هم تیم ما در javadyasemi و هم گروه با استعدادی از کپینویسان آزاد که از مشتریان ما حمایت میکنند. عشق برای استفاده مجدد از محتوا ایجاد محتوای ارزشمند وبسایت، وبلاگهای جذاب و روشنفکر، کتابهای الکترونیکی آموزنده و روشنکننده و سپس تطبیق آنها با مخاطبان جدید، متناسب با قالبهای متفاوت یا تازه کردن آنها برای خواننده امروزی، مزایای مهمی برای برند و برند شما دارد. مخاطب شما
بنابراین، اگر میخواهید محتوای خود را بهینه کنید و تقویت کنید، تبلیغات خود را افزایش دهید و سرنخهای جدید را هدف قرار دهید – همه اینها در حالی که در وقت ارزشمندتان صرفهجویی میکنید – در مکان مناسبی هستید. برای اطمینان از اینکه می توانید بارها و بارها از محتوای خود استفاده مجدد کنید، نکات مهم را بخوانید.
این وبلاگ شامل موارد زیر خواهد شد:
- منظور ما از استفاده مجدد از محتوا چیست.
- چه فوایدی دارداستفاده مجددمحتوا
- بهترین راه برای استفاده مجدد از محتوا
- چگونه تصمیم بگیریم که کدام محتوا را انتخاب کنیماستفاده مجدد
استفاده مجدد از محتوا چیست؟
هدف گذاری مجدد محتوا، فعالیت ها و استراتژی های مربوط به شناسایی دارایی های محتوایی است که می تواند مورد استفاده مجدد قرار گیرد و متناسب با مخاطب، کمپین بازاریابی یا کانال متفاوت باشد. همچنین میتواند به معنای اصلاح محتوا یا بخشهایی از آن باشد تا متناسب با یک قالب محتوای خاص باشد.
به عنوان مثال، وبلاگی که میزان تعامل زیادی در توییتر داشته است، میتواند به یک راهنمای چگونگی پاسخگویی به نیازهای یک سرنخ در طول سفر خریدار تبدیل شود.
مزایای استفاده مجدد از محتوا چیست؟
این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود
تولید محتوای اصلی و با ارزش زمان می برد. از ایده پردازی تا انتشار، منابع شما را تحت تاثیر قرار می دهد. استفاده مجدد از محتوا به شما پول بیشتری می دهد و شما را آزاد می کند تا ادامه دهید مقیاس بندی محتوای خود و حضور برند خود را افزایش دهید.
این به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.
مشتری امروزی می خواهد محتوا را در قالب دلخواه خود مصرف کند. برخی از آنها بیشتر به راهنمای دانلود علاقه مند هستند و برخی دیگر به احتمال زیاد با یک ویدیو چگونه درگیر می شوند. تطبیق محتوای خود با فرمتهای مختلف به شما کمک میکند به هر دو گروه در رسانهای که مناسبتر است دسترسی پیدا کنید. همچنین میتوانید پیامهای خود را تغییر دهید تا به نقاط درد خاص رسیدگی شود، به سؤالاتی برای سرنخها در مراحل خاص سفر مشتری پاسخ دهید یا با موارد مختلف ارتباط برقرار کنید. شخصیت های خریدار.
سئوی شما را افزایش می دهد
انتشار با کیفیت، محتوای اصلی در قالبهای مختلف، مبتنی بر کلمات کلیدی خاص، به گوگل و همکاران نشان میدهد که شما منبع معتبری هستید که باید به تقویت موقعیت شما در SERP کمک کند.
به محتوای قدیمی جان تازه ای می بخشد
قرار نیست هر دارایی محتوایی همیشه سبز باشد. مقاله ای که شش ماه پیش در حال پیشرفت بود، ممکن است امروز کمی گذشته به نظر برسد. چند تغییر، جدید طراحی قالب یا قالب بندی، یا صرفاً به روز رسانی کپی می تواند به بازخرید محتوایی که بار اول موفق نبوده کمک کند. یا میتواند شانس یک دور افتخار را برای مقالهای که در زمان انتشار برای اولین بار موفق بود اما امروز ارتباط خود را از دست داده است، ارائه دهد.
به دنبال مشاوره برای جذب مشتری ایده آل خود هستید؟ ما را بخوانید نکاتی برای برتری در تولید محتوا.
این پیام شما را تقویت می کند
ابداع راههای جدید و مفید برای تقویت پیامرسانی، قدرت آن را افزایش میدهد و نشان میدهد که شما چیزهای خود را میدانید.
به دنبال الهام هستید؟ برخی را بررسی کنید درس های محتوا از اپل.
بهترین راه برای استفاده مجدد از محتوا چیست؟
تصمیم بگیرید که کدام محتوا را تغییر دهید
اولین گام، شناسایی محتوایی است که از تغییر بازاریابی سود می برد. در اینجا چند نکته برای شروع شما وجود دارد.
- تجزیه و تحلیل وب سایت خود را بررسی کنید و صفحات فرود را که ترافیک با کیفیتی را به ارمغان آورده اند شناسایی کنید. شما می خواهید تعداد زیادی بازدید منحصر به فرد با زمان مناسب در صفحه داشته باشید. می توانید این فعالیت را با کانال های YouTube و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود تکرار کنید.
- ممیزی از دسته های موضوعی در وبلاگ خود انجام دهید. آیا مواردی وجود دارند که از به روز رسانی سود ببرند یا مقالاتی وجود دارند که دوباره مرتبط شده اند و فقط می توانند از یک به روز رسانی استفاده کنند؟
- نگاهی به محتوایی بیندازید که عملکرد خوبی ندارد. شاید یک قالب جدید به آن کمک کند تا به نت درست برسد، یا شاید نیاز به اصلاح یا تقویت با برخی تحقیقات اصلی یا اینفوگرافیک های سرگرم کننده داشته باشد.
بررسی کنید که محتوای خود را به کدام فرمت تبدیل کنید
قالب مناسب برای به روز رسانی محتوای شما به اهداف، موضوع و نیازهای مخاطبان شما بستگی دارد. در اینجا چند ایده برای شروع شما وجود دارد.
پست وبلاگ به کتاب الکترونیکی
پستهای وبلاگ عالی اشتهای مخاطب را برای یک موضوع تحریک میکند و به شما این فرصت را میدهد که انگشتان پای خود را در استخر رهبری فکر فرو کنید. یک کتاب الکترونیکی زیبا که مملو از تحقیقات جالب، چک لیست ها، توضیح های مفید و غیره است، فرصت ارزشمندی را به خواننده خود نشان می دهد که شما برندی هستید که می توانید مشکلات آنها را حل کنید و زندگی آنها را کمی آسان تر کنید.
کاغذ سفید به پست وبلاگ
کاغذهای سفید همیشه جذاب ترین قالب محتوا نیستند. برای مثال، اگر مقداری اطلاعات گوشتی برای انتقال دارید اما برای به دست آوردن جذابیت مناسب در رسانههای اجتماعی به آن نیاز دارید، میتوانید قالب وبلاگ تا حدودی سرگرمکنندهتر و در دسترستر را امتحان کنید.
وبینار تا آموزش ویدیویی
وبینارها ارزش آموزشی باورنکردنی دارند، پس چرا محتوا را به یک راهنمای ویدیویی تبدیل نکنید؟ همچنین میتوانید هر سؤالی را که در طول پخش وبینار دریافت کردهاید بگنجانید تا مطمئن شوید که همه موانع فروش را برطرف میکند.
به طور طبیعی، گزینه های بیشتری وجود دارد. توصیفات به مطالعه موردی و وبلاگ به پادکست فقط دو مورد را نام ببریم – اما امیدواریم که اینها طعمی از آنچه ممکن است به شما داده باشد
به ارائه بصری فکر کنید
همانطور که هر بازاریاب خوب میداند، افزودن تصاویر بصری بهخاطر آن، یک مشکل بزرگ است. با این حال، باید مطمئن شوید که محتوای شما جذاب است و فوراً توجه خواننده را به خود جلب می کند. به محتوای با عملکرد بالا و پایین خود خوب نگاه کنید و ببینید آیا برخی از اینفوگرافیک های جالب می توانند نظر شما را موثرتر از نسخه فعلی منتقل کنند. یا شاید بتوانید متن را با چند نقل قول یا نکته با فونت بزرگتر تقسیم کنید تا قابل اسکنتر شود. نمودارها نیز می توانند خوب باشند، هرچند مطمئن شوید که درک آنها در صفحه نمایش های کوچکتر آسان است.
و بنابراین به پایان این راهنمای سطح بالا در مورد چگونگی استفاده مجدد از محتوا می رسیم. یکی از مهم ترین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که دارایی های محتوای خود را مرتبط نگه دارید – که به معنای همگام شدن با روندها است. اگر میخواهید مطمئن شوید انگشتتان محکم روی پالس محتوا قرار دارد، به گزارش جدید ما در مورد وضعیت ایجاد محتوا 2024.
بدون شک می توانید بگویید که ما چقدر محتوا را در اینجا در javadyasemi دوست داریم. اگر می خواهید در مورد استراتژی و اهداف فعلی با تیم طراحی سایت و تولید محتوا صحبت کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید. ما دوست داریم کمک کنیم.