برای رشد کسب و کار خود به محتوایی با عملکرد بالا نیاز دارید. و در عصر همهگیری COVID-19، کنترل هزینهها و اطمینان از اینکه بیشترین بهره را از سرمایهگذاری خود میبرید، مهمتر از همیشه است.
تیم بازاریابی شما کوتاه دست است و همه نویسنده با استعدادی نیستند. تو تنها نیستی دقیقاً به همین دلیل است که امروزه اکثر شرکت های برتر تولید محتوای خود را به نویسندگان آزاد خلاق و با استعداد برون سپاری می کنند.
اما کار با تیمهای فریلنسری ممکن است نیاز به عادت کردن داشته باشد. اگر در کار با استعدادهای برون سپاری تازه کار هستید، یا به دنبال راه هایی برای ساده کردن رویکرد فعلی خود هستید، در اینجا چند نکته برای دریافت محتوای با عملکرد بالا در هر زمان وجود دارد.
فقدان سازماندهی زمانی که صحبت از کار با فریلنسرها به میان میآید، یک مرگ واقعی است. اگر بخواهید مجموعه نویسندگان خارجی خود را مدیریت کنید، در واقع یکی از موانع اصلی است که با آن روبرو خواهید شد.
فریلنسرها خارج از فرآیندهای داخلی شرکت شما فعالیت می کنند. آنها به روش های متفاوتی با شما ارتباط برقرار می کنند. همه آنها کارمزد، فاکتورها و شرایط پرداخت خود را دارند. حتی اگر فقط با چند فریلنسر کار میکنید، این تفاوتها به زودی میتواند به یک وضعیت بسیار آشفته اضافه شود.
شما به یک گردش کار ساختاریافته نیاز دارید: یک فرآیند استاندارد که برای هر کار فریلنسری اعمال می شود. برای انجام کارها، یک رویه استاندارد می خواهید که هر مرحله از فرآیند را پوشش دهد:
- ایجاد جلسات توجیهی.
- قرارداد / واگذاری وظایف.
- تعیین و نظارت بر ضرب الاجل.
- رسیدگی به بازبینی محتوا
- حفظ ارتباطات شفاف (اتوماتیک).
- رسیدگی به فاکتورها و پرداخت ها.
این به شما بستگی دارد که قوانینی را تعیین کنید که انتظار دارید فریلنسرهایتان از آنها پیروی کنند. در javadyasemi شرکت سئو و طراحی سایت، ما پلتفرم تولید محتوای آنلاین خود را طراحی کرده ایم تا فرآیند برون سپاری را به طور کامل ساده و خودکار کنیم. برون سپاری را از ابتدا تا انتها ساده می کند. حتی اگر هر هفته فقط چند کار را برون سپاری کنید، رویکردی مانند این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. و محتوایی با کیفیت بهتر و با دردسر بسیار کمتر به شما می دهد.
نکته شماره 2: برای ایجاد محتوای با عملکرد بالا، یک جلسه توجیهی دقیق بنویسید
فریلنسرها افراد بسیار شگفت انگیزی هستند، اما ذهن خوان نیستند. اگر می خواهید بیشترین بهره را از خود ببرید تولید محتوای برون سپاری، با یک ایده روشن از آنچه می خواهید شروع کنید.
با همکاران بازاریابی خود بنشینید و پیام های اصلی را که می خواهید در محتوای خود منتقل کنید، تعریف کنید. سپس جلسات توجیهی دقیقی ایجاد کنید که فریلنسرهای شما را در مسیر درستی که کار می کنند هدایت کند. برای انجام یک جلسه توجیهی دقیق، زمان کمی برای شما هزینه دارد. اما از این کار خوشحال خواهید شد.
استفاده از الگوهای استاندارد برای هر نوع محتوایی که برون سپاری می کنید، هوشمندانه است. این همچنین باعث صرفه جویی در زمان می شود، بنابراین می توانید به سادگی یک فرم توجیهی را پر کرده و آن را ارسال کنید. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، جلسه توجیهی شما همیشه باید حاوی این اطلاعات کلیدی باشد:
- قالب محتوا (یک پست وبلاگ، کتاب الکترونیکی، خبرنامه و غیره)
- چه کسی صحبت می کند؟ آیا متن باید به صورت اول شخص و با استفاده از ضمایر we و our برای صحبت در مورد شرکت شما نوشته شود؟
- مخاطبان هدف (از جمله «شخصیت های خریدار») چه کسانی هستند؟
- هدف (تولید سرنخ، اطلاع رسانی به مشتریان، افزایش فروش) چیست؟
- چقدر باید باشد (چند کلمه)؟
- کدام کلمات کلیدی SEO را می خواهید (برای متن آنلاین) درج کنید؟
- سعی کنید متنی را ارائه دهید که به عنوان نمونه ای برای نوع محتوایی که می خواهید ایجاد کنید.
- در حالت ایده آل، حداقل یک طرح کلی از نحوه ظاهر محتوا ارائه دهید. هر چه جزئیات بیشتر، بهتر است.
- اطلاعات مربوط به شرکت خود و راهنمای سبک آن را ارائه دهید.
به یاد داشته باشید: هرچه جلسه توجیهی قوی تر باشد، نتایج بهتری خواهد داشت. و اگر به فریلنسرهای خود دید واضحی از آنچه انتظار دارید تولید کنند، بعداً مقدار زیادی پول پس انداز خواهید کرد.
نکته شماره 3: از یک تیم ثابت برای ایجاد محتوا با عملکرد بالا استفاده کنید
برای اطمینان از سازگاری محتوای خود، کار با تیم ثابتی از نویسندگان، ویراستاران و مترجمان ایده آل است. تاکید بر کلمه “تیم” است. فریلنسرهای با کیفیت بالا بسیار مورد تقاضا هستند. آنها ممکن است همیشه در کوتاه مدت در دسترس نباشند، بنابراین داشتن یک استخر برای انتخاب عالی است. مزایای کار با استعداد ثابت عبارتند از:
- حفظ لحن صدای ثابت.
- حفظ سطح کیفی بالا.
- ایجاد روابط کاری قوی با فریلنسرها، تا بتوانند برند شما را به طور موثرتری معرفی کنند.
- داشتن تعداد زیادی از نویسندگان واجد شرایط در اختیار شما، در صورتی که یکی از آنها به طور موقت در دسترس نباشد.
- با داشتن آرامش خاطر، دانستن اینکه می توانید برای ارائه به فریلنسر خود تکیه کنید.
نویسندگان خوب به سختی پیدا می شوند. اگر فریلنسرهای زیادی پیدا کرده اید که می توانند کیفیت مورد نیاز شما را ارائه دهند، برای شما خوب است! اما به احتمال زیاد، جستجوی استعدادهای تولید محتوا برای شما سخت و زمان بر است.
می دانیم که این یکی از اشکالات عمده است برون سپاری تولید محتوا برای بسیاری از شرکت ها دقیقاً به همین دلیل است که javadyasemiبا دقت تمام فریلنسرها را در پلتفرم خود نمایش می دهد. بنابراین، اسکرول کردن در لیست مخاطبین خود را فراموش کنید و به طور تصادفی به مترجمان آزاد مراجعه کنید. ما فوراً شما را با یک تیم ثابت و قابل اعتماد از استعدادهای با کیفیت بالا وصل می کنیم.
آینده شغل آزاد است
روند فریلنسری در سراسر جهان در حال رشد است. برای شرکت ها مهم تر از همیشه است که بدانند چگونه با استعدادهای برون سپاری خود به طور مؤثر کار کنند و فریلنسرها و بخشی جدایی ناپذیر از نیروی کار خود بسازند.
کار با استعدادهای آزاد ممکن است نیاز به تعدیل داشته باشد. اما اشتباه نکنید: فواید قطعا آن را جبران می کند. اگر از همان ابتدا رویکرد درستی را در پیش بگیرید، در درازمدت در ساعات بی شماری صرفه جویی خواهید کرد.
در javadyasemi ، ما عاشق چالش ایجاد یک مورد تجاری قوی پیرامون نیازهای تولید محتوای آزاد شما هستیم. با مجموعه ای از نویسندگان آزاد، در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کنید. این ارزانتر از استخدام نویسندگان داخلی است و میتوانید تولید محتوای خود را بدون هزینههای ثابت بالا و پایین کنید.
به علاوه، محتوای بهتری دریافت میکنید، زیرا نوشتن محتوای جذاب، تجارت اصلی یک نویسنده مستقل است. فریلنسرها در بیان داستان شما تخصص دارند، دقیقاً همانطور که شما می خواهید آن را بگویید.
یکی از دلایلی که فریلنسرها در حال حاضر بسیار مورد تقاضا هستند، به دلیل دیدگاه های منحصر به فردی است که آنها برای محتوای شرکت شما به ارمغان می آورند. آنها چیزها را تازه نگه میدارند، بنابراین خوانندگان شما برای اطلاعات بیشتر باز خواهند گشت.
ایجاد یک رابطه کاری خوب با الف مجموعه ای از استعدادهای آزاد یک مزیت برای هر تیم بازاریابی است. در بسیاری از موارد، شرکت ها هرگز نمی توانند نیازهای محتوایی خود را بدون برون سپاری به نویسندگان خارجی برآورده کنند.
محتوای حرفه ای نوشته شده و با عملکرد بالا برای رشد شرکت شما بسیار مهم است. تنها چیزی که لازم است کمی برنامه ریزی و تلاش و درک نحوه برقراری ارتباط موثر با استخر فریلنسری خود است. وبلاگ ما را در ادامه بخوانید چگونه به یک کپی رایتر آزاد توضیح دهیم.