در بازار دیجیتال امروزی، بازاریابی محتوا یک عامل رشد ضروری برای برندها است، زیرا باعث دیده شدن و کشف شدن برند می شود. هوش مصنوعی مولد به بهینه سازی ROI بازاریابی محتوا و تسریع رشد کمک می کند. اما درمان همه چیز نیست: باید به طور انتخابی استفاده شود و به طور مؤثر با استعداد خلاق با تجربه ترکیب شود تا بهترین نتایج را تضمین کند.
از تولید متن که غیر قابل تشخیص از محتوای ساخته شده توسط انسان، برای تولید برنده جایزه هنر تجسمی: هوش مصنوعی مولد در حال حاضر در ذهن هر CMO است و دلیل خوبی دارد. هر برندی می تواند از سرعت و مقیاس پذیری بهره مند شود محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی.
برندهایی که باید حجم زیادی از محتوای قدیمی را به روز کنند (مانند صفحات محصول) حتی بیشتر از هوش مصنوعی سود می برند. اکنون، آنها توانایی انجام بهروزرسانیهای بزرگ و پیچیده را دارند که قبلا غیرممکن بود.
در حالی که چیزهای زیادی برای هیجان زده شدن وجود دارد، مهم است که بفهمیم هوش مصنوعی مولد چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری را نمی تواند انجام دهد (هنوز). خبر خوب این است: هوش مصنوعی مولد در حال حاضر این قدرت را دارد که ROI بازاریابی شما را بهبود بخشد و به رشد برند شما کمک کند.
برندهایی که در حال حاضر از این فناوری استقبال می کنند، در حال به دست آوردن یک شروع قدرتمند در محیط بازاریابی محتوا در آینده هستند. اما اگر میخواهید حداکثر سود را داشته باشید و از خطرات مهم اجتناب کنید، باید رویکرد درستی را در پیش بگیرید. در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه.
هوش مصنوعی مولد از 3 جزء اصلی تشکیل شده است:
- یک مدل الگوریتمی که شامل پارامترهایی است که آن را قادر می سازد بر اساس داده ها پیش بینی کند
- مجموعه داده بسیار بزرگی برای تحلیل و یادگیری مدل
- قدرت محاسباتی برای اجرای مدل و تولید سریع محتوا
به عنوان مثال، مجموعه داده مورد استفاده برای آموزش GPT-3 OpenAI (مدل مورد استفاده در ChatGPT)، در حدود حجم 570 گیگاین حدود 300 میلیارد کلمه متن از وب سایت ها، کتاب ها و سایر منابع آنلاین است (بیش از 510000 برابر طول کتاب جنگ و صلح تولستوی). GPT-4، مدل جانشین GPT-3، علاوه بر مجموعه داده متنی بسیار بزرگتر، بر روی تصاویر نیز آموزش داده شد.
فناوری هوش مصنوعی مانند این با تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از داده ها کار می کند. الگوهای طبیعی زبان انسان را شناسایی می کند و یاد می گیرد که آنها را در صورت نیاز تکرار کند. بنابراین، هنگامی که کاربر در یک اعلان تایپ می کند، مدل با پیش بینی آنچه که یک انسان به احتمال زیاد بنویسد، پاسخی ایجاد می کند.
بازاریابان در حال حاضر از هوش مصنوعی مولد برای انجام بسیاری از وظایفی که قبلاً فقط انسان ها می توانستند انجام دهند، استفاده می کنند، از جمله:
- ایجاد محتوای جدید
- ترجمه مطالب
- تازه کردن محتوای موجود
از آنجایی که هوش مصنوعی مولد متن جدیدی را در عرض چند ثانیه تولید می کند، سرعت آن را به طرز چشمگیری افزایش می دهد تولید محتوا فرآیند این به معنای عرضه سریعتر به بازار با کسری از هزینه است. همچنین شما را قادر می سازد میزان خروجی محتوای خود را افزایش دهیدکه برای حفظ رشد، دیده شدن و رقابت برند شما ضروری است.
یکی از قدرتمندترین برنامه های کاربردی برای هوش مصنوعی تولیدی، تازه کردن حجم زیادی از محتوای قدیمی است. انجام کارهای عمده مانند این با استفاده از نیروی انسانی بسیار پرهزینه و زمان بر خواهد بود. هوش مصنوعی میتواند بهطور خودکار محتوای موجود را بهروزرسانی و بهینهسازی کند و در نتیجه بازگشت سرمایه بسیار بیشتری به همراه داشته باشد.
امکانات هوش مصنوعی مولد بسیار شگفتانگیز است و این فناوری به طور مداوم در حال بهبود است. اما حقیقت این است: این فناوری هنوز در مراحل اولیه خود است و هنوز اشکالاتی وجود دارد که باید برطرف شوند. حتی شرکتهایی مانند OpenAI اذعان میکنند که محدودیتهایی برای کارهایی که هوش مصنوعی در حال حاضر میتواند انجام دهد وجود دارد. به عنوان مثال، مدل هایی مانند GPT-3 و 4 مستعد “توهم” هستند: تولید اطلاعات نادرست، با این حال آن را به گونه ای بیان می کند که باورپذیر به نظر می رسد.
برای بازاریابان، به خطر انداختن ایمنی برند بزرگترین خطر در هنگام استفاده از هوش مصنوعی مولد است. در وضعیت فعلی، هنوز نمی توان به هوش مصنوعی برای انتقال شخصیت و شخصیت برند شما اعتماد کرد لحن صدا به طور دقیق در حالی که برندها میتوانند برای بسیاری از کارهای مهم مرتبط با محتوا (مانند تازه کردن حجم زیادی از متن محصول) به هوش مصنوعی تکیه کنند، هنوز تکیه بر هوش مصنوعی برای ایجاد محتوایی مانند قطعات قهرمان با تأثیر برند بالا بسیار خطرناک است.
با وجود خطرات، اکنون زمان آن است که برندها شروع به استفاده از قدرت هوش مصنوعی مولد کنند. توانایی منحصر به فرد آن در تسریع تولید محتوا مزیت رقابتی قوی ایجاد می کند. برندهایی که در پذیرش این فناوری تغییر دهنده بازی کند هستند، برای رشد با مشکل مواجه خواهند شد.
بنابراین، چگونه برند شما می تواند بدون به خطر انداختن ایمنی برند، از هوش مصنوعی مولد استفاده کند؟ پاسخ این است که فناوری های انتخاب شده هوش مصنوعی را با بهترین استعدادهای انسانی در کلاس ترکیب کنید. به فناوری اجازه دهید بهترین کار را انجام دهد، در حالی که برای محافظت از برند و لحن صدایتان به استعدادهای خلاق با تجربه تکیه کنید.
javadyasemi در زمینه فناوری بازاریابی محتوا پیشگام است. در سال 2018، ما اولین پلتفرم گردش کار بازاریابی محتوای خدمات کامل را در اروپا راه اندازی کردیم که برندها را با شبکه جهانی استعدادهای خلاق برتر خود مرتبط می کند. امروز، ما با رویکرد منحصر به فرد خود، برندها را به سمت آینده محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی هدایت می کنیم: ارائه ترکیب مناسبی از هوش مصنوعی مولد سفارشی و استعدادهای خلاق حرفه ای برای هر پروژه.
فناوری محتوا و استعدادها با هم ترکیب می شوند ، پلتفرم گردش کار ما که به شما کمک می کند ترکیبی بهینه از فناوری هوش مصنوعی و استعداد خلاق انسان را برای هر پروژه تنظیم کنید. این فناوری هوش مصنوعی تقویت شده را ارائه می دهد که بر روی داده های خاص برند و صنعت شما آموزش داده شده است. در عین حال، به شما امکان دسترسی به بازار استعدادهای جهانی ما را می دهد.
رویکرد ما به برند شما کمک میکند تا با استفاده از مزایای بینظیر هوش مصنوعی مولد رشد کند و در عین حال از شما در برابر خطرات محافظت میکند. فناوری AI سفارشی ما به مشتریان ما این امکان را میدهد که تا 200 درصد در ROI بازاریابی محتوای خود افزایش پیدا کنند.
با استفاده از هوش مصنوعی مولد در حال حاضر، مزیت رقابتی اولیه را به دست می آورید. و میتوانید روی تجربه ما در زمینه فنآوری بازاریابی محتوا و استعدادها حساب کنید تا انتقال خود را به آرامی انجام دهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی مولد می تواند به رشد سریعتر برند شما کمک کند، با ما تماس بگیرید.