09376996070 | شروع کسب و کار آنلاین به صورت حرفه ای

تولید محتوای هوش مصنوعی در مقابل نوشتن انسان: مزایا و معایب

آنچه در این مقاله می خوانید:

آخرین باری که کارآموز استخدام کردید را به خاطر دارید؟ شاید یک فارغ التحصیل اخیر با مدرک در رشته شما. شاید یک جوان فارغ التحصیل که آکادمیک نبود اما سر توانا روی شانه هایش داشت.

آنها هنوز فرآیندهای داخلی شما را نمی دانستند. شاید آنها اصلاً مطمئن نبودند که زندگی اداری چگونه کار می کند. اما آنها مشتاق بودند. و این چیزی است که شما در آنها دیدید. بالقوه

موضوع داغ سال 2023 تولید محتوای هوش مصنوعی “خیلی شبیه آن است.

اشتباهی که بسیاری از شرکت‌ها مرتکب می‌شوند این است که ابزارهای فکری مانند و Jasper.ai متخصصان با تجربه و واجد شرایطی هستند که می توانند بدون نظارت کار کنند. آنها نیستند. اما با راهنمایی درست، کارآموزان فوق العاده ای می سازند. پرانرژی، آماده برای یادگیری، و سپاسگزار برای فرصت. و بر خلاف کارآموزان واقعی، آنها از کار کردن برای بادام زمینی شکایت نخواهند کرد. (با این حال.)

در این وبلاگ، مزایا و معایب تولید محتوای هوش مصنوعی را با هم مقایسه خواهیم کرد. اینکه چگونه به بهترین وجه در استراتژی بازاریابی محتوای شما قرار می گیرد، و اینکه چرا با این ابزارها به عنوان کارآموزان جدید به جای مدیران باتجربه رفتار کنید، بهترین راه برای به دست آوردن نتیجه است.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی چگونه کار می کند

ابتدا، دانستن اینکه هوش مصنوعی چگونه محتوا ایجاد می کند مفید است؟ بیایید تأکید کنیم که هوش مصنوعی آنطور که ما می شناسیم «هوش» نیست. درست مانند متن پیشگویی که کلمات شما را هنگام ارسال پیامک حدس می‌زند، مدل‌های زبانی مانند GPT-3 به متن ورودی نگاه می‌کنند (با استفاده از آمارهای پیشرفته و محاسبات پیچیده) تا پیش‌بینی کنند کدام دنباله از کاراکترها به احتمال زیاد دنبال می‌شوند. بر اساس میلیون ها مثال، آموزش داده شد.

اگر آن هوش مصنوعی بر روی تعداد زیادی مثال «آموزش داده شده باشد»، پیش‌بینی‌های حاصل می‌تواند بسیار قانع‌کننده به نظر برسد. مدل GPT3، که بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی از آن استفاده می کنند، نتیجه 175 میلیارد پارامتر است). این یک نویسنده هوش مصنوعی را برای تهیه لیستی از نقاط فروش، توضیحات محصولات، ایده های اصلی یک موضوع و سایر خروجی های «سخت» واقعا عالی می کند.

با این حال، تولید محتوای هوش مصنوعی در مواردی که خوانندگان جذاب و جالب می‌دانند، کمتر خوب است: ارائه دلیلی برای خواندن، با گرمای استقبال از شخصیت انسانی. همانطور که شما انتظار دارید. انسان نیست

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

نکاتی برای کار با یک نویسنده هوش مصنوعی

بنابراین بهترین راه برای کار با یکی از این ابزارها چیست؟ تصور این است که آنها تازه وارد کار شده اند، درست مانند یک کارآموز.

به این فکر کنید که وقتی یک شروع کننده جوان تازه وارد تیم شما می شود چه می کنید. (با فرض اینکه شما فردی مهربان هستید.) شما آنها را فوراً روی یک پروژه 1 میلیون یورویی کار نمی کنید. شما تیم خود را معرفی می‌کنید، نحوه عملکرد فرآیندها را نشان می‌دهید، یک میز به آنها اختصاص می‌دهید و مطمئن می‌شوید که خروجی‌های آتش‌سوزی کجا هستند. شما فراهم می کنید اطلاعات دقیقی که آنها را راحت می کند.

هرچه اطلاعات شما دقیق تر و کاربردی تر باشد، کارآموز بهتر عمل خواهد کرد. زیرا شما صحنه را تنظیم کرده اید و مثال هایی ارائه کرده اید. چه چیزی احتمال بیشتری برای به دست آوردن نتیجه خوب دارد: به کارآموز بگویید “سیستم پرونده را سازماندهی کند” یا بیان “لطفاً همه پرونده های قدیمی تر از پنج سال را حذف کنید و آنها را به ترتیب حروف الفبا مرتب کنید؟”

با وجود کلمه “هوش”، هوش مصنوعی تولید محتوا زمانی بهترین کار را انجام می دهد که تا حد امکان کمتر فرض کنید. با ابزارهای هوش مصنوعی به عنوان دستیاران جوان رفتار کنید، نه به عنوان اعضای C-Suite. با این توافق، مزایا و معایب آنها چیست؟

تولید محتوای هوش مصنوعی: جوانب مثبت و منفی

همانطور که انقلاب صنعتی بعدی (احتمالاً) متن هوش مصنوعی همان مزیت‌های نوآوری‌های مکانیکی قبلی را دارد: کارهای بیشتر، سریع‌تر و ارزان‌تر انجام دهید.

تولید محتوای هوش مصنوعی می تواند هزاران کلمه در دقیقه تولید کند، در مقابل چند هزار کلمه در روز برای یک نویسنده انسانی. همچنین می‌تواند آن محتوا را به انواع مختلف برای مخاطبان مختلف تقسیم کند و به شما امکان می‌دهد ردپای وب خود را به سرعت افزایش دهید.

این همچنین کم هزینه است: حتی فقیرترین ساکنان Upwork و Fiverr هر قطعه را چند دلار دریافت می کنند، در حالی که ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی اغلب رایگان هستند. ابزارهای هوش مصنوعی همچنین می توانند صفحات وب شما را به دلیل پایگاه داده وسیعی از قطعات متنی و روابط بین آنها سئو در مقیاس بزرگ انجام دهند.

یک نقطه ضعف وجود دارد. بدیهی است. بدون اخلاق انسانی، تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی هیچ ابایی از دروغ گفتن از طریق دندان مجازی خود ندارند: دروغ های ظالمانه رایج هستند. و از آنجایی که آنها بر روی یک عکس فوری از اینترنت آموزش دیده اند، تمام تعصبات و تصورات غلط اینترنت را در خود دارند – که برخی از آنها خوب نیستند.

با این حال، بزرگترین مسئله این است که این ابزارها به معنای انسانی «خلاقانه» نیستند. آنها مفاهیمی را شکل نمی دهند یا درگیر تفکر انتزاعی نیستند. آنها فقط الگوهای احتمال را بر روی حجم وسیعی از داده ها اجرا می کنند. و از آنجایی که بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی امروزی از پایگاه داده زیربنایی (GPT3 OpenAI) استفاده می کنند، خروجی آنها می تواند بسیار بسیار مشابه به نظر برسد.

بیایید ببینیم که چگونه در عمل کار می کند.

مقایسه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با خلاقیت انسان

در اینجا یک پاسخ ChatGPT به “به من یک کلوچه بفروش”.

به دنیای مافین خوش آمدید! ما بهترین کلوچه ها را در شهر داریم! کلوچه های ما هر روز با بالاترین کیفیت مواد تازه پخته می شوند. ما از کره، میوه و شکر واقعی استفاده می کنیم تا یک کلوچه خوشمزه و خوش طعم را تضمین کنیم. کلوچه های ما نرم و کرکی هستند و برای میان وعده مناسب هستند. بعلاوه، کلوچه های ما فوق العاده مقرون به صرفه هستند — شما می توانید یکی را فقط با 1.50 دلار تهیه کنید! امروز توقف کنید و برای خود یک کلوچه بردارید – پشیمان نخواهید شد! کلوچه های ما تضمین شده است که روز شما را روشن می کنند.

حالا به عنوان توضیحی از نکات فروش یک کلوچه، خوب است. ولی دوباره بخون شما در حال حاضر حوصله دارید، نه.

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

زیرا به نظر می رسد چیزی است که هر کلوچه فروشی در جهان می نویسد. این به تنهایی آن را از وضعیت زنده خارج می کند. در نهایت، نتایج ابزارهای هوش مصنوعی متوسط هستند – و این برخلاف یک نام تجاری قوی با لحن صدای متمایز است.

ما به یک نویسنده انسانی هم همین دستور را دادیم

بدون صبحانه زمان ندارد. زوم تمام شد، اما اکنون ساعت 9.30 است و شما در مرکز شهر هستید. دست‌هایتان می‌لرزد، سرتان شروع به چرخیدن می‌کند، نمی‌توانید درست فکر کنید. شاید جلسه بعدی شما – و این خیلی بزرگ است – خیلی خوب پیش نرود. آرام باش. در Muffin World drive-thru، یک سینی با طعم مربای زغال اخته درست از فر وجود دارد که با خامه‌ترین کره و آبدارترین میوه از کشاورزان محلی هیپستر با خالکوبی و بز ساخته شده است. و اگر قبل از ساعت 10 صبح بروید، قیمت آنها فقط 1.50 دلار است. (مفین ها، نه کشاورزان.) وقتی وقت ندارید، وقت آن است که دنیای مافین را انجام دهید.

خیلی متفاوت است، اینطور نیست؟ صدای مشخصی دارد. از احساسات استفاده می کند و تصویری را در ذهن ما ایجاد می کند که در آن زمان هوس یک چیز شیرین بودیم. حتی کمی طنز هم وجود دارد، با پیشنهادی که دقیقاً با نیاز مطابقت دارد به پایان می‌رسد. این یک جذابیت برای قلب است، نه ذهن – که برای اکثر محصولات و خدمات نحوه تصمیم گیری مشتریان برای خرید است.

و این تفاوت واقعی بین تولید محتوای هوش مصنوعی و استعداد انسانی است. نه آن چیزی که آنها می گویند – اما چگونه آن را می گویند

راه های استفاده از تولید محتوای هوش مصنوعی

در حال حاضر شما ایده ای از بهترین راه های استفاده از این فناوری های جدید خواهید داشت. از آنها بخواهید ساختاری را برای یک کاغذ سفید ترسیم کنند. از آنها 1000 نوع پیام فراخوان بخواهید. از آنها در مورد کلمات کلیدی SEO، قوانین فیزیک و نحوه کار کردن چیزها بپرسید. فقط از آنها نخواهید که محتوای نهایی شما را بنویسند. زیرا اگر این کار را انجام دهید، بسیاری از چیزهایی که شما را «شما» می کنند، کم خواهد بود.

ابزارهای هوش مصنوعی حتی با دوستان ما برابری نمی کنند، چه رسد به رئیسان ما. آنها دستیاران مفید، محققان مشتاق و شرکای سخت کوش برای کارهای تکراری، پرحجم یا ساده خسته کننده هستند که باید در مقیاس انجام شوند. و هنگامی که از آنها به روش درست استفاده کنید، می توانند دارایی های شگفت انگیزی برای تجارت شما باشند.

نتیجه گیری

از هوش مصنوعی به عنوان کارآموز مورد علاقه جدید خود استفاده کنید

این نحوه استفاده از ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی است: به عنوان کارآموزی که به تازگی به تیم ملحق شده است و حاضر است هر کاری را بدون شکایت انجام دهد. بهتر از همه، آنها نیازی به رفتن به خانه برای خواب ندارند.

آنها نمی توانند همه چیز را انجام دهند. اما اگر درک کنید که آنها چه کاری را به بهترین شکل انجام می دهند، می توانند بسیار بسیار سازنده باشند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

اشتباهات رایج در مسیر سئو ویدیویی

نقطهٔ تلاقی سئو ویدیو و شبکه‌ های اجتماعی: تاکتیک‌ هایی برای پیروزی

ویدیو در مرکز توجه ویدیو حالا به یکی از قدرتمندترین اشکال محتوا تبدیل شده است. از بلاگ‌پست‌های ساده و...
پایان بازی قدیمی سئو؛ آغاز عصر محتوای واقعی و انسانی

پایان بازی قدیمی سئو؛ آغاز عصر محتوای واقعی و انسانی

مقدمه ما در آستانه یک تغییر بزرگ در فضای جستجو هستیم؛ تغییری که بسیاری از برندها هنوز از آن بی‌خبرند....
هرم محتوایی

چرا طول مقاله همیشه نشان‌ دهنده کیفیت نیست؟

مقدمه: آیا محتوای طولانی واقعاً مؤثر است؟ اگر به دنبال این مقاله آمده‌اید، احتمالاً معتقدید محتوای طولانی...
استراتژی محتوا در صنایع رگوله‌ شده

استراتژی محتوا در صنایع رگوله‌ شده | چگونه در دل محدودیت‌ ها، اعتماد و تمایز بسازیم؟

در فضای پرچالش صنایع رگوله‌شده مانند مالی، بیمه، بهداشت، داروسازی یا حتی دخانیات، تولید محتوا دیگر صرفاً...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
نکات و ترفندهای نوشتن محتوا با هوش مصنوعی

نکات و ترفندهای نوشتن محتوا با هوش مصنوعی

دنیای تولید محتوا با سرعتی باورنکردنی در حال تغییر است و هوش مصنوعی یکی از بازیگران اصلی این تحول شده...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...
استراتژی سئوی هاب‌اسپات

استراتژی سئوی هاب‌اسپات: از صفر تا ۱۰ میلیون بازدید ماهانه فقط با محتوا و ابزار رایگان!

در سال ۲۰۱۵، در حالی که رقبای هاب‌اسپات میلیون‌ها دلار برای تبلیغات خرج می‌کردند، این شرکت به روشی متفاوت...
افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070