هر کسب و کاری باید از مهارت های کپی رایترهای باتجربه در بازاریابی استفاده کند – در اینجا دلیل آن است.محتوا بخش مهمی از استراتژی بازاریابی هر کسب و کاری است. با توجه به وضعیت بازاریابی محتوا مطالعه Hubspot Research نشان می دهد که 41 درصد از بودجه بازاریابی صرف محتوا می شود. علاوه بر این، 77 درصد از بازاریابان می گویند که محتوای نوشتاری در مورد استراتژی های بازاریابی آنها تمرکز اصلی است.
داشتن چنین نقش مهمی در بازاریابی محتوا، بسیار مهم است که محتوای نوشته شده به خوبی اجرا شود و با کیفیت بالا تولید شود. در غیر این صورت، ممکن است برای کسبوکاری که میخواهد جدی گرفته شود، فاجعه به بار بیاورد. کپی بد تولید شده می تواند به اعتبار یک شرکت لطمه وارد کند و ارزش برند آن را در چشم مخاطبانی که می خواهند به آنها برسند بی ارزش کند.بنابراین ضروری است که ایجاد چنین محتوایی با دقت برنامه ریزی شده، فکر شده باشد و به طور تصادفی اختصاص داده نشود. در گذشته، بسیاری از بازاریابان با درک نکردن کامل ارزش نوشتهها شکست خوردهاند محتوا در استراتژی های بازاریابی آنها و آن را به کارمندانی اختصاص داد که شاید مهارت های نوشتاری مناسب یا تجربه کپی رایتر را ندارند.
با کپی رایترهای متخصص تماس بگیرید
برای موثر بودن، آن را کپی کنید بازاریابی محتوا باید نه تنها با در نظر گرفتن مخاطب مناسب، بلکه با شعله ور شدن نوشته شود تا بتواند پیام خاصی را منتقل کند در حالی که خواندن آن لذت بخش است و درک آن آسان است. همچنین باید با لحن متمایز صدای کسبوکاری که آن را نمایندگی میکند مطابقت داشته باشد، ارزشی را برای خواننده فراهم کند و در نهایت با استراتژی بازاریابی گستردهتر شرکت مطابقت داشته باشد.
با توجه به تفاوت های ظریف، بازاریابی محتوا بهتر است توسط شخصی ایجاد شود که در ارتباطات هدفمند و نوشتاری تخصص دارد. به عبارت دیگر: یک کپی رایتر. با مهارت و تجربه نه تنها نوشتن کپی موثر، بلکه “در زمینه بازاریابی” یک کپی رایتر یکی از معدود افرادی است که صلاحیت انجام کار و ایجاد نتایج عالی را دارد.
این به این دلیل است که نوشتن کپی جذاب و آموزنده یک هنر واقعی است که با ترکیب آموزش و تجربه با برخی استعدادهای طبیعی خوب قدیمی که در ترکیب قرار گرفته اند نیز تقویت شده است. بنابراین، بازاریابانی که نمیخواهند استراتژیهای خود را با کپیهای نامشهود یا نامشهود در معرض خطر قرار دهند، باید یک کپینویس بازاریابی را استخدام کنند تا کلماتی را ایجاد کنند که کار را به نحو احسن و با بهترین استانداردها انجام دهند.
کارهایی که کپی رایترهای خوب می توانند انجام دهند
یک کپی رایتر که تخصصی استدر بازاریابی در ایجاد محتوای نوشتاری مهارت دارد که نه تنها نیازهای یک کسب و کار را برآورده می کند، بلکه چیزی است که مردم می خواهند بخوانند. این در محتوا مهم است زیرا فقط یک کسب و کار را خوب جلوه نمی دهد، بلکه با ارائه راه حلی برای یک مشکل، سرنخ های جدیدی را به وب سایت آن جذب می کند.
در اینجا چندین روش مختلف وجود دارد که یک کپیرایتر میتواند به ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا کمک کند:
پست های وبلاگوبلاگ نویسی از طرف یک برند شاید یکی از رایج ترین محتوای بازاریابی باشد که یک کپی رایتر انجام می دهد. همچنین موثرترین است. مردم وبلاگ یک شرکت را مانند کانال خبری آن می بینند و برای هر گونه به روز رسانی مهم یا اظهار نظر در مورد رویدادهای صنعت به طور مستقیم، از دیدگاه مدیریت یا یک مدیر، بازدید می کنند. با این حال، از آنجایی که بسیاری از مدیران شرکت ها زمان یا تجربه مناسب برای نوشتن وبلاگ خود را ندارند، یک کپی رایتر به راحتی می تواند این کار را انجام دهد و قطعه ای مختصر، در دسترس و قانع کننده تولید کند.
محتوای وب سایت –خواه این یک صفحه درباره ما یا یک پرسش متداول طولانی برای یک محصول یا خدمات، کپیرایترها میتوانند به متن ثابت نفسی تازه ببخشند و فوراً محتوای وبسایت را زنده کنند تا بازدیدکنندگان نه تنها بفهمند که یک کسبوکار چیست، بلکه میخواهند برای یافتن اطلاعات بیشتر به آن بپردازند. همین امر در مورد توضیحات محصول و بیوگرافی شرکت در حساب های رسانه های اجتماعی نیز صدق می کند.
خبرنامه و ایمیل مارکتینگ -بزرگترین اشتباهی که بازاریابان می توانند مرتکب شوند این است که اصرار کنند که محتوای ایمیل، مانند بولتن ها و خبرنامه های الکترونیکی، مملو از نسخه های فروش است که نه تنها خسته کننده است، بلکه می تواند برای کسانی که به بازاریابی علاقه ای ندارند نیز بیگانه باشد. صحبت کنید این ایمیلها فقط یک مکان دارند: سطل زباله. یک کپینویس بازاریابی میتواند به تولید چنین محتوایی کمک کند و مطمئن شود که مردم واقعاً آن را میخوانند.
کپی رایترها جنبه های ضروری هستند
کپی رایترها فقط در نوشتن خوب نیستند، آنها نیازهای یک کسب و کار را درک می کنند و اینکه چگونه محتوای تخصصی می تواند به آنها کمک کند تا در زمینه برندسازی و بازاریابی پیشرفت کنند.
چه این یک فریلنسر استخدام شده به صورت موقت یا قراردادی باشد، چه یک کارمند داخلی پاره وقت یا تمام وقت که تک تک نسخه ها را قبل از رسیدن به توده ها بررسی می کند – کپی رایترها جنبه های ضروری هر کدام هستند. بازاریابی محتوای موفق استراتژی
اگر به دنبال یک کپی رایتر برای کار با کسب و کار خود هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید، به موارد پیشنهادی در این آدرس نگاهی بیندازید. . پلتفرم Javadyasemi با پیوند دادن 10 درصد از تولیدکنندگان محتوا در اروپا با بخشهای بازاریابی در شرکتهای سراسر جهان، دارای جامعه مستقلی از استراتژیستهای بازاریابی محتوای درجه یک است. این متخصصان، بازاریابان رشد و سایر کارشناسان کپی که می توانند به شما در ایجاد محتوای بازاریابی ارزشمند کمک کنند.