09339159432 تبلیغات محیطی — 09376996070 تبلیغات دیجیتال

به روز رسانی محتوا: با به روز رسانی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید

آنچه در این مقاله می خوانید:

آیا تا به حال با دیدن عکس های خود و دوستانتان در یک سال پیش در فیس بوک احساس شرمندگی می کنید؟

یا (برای آن دسته از ما که به اندازه کافی بزرگ هستند که بفهمیم عکس های واقعی در آن زمان یک چیز بودند) آخرین باری که یک آلبوم خانوادگی قدیمی را ورق زدید کی بود؟ همه ما می دانیم که نگاه کردن به نسخه های شرم آور گذشته خود چقدر وحشتناک است، به خصوص وقتی صحبت از مدل موهای دیوانه و انتخاب های سبک کیشوت به میان می آید. این عالی نیست که خود فعلی ما بسیار باهوش تر، با تجربه تر و خوش پوش تر است (حداقل در حال حاضر)؟

دقیقاً همان منطق در مورد بازاریابی محتوای شما صدق می کند. به برخی از پست های وبلاگ شرکت خود یا سایر مطالبی که فقط یک سال از عمر آنها می گذرد نگاهی بیندازید. به احتمال زیاد اطلاعاتی را خواهید یافت که قدیمی، دیگر مرتبط نیستند، یا حتی ممکن است کاملا اشتباه باشند.

اما درست مانند کارنامه شما از اوایل دهه 90، این محتوا در آن زمان بسیار محبوب بود. همانطور که به اوج خود می رسید، یکی پس از دیگری سرنخ ها سرازیر می شدند و باعث ایجاد ترافیک برای وب سایت شما و افزایش آگاهی از برند می شدند. اما او این روزها بسیار بدبخت به نظر می رسد.
بنابراین آیا باید آن را به طور کامل کنار بگذارید و از نو شروع کنید؟ مطلقا نه! شما باید محتوا را به روز کنید!

در اینجا یک مرور سریع از نحوه دمیدن زندگی جدید به محتوای خود به روشی پایدار و مقرون به صرفه آورده شده است. استراتژی برای تازه کردن محتوا

مشاهده این مطلب  با این 5 نکته بیشتر از محتوای موجود خود بهره ببرید!

چرا باید محتوای خود را به روز کنید؟

تازه کردن محتوای شما به دلایل زیادی منطقی است، به خصوص از نظر صرفه جویی در زمان و هزینه. به جای صرف منابع برای ایجاد محتوای کاملاً جدید، می توانید محتوای موجود خود را به روز کنید و از مقادیر زیادی متنی که از قبل در دست دارید مجددا استفاده کنید. این سریع و کم هزینه است.

مزیت دیگر محتوای با طراوت این است که نشان دهنده ارزش افزوده برای خوانندگان شما است. محتوای باکیفیت باید به روز باشد. آخرین چیزی که می خواهید این است که یکی از خوانندگان شما با اطلاعات قدیمی و نادرست وب سایت شما روبرو شود.

به‌علاوه، به‌روزرسانی محتوایتان به محبوب‌تر شدن آن کمک می‌کند. به خوبی شناخته شده است که الگوریتم های موتورهای جستجو، محتوای جدید به روز شده را به صفحات قدیمی تر و قدیمی تر ترجیح می دهند. تازه کردن محتوای خود به طور خودکار به آن کمک می کند تا در رتبه بندی موتورهای جستجو بالا رود.

به گفته محققان بازاریابی محتوا به طور متوسط حدود 100 روز طول می کشد تا یک پست محتوا از نظر ایجاد ترافیک به پتانسیل کامل خود برسد. در این دوره حیاتی پس از انتشار یک پست محتوا، باید تمام تلاش خود را انجام دهید die bestm gliche Content-Performance برای رسیدن به.

به این موضوع نگاه کنید: بهینه سازی موتور جستجو یک فرآیند است، نه یک رویداد. به جای اینکه محتوای خود را قبل از انتشار بهینه کنید و سپس فقط به بهترین ها امیدوار باشید، باید پس از انتشار به بهینه سازی آن ادامه دهید. این بدان معنی است که شما باید به طور منظم تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید و به روندهای همیشه در حال تغییر پاسخ دهید.

مشاهده این مطلب  کپی‌رایتینگ LSI چیست و چرا از آن استفاده می‌شود؟

چه محتوایی را باید به روز کنید؟

متن مطمئناً مناسب‌ترین قالب برای تازه‌سازی محتوا است. با صرف زمان و هزینه نسبتاً کمی، می‌توانید بخشی از متن را به‌روزرسانی کنید تا بینش‌های جدید مرتبط را اضافه کنید یا تمرکز خود را به کلمات کلیدی جدید تغییر دهید.

هنگام انتخاب محتوا برای بازخوانی باید به چند نکته توجه کرد:

  • عملکرد: در اینجا دو گزینه وجود دارد: (1) اگر یک پست عملکرد خوبی داشته است اما از نظر بازدید از صفحه اوج خود را پشت سر گذاشته است، باید آن را به روز کنید و دوباره ارزیابی کنید که آیا عملکرد آن دوباره افزایش یافته است یا خیر.
  • (2) اگر پستی کمتر از انتظارات شما عمل کرد، آن را به عنوان یک فرصت از دست رفته نادیده نگیرید. در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید و به این فکر کنید که چگونه می توانید محتوای موجود را تغییر دهید تا به طور خاص نیازهای گروه هدف شما را برطرف کند.
  • ارتباط: محتوای خاصی همیشه با گروه های هدف شما مرتبط خواهد بود. برای بسیاری از شرکت ها، خروجی با عملکرد بالا شامل آموزش، راهنماها و سایر محتوای آموزنده است. این را به روز نگه دارید! اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات واقعی فعلی را درج کرده اید تا این محتوای همیشه سبز تازه و مرتبط بماند.

بازخوانی محتوا یا ایجاد محتوای جدید؟

برخی از محتواها آنقدر «فوری» هستند که واقعاً نمی‌توانید انتظار داشته باشید که به خوبی پیر شود. و این چیز خوبی است. هیچ کس انتظار ندارد هر بار که داستان تغییر می کند، یک مقاله خبری قدیمی به روز شود.

مشاهده این مطلب  9 مزیت مهم بازاریابی محتوا

داستان های جدید به محتوای جدید نیاز دارند، اما صرف نظر از این، شما باید به طور مرتب محتوای جدید زیادی منتشر کنید.

هر زمان که نیاز باشد، نباید به محتوای تازه به عنوان جایگزینی برای ایجاد محتوای جدید نگاه کرد. شما باید هر دو را انجام دهید.

Frauen arbeiten an ihren Computern zusammen, um Content aufzufrischen

چگونه می توانید با موفقیت محتوا را به روز کنید؟

پس بیایید با تازه کردن شروع کنیم. هنگامی که پست هایی را در آرشیو محتوای خود شناسایی کردید که می خواهید سنگ تمام بگذارید، موارد زیر را در نظر بگیرید. بهترین شیوه ها دنبال کنید تا مطمئن شوید که تازه‌کننده‌تان به نتیجه رسیده است.

کلید واژه-جستجو

به اندازه کافی نمی توان گفت: تحقیق کلمات کلیدی باید نیروی محرکه تلاش های شما برای به روز رسانی محتوا باشد. استفاده از منابع ارزشمند مانند می توانید کلمات کلیدی را با هم مقایسه کنید و متوجه شوید که کدام یک در حال حاضر بیشترین ترافیک را ایجاد می کنند.

با مقایسه کلمات کلیدی موجود در محتوای خود با کلمات کلیدی مشابه که در حال حاضر دسترسی بالاتری دارند، شروع کنید. سپس کلمات کلیدی متن خود را به روز کنید.

برای تازه کردن محتوا، یک تقویم را دنبال کنید

تازه کردن محتوا ممکن است سریعتر از ایجاد محتوای کاملاً جدید باشد، اما مراقب باشید زمان مورد نیاز را دست کم نگیرید.

این ایده خوبی است که محتوا را به عنوان یک ورودی استاندارد در تقویم شرکت خود قرار دهید. به این ترتیب می توانید توجهی را که شایسته اوست به او بدهید.

قرارهای منظمی برای بررسی عملکرد محتوای خود تنظیم کنید و آن را از نظر علائم پیری بررسی کنید: کاهش ارتباط کلمه کلیدی، کاهش عملکرد، اطلاعات قدیمی. همچنین می‌توانید یادآوری‌هایی را برای پست‌های خاص تنظیم کنید، به‌ویژه آن‌هایی که موضوعاتی را که مرتباً در حال تغییر هستند (مانند انطباق، مسائل نظارتی، اطلاعات قیمت‌گذاری و غیره) را پوشش می‌دهند.

مشاهده این مطلب  چگونه هوش مصنوعی آینده سئو را تغییر خواهد داد

به این ترتیب می توانید مرتباً حسابرسی کنید تا ببینید آیا چیزی نیاز به اصلاح دارد یا خیر. هنگامی که بخش های قدیمی را کشف کردید، باید آنها را تا زمانی که محتوا برای حداکثر عملکرد جدید خود آماده شود، آن ها را به روز کنید.

محتوای تازه شده را تبلیغ کنید

اغلب، محتوای به روز شده شما سزاوار همان نوع تبلیغی است که محتوای کاملاً جدید ارائه می دهید.

اگر مقاله ای را برای معرفی تغییرات مهم جدید اصلاح می کنید، از تبلیغ آن در پلتفرم های رسانه های اجتماعی شرکت خود نترسید، درست مانند یک پست کاملاً جدید.

بگذارید ارتباط راهنمای شما باشد: اگر «فقط» کلمات کلیدی را برای بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو تنظیم کنید، می‌توانید آن را برای خود نگه دارید. فقط در صورتی محتوای تازه را تبلیغ کنید که تجدید نظرها ارزش واقعی برای خوانندگان شما ایجاد کند.

یک راه حل با طراوت و موثر بازاریابی محتوا

همانطور که گفته می شود: “شما همیشه در آینده باهوش تر هستید.” در زمینه بازاریابی محتوا، این در واقع یک مزیت است و نه یک نقص.

ما این تجمل را داریم که بتوانیم عقب نشینی کنیم و همه آخرین بینش ها، تجزیه و تحلیل روند و تحقیقات کلمات کلیدی خود را به کار ببریم و محتوای قدیمی خود را مانند همیشه تازه و محبوب نگه داریم.

محتوای شما هرگز نباید در دام گذشته بماند. مانند گروه هدف و بازار خود به آن نگاه کنید: دائماً در حال تغییر است و با زمان های در حال تغییر سازگار است. گاهی اوقات تنها چیزی که لازم است کمی جلو و عقب است تا آن را به مسیر اصلی بازگردانیم.

مشاهده این مطلب  متن وب که جواب می‌دهد

بنابراین مطمئن شوید که بهترین روش هایی را که در بالا یاد گرفتید به کار ببرید و از مزایای تازه کردن محتوای خود بهره مند شوید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...
افزایش رتبه سایت در گوگل

بالا بردن سئو سایت - چگونه سئو سایت را بالا ببریم

بالابردن رتبه سایت وردپرس در گوگل یکی از موارد بسیار مهمی است، که امروزه مورد توجه کارشناسان و وب مسترهای...

5 دلیل اینکه وبلاگ‌ها هنوز منبع محتوای عالی هستند

۵ دلیل اینکه وبلاگ‌ها هنوز منبع محتوای عالی هستند درباره وبلاگ‌نویسی، برداشت‌های غلط زیادی وجود دارد....

12 ابزار برتر ویرایش و تصحیح محتوا در سال 2023

12 ابزار برتر ویرایش و تصحیح محتوا در سال 2023 دوازده ابزار ویرایش و تصحیح محتوا برای کمک به تولید، ویرایش...

راهنمای ضروری نگارش آگهی

  یک تبلیغ خوب و به‌جا نوشته‌شده می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی، پروفایل برند شما را ارتقا دهد، آگاهی...

راهنمای ضروری استفاده از اینترنت برای پژوهش

  احتمالا اولین جایی که برای پیدا کردن چیزی به آن مراجعه می‌کنید، اینترنت است، با میلیاردها منبع...

پادکست برای کسب و کار

اگر آمار اگر حرف ما را باور کنید، احتمالا امسال حداقل یک پادکست گوش کرده‌اید. شاید حتی به چندین پادکست...

پنج مزیت برتر پادکست برای کسب‌وکار

پادکست مدت‌هاست وجود دارد، اما به نظر می‌رسد در چند سال اخیر محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است. از هر...

راهنمای کامل نگارش خبرنامه‌ی مؤثر

در نگارش اطلاعیه‌های مطبوعاتی، قوانین روشنی وجود دارد که از زاویه خبری تا ساختار آن را در بر می‌گیرد....

راز موفقیت در تولید محتوا: هفت نکته از افراد تاثیرگذار

اخیرا افتخار میزبانی وبیناری را با دو شریک از impact.com داشتم: لیدیا پرین، متخصص همکاری در فروش در شرکت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070