محتوای با کارایی بالا برای رشد کسب و کار شما ضروری است. و در عصر همهگیری COVID-19، کنترل هزینهها و اطمینان از اینکه بیشترین بهره را از سرمایهگذاریهای خود میبرید، مهمتر از همیشه است.
تیم بازاریابی شما کم کار است و همه نویسنده با استعدادی نیستند. اما نگران نباشید، شما تنها نیستید. دقیقاً به همین دلیل است که امروزه اکثر شرکت های پیشرو تولید محتوای خود را به نویسندگان آزاد خلاق و با استعداد برون سپاری می کنند.
با این حال، کار با تیمهای فریلنسری ممکن است نیاز به عادت کردن داشته باشد. اگر برای اولین بار با استعدادهای برون سپاری کار می کنید یا به دنبال راه هایی برای ساده کردن رویکرد فعلی خود هستید، در اینجا چند نکته برای دریافت محتوای با عملکرد بالا در هر زمان وجود دارد.
نکته 1: گردش کار را برای ایجاد محتوای با کارایی بالا استاندارد کنید
فقدان سازماندهی در کار با فریلنسرها یک لذت واقعی است. صادقانه بگویم، این در واقع یکی از بزرگترین موانعی است که هنگام تلاش برای مدیریت مجموعه نویسندگان خارجی خود با آن مواجه خواهید شد.
فریلنسرها خارج از فرآیندهای داخلی شرکت شما کار می کنند. آنها به روش های متفاوتی با شما ارتباط برقرار می کنند. هر یک از آنها کارمزد، فاکتورها و شرایط پرداخت متفاوتی دارند. حتی اگر فقط با چند فریلنسر کار میکنید، این تفاوتها میتوانند به سرعت به یک وضعیت بسیار آشفته اضافه شوند.
شما به یک گردش کار ساختاریافته نیاز دارید: یک فرآیند استاندارد که برای هر کار فریلنسری اعمال می شود. برای انجام کارها، باید بر روی یک روش استاندارد تکیه کنید که هر مرحله از فرآیند را پوشش می دهد:
- جلسات توجیهی ایجاد کنید
- انعقاد قرارداد / واگذاری وظایف
- تعیین و نظارت بر ضرب الاجل
- پرداختن به بازنگری محتوا
- حفظ ارتباطات شفاف (اتوماتیک).
- پردازش فاکتورها و پرداخت ها
این به شما بستگی دارد که قوانینی را تعیین کنید که انتظار دارید فریلنسرهایتان از آنها پیروی کنند. در javadyasemi ، ما پلتفرم تولید محتوای آنلاین خود را به گونه ای طراحی کرده ایم که فرآیند برون سپاری را به طور کامل ساده و خودکار کند. برون سپاری را از ابتدا تا انتها ساده می کند. حتی اگر در هفته فقط چند کار را برون سپاری کنید، چنین رویکردی در زمان شما صرفه جویی می کند. و علاوه بر آن، با تلاش بسیار کمتر محتوایی با کیفیت بالاتر دریافت می کنید.
نکته شماره 2: برای ایجاد محتوای با کارایی بالا، یک خلاصه مختصر بنویسید
فریلنسرها افراد بسیار شگفت انگیزی هستند، اما ذهن خوان نیستند. اگر بهترین ها را می خواهید تولید محتوای برون سپاری اگر میخواهید چیزی از آن به دست آورید، ابتدا باید ایده روشنی از آنچه واقعاً میخواهید داشته باشید.
با همکاران بازاریابی خود بنشینید و مهمترین پیام هایی را که می خواهید با محتوای خود منتقل کنید تعریف کنید. سپس جلسات توجیهی دقیقی ایجاد کنید که فریلنسرهای شما را در جهت درست از نظر کاری راهنمایی کند. آماده سازی یک جلسه توجیهی دقیق کمی از قبل زمان می برد. اما شما خوشحال خواهید شد که آن را سرمایه گذاری کرده اید.
استفاده از الگوهای استاندارد برای هر نوع محتوای برون سپاری شده منطقی است. این همچنین باعث صرفه جویی در زمان می شود زیرا می توانید به سادگی یک فرم توجیهی را پر کرده و آن را ارسال کنید. صرف نظر از محتوا، جلسه توجیهی شما همیشه باید حاوی این اطلاعات مهم باشد:
- قالب محتوا (یک پست وبلاگ، کتاب الکترونیکی، خبرنامه و غیره)
- چه کسی صحبت می کند؟ آیا متن باید به صورت اول شخص نوشته شود یا با ضمایر «ما» و «ما» برای صحبت در مورد شرکت شما؟
- مخاطبان هدف (از جمله «شخصیت های خریدار») چه کسانی هستند؟
- هدف (تولید سرنخ، آموزش مشتریان، افزایش فروش) چیست؟
- چقدر باید باشد (چند کلمه)؟
- کدام کلمات کلیدی بهینه سازی موتور جستجو را می خواهید (برای متون آنلاین) وارد کنید؟
- سعی کنید متنی ارائه دهید که به عنوان نمونه ای از نوع محتوایی که می خواهید ایجاد کنید عمل کند.
- در حالت ایده آل، حداقل یک نمای کلی از اینکه محتوا چگونه باید باشد ارائه دهید. جزئیات بیشتر، بهتر است.
- اطلاعات مربوط به شرکت خود و راهنمای سبک آن را ارائه دهید.
فراموش نکنید: هرچه جلسه توجیهی دقیق تر باشد، نتایج بهتری خواهد داشت. و دادن ایده روشن به فریلنسرها از آنچه از آنها انتظار دارید، شما را از این پس و انداز مداوم نجات می دهد.
نکته شماره 3: یک تیم اختصاصی از استعدادها را برای ایجاد محتوای با عملکرد بالا مستقر کنید
برای اطمینان از سازگاری محتوای خود، ایده آل است که با یک تیم دائمی از نویسندگان، ویراستاران و مترجمان کار کنید. تاکید بر کلمه “تیم” است. فریلنسرهای واجد شرایط تقاضای زیادی دارند. از آنجایی که آنها همیشه در کوتاه مدت در دسترس نیستند، منطقی است که یک استخر داشته باشید که بتوانید آنها را از بین آنها انتخاب کنید. مزیت های با یکی همکاری کنید مجموعه ثابت استعدادها شامل موارد زیر است:
- حفظ لحن صدای ثابت
- حفظ سطح کیفی بالا
- ایجاد روابط کاری قوی با فریلنسرها تا بتوانند برند شما را به طور موثرتری به نمایش بگذارند
- در صورتی که یکی از آنها به طور موقت در دسترس نباشد، انواع نویسندگان واجد شرایط موجود است
- این اطمینان که می توانید بر عملکرد فریلنسر خود تکیه کنید
نویسندگان خوب به سختی پیدا می شوند. اگر تعداد زیادی فریلنسر پیدا کرده اید که می توانند کیفیت مورد نظر شما را ارائه دهند، به سلامتی! اما به احتمال زیاد، جستجوی استعدادهای تولید محتوا برای شما دشوار و زمان بر است.
می دانیم که این یکی از بزرگترین معایب بسیاری از شرکت ها است برون سپاری تولید محتوا نشان می دهد. دقیقاً به همین دلیل است که javadyasemi با دقت تمام فریلنسرها را در پلتفرم خود بررسی می کند. پیمایش در لیست مخاطبین خود و تماس تصادفی با فریلنسرها چیزی از گذشته است. ما بلافاصله شما را با یک تیم دائمی و قابل اعتماد از استعدادهای بسیار ماهر وصل خواهیم کرد.
آینده متعلق به فریلنسرها است
گرایش به سمت فریلنسینگ در سراسر جهان رو به افزایش است. درک این موضوع برای شرکت ها بیش از هر زمان دیگری مهم است چگونه به طور مؤثر با استعدادهای برون سپاری و مترجمان آزاد خود همکاری کنند بخشی جدایی ناپذیر از نیروی کار شما
کار با فریلنسرها نیازمند یادگیری است. اما مطمئن باشید: مزایا قطعاً بیشتر از هر نگرانی است. اگر از همان ابتدا روش درستی را انتخاب کنید، در دراز مدت ساعات بی شماری را صرفه جویی خواهید کرد.
در javadyasemi ، ما عاشق چالش ایجاد یک مورد تجاری قوی پیرامون نیازهای تولید محتوای آزاد شما هستیم. با مجموعه ای از نویسندگان آزاد، هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی می کنید. این ارزانتر از استخدام نویسندگان داخلی است و میتوانید تولید محتوای خود را بدون هیچ هزینه ثابتی افزایش دهید.
همچنین محتوای بهتری دریافت خواهید کرد، زیرا نوشتن محتوای جذاب، تجارت اصلی یک نویسنده آزاد است. فریلنسرها در بیان داستان شما تخصص دارند، دقیقاً همانطور که می خواهید آن را بگویید.
یکی از دلایلی که فریلنسرها در حال حاضر چنین تقاضایی دارند، چشم اندازهای منحصر به فردی است که آنها برای محتوای شرکت شما به ارمغان می آورند. آنها هوای تازه را فراهم می کنند تا خوانندگان شما بارها و بارها برگردند.
ایجاد یک رابطه کاری خوب با یکدیگر مجموعه استعدادهای آزاد ثابت می کند که یک مزیت برای هر تیم بازاریابی است. در بسیاری از موارد، شرکت ها نمی توانند نیازهای محتوایی خود را بدون برون سپاری به نویسندگان خارجی برآورده کنند.
محتوای حرفه ای نوشته شده و با عملکرد بالا برای رشد کسب و کار شما بسیار مهم است. تنها چیزی که لازم است کمی برنامه ریزی و تلاش و همچنین درک نحوه برقراری ارتباط موثر با مجموعه فریلنسرهای خود است. وبلاگ ما را بخوانید تا متوجه شوید چگونه به یک کپی رایتر آزاد توضیح دهیم.