بیایید به برتری تولید محتوا برسیم. یکی از بزرگترین چالشهای بازاریابی برای برندهای امروزی، جلب توجه محتوا توسط افراد مهم است. جدا از این واقعیت که محتوای با کیفیت بسیار زیادی برای رقابت وجود دارد، اغلب برای کسب و کارها دشوار است که لحن صدای منحصر به فرد و کلمات مناسب را برای متمایز کردن خود از رقبای خود پیدا کنند.
اگر این شما هستید و به دستی برای تولید و ارائه محتوای ارزشمند و مرتبط نیاز دارید، در جای درستی هستید. از درک اینکه موفقیت چگونه به نظر می رسد تا ایجاد لحن صدایی که واقعاً طنین انداز باشد، در ادامه بخوانید تا 5 مورد عملی را کشف کنید. نکاتی برای محتوا تعالی خلقت
مخاطب هدف خود را بشناسید
چه برند معتبری باشید و چه تازه وارد بازار باشید، مطمئن شدن از آن همیشه یک تمرین ارزشمند است استراتژی محتوا با نیازهای مخاطبان شما هماهنگ است. در اینجا چند نکته برای شناخت مخاطبان هدف آورده شده است.
- پایگاه مشتری خود را تجزیه و تحلیل کنید. چرا مردم از شما خرید می کنند نه از رقبای شما؟
- شخصیت های مشتری/خریدار را توسعه دهید. مطمئن نیستید چطور؟ وبلاگ ما را در 4 مرحله برای ایجاد شخصیت خریدار موثر.
- با مشتریان جدید و مستقر مصاحبه کنید.
- تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید. برندهای دیگر چگونه خود را معرفی می کنند و چه چیزی آنها را برای مشتریان خود جذاب می کند؟
بر تجزیه و تحلیل خود نظارت کنید Google Analytics طیف گسترده ای از بینش ها را در مورد محتوایی که مخاطبان شما با آن درگیر هستند، نحوه کشف شما و بسیاری موارد دیگر ارائه می دهد.
لحن صدای خود را مشخص کنید
لحن صدا بسیار بیشتر از ایجاد فهرستی از کلمات برای استفاده است. این در مورد بیان درونی ترین ارزش ها و باورهای برند شما با استفاده از زبانی است که با مخاطبان شما طنین انداز می شود. این در مورد ایجاد اعتماد و برقراری ارتباط با آنچه برند شما تجسم می کند است.
یک تمرین موثر برای تعریف لحن صدای برندتان، سازماندهی یک کارگاه آموزشی با همکاران و/یا آژانس است. در اینجا چند تمرین برای در نظر گرفتن وجود دارد:
- در مورد ارزش ها و شخصیت برند خود بحث کنید؟ ماموریت آن در دنیا چیست؟ چگونه با مردم رفتار می کند و چه امیدها و آرزوهایی دارد؟
- اگر کسب و کار شما یک فرد بود، چه ویژگی ها یا ویژگی های شخصیتی داشت؟
- این نکات را در یک نمای کلی سبک اول شخص جمع آوری کنید.
- یک راهنمای سبک، از جمله اصطلاحات ترجیحی، طول پاراگراف، سرعت، اصطلاحات و اصطلاحات عامیانه ایجاد کنید.
- تصمیم بگیرید که می خواهید چه صدایی داشته باشید. سعی کنید برخی از مطالب خود را با صدای بلند بخوانید، با سرعتی که فکر می کنید مناسب با نام تجاری شماست، و TOV خود را بر این اساس تنظیم کنید.
می خواهید بیشتر بدانید؟ کتاب الکترونیکی رایگان ما را بررسی کنیدایجاد لحن صدا برای برند شما.
معتبر باشید
مشتریان امروزی می توانند مستقیماً برندهایی را ببینند که معتبر و اصلی نیستند. هنگام تولید محتوا، همیشه بر این تمرکز کنید که برند شما چگونه به مشتریان شما سود می رساند و برای کمک به چه کارهایی انجام می دهید. صادق باشید، اصطلاحات را کوتاه کنید و از صمیم قلب صحبت کنید. شما هیچ مشتری بالقوه ای را به دست نخواهید آورد، اما معتبر، قابل باور خواهید بود و اعتماد مخاطبان خود را به دست خواهید آورد.
سازگار باشید
ارائه برند شما به طور مداوم با اصالت ذکر شده در بالا همراه است. هر نقطه تماسی که مشتری شما با کسب و کار شما و افراد آن دارد باید قابل تشخیص باشدشما. ظاهر و احساس فروشگاه های آجر و ملات (در صورت داشتن آنها)؛ سفر مشتری وب سایت شما؛ روشی که خدمات مشتری خود را مدیریت می کنید؛ بسته بندی محصول شما – هر تجربه برند باید منسجم و یکپارچه باشد.
جهت سفر خود را بدانید
برای موفقیت، استراتژی محتوای شما باید با اهداف و اهداف تجاری شما همسو باشد. طبیعتاً با تغییر رفتارهای مشتری، معرفی فناوری و ابزارهای جدید، و تکامل برند شما، این موضوع در طول زمان تغییر خواهد کرد. بنابراین مهم است که استراتژی خود را به طور منظم بازبینی کنید. در اینجا چند کار برای شروع شما وجود دارد:
- اهداف بازاریابی محتوای خود را تنظیم و اولویت بندی کنید (به عنوان مثال، تولید سرنخ، افزایش ترافیک وب، افزایش آگاهی از برند).
- معیارهایی را بر اساس پیشرفت و موفقیت برند خود و همچنین هنجارهای صنعت تنظیم کنید.
- درک کنید که موفقیت چگونه به نظر می رسد. ابزارهای تجزیه و تحلیل و گوش دادن را تنظیم کنید و مطمئن شوید که معیارهای مهم را دنبال می کنید.
- برنامه ای برای بهبود مستمر ایجاد کنید. همیشه به دنبال راه هایی باشید که بتوانید استراتژی بازاریابی محتوای خود را اصلاح کنید، مخاطبان خود را بهتر درک کنید و عملکرد خود را افزایش دهید.
دستیابی به تولید محتوا برتری یک چالش قابل توجه است. اما پاداش 100٪ ارزش آن را دارد. وقتی محتوایی را ایجاد و منتشر میکنید که نتایج واقعی و ملموس ارائه میکند – یا به طور مستقیم از مشتری میشنوید که زندگی او را بهتر کردهاید – این یک احساس فوقالعاده است، نه اینکه برای برند و کسبوکارتان ارتقاء یابد!
بخش بزرگی از فرآیند حفظ روندهای بازاریابی محتوا است. سه ماهه اول سال 2022 را صرف صحبت با کارشناسان بازاریابی محتوا در مورد روندهایی کردیم که آنها معتقدند ایجاد محتوا را شکل می دهند. علاقه مند به خواندن بینش ها و توصیه های آنها هستید؟ دانلود گزارش امروز.