بهترین محتوا همیشه محتوایی است که مخاطبان شما می خواهند بیشتر بخوانند. خوشبختانه، راههای مختلفی وجود دارد که میتوانید متوجه شوید که کدام محتوا در بین خوانندگان شما تاثیرگذار است.
برای شروع، معیارهای خود را مرور کنید تا متوجه شوید کدام قسمت از محتوا بهترین عملکرد را دارد. از مدت زمان صرف شده در صفحه گرفته تا نحوه دانلود آخرین کاغذ سفید توسط بازدیدکنندگان، از موفق ترین محتوای خود برای راهنمایی آینده خود استفاده کنید. استراتژی بازاریابی محتوا
همچنین مهم است که به طور منظم با مشتریان خود صحبت کنید تا نوع محتوایی را که میخواهند ببینند و چه چیزی برایشان مفیدتر است، پیدا کنید. برای افزایش تعداد مصاحبههایی که میتوانید برنامهریزی کنید، میتوانید یک انگیزه کوچک مانند کارت هدیه به یک کافه یا خردهفروش آنلاین نیز بدهید.
علاوه بر این، به محتوای پرطرفدار نیز نگاهی بیندازید.داستان ها و مقالات پرطرفدار را بر اساس طیف وسیعی از عوامل از جمله موضوع، دامنه و نویسنده دنبال می کند. میتوانید از javad yasemi برای یافتن مقالاتی که بیشترین تعداد لایک و اشتراکگذاری را در رسانههای اجتماعی دارند، استفاده کنید. از این اطلاعات بینش استفاده کنید تا بفهمید کدام محتوا با مخاطبانی مانند شما بهترین عملکرد را دارد.
با پیروی از بهترین شیوه های نوشتن برای ایجاد محتوای بهتر، محتوای قابل توجه ایجاد کنید.
چندین راه وجود دارد که می توانید نوشتن خود را بهتر کنید. محتوای عالی باید از چندین اصل پیروی کند:
- ابتدا، روی تکمیل خوانایی تمرکز کنید – جملات پیچ در پیچ و پاراگراف های کشیده را حذف کنید. هنگامی که خوانندگان شما برای اولین بار وارد صفحه شما می شوند، معمولاً محتوای شما را قبل از خواندن آن اسکن می کنند. جملات خود را کوتاه نگه دارید و پاراگراف های خود را به چهار جمله در هر پاراگراف محدود کنید تا آنها را تشویق به خواندن با جزئیات بیشتر کنید.
- حتی در دنیای B2B، بهترین محتوا هرگز خشک نمی شود. در سراسر محتوای خود صدایی پرانرژی و جذاب داشته باشید. شما می توانید حرفه ای و با نام تجاری ظاهر شوید، در حالی که همچنان خواندن مطالب خود را لذت بخش می کنید.
- با پشتیبان گیری از روایت خود با شواهد، از ایجاد محتوای کرکی خودداری کنید. چه آمارهای بهروز یا نقل قول از افراد محترم صنعت خود را درج کنید – شواهد محتوای شما را از حوزه نظرات به رهبری فکری محترم منتقل میکند.
برای ایجاد محتوای بهتر، محتوای خود را با تحقیق غنی کنید
خواه نقل قول هایی از رهبران فکری در صنعت خود جمع آوری کنید یا پروژه های تحقیقاتی منحصر به فرد خود را انجام دهید. ارائه بینش های مبتنی بر تحقیق در محتوای شما کمک زیادی به ارائه ارزش اضافی به مخاطبان شما می کند. در اینجا برخی از بهترین راه ها برای انجام آن وجود دارد:
تحقیقات اصلی را با مقالات سفید و مطالعات موردی خود ارائه دهید. اگر می خواهید نشان دهید که در صنعت خود یک رهبر هستید، راهی بهتر از ارائه تحقیقات اصلی خود در مورد یک موضوع مهم برای مخاطبان وجود ندارد.
جمع بندی های تخصصی – همانطور که در پست خود بررسی می کنیم بازاریابی محتوای مشارکتیجمعآوری خبره از نقل قولهای رهبران صنعت، راهی عالی برای عمیقتر کردن محتوای شما، دستیابی به مخاطبان جدید و ایجاد رتبهبندی سئوی شماست.
با محتوای برتر از رقبای خود پیشی بگیرید
اگر می خواهید محتوای بهتری نسبت به خودتان ایجاد کنید رقبا، چند استراتژی ساده وجود دارد که می توانید برای رسیدن به آن به شما کمک کنید.
محتوای عالی همیشه با رعایت اصول نوشتن قوی شروع می شود. برای اطمینان از اینکه به مخاطبان خود آنچه را که می خواهند ببینند می دهید، مطمئن شوید که معیارهای خود را ترسیم کرده و مرتباً با مشتریان خود صحبت می کنید. در نهایت، بهترین محتوا معتبر است.