حرفه ای و پایدار از روز اول با جواد یاسمی

تاثیر تولید محتوا یونیک در سئو

تاثیر محتوا در سئو سایت
آنچه در این مقاله می خوانید:

از تاثیر محتوا بر سئو به چه میزان اطلاع دارید؟ چگونه محتوا می‌تواند به بهبود رتبه وب سایت شما کمک کند؟ اگر کمی در دنیای سئو و محتوا مطالعه داشته باشید احتمالا با این جمله بیل گیتس شنا هستید که محتوا پادشاه است.

اما آیا در حال حاضر هم محتوا پادشاه است و ما در تمامی کسب و کارها نیاز به محتوا داریم؟ فرآیند تولید محتوا حرفه‌ای به چه صورت انجام می‌شود و به یک محتوای مناسب باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

امروزه شاهد آن هستیم که گروه‌ها و افراد مختلفی اقدام به تولید محتوا می‌کنند. این محتواها گاهی اوقات صرفا برای مباحث سئو تولید می‌شوند و گاهی اوقات هم صرفا برای خالی نبودن بخش بلاگ وب سایت‌ها! جالب است که بدانید بیش از 80 درصد از محتوای تولید شده توسط مدیران و تولیدکنندگان محتوا به هیچ عنوان خوانده نمی‌شوند.

رقم بزرگی است، پس چرا ما هر روز نیاز به تولید محتوا داریم؟ چرا مدیران سئو میزان زیادی از بودجه سئو سایت را به تولید محتوا اختصاص می‌دهند؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال‌ها هستید با ما در وب سایت جواد یاسمی همراه باشید تا اطلاعات جالبی در رابطه با سئو و تولید محتوا به دست آورید.

🎯 تاثیر محتوای یونیک 70 از 100
💎 تعداد محتوای یونیک لازم ماهانه 20 عدد
👤 نمونه محتوا یونیک هر چیزی که سرچ کنین در گوگل
⏱ هزینه محتوا کلمه ای 200 تومان

تولید محتوای یونیکی یا منحصر به فرد می تواند تأثیر زیادی در بهبود سئو وب سایت شما داشته باشد. در واقع، گوگل و دیگر موتورهای جستجو محتوای کپی شده را شناسایی کرده و آن را به عنوان محتوای کم ارزش در نظر می گیرند و معمولاً با توجه به آن، صفحه های وب شما در رتبه بندی نتایج جستجو، به پایین ترین قسمت این صفحات منتقل می شوند.

مشاهده این مطلب  سفارش تولید محتوا انگلیسی | قیمت محتوای انگلیسی | تولیدکننده محتوا english

از طرف دیگر، با تولید محتوای یونیک، شما می توانید عامل جذب بیشترین ترافیک وب سایت خود باشید. این بدین معناست که مخاطبین درصدد جستجوی محتوای مرتبط و یونیک در صفحات گوگل هستند و مطالب جدید و خلاقانه می توانند باعث بالا رفتن درصد ترافیک شما به طور مستمر در وب سایت شما شوند.

حفظ تولید محتواهای با کیفیت و یونیک به طور جدی، بهبود رتبه بندی وب سایت شما را به طور قابل توجهی در گوگل و دیگر موتورهای جستجو به دنبال دارد.

چرا نیاز به تولید محتوا داریم؟

هرچه نباشد باید برای خزنده‌های گوگل خوراکی تولید کنید، اگر شما بخواهید یک موجود گرسنه را به سمت خود بکشانید بهترین کار چیست؟ دادن غذا بهترین راهکار خواهد بود. محتوا هم برای گوگل‌ یکی از غذاهایی است که می‌تواند باعث شود تا خزنده‌هایش را به سمت وب سایت شما بفرستد

. حال شما دو انتخاب دارید که محتوای مناسب و حرفه‌ای تولید کنید و یا نه صرفا محتوای غیر حرفه‌ای و به اصطلاح سئو محور تولید کنید. پس علت که ما برای وب سایت‌ها محتوا تولید می‌کنیم می‌شود نیاز گوگل به محتوا است.

کاربران به دنبال پاسخ سوالات خود هستند.

روزانه کاربران زیادی برای یافتن پاسخ‌های سوالات خود واژه‌ها و جملاتی را در این موتور جستجوی حرفه‌ای سرچ می‌کنند. شما با تولید محتوای مناسب و درست خواهید توانست کاربران را به سمت وب سایت خود بکشانید.

به این صورت می‌توانید علاوه بر رفع نیاز کاربر، میزان زیادی از ورودی گوگل را در اختیار داشته باشید.

توجه داشته باشید این تولید کردن این نوع از محتوا علاوه بر آن که زمان بر است هزینه بر هم خواهد بود و برای تولید محتوای مناسب و حرفه‌ای باید وقت و زمان زیادی را صرف کنید.

مشاهده این مطلب  مزایا و موانع بازاریابی محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی

نیاز به لینک سازی داخلی داریم

یکی دیگر از کارکردهایی که تولید محتوا برای ما به ارمغان می‌آورد را می‌توان لینک سازی داخلی در نظر گرفت. زمانی یک لینک سازی مناسب و حرفه‌ای را تجربه خواهیم کرد که صفحات لینک شده از کیفیت محتوایی بالایی برخوردار باشند.

فرض کنید یک صفحه محصول بدون محتوا چگونه می‌تواند برای لینک سازی مناسب باشد؟

کاربران برای خرید نیاز به محتوا دارند

با توجه به تحقیقات انجام شده مشخص شده است که بیش از نیمی از کاربران در صورتی که صفحه محصول محتوای مناسب نداشته باشد از خرید خود پشیمان می‌شوند و به احتمال بالا خرید خود را از سایتی انجام خواهند داد که اطلاعات مناسبی در رابطه با آن محصول در صفحه خرید وجود داشته باشد.

 حال سوال اصلی ایجاست که این محتوا چه کمکی به سئو می‌کند؟ زمانی که کاربران از صفحه و محتوایی ناراضی باشند به زودی آن صفحه را ترک می‌کنند و به یکی دیگر از نتایج گوگل را مشاهده خواهند کرد، این موضوع می‌تواند در دراز مدت و اگر برای میزان زیادی از کاربر اتفاق بیفتد برای شما نمره منفی به حساب آید و گوگل شما را به عنوان یک سایتی بشناسد که نمی‌تواند نیاز کاربر را جواب دهد. به همین دلیل شما با افت رتبه مواجه خواهید شد.

رپورتاژ نویسی و گرفتن بک لینک برای وب سایت

یکی از تکنیک‌هایی که باعث می‌شود رتبه وب سایت شما رشد چشم گیری را تجربه کند، نوشتن رپورتاژ و لینک کردن صفحات هدف خود است، منظور از رپورتاژ همان مقاله‌ای است که بیش از 70 درصد آن به بحث آموزش می‌پردازد و 30 درصد آن به معرفی برند و یا یکی از خدمت‌های آن برند می‌پردازد.

مشاهده این مطلب  9 مزیت مهم بازاریابی محتوا

زمانی که شما این محتوا را در دیگر سایت‌ها منتشر می‌کنید به راحتی می‌توانید میزان اعتبار وب سایت خود را در نزد گوگل بالا ببرید. پس می‌توان نتیجه گرفت نوشتن محتوا و انتشار آن در دیگر وب سایت‌ و گرفتن بک لینک می‌تواند کمک شایانی در گرفتن رتبه مورد نظر در گوگل داشته باشد، این موضوع به خوبی می‌تواند اهمیت محتوا را در سئو مشخص کند.

محتوا همچنان پادشاه است

چه بخواهیم و چه نخواهیم کماکان محتوا یکی از اصلی‌ترین مواردی است که به وسیله آن می‌توانیم رتبه خود را در صفحه نمایش گوگل جا به جا کنیم.

شما با تولید یک محتوای عالی می‌توانید رشد بسیار زیادی را تجربه کنید. این موضوع به خوبی قدرت محتوا در سئو را می‌رساند.

البته از خاطر نبرید که محتوایی می‌تواند به جایگاه مناسب و بالا دسترسی پیدا کند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، نمی‌شود محتوای غیر حرفه‌ای و کیلویی تولید کرد و انتظار داشت رتبه مناسب کسب کرد.

آنچه در این مقاله عنوان شد

ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی وب سایت مشاوره سئو  سعی کردیم در رابطه با تاثیر محتوا بر سئو اطلاعاتی را بیان کنیم. گفتیم که خزنده‌های گوگل تشنه محتوا هستند و در سراسر وب به دنبال وب سایت‌هایی هستند که روزانه محتوای جدید انتشار می‌دهند.

همچنین گفتیم که شما علاوه بر این که به وسیله تولید محتوا می‌تواند کاربران زیادی را به سمت خود بکشانید باعث خواهد شد به نوعی یک برندینگ عالی را هم تجربه کنید.

کاربران زمانی که در سراسر وب محتواهای تولیدی شما را برای تعداد بار بالا مشاهده کنند باعث خواهد شد که شما به عنوان یک متخصص آن زمینه معرفی شود.

مشاهده این مطلب  ایده‌های تولید محتوا را از کجا بیاوریم!

موارد و دلایل تولید محتوا زیاد است و تاثیر تولید محتوا بر سئو هم از کشی پوشید نیست. به نظر شما دیگر چرا ما نیاز به تولید محتوا در سطح وب داریم؟

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چگونه محتوای خود را جذاب‌تر کنیم
بازاریابی محتوا به یکی از مهم‌ترین عناصر بازاریابی تبدیل شده است. در برخی موارد، محتوای جذاب برای کسب‌وکارها...
چرا محتوا در بازاریابی امروز پادشاه است؟
محتوا در قلب استراتژی‌های بازاریابی امروز قرار دارد، چرا که کسب‌وکارها از وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها برای نشان...
قالبی برای توجیه کپی‌رایترها و طراحان
تهیه‌ی یک شرح مختصر و واضح به هر طراح یا کپی‌رایتری کمک می‌کند تا کاری ارائه دهد که تمام انتظارات شما...
یک متخصص سئو پیدا کنید که به او اعتماد دارید
اگر در مورد سئو سردرگم هستید، انتخاب یک متخصص سئو می‌تواند دشوار باشد. شرکت مشاوره‌ای ایندی چگونگی واقعی...
متن وب که جواب می‌دهد
داشتن وب‌سایت به‌تنهایی کافی نیست. برای بهره‌مندی حداکثری از حضور آنلاین، باید محتوای به‌روز، مرتبط و...
چک لیست سئو 2024 - لیست کامل سئوی ۲۰۲۴
ما با استفاده از همین چک لیست، ترافیک ارگانیک خود را در 30 روز 189.12 درصد افزایش دادیم. همچنین به ما...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070