تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

محتوای دروازه دار در مقابل محتوای غیرمجاز – کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

طبیعتاً ما می خواهیم تا حد امکان مخاطبان هدف خود را جذب، درگیر و سرگرم کنیم. اما ما همچنین می دانیم که دسترسی به داده های مشتری که می تواند به هدایت بیشتر مشتریان در سفر خریدار کمک کند چقدر ارزشمند است.

بنابراین، اگر فکر میکنید محتوای دروازه دار برای برند شما مناسب است، این وبلاگ برای شما مناسب است. برای کشف تفاوت بین محتوای دروازهدار و غیرمجاز، مزایا و معایب هر کدام، و نحوه تصمیم گیری اینکه کدام رویکرد برای کسبوکار شما و مشتریان شما مناسب است.

این مقاله شامل موارد زیر خواهد شد:

  • منظور ما از محتوای دروازه دار و غیرمحدود است.
  • در چه مرحله ای از سفر خریدار بهتر است از محتوای دروازه دار و بدون محتوی استفاده کنید.
  • مزایا و معایب محتوای دروازهدار و غیرمجاز چیست؟
  • چگونه تصمیم بگیریم که آیا محتوای دروازهدار برای کسب و کار شما مناسب است

محتوای دروازه ای چیست؟

سوال عالی محتوای دروازهدار هر نوع محتوای آنلاینی است که فقط بازدیدکنندگان وبسایت شما میتوانند در ازای اطلاعات مربوط به خود به آن دسترسی داشته باشند. این اطلاعات می تواند شامل معیارهای مختلفی باشد. برخی از کسب و کارها به سادگی یک آدرس ایمیل درخواست می کنند، برخی دیگر تعدادی جزئیات از جمله نقش شغلی، نام کسب و کار، زمینه های مورد علاقه در یک موضوع خاص (به عنوان مثال فعالیت های بازاریابی دیجیتال)، آدرس و غیره را می خواهند.

تفاوت بین محتوای دروازه دار و محتوای غیردارنده چیست؟

به طور خلاصه، محتوای دروازهدار نیازمند تراکنش شخصی است که میخواهد محتوا را مشاهده کند. محتوای Ungated برای هر بازدید کننده وب سایتی که می خواهد آن را بخواند در دسترس است.

مشاهده این مطلب  چگونه محتوای خود را جذاب‌تر کنیم

محتوای دروازهدار میتواند در هر قالبی باشد، اگرچه بیشتر برای کتابهای الکترونیکی، وبینارها، رویدادهای مجازی، قالب های قابل دانلود و کاغذهای سفید استفاده میشود. محتوای Ungated معمولاً وبلاگ ها، چک لیست ها و برگه های راهنمایی، پادکست ها، و راهنماها و ویدیوها است.

محتوای دروازه دار

محتوای دروازه دار معمولاً در مراحل بعدی سفر خریدار، مانند بررسی و تصمیمگیری، استفاده میشود. سطح خوبی از اعتماد بین مشتری بالقوه و برند ایجاد شده است و رهبر به پیشنهاد برند و نحوه کمک به آنها علاقه مند است.

در اینجا مزایا و معایب محتوای دروازه ای آورده شده است.

نکات مثبت محتوای دروازهدار.

به شما کمک می کند تا سرنخ های مناسب را پیدا کنید

مشتریان احتمالی شما محتوای شما را پیدا کرده اند زیرا به برند شما و محصولات و خدمات آن علاقه مند هستند. اکنون فقط باید آنها را تشویق کنید تا برخی از دادهها را به اشتراک بگذارند، و میتوانید به حرکت آنها در مسیر تبدیل ادامه دهید!

به شما کمک می کند تا یک لیست پستی عالی بسازید

گرفتن آدرس ایمیل بازدیدکننده، بازاریابی گرد و غبار طلا است. میتوانید به کمپینهای بازاریابی ایمیلی، خبرنامهها، دعوتنامههای رویداد، پیشنهادات تبلیغاتی و غیره، سرنخها اضافه کنید. بینشهایی که از دیدن لینکهایی که آنها کلیک میکنند و نحوه واکنش آنها به کمپینهای شما به دست میآورید، بسیار ارزشمند است. شما شانس زیادی برای ایجاد آن وفاداری بسیار مهم خواهید داشت، و آنها از یک تجربه مشتری فوق العاده لذت خواهند برد و می دانند که برای برند شما اهمیت دارند.

بخش بندی بازاریابی شما را بهبود می بخشد

این نتیجه از نکته قبل است. اگر کاملاً مطمئن هستید که سرنخ خود را از بین نخواهید برد، می توانید اطلاعاتی درباره علایق آنها، محل زندگی آنها، نوع شغلی که دارند و هر داده دیگری که می تواند به شما در اصلاح محتوایی که به آنها پیشنهاد می کنید کمک کند. شما می توانید آنها را با پیشنهادات وسوسه انگیز هدف قرار دهید و به آنها بگویید که آنها چیزی بیش از یک لیست در CRM شما هستند.

مشاهده این مطلب  بهترین مجموعه ابزار فناوری برای بازاریابان محتوا

شما وفاداری ایجاد می کنید

Tمشتریان oday غرق در محتوا هستند. توانایی نشان دادن از یک نقطه نسبتاً اولیه در سفر خریدار که برای مرتبطترین و معتبرترین محتوا به سراغ آنها میروید، به ایجاد اعتماد و وفاداری طولانیمدت کمک میکند و مزیت رقابتی را به شما میدهد.

موفقیت در سفر خریدار یک چالش است. اگر به دنبال نکاتی برای درست کردن رویکرد خود هستید، به مقاله ما در این زمینه نگاهی بیندازید چارچوب های استراتژی محتوا.

معایب محتوای دروازهدار

شما در خطر از بین بردن سرنخ های خود هستید

این یکی از اصلی است دلایلی که چرا برندها در ارائه محتوای خود ممتنع هستند. بسیاری از ما به طور موجهی در مورد به اشتراک گذاشتن جزئیات شخصی خود محتاط هستیم و، مگر اینکه محتوا واقعاً مرتبط و مفید باشد، ممکن است رهبر شما تصمیم بگیرد که صرافی به سادگی ارزش خطر تماس های ناخواسته فروش یا اشتراک گذاری داده های آنها را ندارد.

بهترین راه برای دور زدن این موضوع؟ فقط محتوای منحصر به فرد و ارزشمند ارائه دهید و به مشتری بالقوه خود اطمینان دهید که همیشه از داده های آنها محافظت خواهید کرد. به علاوه، روشن کنید که آنها می توانند در هر زمانی از ارتباطات خودداری کنند.

شما دسترسی مخاطبان بالقوه خود را محدود می کنید

حتی اگر محتوای شما برجسته باشد، این احتمال وجود دارد که تعدادی از بازدیدکنندگان خود را از دسترسی به آن منع کنید. این امر دسترسی مخاطبان بالقوه شما را محدود میکند، بنابراین باید به دقت در مورد تعادل بین درو کردن پاداشهای جمعآوری دادههای ارزشمند مشتری و به تعویق انداختن افراد دارای حریم خصوصی فکر کنید.

مشاهده این مطلب  فاصله و نیم فاصله در محتوا

هیچ ارزش SEO وجود ندارد

محتوای دروازهدار در جستجو ظاهر نمیشود، بنابراین هیچ ارزش SEO از محتوای دروازهدار دریافت نمیکنید. اگر محتوا پشت یک عملکرد ورود به سیستم باشد، رباتهای رومینگ Google نمیتوانند ورود به سیستم را تکمیل کنند و آنچه را که پشت آن است اسکن کنند.

ممکن است اطلاعات نادرستی دریافت کنید

هیچ چیز مانع از قرار دادن جزئیات نادرست نقش یا شماره تلفن توسط سرنخ نمی شود. این می تواند منجر به تلف شدن زمان تیم فروش شما، جزئیات نادرست در CRM و معیارهای لیست پستی شما شود.

محتوای بدون تاریخ

محتوای Ungated برای ایجاد آگاهی از نام تجاری، افزایش جستجو و به طور کلی جذب مخاطبان گستردهتری عالی است. همچنین برای آزمایش بازارها و محصولات جدید و افزایش تعامل رسانه های اجتماعی خوب است.

در اینجا برخی از مزایا و معایب محتوای بدون ثبت آورده شده است.

پتانسیل سئو خوب

محتوای باکیفیت، منحصربهفرد و غنی از کلمات کلیدی میتواند ترافیک با کیفیت بالا را برای سالهای آینده به وبسایت شما هدایت کند (البته به شرطی که آن را به روز نگه دارید).

این برای گسترش دامنه برند شما عالی است

محتوای Ungated قابل اشتراک گذاری است و برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی ایده آل است. با انتخاب عدم ایجاد مانع بین کسب و کار خود و خواننده، شانس بسیار بهتری به خود می دهید تا محتوای خود را در معرض دید آنها قرار دهید. بعلاوه، اگر محتوای جالب و متقاعد کننده ای ارائه می کنید، باید تحت تأثیر قرار گیرند که شما آن را به صورت رایگان ارائه می دهید و نه به عنوان نوعی تبادل ارزش.

مشاهده این مطلب  ایجاد محتوا: آیا موتور خود را با روغن سالاد پر می کنید؟

سفر خریدار را بهبود می بخشد

ایجاد یک مسیر یکپارچه از طریق سفر خریدار همیشه اولویت بالایی برای بازاریابان محتوای بلندپرواز است. هنگامی که توجه مخاطبان خود را با یک وبلاگ تبلیغ شده زیبا در توییتر یا یک راهنمای مفید در آن جلب کردید لینکدین، ممکن است بخواهید با درخواست اطلاعات شخصی خطر ایجاد انسداد در سفر خریدار را نداشته باشید. هنگامی که این سرنخ از بین رفت، احتمالاً برای همیشه از بین خواهند رفت.

معایب محتوای نامتقارن

شما آن اطلاعات ارزشمند مشتری را دریافت نخواهید کرد

زمانی که اطلاعات مشتری را درخواست نمی کنید، بعید است که آن را دریافت کنید. به همین سادگی است.

با این حال، اگر در مقابل محتوای دروازهدار تصمیم بگیرید، دلیلی وجود ندارد که فکر کنید توانایی خود را برای تبدیل آن سرنخ کاهش خواهید داد. اگر محتوا ارزش ارزشش را دارد، و یک فراخوان برای اقدام قاتل با دستورالعملهای واضح در مورد نحوه تماس با شما (یا دسترسی به محتوای عالیتر) را شامل میشوید، پس از همه اینها، نیازی به از دست دادن این پیشروی گرم ندارید.

کمکی برای تقویت وثیقه بازاریابی خود می خواهید؟ ما را بررسی کنید 5 نکته برای تولید محتوا عالی.

شما آن بینش های ارزشمند مشتری را دریافت نخواهید کرد

این از نقطه اول دنبال می شود. وقتی نمیپرسی، نمیگیری. اما همانطور که رابطه به بلوغ می رسد، و به شرطی که شما رهبری را درگیر نگه دارید، باید بتوانید آنها را به نقطه ای برسانید که به میل خود با هم ارتباط برقرار کنند و خوشحال خواهند شد که همه چیز را در مورد اینکه چگونه می توانید کمک کنید به شما بگوید.

مشاهده این مطلب  بهترین ابزار ترجمه: 5 انتخاب برتر ما

ما به پایان راهنمای خود در مورد محتوای دروازه دار در مقابل محتوای غیرقابل دسترسی رسیدهایم. بدون شک شما باید در مورد این موضوع نسبتاً تفرقه انگیز به چیزهای زیادی فکر کنید. در واقع همه چیز در مورد انتخاب رویکرد مناسب برای کسب و کار شما و درک تاکتیک هایی است که مشتریان شما احتمالاً به آنها پاسخ خواهند داد. اگر میخواهید در مورد اهداف و چالشهای محتوای خود بحث کنید، لطفاً با تیم javadyasemi شرکت سئو و تولید محتوا تماس بگیرید. ما همیشه خوشحالیم که کمک کنیم.

همچنین میتوانید از گزارش صنعت جدید ما در مورد اطلاعات، اطلاعات زیادی در مورد محتوا دریافت کنید وضعیت فعلی تولید محتوا 2022.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

کلاس تولید محتوا مشهد
دوره آموزشی محتوا متنی در مشهد
کلاس تولید محتوا یکی از موارد مهم در حوزه آموزش و توسعه مهارت‌های نوشتاری و خلاقیت است و مشهد به عنوان...
تاکتیک های اثبات شده برای بازاریابی محتوای بین المللی موثر
در عرصه بزرگ بازاریابی دیجیتال، توانایی عبور از مرزها و ایجاد مخاطب جهانی دیگر اختیاری نیست. این یک استراتژی...
استراتژی‌های اثبات‌شده برای کپی‌نویسی SaaS با کارایی بالا
ما از سال ها کار با برخی از کپی رایترهای با استعداد جدی می دانیم که همه انواع محتوا به مهارت های خاصی...
چطور تولید محتوا را مقیاس‌بندی کنیم (راهنمای گام به گام جدید)
ایجاد محتوا در واقع از چند مرحله کوچک‌تر تشکیل شده است.. اگر بخواهید تمام این مراحل را خودتان (با کیفیت...
محتوای سئو با کیفیت: رویکرد کیو آر آی ای اس برای رتبه‌بندی بهتر
این کد CSS برای تنظیم ظاهر محتوا در یک صفحه وب به کار می‌رود. کد به چندین بخش تقسیم شده است که هر بخش...
چگونه محتوای خود را جذاب‌تر کنیم
بازاریابی محتوا به یکی از مهم‌ترین عناصر بازاریابی تبدیل شده است. در برخی موارد، محتوای جذاب برای کسب‌وکارها...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09020914570