Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

چگونه خدمات خوب را به فروش بیشتر تبدیل کنیم

بررسی سریع تیترهای مقاله

فروش ترکیبی و فروش افزایشی می‌تواند تاثیر شگرفی بر میزان فروش شما داشته باشد. مشاوره فرهنگی توضیح می‌دهد که خدمات مشتری چه نقش مهمی در افزایش فروش دارد.

سوال‌های درست را بپرسید

مشکل بسیاری از فروش افزایشی یا فروش جایگزین مشکل مکالمات این است که اغلب مصنوعی هستند؛ فروشنده ممکن است از روی متن از پیش تعیین شده صحبت کند و مشتری هم آمادگی ذهنی لازم برای معرفی و بررسی محصول اضافی نداشته باشد.

اغلب مشتری احساس می‌کند که به خرید محصول «وادار» می‌شود. به جای فروش تهاجمی، فروشندگان باید آموزش ببینند تا سوال‌های درست بپرسید گفتگو را به‌طور طبیعی به سمت مشتری و نیازهای او هدایت کنید. نمایندگان فروش می‌توانند با توجه به پاسخ‌های دریافتی، راهنمایی شوند. هدف، کمک به مشتری برای تصمیم‌گیری خرید است، نه اینکه به او چیزی فروخته شود.

درک عمیقی از مشتری خود پیدا کنید

فروشندگان باید همیشه آموزش ببینند تا سوالاتی بپرسند که بینش بیشتری از مشتریان به آن‌ها بدهد. با نشان دادن علاقه، رفتار مشتری می‌تواند به طور چشمگیری و سریعی تغییر کند. چند سوال به فروشنده کمک می‌کند تا مکالمه را فراتر از حل یک پرسش خاص گسترش دهد. علاوه بر این، این سوالات بینش مفیدی در مورد… چالش‌ها، نگرانی‌ها و مشکلات مشتریان فعلی .

به تغییر اساسی پاسخ دهید

بسته به بخش فعالیتتان، بسامد تغییرات شرایط متفاوت است. مثلاً اگر محصولات و خدمات مالی ارائه می‌دهید، اخیراً شرایط روزانه تغییر می‌کند.

تغییر شرایط می‌تواند اثر فوری داشته باشد. آموزش تیم‌های در ارتباط با مشتری در مورد اتفاقات، تأثیرات احتمالی بر مشتریان و نحوه پاسخگویی به سؤالات بسیار خاص، بسیار مهم است. به یاد داشته باشید، مشتریان امروزه از منابع مختلف، اطلاعات زیادی در دسترس دارند. آماده‌سازی کارکنان خط مقدم برای پاسخگویی مطمئن به سؤالات مشتریان، اعتماد بیشتری در مشتری ایجاد می‌کند. کمک به حفظ اطلاعات .

کسب‌وکارهایی که پاسخ‌های کلی و تکراری می‌دهند، اعتماد مشتریان را جلب نمی‌کنند و به احتمال زیاد مشتری‌های بیشتری را از دست می‌دهند. به کارمندان بخش ارتباط با مشتری، اطلاعات و بینشی بدهید که به آن‌ها امکان دهد به طور مؤثر به پرسش‌ها پاسخ دهید هم به‌طور صحیح و دقیق و مهم‌تر از آن، به‌طور مناسب از لحاظ احساسی – این تأثیر بسیار زیادی بر احساس مشتری در پایان تماس خواهد گذاشت.

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *