رون سپاری تولید محتوا بخشی جدایی ناپذیر از هر مقیاس بالا است استراتژی بازاریابی. و چیزهای خوبی وجود دارد دلایل کار با استعدادهای آزاد.
با این حال، برای استفاده حداکثری از همکاری خود، ورود موفقیت آمیز بسیار مهم است. شما می خواهید فریلنسرهای شما بتوانند با صدای برند شما قانع کننده صحبت کنند و بر گروه های هدف شما تأثیر بگذارند. این با غوطه ور کردن آنها در محصول، شرکت و صنعت شما شروع می شود.
زمانی که مشتریان خود را با خلاقان موجود در مجموعه استعدادهای جهانی خود ارتباط می دهیم، حضور تولیدکنندگان محتوای خارجی یکی از اولویت های اصلی ما است. در زیر، بهترین راهها برای شروع سالم همکاری شما با فریلنسرها را به اشتراک میگذاریم.
در این وبلاگ به موارد زیر می پردازیم:
- چقدر موثر بودن onboarding فریلنسرهای شما را قادر میسازد تا محتوای بهتری تولید کنند.
- تاکتیک های برتر برای ایجاد یک رابطه کاری قوی با فریلنسرها.
- ایده هایی برای به روز کردن فریلنسرها با برند و محصولات شرکت شما.
تماس بگیرید
بدیهی به نظر می رسد، اما هنوز بسیاری از شرکت ها ارتباط مستقیم با استعدادهای فریلنسری که محتوای آنها را ایجاد می کنند، ندارند. این به این دلیل است که آژانس های استعدادیابی سنتی یک دیوار آجری بین شما و خلاقان ایجاد میکنند: همه ارتباطات از طریق مدیر پروژه فیلتر میشوند و شما حتی ممکن است نام یا سابقه سازنده محتوای خود را ندانید.
در تجربه ما، تعامل مستقیم با استعداد شما برای ایجاد محتوای موثر اساسی است. در واقع، سازندگان محتوای ما اغلب به ما می گویند که تعامل مستقیم با مشتری به آنها انگیزه می دهد که پروژه های خود را بیشتر طی کنند.
به همین دلیل است که اولین قدم برای تولیدکنندگان محتوای خارجی، تعامل مستقیم با خلاقیتهایتان است. برای تحقق آن، ما همیشه کارهای زیر را انجام می دهیم:
- در وهله اول استعدادهای دامپزشکی مطمئن شوید که سابقه آنها با شرکت، محصول و صنعت شما مطابقت دارد.
- یک تماس اولیه برگزار کنید که در آن همه بتوانند ملاقات کنند، خود را معرفی کنند، سؤال بپرسند و نظرات خود را تبادل کنند.
- با ویژگی پیام رسانی در پلتفرم خود، تعامل مستقیم در هر پروژه بین شما و مترجمان آزاد را ترویج دهید.
- میزبان جلسات بازخورد و طوفان فکری منظم باشید.
وقتی از سازندگان محتوای خارجی استفاده می کنید، انتظارات خود را تنظیم کنید
در طول تماس اولیه خود با فریلنسرها، مهم است که مشخص کنید چه انتظاری از آنها دارید. حتماً جنبههای کلیدی استراتژی محتوای خود را توضیح دهید، از جمله زمانی که از تولیدکنندگان محتوای خارجی استفاده میکنید:
- اهداف بازاریابی محتوای شما
- شما گروه های هدف.
- انواع محتوایی که می خواهید ایجاد کنید.
- استانداردهای کیفیت شما
در تجربه ما، بهترین راه برای توصیف استانداردهای کیفیت خود، ارائه مثال است. به فریلنسرهای خود پیوندهایی به محتوایی که دوست دارید ارائه دهید (به عنوان مثال، یک وبلاگ یا پست اجتماعی گذشته شما که تعامل زیادی ایجاد کرده است، یا یک قطعه رقیب که به موقعیت صفر در Google رسیده است).
همچنین نمونه هایی از محتوایی را که دوست ندارید به آنها نشان دهید، خواه این محتوای قدیمی باشد که می خواهید در کانال های خود شرکت خود حذف کنید، یا سبک ها و تاکتیک هایی که برای شما نام تجاری ندارند. شرکت
برای برخی ایده ها در مورد ایجاد محتوای بهتر در حین کار با مترجمان آزاد، پست وبلاگ ما را بررسی کنید بهبود کیفیت و عملکرد محتوای شما.
وقتی از تولیدکنندگان محتوای خارجی استفاده می کنید، نقش ها را تعریف کنید.
مشابه تعیین انتظارات، در آغاز گفتگو نیز مفید است که در آن به فریلنسرهای خود توضیح دهید که نقش هرکس چه خواهد بود.
اگر بخشی از یک تیم بازاریابی محتوای داخلی هستید، مطمئن شوید که فریلنسرهای شما با همه کسانی که با آنها کار خواهند کرد ملاقات خواهند کرد. توضیح دهید که در صورت داشتن سؤال یا نگرانی در مورد موضوعات خاص می توانند به چه کسانی مراجعه کنند.
هنگام ورود به سازندگان محتوای خارجی، دستورالعملهایی ارائه دهید.
راهنماهای سبک نوشتاری، شخصیتها، لحن اسناد صوتی، کتابهای برند و سایر دستورالعملها همگی ابزارهای حیاتی برای نگه داشتن تولیدکنندگان محتوای آزاد شما در یک صفحه هستند.
مطمئن شوید که به فریلنسرهای خود اجازه دسترسی به این منابع مهم را بدهید. در طول تماس اولیه خود با آنها صحبت کنید و مطمئن شوید که همه چیز واضح است.
ما لحن راهنمای صوتی را بسیار مهم میدانیم، زیرا این امر به سازندگان محتوای شما امکان میدهد تا برند شما را به طور واقعی نشان دهند.
آنها را به افراد مناسب وصل کنید
هیچ منبع بهتری برای دانش محصول از مدیران محصول خود شرکت شما وجود ندارد. فریلنسرهای خود را با برقراری ارتباط با ذینفعان کلیدی شرکت خود، با نکات خوب محصول خود آشنا کنید. این بُعد عمیقتر از دانش خودی را به محتوا میآورد، بنابراین بیشتر با گروههای هدف شما طنینانداز میشود.
حتما بنشینید و در آن تماس ها شرکت کنید. از این گذشته، برای فریلنسر مهم است که درباره محصول شما بیاموزد و در عین حال ببیند که دانش محصول چگونه با دیدگاه بازاریابی محتوای شما مطابقت دارد. همچنین فرصتی عالی برای تبادل ایده، ایجاد رابطه و تنظیم دقیق محتوای خود است.
آینده شغل آزاد است
با ورود موفقیت آمیز، شما به خوبی در مسیر یک همکاری مفید خواهید بود. به یاد داشته باشید که کار با فریلنسرها رابطه ای است که با گذشت زمان قوی تر می شود. این یکی دیگر از دلایلی است که شما می خواهید از همان روز اول روی پای راست پیاده شوید و از خطوط ارتباطی واضح اطمینان حاصل کنید.
به طور خلاصه در مورد نحوه اتصال سازندگان محتوای خارجی به محصول، شرکت و صنعت خود به طور خلاصه:
- تماس بگیرید.
- انتظارات را تعیین کنید.
- نقش ها را تعریف کنید.
- رهنمودهایی ارائه دهید.
- آنها را به افراد مناسب وصل کنید.
آیا می خواهید در مورد ایجاد محتوای آزاد بیشتر بدانید؟ لطفاً کتاب الکترونیکی ما را در سایت دانلود کنید وضعیت ایجاد محتوا در سال 2022 و با متخصصان تولید محتوا تماس بگیرید برای نمایش پلت فرم همکاری آزاد ما.