09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

چهار نکته‌ی کلیدی برای بازسازی برند کسب‌وکارتان

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

چهار نکته‌ی کلیدی برای بازسازی برند کسب‌وکارتان

بازسازی برند برای بقای کسب‌وکار ضروری است. این کار به شما اجازه می‌دهد تا کسب‌وکارتان را به‌روز نگه دارید و تصویری جدید از آن ارائه کنید تا برندتان با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. برندها با گذشت زمان از رونق می‌افتند، بنابراین ارائه چهره جدید و چیزهای نو به مخاطبان ضروری است.

با این حال، تغییر برند کار آسانی نیست. بخش عمده‌ی چالش، به‌روزرسانی هویت برند بدون دور شدن از اصول اصلی کسب‌وکار است. اگر به‌درستی انجام نشود، ممکن است… از دست دادن دنبال‌کنندگان وفادار و در تولید ایده‌های جدید دچار مشکل هستم. بهینه‌سازی محتوای سایت برای کلمات کلیدی جدید و مرتبط، به جذب مخاطبان جدید کمک می‌کند. خدمات سئو وردپرس به شما کمک می‌کند تا با بهینه‌سازی محتوای سایت، برندتان را در نتایج جستجو تقویت کرده و ترافیک ارگانیک بیشتری جذب کنید.

باید استراتژی بازاریابی مجددی ارائه دهید که فرصت‌سازی کند، نه ریسک. در ادامه چند نکته برای این مسیر آمده است:

به هدفی متعهد شو

دلیل اصلی تغییر هویت برند شما چیست؟ آیا مشتریان خود را از دست می‌دهید؟ آیا کسب‌و‌کارتان برای بازارهای جوان‌تر جذابیت کمتری پیدا کرده است؟ در هر صورت، داشتن دلیل محکمی برای بهبود تصویر کسب‌وکارتان بسیار مهم است.

زمان صرف شده برای تعیین اهداف، قابل درک است. تغییر برندینگ کسب‌وکار شما تصمیمی بزرگ است، بنابراین مهم است که بیشترین بهره را از آن ببرید. بدون هدف معقول، ممکن است وقت و منابع خود را صرف بهبودهای غیرضروری برند کنید.

ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوایی جدید و بازنگری در محتوای قدیمی، بخش مهمی از فرآیند بازسازی برند است. با طراحی سایت وردپرس، می‌توانید محتواهای تازه و جذاب را به‌طور مداوم به سایت خود اضافه کرده و ارتباط مستمر با مخاطبان برقرار کنید.

مشاهده این مطلب  ترند های بخش تولید پنیر

تحقیق کنید

تنها داشتن هدف واقع‌گرایانه کافی نیست؛ ایده‌های شما برای تغییر برند باید با پژوهش پشتیبانی شوند. هنگام ساختن استراتژی تغییر برندتان، باید مطمئن شوید که با کمک اطلاعات واقعی به اهداف درست می‌رسید.

اگر می‌خواهید برند شما مورد توجه نسل امروز قرار گیرد، باید زمان زیادی را صرف تحلیل عادات مرور و خرید آن‌ها کنید. همچنین می‌توانید با تحلیل شیوه‌ی فعالیت‌های برندسازی رقبایتان، تحقیقات خود را غنی‌تر کنید. ببینید چه چیزی آن‌ها را منحصربه‌فرد می‌کند و آیا تلاش‌هایشان بی‌اثر است یا خیر.

بهترین راه برای فهمیدن این موضوع، بررسی تعامل مخاطبان با برند است. آیا آن‌ها به تعامل با برند ترغیب می‌شوند؟ رقبای شما چه چیزی دارند که شما ندارید؟ مقایسه به شما امکان می‌دهد تا فرمول‌های موجود برند را بهبود بخشیده و آن‌ها را در استراتژی خود به کار ببرید.

کوشش کنید رویکردی منحصربه‌فرد داشته باشید و از دیگران کپی نکنید. به جای آن، ببینید که چطور می‌توانید از رقبایتان بهتر عمل کنید. در این صورت، به تصویری تازه از برندتان دست خواهید یافت که توجه مردم را به خود جلب می‌کند.

با لحن و ظاهر یکسان ادامه دهید.

برای بیشتر مردم، تغییر برند به معنای دگرگونی اساسی در ظاهر و شخصیت کسب‌وکار است. اما اگر برند شما مشتریان وفاداری دارد، همیشه اینطور نیست. اگر می‌خواهید تغییر برند بیشتر روی همگامی با روندهای زیبایی‌شناسی متمرکز باشد، بهتر است برخی عناصر مانند رنگ‌های برند و لحن پیام‌هایتان را حفظ کنید.

می‌توانید از آن استفاده کنید سازنده لوگو برای تغییر مجموعه برندتان به شما کمک می‌کنیم، اما مطمئن شوید که تغییرات از اصالت کسب‌وکارتان فاصله زیادی نمی‌گیرد. جدا از لوگو، به ایجاد تغییرات جزئی در مواد بازاریابی منتشر شده خود فکر کنید. شاید بخواهید قالب‌های رسانه‌های اجتماعی و گرافیک‌های خود را بازسازی کنید. سعی کنید با سبک‌های مختلف آزمایش کنید بدون اینکه از تصویر اصلی خود فاصله زیادی بگیرید.

مشاهده این مطلب  نیچ مارکت چیست و چگونه به یک بازار نیچ دست پیدا کنیم؟

با تبلیغات، علاقه ایجاد کنیدهیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

بازسازی برند، یک نقطه عطف مهم برای کسب‌وکار شماست. این نشان‌دهنده‌ی تمایل شما به نوآوری است و به مخاطبان شما دلیلی برای ادامه‌ی تعامل می‌دهد. فقط کافی است کسب‌وکار بازسازی‌شده‌ی خود را به شیوه‌ای صحیح تبلیغ کنید. برای این کار، انتشار تیزرهای ویدئویی و ارسال ایمیل‌هایی که از تغییرات عمده در هویت برند شما خبر می‌دهند را در نظر بگیرید.

زیادی لو ندهید. با نشانه‌های ظریف کنجکاوی مخاطبان را برانگیخته کنید و اجازه دهید به مرور زمان، علاقه‌ی کافی برای افشای بزرگ شما ایجاد شود. علاوه بر این، برای افزایش آگاهی بیشتر باید از استراتژی برندسازی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی و سئو استفاده کنید.

اگر می‌خواهید مشتریان فعلی خود را درگیر نگه دارید، می‌توانید از این فرصت برای راه‌اندازی برنامه وفاداری استفاده کنید. آن را به عنوان قدردانی از اعتماد مستمرشان به برندتان معرفی کنید. در نهایت، آنها به حامیانی تبدیل خواهند شد که برند شما را به مخاطبان جدید معرفی می‌کنند.

حواست به اعدادت باشه

بازسازی برند شما یک فرآیند مداوم است. این فرآیند با تاریخ راه‌اندازی رسمی شما پایان نمی‌یابد و هنوز فضای زیادی برای تغییر وجود دارد. حتی اگر تحقیقات گسترده‌ای برای حمایت از تلاش‌های بازسازی برند خود انجام داده‌اید، باید برای زمانی که نتایج، انتظارات شما را برآورده نمی‌کنند، آماده باشید.

به همین دلیل، بسیار مهم است که عملکرد تصویر جدیدتان را پیگیری کنید. مشتریان چگونه به تغییر ظاهر واکنش نشان می‌دهند؟ بازخوردهای مثبت و منفی را در نظر بگیرید تا بدانید آیا از اهداف خود عقب می‌مانید یا نه.

مشاهده این مطلب  بازاریابی هوش مصنوعی: ابزار نهایی برای مزیت رقابتی

همچنین باید تعامل مشتریان را در همه پلتفرم‌ها پیگیری کنید. تعداد کاربران جدیدی که پست‌های شبکه‌های اجتماعی شما را لایک، به اشتراک گذاشته یا روی آن‌ها نظر داده‌اند را بررسی کنید. علاوه بر این، میزان زمانی را که بازدیدکنندگان وب‌سایت قبل و بعد از تغییر برند کسب‌وکارتان صرف می‌کنند، مقایسه کنید. اگر جنبه‌هایی از استراتژی شما نتوانست به اهداف شما برسد، می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید یا به‌طور کامل کنار بگذارید.

اگر قصد تغییر برند فروشگاه یا آژانس آنلاین خود را دارید، با رعایت این نکات مهم، این کار را به‌درستی انجام دهید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی به منظور بهتر شدن شرایط سایت و بهبود تعامل مخاطبان انجام می‌شود. در عصر دیجیتال...
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

چطور برندهایی با هدف می‌توانند جهان را تحت تاثیر قرار دهند؟

چگونه برندهای هدفمند می‌توانند بر جهان تاثیر بگذارند؟ در زمینه‌ی تجارب برندهای معنی‌دار، تقاضای مصرف‌کنندگان...

راهنمای ضروری خلق یک برند

  داشتن یک برند به تمایز کسب‌وکار شما از رقبا، جذب مشتری و ایجاد وفاداری مشتری کمک می‌کند. برندسازی...

ده روش برای ساختن یک برند

برندسازی برای کسب‌وکارهای کوچک به همان اندازه که برای برندهای بزرگ مهم است، اهمیت دارد. در واقع، بسیاری...

چگونگی بازسازی برند کسب‌وکار کوچک شما

اگر برند کسب‌وکار کوچک شما عملکرد ضعیفی دارد، باید به بازسازی برند فکر کنید. بازسازی برند به معنای چیزی...

ارتقای برند آژانس شما: بهترین نکات از افراد داخلی

در دنیای آژانس‌ها، ارتقای برند و متمایز شدن از رقبا کار دشواری است. اداره یک آژانس موفق شامل جنبه‌های...

راهنمای بدون نقص ویرایش ایمیل

راهنمای شما برای ویرایش ایمیل و نوشتن پیام‌های بی‌عیب و نقص ویرایش ایمیل‌های بازاریابی یکی از مراحل حیاتی...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070