درخواست خود را تایپ می کنید، ابزار هوش مصنوعی به سرعت مجموعه داده های خود را اسکن می کند و یک متن اصلی ایجاد می کند که حاوی تمام عناصری است که شما از آن درخواست کرده اید. ابزارهای مدرن هوش مصنوعی می توانند متون اساسی را در عرض چند ثانیه تولید کنند.
بله، ابزارهای هوش مصنوعی مانند ،، Jasper.ai، وعبارت آنقدر پیشرفته هستند که می توانند پست های وبلاگ کامل بنویسند. برای به دست آوردن بهترین نتایج، بسیار مهم است که با یک اعلان دقیق (برای اکثر ابزارها) شروع کنید.
فرض کنید می خواهید یک پست وبلاگی در مورد مزایا و معایب یک سیستم مدیریت یادگیری برای منابع انسانی ایجاد کنید. اگر به سادگی از یک نویسنده هوش مصنوعی بخواهید «یک پست وبلاگی درباره مزایا و معایب یک سیستم مدیریت یادگیری بنویسد»، متنی بسیار کلی خواهید داشت که احتمالاً برای خوانندگان شما بسیار مرتبط نخواهد بود. .
برای بهتر کردن متن تولید شده توسط هوش مصنوعی، یک درخواست دقیق مانند این بنویسید: یک پست وبلاگ 1000 کلمه ای با عنوان SEO و 6 عنوان فرعی درباره مزایا و معایب سیستم های مدیریت یادگیری برای متخصصان منابع انسانی که در سازمان های متوسط کار می کنند بنویسید. با حداکثر 250 کارمند با لحنی دوستانه و مطمئن بنویسید و اطلاعات آماری را در هر بخش از منابع مرتبط با مشارکت بالا ذکر کنید.
بر اساس درخواست شما، مولد نوشتن هوش مصنوعی که از آن استفاده می کنید، پست وبلاگ شما را ایجاد می کند. ممکن است در اولین تلاش کامل نباشد، اما همچنین میتوانید درخواست خود را اصلاح کنید یا از ابزار بخواهید دوباره امتحان کند تا زمانی که به چیزی که میخواهید نزدیک شوید.
هر زمان که از هوش مصنوعی برای تولید متن استفاده می کنید، مهم است که متن را با دقت پس از ویرایش، بررسی واقعیت و تراز کردن متن با لحن صدای برند شما. در ادامه در مورد این موضوع با جزئیات بیشتر صحبت خواهیم کرد.
اگر در ایجاد اعلانها آنقدر عالی نیستید، میتوانید ابزار هوش مصنوعی jرا نیز امتحان کنید، که قادر به نوشتن وبلاگهای باکیفیت بدون درخواستهای طولانی است. آن را به صورت رایگان امتحان کنید!
آیا ابزارهای هوش مصنوعی می توانند محتوای طولانی بنویسند؟
بله، همین امر برای محتوای طولانی مانند پستهای وبلاگ صدق میکند: هوش مصنوعی میتواند به سرعت متن اصلی را بر اساس درخواست شما ایجاد کند. فقط به یاد داشته باشید که محتوای طولانی مانند کتاب های الکترونیکی و کاغذهای سفید ساختار پیچیده تری دارند. این بدان معناست که اگر میخواهید بیشترین سود را از استفاده از یک نویسنده هوش مصنوعی ببرید، باید یک درخواست بسیار دقیق بنویسید.
همچنین میخواهید زمان بیشتری را برای ویرایش یک محتوای طولانی که با استفاده از هوش مصنوعی تولید میکنید، برنامهریزی کنید. این قطعات محتوا معمولا حاوی اطلاعات فنی و واقعی بیشتری هستند، بنابراین مهم است که قبل از انتشار به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز درست است.
مزایای استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن پست های وبلاگ
بزرگترین مزایای استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن پست های وبلاگ، سرعت و فرکانس تولید متن است.
ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی می توانند در عرض چند ثانیه یک متن اولیه تولید کنند و به طور قابل توجهی حجم کاری تیم تولید محتوای شما را کاهش دهند.
وقتی از هوش مصنوعی برای نوشتن پست های وبلاگ استفاده می کنید، تمرکز شما از تولید محتوا به بهینه سازی محتوا تغییر می کند.
این یعنی:
- ایجاد اعلان های عالی برای دریافت بهترین نتایج اولیه از نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی.
- برای اطمینان از صحت مقاله وبلاگ ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را به دقت بررسی کنید و پس از ویرایش.
- تراز کردن متن تولید شده توسط هوش مصنوعی با سبک منحصر به فرد برند شما و لحن صدا.
این یک مجموعه مهارت متفاوت از وبلاگ نویسی سنتی است. با این حال، مزیت اصلی این است که با نوشتن واقعی در زمان صرفه جویی می کنید، بنابراین می توانید توجه بیشتری را به بهینه سازی اختصاص دهید.
در همان زمان، می توانید چندین پست وبلاگ را در مدت زمانی که برای ایجاد یک پست صرف می کرد، ایجاد کنید. این برای افزایش دیده شدن برند شما و ایجاد وبلاگ شما به عنوان یک منبع معتبر اطلاعات بسیار مفید است: هر چه بیشتر محتوای با کیفیت بالا را در وبلاگ خود ارسال کنید، ترافیک بیشتری ایجاد خواهید کرد.
آیا ابزارهای هوش مصنوعی خوبی برای وبلاگ نویسی وجود دارد؟
بازار با ابزارهای خلاقانه هوش مصنوعی که می تواند به شما کمک کند پست های وبلاگ بیشتری را سریعتر تولید کنید، در حال رونق است. احتمالاً ChatGPT را یک چرخش داده اید، اما می توانید از ابزارهایی مانند RYTR، Jasper.ai، Writesonic و ContentBot نیز بهره مند شوید.
بهترین روش ها برای استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن پست های وبلاگ
مهم است که به یاد داشته باشید که تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی مانند هر ابزار دیگری هستند: آنها می توانند عملکرد شما را افزایش دهند، اما همچنان به خلاقیت، تجربه و تفکر استراتژیک شما برای دستیابی به بهترین نتایج نیاز دارند.
یک رویکرد هوشمندانه این است که به ابزارهای هوش مصنوعی خود به عنوان راهی برای ایجاد سریع پیش نویس های خام برای پست های وبلاگ خود فکر کنید. با این حال، تنظیم دقیق هنوز باید توسط سازندگان محتوای انسانی انجام شود.
هنگام استفاده از ابزار نوشتن هوش مصنوعی برای ایجاد پست های وبلاگ، حتما این بهترین شیوه ها را در ذهن داشته باشید.
همیشه حقایق را دوبار بررسی کنید
مدلهای زبان بزرگ (LLM) مانند GPT-4 فقط قادر به دانستن آنچه در مجموعه دادههای خود هستند، هستند. برخی از LLM ها با استفاده از اطلاعاتی که کاملاً به روز نیستند آموزش می بینند. به همین دلیل است که همیشه باید حقایقی را که آنها ذکر می کنند به دقت بررسی کنید تا از صحت آنها اطمینان حاصل کنید. ممکن است لازم باشد تحقیقات بیشتری انجام دهید تا حقایق مرتبط بیشتری را در پیش نویس تولید شده توسط هوش مصنوعی بگنجانید.
از لحن صدای برند خود محافظت کنید
محتوای وبلاگ شرکت شما مکان مناسبی برای نمایش دیدگاه منحصر به فرد برند شما است. این بدان معناست که نوشتن با لحن متفاوتی که شما را از رقبا متمایز می کند، مهم است.
وقتی صحبت از حفظ لحن صدای ثابت می شود، ابزارهای هوش مصنوعی در بهترین حالت محدود هستند.
به یاد داشته باشید که آنها در واقع فقط از محتوای موجود تقلید می کنند. به همین دلیل است که همیشه می خواهید پس از ویرایش، به محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی خود یک لمس معتبر و اصلی اضافه کنید.
برای سئو بهینه سازی کنید
اکثر ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی نمی توانند به طور خودکار پست وبلاگ شما را برای سئو بهینه کنند. حتما خودتون رو انجام بدید تحقیق کلمات کلیدی (ابزارهای تحقیقاتی مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد که می تواند در این مورد نیز کمک کند). هنگامی که تمرکز کلمه کلیدی مناسب را شناسایی کردید، بهترین شیوه های معمول را برای بهینه سازی پست وبلاگ خود برای یافتن دنبال کنید.
به عنوان مثال، مطمئن شوید که پست وبلاگ شما برای پاسخ به سوالات واقعی خوانندگان شما ساختار یافته است. کلمات کلیدی را در عنوان و زیرعنوان پست وبلاگ خود ادغام کنید. مطمئن شوید که کلمات کلیدی و مترادف های هدف خود را به روشی طبیعی در سراسر متن توزیع کنید.
راهنمای گام به گام نوشتن پست وبلاگ با هوش مصنوعی
اکنون که فناوری بازاریابی هوش مصنوعی شروع به بلوغ کرده است، ابزارهایی برای پشتیبانی از شما در هر مرحله از ایجاد یک مقاله جدید برای وبلاگ شما وجود دارد. (ابزارهای ذکر شده در زیر به صورت رایگان یا به صورت نسخه آزمایشی رایگان در دسترس هستند.)
در اینجا یک راهنمای گام به گام برای نوشتن یک پست وبلاگ مبتنی بر هوش مصنوعی است.
1. توسعه ایده های محتوا
هر پست وبلاگ خوب با یک ایده شروع می شود. اما ارائه ایده های جدید همیشه آسان نیست. خوشبختانه، هوش مصنوعی می تواند کمک کند.
تولیدکنندگان ایده محتوا دوست دارند ، StoryLab.ai و متن عصبی مجموعه داده های بزرگ پست های وبلاگ موجود را تجزیه و تحلیل کنید و به طور خودکار ایده های جالبی را پیشنهاد دهید. به سادگی بازار تخصصی یا موضوع کلی خود را تایپ کنید و الهاماتی را که برای شروع پست وبلاگ جدید خود نیاز دارید، دریافت کنید.
2. تحقیق کلمات کلیدی
اکنون که به یک ایده عالی برای پست وبلاگ رسیده اید، زمان آن رسیده است که کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که مخاطبان شما می توانند محتوای شما را پیدا کنند.
از یک تولید کننده کلمات کلیدی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند CopyAI، Twinword، ContextMinds یا RYTR برای انتخاب کلمات کلیدی رقابتی بر اساس ایده داستان خود استفاده کنید و مخاطب هدف.
3. ایجاد یک جلسه توجیهی
اگر در حال برنامه ریزی برای برون سپاری یا واگذاری مقاله به یک نویسنده انسانی هستید، به یک خلاصه محتوا. برای اطمینان از اینکه نویسنده دقیقاً همان نوع پست وبلاگی را که شما به دنبال آن هستید ارائه می دهد، ارائه یک طرح کلی به آنها کمک می کند.
ابزارهای بازاریابی محتوای هوش مصنوعی مانند WriterZen به طور خودکار بر اساس ایده محتوای شما، خطوط کلی سئو دوستانه ایجاد می کنند.
4. نوشتن اولین پیش نویس
اگر می خواهید سرعت تولید محتوای خود را حتی بیشتر کنید، از هوش مصنوعی برای نوشتن کل پست وبلاگ استفاده کنید. البته، همانطور که در بالا ذکر شد، بهتر است این را به عنوان نوشتن یک پیش نویس خشن در نظر بگیرید. شما همچنان می خواهید برای ویرایش و بهینه سازی پیش نویس پس از آن، با نویسندگان انسانی کار کنید.
برای ایجاد اولین پیش نویس قوی با استفاده از هوش مصنوعی، از ابزاری مانند ChatGPT، Jasper.ai یا RYTR استفاده کنید.
5. تصحیح
هنگامی که اولین پیش نویس خود را آماده کردید، وقت آن است که آن را تصحیح کنید. مهم نیست که برای ایجاد پیش نویس با نویسندگان انسانی یا هوش مصنوعی کار می کنید، این درست است. ابزارهای تصحیح هوشمند بسیاری وجود دارد که می تواند متن را بهبود بخشد. آنها اشتباهات گرامری و املایی را بررسی می کنند، اما همچنین راه هایی را برای بهبود خوانایی پیشنهاد می کنند.
برخی از ابزارهای تصحیح مورد علاقه ما با استفاده از هوش مصنوعی عبارتند از گرامر، و همینگوی.
6. لینک های داخلی
به روز نگه داشتن لینک های داخلی در وبلاگ برای حفظ سئوی وب سایت شما حیاتی است. هنگامی که صفحه ای را به روز می کنید یا حذف می کنید یا به دلیل خطاهای فنی ممکن است پیوندها خراب شوند. ابزارهای مختلفی برای نظارت خودکار و تعمیر لینک های داخلی خراب در وبلاگ شما وجود دارد. اینها عبارتند از لینک استورم و لینک Whisper.
7. لمس نهایی
مهم نیست که از چند ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد پست وبلاگ خود استفاده می کنید، لمس نهایی همیشه باید لمس انسان باشد. به هر حال، شما در تلاش برای دستیابی به یک مخاطب انسانی هستید. اگر می خواهید محتوای شما طنین انداز شود، باید تأثیری واقعی و احساسی داشته باشد.
از آنجایی که استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در مراحل اولیه باعث صرفه جویی در زمان شما می شود، اکنون می توانید توجه بیشتری را به افزودن ارزش واقعی به پست وبلاگ خود اختصاص دهید. به دنبال راه هایی برای ترکیب داستان سرایی اصلی باشید. اطمینان حاصل کنید که زبان با سبک و ارزش های برند شما سازگار است. مطمئن شوید که متن قابل بررسی و خواننده پسند است.
وبلاگ نویسی خود را با هوش مصنوعی Contentoo تقویت کنید
تولید محتوای هوش مصنوعی در سال های اخیر پیشرفت های هیجان انگیزی داشته است. اما هنوز هیچ جایگزینی برای خلاقیت یک بازاریاب محتوای با تجربه وجود ندارد. به همین دلیل است که رویکرد هوشمندانه ترکیب این دو است.
به شما امکان میدهد فورا پستهای وبلاگ با کیفیت بالا ایجاد کنید، و پلتفرم استعداد ما شما را با سازندگان محتوای با تجربه که آن را کاملاً برای برند و مخاطبان شما بهینه میکنند، مرتبط میکند. با یک فرآیند تولید محتوای ساده و مبتنی بر هوش مصنوعی، میتوانید وبلاگهای خود را در آینده محافظت کنید و مخاطبان خود را افزایش دهید.