09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

نکات برتر برای افزایش مخاطبان لینکدین

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

نکات برتر برای افزایش مخاطبان لینکدین شما

چرا شما و کسب‌وکارتان به پروفایل لینکدین نیاز دارید؟ چگونه مخاطبان لینکدین خود را افزایش داده و اکانت لینکدین خود را تبلیغ کنید؟ درباره‌ی این موضوع در مقاله‌ی ما بخوانید.

برای جذب بیشتر مخاطبان در لینکدین، باید از خدمات سئو وردپرس برای بهینه‌سازی محتوای خود استفاده کنید. این خدمات به شما کمک می‌کنند تا محتوای سایت شما برای جستجوهای مختلف بهینه‌سازی شده و کاربران بیشتری از طریق لینکدین به سایت شما مراجعه کنند.

Tips on How to Grow Your LinkedIn Audience

ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که دانش و مهارت‌های حرفه‌ای ارزش زیادی دارند. شرکت‌ها می‌خواهند به‌سرعت کارمندانی باسابقه و پرونده کاری قوی و اثبات‌شده استخدام کنند. لینکدین برای همین منظور استفاده می‌شود؛ جایی که تمرکز بر کار و فرآیندهای تجاری است.

پروفایل لینکدین نوعی وبلاگ کاری است که در آن می‌توانید اطلاعاتی درباره تجربیات و دستاوردهای فردی، و همچنین انواع محتوای مفید بیابید. نکاتی برای حفظ انگیزه (نقطه)

یکی از روش‌های اصلی افزایش مخاطبان در لینکدین، ایجاد محتوای ارزشمند و به‌روز است که به‌طور مؤثر نیازهای کاربران را برطرف کند. با استفاده از طراحی سایت وردپرس، می‌توانید محتوای مفیدی تولید کنید که در لینکدین به اشتراک گذاشته شده و مخاطبان بیشتری را جذب کند.

چرا به حساب لینکدین نیاز دارید؟

متخصصان، صاحبان مشاغل و شرکت‌ها می‌توانند در این شبکه اجتماعی پروفایل داشته باشند. در ابتدا، درک ساختار و نحوه‌ی کارکرد این پلتفرم دشوار است، اما همه چیز ظرف یک یا دو هفته روشن می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی می‌توانند هم توسط جویندگان کار و هم توسط شرکت‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

مشاهده این مطلب  رسانه‌های برند: اصول، مبانی و استراتژی‌های کاری

لینکداین برای متخصصان

اگر صاحب کسب‌وکاری نیستید، تلاش برای معرفی خودتان به‌عنوان متخصص، ارزش دارد. پروفایل خود را بسازید، اطلاعات آن را کامل کنید و می‌توانید همین حالا شروع کنید. به دنبال کار هستم .

یکی از مزایای لینکدین این است که می‌توانید موقعیت‌های کاری از راه دور در سراسر جهان پیدا کنید. تنها مشکل، تسلط به زبان است.

لازم به ذکر است که لینکدین مدت‌هاست که فقط مختص متخصصان فناوری اطلاعات نیست. در ابتدا اینطور بود، اما اکنون افراد کارآفرین از حوزه‌های دیگر نیز از این پلتفرم استفاده می‌کنند. حتی می‌توانید پروفایل برق‌کارها را پیدا کنید و از طریق آن با استادکار تماس بگیرید.

linkedin-app

ضمن اینکه، پروفایل کامل می‌تواند توجه مدیران منابع انسانی را جلب کند. شرکت‌ها خودشان به‌طور فعال از این شبکه اجتماعی برای یافتن کارمندان بااستعداد استفاده می‌کنند. پروفایل لینکدین شما در واقع رزومه کاملی است. بنابراین، محتوا را مشخص و اطلاعاتی را وارد کنید که برای کارفرمای احتمالی جذاب باشد. اما به یاد داشته باشید که اطلاعات باید مرتبط باشند. رئیس آینده‌ی شما نیازی ندارد که بداند جمعه شب‌ها چند نوشیدنی می‌توانید بنوشید.

لینکدین برای کسب‌وکار

هر کارآفرینی به یک پروفایل لینکدین نیاز دارد. فعالیت در حساب کاربری لینکدین می‌تواند به کسب‌وکار شما رونق قابل توجهی بدهد.

ارزش لینکدین در این است که پایگاه داده‌ی رایگان نسبتا بزرگی دارد. بسیاری از منابع استخدامی نیازمند پرداخت ماهانه هستند و هیچ تضمینی برای استخدام کسی ارائه نمی‌دهند. در این شبکه اجتماعی، این کار با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

علاوه بر این، می‌توانید شریک تجاری، تأمین‌کننده‌ای با شرایط بهتر، سرمایه‌گذاری که خواهان حمایت از شرکت‌های رو به رشد است، شرکایی با مهارت‌هایی که در شرکت شما وجود ندارد و اگر در حوزه B2B فعالیت می‌کنید، مشتریان جدید پیدا کنید.

مشاهده این مطلب  چگونگی حل مشکلات مشتریان

linkedin-desktop

چگونه مخاطبان خود را در لینکداین افزایش دهیم؟

بعد از ثبت نام، تعیین وظایف و اهداف اصلی پروفایل لینکدین خود و آماده کردن عکس و… تجهیزات فیلمبرداری برای تولید محتوا، وقت آن است که مخاطبان خود را گسترش دهید و این محتوا را تعریف کنید.

پس بیایید ببینیم چطور می‌توانیم مخاطبان و تعامل در انتشارات شما را افزایش دهیم.

پروفایل خود را تکمیل کنید

در ابتدا، باید پروفایل خود را تکمیل کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند اطلاعات بیشتری درباره شما کسب کنند. یک عکس پروفایل و عکس کاور لینکدین مناسب انتخاب کنید – چیزی جذاب، تجاری و جدی (اما نه بیش از حد).

در قسمت اطلاعات عمومی، می‌توانید از برخی تکنیک‌های بهینه‌سازی سئو استفاده کرده و چند کلمه کلیدی وارد کنید.

مهم‌ترین نکته این است که پروفایل لینکدین شما تا حد ممکن کامل و بدون هیچ اشتباهی باشد. در این صورت، حساب کاربری شما حرفه‌ای به نظر خواهد رسید.

محتوا را تعریف کنید

لینکداین یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای است و مخاطبان آن ترجیح می‌دهند محتوای تجاری ارزشمند بخوانند تا عکس‌های خنده‌دار را لایک کنند. اما نباید در به‌کارگیری سبک تجاری زیاده‌روی کرد. مطالب باید جذاب باشند، ایده‌آل اینکه به شکل داستان و با کمی طنز ارائه شوند.

اگر نمی‌دانی چه بنویسی، همیشه می‌توانی در گوگل جستجو کنی. ایده‌هایی برای پست‌های ویروسی آن‌گاه مشکلی در محتوا، دسترسی و تعامل وجود نخواهد داشت.

linkedin-address

برنامه

لینکدین پست‌های منظم را ارج می‌نهد و چه روزانه پست کنید و چه هر دوشنبه و پنجشنبه به مدت چند ماه، به شما دسترسی گسترده‌ای می‌دهد.

مخاطبان هدف خود را تحلیل کنید تا بفهمید چه زمانی بیشترین فعالیت را دارند. اما از آنجایی که لینکدین شبکه‌ای برای ارتباطات تجاری است، بهتر است ساعاتی بین ۹ صبح تا ۶ عصر را انتخاب کنید.

مشاهده این مطلب  ایجاد شخصیت خریدار: راهنمای نهایی شما برای سال 2023

از قالب‌های مختلف استفاده کنید

فقط به نوشتن پست و آپلود عکس اکتفا نکن. نظرت در مورد ویدیو چیه؟ چند تا ویدیو به حساب لینکدین‌ات اضافه کن. مثلاً می‌تونی آموزش‌هایی با… ضبط‌کننده‌ی صفحه با کیفیت بالا کلیپ‌های سرگرم‌کننده (اما مرتبط با فعالیت شما)، رزومه تصویری شما و امثالهم. ایده‌های زیادی وجود دارد. خلاقیت خود را به کار بگیرید. و اگر جوینده کار هستید، کارفرمای آینده قطعا از رویکرد شما قدردانی خواهد کرد.

شرکت‌ها می‌توانند از پروفایل لینکدین به عنوان بستری دیگر برای راه‌اندازی کمپین بازاریابی ویدیویی خود استفاده کنند. نکته اصلی، به اشتراک گذاشتن ویدیوهایی با کیفیت بالا و مفید است. برای این کار، توصیه می‌کنیم فقط از نرم‌افزارهای ویرایش ویدیوی معتبر استفاده شود. وی ویدیو ( ) مجیستو یا وی‌اس‌دی‌سی .

مخاطبان خود را درگیر کنید

برای افزایش مخاطبان و نفوذتان در لینکدین، باید با مخاطبان خود تعامل داشته باشید؛ فقط کمی تعامل برقرار کنید.

linkedin-profile

سعی کنید دنبال‌کنندگان را با فعالیتی مانند لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری پست درگیر کنید. از مخاطبان خود بخواهید زیر پست به سوالات پاسخ دهند یا در ویدیوها سوالات باز و فراخوان به اقدام مطرح کنید.

از هشتگ‌ها استفاده کنید

مطمئناً اگر مشترکین شما پست را بخوانند خوب است، اما چرا مخاطبان خود را گسترش نمی‌دهید و از هشتگ‌ها به همراه بهینه‌سازی سئو استفاده نمی‌کنید؟ از حداکثر ۳ هشتگ استفاده کنید؛ در غیر این صورت، پست شما دیده نخواهد شد.

در بحث‌ها شرکت کنید

علاوه بر تولید محتوای خودتان، پروفایل شما ممکن است در زیر پست‌ها و حساب‌های لینکدین سایر نویسندگان نمایش داده شود— برای این منظور باید در بحث‌های مختلف شرکت کنید.

مشاهده این مطلب  شکست رو به جلو: استفاده از اشتباهات به عنوان سوخت حرفه ای

بسیاری از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی نه تنها برای افزایش مخاطب و آگاهی استفاده می‌کنند، بلکه برای نشان دادن رهبری فکری نیز از آن بهره می‌برند. این روش زمانی مؤثر است که خوانندگان قصد خرید چیزی داشته باشند، شما را به‌عنوان متخصصی در آن زمینه بشناسند و به شما مراجعه کنند.

تبلیغات هدفمند

این روش نیاز به سرمایه‌گذاری دارد، اما اگر به تبلیغات سریع و مؤثر نیاز دارید، نمی‌توانید بدون تبلیغات پیش بروید. تبلیغات هدفمند لینکدین فیلترهای زیادی مانند موقعیت جغرافیایی، سمت‌ها، تحصیلات، مهارت‌ها، سن و غیره در اختیار ما قرار می‌دهد. با این روش به راحتی به بسیاری از کاربران خواهید رسید و مخاطبان لینکدین خود را افزایش خواهید داد.

linkedin-logo

درک نحوه استفاده از لینکدین، شانس یافتن پیشنهادات شغلی جذاب، شرکای کاری و همکاران مناسب را افزایش می‌دهد. این شبکه اجتماعی برخلاف دیگر شبکه‌ها، وقت شما را با تبلیغات، پست‌ها و محتوای بی‌ارزش هدر نمی‌دهد.

پروفایل لینکدین، اولین قدم برای هر کسی است که می‌خواهد فردا بیشتر از امروز درآمد داشته باشد. این ابزار قدرتمندی برای پیشرفت شغلی و توسعه کسب‌وکار است.

فکر نکنید که مدیریت پروفایل لینکدین به راحتی فیسبوک و به‌خصوص اینستاگرام است. برای داشتن یک پروفایل باکیفیت، باید روی محتوا کار کنید. پروفایل را بهینه کنید و همچنین به‌طور مداوم مطلب منتشر کنند و از آخرین اخبار مطلع باشند.

این را سرمایه‌گذاری بدانید. برای رشد مخاطبان لینکدینتان آرزوی موفقیت داریم!

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی به منظور بهتر شدن شرایط سایت و بهبود تعامل مخاطبان انجام می‌شود. در عصر دیجیتال...
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

چطور برندهایی با هدف می‌توانند جهان را تحت تاثیر قرار دهند؟

چگونه برندهای هدفمند می‌توانند بر جهان تاثیر بگذارند؟ در زمینه‌ی تجارب برندهای معنی‌دار، تقاضای مصرف‌کنندگان...

راهنمای ضروری خلق یک برند

  داشتن یک برند به تمایز کسب‌وکار شما از رقبا، جذب مشتری و ایجاد وفاداری مشتری کمک می‌کند. برندسازی...

ده روش برای ساختن یک برند

برندسازی برای کسب‌وکارهای کوچک به همان اندازه که برای برندهای بزرگ مهم است، اهمیت دارد. در واقع، بسیاری...

چگونگی بازسازی برند کسب‌وکار کوچک شما

اگر برند کسب‌وکار کوچک شما عملکرد ضعیفی دارد، باید به بازسازی برند فکر کنید. بازسازی برند به معنای چیزی...

ارتقای برند آژانس شما: بهترین نکات از افراد داخلی

در دنیای آژانس‌ها، ارتقای برند و متمایز شدن از رقبا کار دشواری است. اداره یک آژانس موفق شامل جنبه‌های...

راهنمای بدون نقص ویرایش ایمیل

راهنمای شما برای ویرایش ایمیل و نوشتن پیام‌های بی‌عیب و نقص ویرایش ایمیل‌های بازاریابی یکی از مراحل حیاتی...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070