سئو، سایت، محتوا، مدیا، گوگل و ... 6070-699-0937

سفارش تولید محتوا انگلیسی | قیمت محتوای انگلیسی | تولیدکننده محتوا english

آنچه در این مقاله می خوانید:

سفارش تولید محتوا به انگلیسی یکی از نیازهای مهم کسب‌وکارها و وب‌سایت‌هایی است که می‌خواهند وارد بازار خارجی شوند. در بازارهای جهانی به دلیل حجم بالای رقابت در سئو و کیفیت محتوای تولیدی توسط افراد متخصص هر حوزه، سفارش تولید محتوای انگلیسی سئو شده، با کیفیت، همراه با عکس و حرفه‌ای می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی در بازاریابی محتوا و سئو سایت در نظر گرفته شود.

در سایت ها و کسب و کار های آنلاین جهانی رقبا بهتر، قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر در سئو، تولید محتوا و طراحی سایت رفتار می‌کنند و باید ارگانیک بودن، یونیکا بودن، پرزنت جدید، ارائه نوآوری، خلاقیت و حجم مناسب را در تمامی جنبه‌ها رعایت کرد. از سوی دیگر موتورهای جست‌وجو (سرچ انجین ها) مثل گوگل به راحتی می‌توانند مفهوم محتوا و تک تک کلمات شما در متن تولید شده انگلیسی را درک کنند.

برخلاف بازار تولید محتوای فارسی این بازار (سفارش های محتوای انگلیسی) به نسبت بکرتر بوده و دستمزد تولید محتوای انگلیسی بالاتر است؛ اما از سوی دیگر به دلیل رقابت بالا در این حوزه تولید محتوا انگلیسی باید از کیفیت و یونیک بودن بالایی برخوردار باشد. نکته دیگر در تولید محتوای انگلیسی (English) این است که توجه به زبان، گویش و معنی درست کلمات در کنار رعایت قواعد زبان انگلیسی اهمیت زیادی دارد.

نمی‌توان با استفاده از گوگل ترنسلیت محتوایی به زبان انگلیسی برای سایت ها تولید محتوا کرد؛ چرا که باعث خلق محتوای متنی (مقاله سئویی یا لندینگ سئو) بیهوده و بی معنوی می‌شود و کاربر هایی که از سمت موتور جستجوی گوگل یا چنل های بازاریابی دیگر به سایت شما برسند را فراری می دهد (از اطلاعاتی که از صفحات سایت شما گرفته اند اصلا راضی نخواهند بود). در لندینگ سفارش تولید محتوای زبان انگلیسی به این سؤال پاسخ می‌دهیم که چرا باید تولید محتوا به انگلیسی را جدی بگیریم و در حین تولید محتوا سئو شده باید به چه مواردی دقت کنیم؟ پس با تیم تولید محتوای متنی فارسی و انگلیسی یاسئومی همراه باشید.

مشاهده این مطلب  سنجه های قابل تامل بعد از آپدیت گوگل

لیست خدمات محتوای متنی انگلیسی

بهترین محتوای انگلیسی تولید شده به زبان انگلیسی برای فضاهای مهم را در پلفترم خدمات سئو یاسئومی دریافت کنید. برای سفارش محتوای انگلیسی سئو شده برای هر نیاز با یاسئومی ارتباط بگیرید.

  1. محتوای انگلیسی برای وبلاگ
  2. محتوای انگلیسی برای ساختار هدینگ
  3. محتوای انگلیسی برای سوالات متداول
  4. محتوای انگلیسی برای لندینگ ها
  5. محتوای انگلیسی برای شبکه های اجتماعی
  6. محتوای انگلیسی برای متادیتا ها
  7. محتوای انگلیسی برای بک لینک ها و رپورتاژ آگهی
  8. و …

سفارش تولید محتوای انگلیسی با فرآیند تخصصی نوشتن، ادیت زدن و منتشر کردن محتوا در ساختار دیجیتال در وبسایت شرکت سئو یاسئومی.

سفارش تولید محتوا انگلیسی

برای سفارش آنلاین یا اینترنتی محتوای انگلیسی باید موارد زیر را برای ما ارسال کنید.

  • تعداد مقاله
  • عنوان ها
  • ساختار هدینگ هر مقاله
  • تعداد کلمه مورد نیاز
  • ددلاین تحویل محتوا
  • عکس لازم است یا خیر

مزایای سفارش تولید محتوا متنی به زبان انگلیسی

سفارش تولید محتوا انگلیسی برای وب سایت ها مزایا و کاربردهای زیادی دارد و می‌تواند به لحاظ اقتصادی سودآور باشد، از جمله مهم‌ترین مزایای سفارش محتوای انگلیسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید محتوا به انگلیسی شما را به بازارهای جهانی وصل می‌کند.
  • در صورتی که مجله یا سایت محتوا محور باشید می‌توانید از مزایای کسب درآمد دلاری بهره‌مند شوید.
  • حضور در بازار جهانی بر روی آگاهی از برندینگ و توسعه کسب‌وکار اثر مثبت از خود به جای می‌گذارد.
  • کارخانه های با جذب مشتریان صادراتی می توانند درآمد دلاری داشته باشند.
  • سایت های موسیقی ایرانی به انگلیسی بازدید کننده از کشورهای انگلیسی زبان خواهند داشت.
  • یافتن ترندهای سئو زودتر از وب فارسی برای متخصص های سئو
  • درک بهتر الگوریتم های گوگل برای سئوکاران و وبمستران

این موارد باعث شده کسب‌وکارهای اینترنتی به سمت تولید محتوای حرفه‌ای حرکت کنند و سفارش تولید محتوا به انگلیسی روزبه‌روز بیشتر شود. هر چند بد نیست بدانید این تولید محتوا چالش ها و مشکلات خاص خود را دارد. برای مثال هزینه تولید محتوا به انگلیسی بیشتر از محتوای فارسی است و نیروی متخصص (منظور کارشناس تولید محتوای انگلیسی) دارای تجربه هم در این حوزه کمتر پیدا می شود. مخصوصاً اگر حوزه تخصص و مملو از اصلاحات مختلف باشد، ترجمه کردن، تالیف کردن و سئو کردن متن به زبان انگلیسی سخت می شود.

مشاهده این مطلب  تولید محتوا در اینستاگرام

نویسنده یا کارشناس تولید محتوا انگلیسی

اگر می‌خواهید نویسنده یا کارشناس محتوا برای کسب‌وکار اینترنتی شما محتوا به زبان انگلیسی سئو شده تولید کند، باید معیارها و اصول خاصی داشته باشد و متناسب با آن‌ها هم سطح نویسنده و کیفیت کار تعیین شود.

بهتر است نویسنده‌ای که استخدام می‌کنید این موارد و ویژگی‌ها را داشته باشد:

  1. نویسنده به ساختار متون زبان انگلیسی تسلط و شناخت کافی داشته باشد.
  2. با اصول سئو و نکات سئو زبان انگلیسی اشراف داشته باشد.
  3. جمله نویسی، اصول گرامر را به خوبی بداند و بتواند درست بنویسد.
  4. دایره لغات و اصلاحات حوزه تولید محتوا را بشناسد.
  5. بتواند با نرم‌افزارهای حوزه ترجمه و نگارش به خوبی کار کند.
  6. توانایی سرچ کامل و درست در رسانه‌ها را داشته باشد.

داشتن این موارد برای هر تولیدکننده محتوایی الزامی و ضروری است و نمی‌توان بدون این مهارت‌ها محتوا خوب به زبان انگلیسی نوشت.

نرم‌افزارهای تولید محتوا به انگلیسی

برای تولید محتوا به زبان انگلیسی (English) نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارد که در پروسه تولید محتوای انگلیسی به شدت مهم و ضروری هستند و توصیه می‌شود از آن‌ها استفاده شود.

1- دیکشنری های آنلاین و آفلاین

طبیعتاً هیچ مترجم و تولیدکننده محتوا نمی‌تواند به همه کلمات و اصطلاحات تسلط داشته باشد. به همین خاطر استفاده از دیکشنری‌های آنلاین، گوگل ترنسلیت، ترجمان و… در کنار فرهنگ لغت‌های تخصصی حوزه تولید محتوا می‌تواند مفید باشد.

2- نرم‌افزارها گرامرلی

برای اصلاح ایراد و اشکالات نگارشی یا قواعدی به زبان انگلیسی نرم‌افزارها و روش‌های مختلفی وجود دارد؛ اما دقیق‌ترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزار گرامرلی است. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید محتوای خود را ادیت و اشکال نگارشی را پیدا کنید و به بهبود کیفیت محتوا کمک کنید.

مشاهده این مطلب  خدمات تولید محتوای ویدیویی

3- نرم‌افزار تشخیص محتوای کپی

یکی از قسمت‌های حساس تولید محتوا به انگلیسی اطمینان از کپی نبودن تمام یا بخشی از محتوا است. به دلیل رقابت بالا و حساسیت کار نباید محتوای تولید شده کپی باشد و یونیک بودن محتوا اصل اول در زبان انگلیسی است.

دقت و سخت‌گیری الگوریتم‌های گوگل در زبان انگلیسی بیشتری از زبان فارسی است. به همین خاطر استفاده از نرم‌افزارهایی مانند سایت plagscan، edubirdie و… برای تشخیص محتوای کپی مهم و الزامی است.

منظور از تولید محتوا متنی به زبان انگلیسی چیست؟

تولید محتوا به زبان انگلیسی به این معنی است که فرد نویسنده با توجه به بازار جهانی، رعایت دستورالعمل‌های سئو و نگارش متون انگلیسی اقدام به تولید محتوا کند. توجه به تخصص در حوزه تولید محتوا، رعایت اصول نگارشی و ویرایشی در زبان انگلیسی، تسلط بر اصلاحات و کلمات زبان انگلیسی در فرایند تولید محتوا اهمیت دارد.

از سایت‌های خبری و مجله‌های عمومی یا تخصصی گرفته تا وب‌سایت‌های فروشگاهی که در بازارهای بین‌المللی فعالیت می‌کنند به محتوای انگلیسی نیاز دارند و سایت‌های فریلنسری یا استخدامی مملو از آگاهی در مورد تولید محتوا به انگلیسی است.

آموزش مراحل تولید محتوا به انگلیسی (English content)

برای تولید محتوای با کیفیت به زبان انگلیسی مسیری مشابه با تولید محتوای فارسی دارد با این تفاوت به تمایز و نکات خاصی هستند که باید رعایت کنید. در ادامه به صورت خلاصه مسیر تولید محتوای انگلیسی را مرور می‌کنیم.

گام اول: برنامه ریزی و تحقیق کلمات کلیدی انگلیسی

در گام اول باید ببینید با چه کلمات کلیدی شروع به تولید محتوا کنید. این مرحله حساس‌ترین مرحله‌ای است که کیفیت انجام آن بر روی موفقیت پروژه تولید محتوا و فعالیت‌های سئو سایت تأثیر می‌گذارد.

مشاهده این مطلب  آموزش تولید محتوا با موبایل

در این مرحله استفاده از ابزارهای MOZ، کیورد پلنر و.. کلمات کلیدی و LSIهای کلمات را پیدا کنید تا تیترها و زیرتیترهای عنوان خود را پیدا کنید. این موارد را در تقویم محتوایی یادداشت کنید و تعیین کنید برای هر کلمه کلیدی چه کسی باید محتوا تولید کند.

گام دوم: تحلیل رقبا انجام دهید

در این گام ببینید رقبای شما چگونه تولید محتوا انجام داده‌اند، چه مزیت‌ها و نقاط قوتی دارند؟ بسیار مهم است که ساختار و نحوه جمله‌بندی و استانداردهای نگارشی، معنایی و مفهومی محتوای شما متناسب با حوزه شما باشد.

گام سوم: ساختار و دستورالعمل تدوین کنید.

در این مرحله بر اساس موارد گام اول و گام دوم برای نویسنده‌ها و مسیر تولید محتوا به انگلیسی چهارچوب تعیین کنید و دقیقاً مشخص کنید محتوای تولید شده باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

بسیار مهم است کلمه کلیدی، تیترهای محتوا، چهارچوب نگارشی، ویرایشی، ساختار محتوا، فرایند جمله‌بندی و… مشخص و بر اساس آن شروع به تولید محتوا شود. این سند باید مکتوب و آنلاین همیشه برای نویسنده در دسترس باشد و متناسب با نیاز آپدیت شود.

گام چهارم: زمان‌بندی و اجرا را تعیین کنید

در این مرحله زمان تولید محتوا؛ زمان درج و ساختار محتوا بر اساس استراتژی سئو تعیین شود. بسیار مهم است محتوای تولید شده بر اساس یک استراتژی سئو قوی و به صورت منظم اجرا شود.

گام پنجم: کنترل و ارزیابی کنید.

در گام پنجم بهتر است مکانیزم مشخصی برای کنترل کیفیت محتوا و نحوه ارزیابی محتوا پیدا کنید. به کمک نرم‌افزارهای گرامرلی و سایت‌های تشخیص محتوا اطمینان حاصل کنید محتوای تولید شده به انگلیسی مشکلی ندارد و قابل درج است.

چگونه یک نویسنده انگلیسی حرفه ای در ایران شویم؟

برای اینکه به صورت حرفه ای تولید محتوا به زبان انگلیسی را انجام دهید باید به خاطر داشته باشید که ابتدا زبان انگلیسی قوی شما را در گروه نویسنده های حرفه ای انگلیسی قرار می دهد.

  • یک حوزه اقیانوس آبی یا نیچ را پیدا کنید.
  • یک پورتفولیو از نمونه کارهای تولید شده انگلیسی بسازید.
  • برای خودتان سوشال پروف (تاییده از کافرماهای مختلف) بسازید.
  • یک معرفی کوتاه از سرویس تولید محتوای انگلیسی خود ایجاد کنید.
  • در وبسایت خدمات تخصصی سئو یاسئومی عضو شوید.
  • در شبکه های اجتماعی فعالیت ادامه دهید.
مشاهده این مطلب  آنچه درباره منابع برای تولید محتوا باید بدانید

نکات کلیدی تولید محتوای انگلیسی (English Content)

برای تولید محتوای انگلیسی حرفه‌ای باکیفیت رعایت موارد زیر بسیار اهمیت دارد و مهم است در فرایند محتوا به این موارد توجه شود.

  • مقدمه بخش مهم محتوا است؛ باید علاوه بر تکرار کلمه کلیدی در آن، جذاب، گیرا و تمیز نوشته شود. این مسئله در زبان انگلیسی مهم‌تر است.
  • بدنه متن باید جامع‌ و مانع باشد، جامع به این معنی که نسبت به رقبا کامل‌تر باشد و مانع به این حالت که از زیاده‌گویی دوری شود.
  • در نتیجه‌گیری باید دقت کنید جمع‌بندی درستی داشته باشید و از کاربر اقدام به عمل مشخصی مانند تماس گرفتن یا درج نظر در بخش نظرات انجام دهد.
  • استفاده دقیق و به جا از کلمات بسیار مهم است. در زبان انگلیسی برای هر مفهوم کلمات متعددی به کار می‌رود. باید دقیق‌ترین کلمه که با استراتژی سئو همسو است استفاده شود.
  • توجه به پرسونا و لحن محتوا اهمیت دارد. در دستورالعمل باید به جزئیات پرسونا و لحنی که محتوا نوشته می‌شود دقت شود.

این موارد برای موفقیت محتوا به انگلیسی مهم است و انتظار می‌رود دقت زیادی در نوشتن محتوا صرف کرد.

قیمت تولید محتوای انگلیسی

قیمت تولید محتوای انگلیسی از کلمه ای 150 تومان شروع می شود تا کلمه ای 700 تومان و فراتر از این عدد است. قیمت تولید محتوای متنی به زبان انگلیسی را باید به نسبت کیفیت کار سنجید. خیلی وقت ها نویسنده دانش جدید به سایت شما با چند مقاله انگلیسی اضافه می کند و قطعا این نویسنده با کلمه ای 150 تومان کار نمیکند.

مشاهده این مطلب  ساختار های گوگل شیت که هر کارشناس محتوایی به آن نیاز دارد

ما در مقاله نرخ یا دستمزد تولید محتوا به فارسی مدلی معرفی کردیم که برای تعیین قیمت محتوا در زبان انگلیسی تا حد زیاد می‌تواند کاربردی باشد، اما به‌صورت کلی باید بدانید که محتوای انگلیسی هزینه بالاتری به نسبت محتوای فارسی دارد.

در این مسیر مواردی مانند تجربه نویسنده، عمومی یا تخصصی بودن محتوا، تعداد محتوا مورد نیاز در ماه، کیفیت محتوا و رعایت ساختار زبان انگلیسی (نگارش و رعایت قواعد گرامری) و … در تعیین دستمزد محتوا تأثیرگذار است و بر اساس این موارد می‌توان دستمزد را تعیین کرد.

هزینه های تولید محتوای انگلیسی یونیک، ارزشمند و سئوبیس با سایر زبان های خیلی فاصله دارد. در وب انگلیسی به قدری محتوا تولید شده است که اگر صرفا محتوا تولید کنید و هیچ ارزش جدید خلق نشود، محتوای شما بازدید کننده ای نخواهد گرفت. با وحود سختی وب انگلیسی و نیازمندی سفارش محتوای با کیفیت و با استراتژی درست، نیازی به توضیح بیشتر در مورد اهمیت دستمزد نویسنده، کارشناس ارشد یا ویراستار انگلیسی وجود نخواهد داشت.

سخن نهایی

سفارش تولید محتوا به انگلیسی برای کسب‌وکارها و وب‌سایت‌هایی که می‌خواهند وارد بازار جهانی شوند و مخاطبان انگلیسی‌زبان جذب کنند اهمیت زیادی دارد. به کمک تولید محتوا به زبان انگلیسی می‌توان به مخاطبان بسیار زیادی دست پیدا کرد. هرچند باید دانست میزان رقابت در وب انگلیسی بیشتر است و نویسنده‌های این حوزه به نسبت کمتر هستند و دقت بیشتری می‌طلبد.

در این مطلب به صورت کامل درمورد مسیر تولید محتوای انگلیسی صحبت شد و از ابعاد مختلف نکات، نرم‌افزارها و مسیر نوشتن محتوا به انگلیسی تشریح گردید. در صورتی که در مورد نوشتن محتوا به زبان انگلیسی سؤال دارید یا نیاز به خدمات تولید محتوا دارید می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و شروع یک همکاری را آغاز کنید.

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

افزایش بازدید سایت وردپرس
افزایش بازدید سایت وردپرس
در دنیای امروزی، وجود یک وب ‌سایت پویا و جذاب برای هر کسب و کار ضروری است. بازدید سایت وردپرس از اهمیت...
شاخص
خدمات تولید محتوای ویدیویی
خدمات تولید محتوای ویدیویی این روزها با توجه به راه‌های مختلف کسب درآمد از شبکه‌های مجازی، طرفداران زیادی...
کلاس تولید محتوا مشهد
کلاس تولید محتوا مشهد
کلاس تولید محتوا یکی از موارد مهم در حوزه آموزش و توسعه مهارت‌های نوشتاری و خلاقیت است و مشهد به عنوان...
افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت
افزایش بازدید گوگل
امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...
تاثیر محتوا در سئو سایت
تاثیر تولید محتوا یونیک در سئو
از تاثیر محتوا بر سئو به چه میزان اطلاع دارید؟ چگونه محتوا می‌تواند به بهبود رتبه وب سایت شما کمک کند؟...
افزایش رتبه سایت در گوگل
چگونه سئو سایت وردپرسی خود را بالا ببریم؟ | بهبود سئو سایت وردپرس برای افزایش ورودی از گوگل
بالابردن رتبه سایت وردپرس در گوگل یکی از موارد بسیار مهمی است، که امروزه مورد توجه کارشناسان و وب مسترهای...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070