نکات برتر برای افزایش مخاطبان لینکدین شما
چرا شما و کسبوکارتان به پروفایل لینکدین نیاز دارید؟ چگونه مخاطبان لینکدین خود را افزایش داده و اکانت لینکدین خود را تبلیغ کنید؟ دربارهی این موضوع در مقالهی ما بخوانید.
برای جذب بیشتر مخاطبان در لینکدین، باید از خدمات سئو وردپرس برای بهینهسازی محتوای خود استفاده کنید. این خدمات به شما کمک میکنند تا محتوای سایت شما برای جستجوهای مختلف بهینهسازی شده و کاربران بیشتری از طریق لینکدین به سایت شما مراجعه کنند.
ما در دورهای زندگی میکنیم که دانش و مهارتهای حرفهای ارزش زیادی دارند. شرکتها میخواهند بهسرعت کارمندانی باسابقه و پرونده کاری قوی و اثباتشده استخدام کنند. لینکدین برای همین منظور استفاده میشود؛ جایی که تمرکز بر کار و فرآیندهای تجاری است.
پروفایل لینکدین نوعی وبلاگ کاری است که در آن میتوانید اطلاعاتی درباره تجربیات و دستاوردهای فردی، و همچنین انواع محتوای مفید بیابید. نکاتی برای حفظ انگیزه (نقطه)
یکی از روشهای اصلی افزایش مخاطبان در لینکدین، ایجاد محتوای ارزشمند و بهروز است که بهطور مؤثر نیازهای کاربران را برطرف کند. با استفاده از طراحی سایت وردپرس، میتوانید محتوای مفیدی تولید کنید که در لینکدین به اشتراک گذاشته شده و مخاطبان بیشتری را جذب کند.
چرا به حساب لینکدین نیاز دارید؟
متخصصان، صاحبان مشاغل و شرکتها میتوانند در این شبکه اجتماعی پروفایل داشته باشند. در ابتدا، درک ساختار و نحوهی کارکرد این پلتفرم دشوار است، اما همه چیز ظرف یک یا دو هفته روشن میشود.
شبکههای اجتماعی میتوانند هم توسط جویندگان کار و هم توسط شرکتها مورد استفاده قرار گیرند.
لینکداین برای متخصصان
اگر صاحب کسبوکاری نیستید، تلاش برای معرفی خودتان بهعنوان متخصص، ارزش دارد. پروفایل خود را بسازید، اطلاعات آن را کامل کنید و میتوانید همین حالا شروع کنید. به دنبال کار هستم .
یکی از مزایای لینکدین این است که میتوانید موقعیتهای کاری از راه دور در سراسر جهان پیدا کنید. تنها مشکل، تسلط به زبان است.
لازم به ذکر است که لینکدین مدتهاست که فقط مختص متخصصان فناوری اطلاعات نیست. در ابتدا اینطور بود، اما اکنون افراد کارآفرین از حوزههای دیگر نیز از این پلتفرم استفاده میکنند. حتی میتوانید پروفایل برقکارها را پیدا کنید و از طریق آن با استادکار تماس بگیرید.
ضمن اینکه، پروفایل کامل میتواند توجه مدیران منابع انسانی را جلب کند. شرکتها خودشان بهطور فعال از این شبکه اجتماعی برای یافتن کارمندان بااستعداد استفاده میکنند. پروفایل لینکدین شما در واقع رزومه کاملی است. بنابراین، محتوا را مشخص و اطلاعاتی را وارد کنید که برای کارفرمای احتمالی جذاب باشد. اما به یاد داشته باشید که اطلاعات باید مرتبط باشند. رئیس آیندهی شما نیازی ندارد که بداند جمعه شبها چند نوشیدنی میتوانید بنوشید.
لینکدین برای کسبوکار
هر کارآفرینی به یک پروفایل لینکدین نیاز دارد. فعالیت در حساب کاربری لینکدین میتواند به کسبوکار شما رونق قابل توجهی بدهد.
ارزش لینکدین در این است که پایگاه دادهی رایگان نسبتا بزرگی دارد. بسیاری از منابع استخدامی نیازمند پرداخت ماهانه هستند و هیچ تضمینی برای استخدام کسی ارائه نمیدهند. در این شبکه اجتماعی، این کار با سرعت بیشتری انجام میشود.
علاوه بر این، میتوانید شریک تجاری، تأمینکنندهای با شرایط بهتر، سرمایهگذاری که خواهان حمایت از شرکتهای رو به رشد است، شرکایی با مهارتهایی که در شرکت شما وجود ندارد و اگر در حوزه B2B فعالیت میکنید، مشتریان جدید پیدا کنید.
چگونه مخاطبان خود را در لینکداین افزایش دهیم؟
بعد از ثبت نام، تعیین وظایف و اهداف اصلی پروفایل لینکدین خود و آماده کردن عکس و… تجهیزات فیلمبرداری برای تولید محتوا، وقت آن است که مخاطبان خود را گسترش دهید و این محتوا را تعریف کنید.
پس بیایید ببینیم چطور میتوانیم مخاطبان و تعامل در انتشارات شما را افزایش دهیم.
پروفایل خود را تکمیل کنید
در ابتدا، باید پروفایل خود را تکمیل کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند اطلاعات بیشتری درباره شما کسب کنند. یک عکس پروفایل و عکس کاور لینکدین مناسب انتخاب کنید – چیزی جذاب، تجاری و جدی (اما نه بیش از حد).
در قسمت اطلاعات عمومی، میتوانید از برخی تکنیکهای بهینهسازی سئو استفاده کرده و چند کلمه کلیدی وارد کنید.
مهمترین نکته این است که پروفایل لینکدین شما تا حد ممکن کامل و بدون هیچ اشتباهی باشد. در این صورت، حساب کاربری شما حرفهای به نظر خواهد رسید.
محتوا را تعریف کنید
لینکداین یک شبکه اجتماعی حرفهای است و مخاطبان آن ترجیح میدهند محتوای تجاری ارزشمند بخوانند تا عکسهای خندهدار را لایک کنند. اما نباید در بهکارگیری سبک تجاری زیادهروی کرد. مطالب باید جذاب باشند، ایدهآل اینکه به شکل داستان و با کمی طنز ارائه شوند.
اگر نمیدانی چه بنویسی، همیشه میتوانی در گوگل جستجو کنی. ایدههایی برای پستهای ویروسی آنگاه مشکلی در محتوا، دسترسی و تعامل وجود نخواهد داشت.
برنامه
لینکدین پستهای منظم را ارج مینهد و چه روزانه پست کنید و چه هر دوشنبه و پنجشنبه به مدت چند ماه، به شما دسترسی گستردهای میدهد.
مخاطبان هدف خود را تحلیل کنید تا بفهمید چه زمانی بیشترین فعالیت را دارند. اما از آنجایی که لینکدین شبکهای برای ارتباطات تجاری است، بهتر است ساعاتی بین ۹ صبح تا ۶ عصر را انتخاب کنید.
از قالبهای مختلف استفاده کنید
فقط به نوشتن پست و آپلود عکس اکتفا نکن. نظرت در مورد ویدیو چیه؟ چند تا ویدیو به حساب لینکدینات اضافه کن. مثلاً میتونی آموزشهایی با… ضبطکنندهی صفحه با کیفیت بالا کلیپهای سرگرمکننده (اما مرتبط با فعالیت شما)، رزومه تصویری شما و امثالهم. ایدههای زیادی وجود دارد. خلاقیت خود را به کار بگیرید. و اگر جوینده کار هستید، کارفرمای آینده قطعا از رویکرد شما قدردانی خواهد کرد.
شرکتها میتوانند از پروفایل لینکدین به عنوان بستری دیگر برای راهاندازی کمپین بازاریابی ویدیویی خود استفاده کنند. نکته اصلی، به اشتراک گذاشتن ویدیوهایی با کیفیت بالا و مفید است. برای این کار، توصیه میکنیم فقط از نرمافزارهای ویرایش ویدیوی معتبر استفاده شود. وی ویدیو ( ) مجیستو یا ویاسدیسی .
مخاطبان خود را درگیر کنید
برای افزایش مخاطبان و نفوذتان در لینکدین، باید با مخاطبان خود تعامل داشته باشید؛ فقط کمی تعامل برقرار کنید.
سعی کنید دنبالکنندگان را با فعالیتی مانند لایک، کامنت و اشتراکگذاری پست درگیر کنید. از مخاطبان خود بخواهید زیر پست به سوالات پاسخ دهند یا در ویدیوها سوالات باز و فراخوان به اقدام مطرح کنید.
از هشتگها استفاده کنید
مطمئناً اگر مشترکین شما پست را بخوانند خوب است، اما چرا مخاطبان خود را گسترش نمیدهید و از هشتگها به همراه بهینهسازی سئو استفاده نمیکنید؟ از حداکثر ۳ هشتگ استفاده کنید؛ در غیر این صورت، پست شما دیده نخواهد شد.
در بحثها شرکت کنید
علاوه بر تولید محتوای خودتان، پروفایل شما ممکن است در زیر پستها و حسابهای لینکدین سایر نویسندگان نمایش داده شود— برای این منظور باید در بحثهای مختلف شرکت کنید.
بسیاری از شرکتها از این نوع بازاریابی نه تنها برای افزایش مخاطب و آگاهی استفاده میکنند، بلکه برای نشان دادن رهبری فکری نیز از آن بهره میبرند. این روش زمانی مؤثر است که خوانندگان قصد خرید چیزی داشته باشند، شما را بهعنوان متخصصی در آن زمینه بشناسند و به شما مراجعه کنند.
تبلیغات هدفمند
این روش نیاز به سرمایهگذاری دارد، اما اگر به تبلیغات سریع و مؤثر نیاز دارید، نمیتوانید بدون تبلیغات پیش بروید. تبلیغات هدفمند لینکدین فیلترهای زیادی مانند موقعیت جغرافیایی، سمتها، تحصیلات، مهارتها، سن و غیره در اختیار ما قرار میدهد. با این روش به راحتی به بسیاری از کاربران خواهید رسید و مخاطبان لینکدین خود را افزایش خواهید داد.
درک نحوه استفاده از لینکدین، شانس یافتن پیشنهادات شغلی جذاب، شرکای کاری و همکاران مناسب را افزایش میدهد. این شبکه اجتماعی برخلاف دیگر شبکهها، وقت شما را با تبلیغات، پستها و محتوای بیارزش هدر نمیدهد.
پروفایل لینکدین، اولین قدم برای هر کسی است که میخواهد فردا بیشتر از امروز درآمد داشته باشد. این ابزار قدرتمندی برای پیشرفت شغلی و توسعه کسبوکار است.
فکر نکنید که مدیریت پروفایل لینکدین به راحتی فیسبوک و بهخصوص اینستاگرام است. برای داشتن یک پروفایل باکیفیت، باید روی محتوا کار کنید. پروفایل را بهینه کنید و همچنین بهطور مداوم مطلب منتشر کنند و از آخرین اخبار مطلع باشند.
این را سرمایهگذاری بدانید. برای رشد مخاطبان لینکدینتان آرزوی موفقیت داریم!