Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

چگونگی ایجاد پوشش رسانه‌ای و مطبوعاتی

بررسی سریع تیترهای مقاله

روابط عمومی راهی عالی برای افزایش شهرت کسب‌وکارهای کوچک و دیده شدن توسط مشتریان و مشتریان بالقوه است؛ اما برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک، بدون تجربه یا ارتباطات، کاری دشوار و دلهره‌آور است.

چهار روش کلیدی برای جلب توجه رسانه‌ها و مطبوعات عبارتند از:

خبرت را فریاد بزن

این شامل می‌شود تماس با خبرنگاران با خبرهای شما. این اغلب نیازمند است تهیه و انتشار خبرنامه و صحبت تلفنی با خبرنگاران. به یاد داشته باشید که خبرنگاران اکثر بیانیه‌های مطبوعاتی دریافتی را دور می‌اندازند، بنابراین باید مطمئن شوید که بیانیه مطبوعاتی شما به قوانین خاصی پایبند است و واقعاً خبری در آن وجود دارد.

شکایت عمده دیگر خبرنگاران این است که با داستان‌هایی روبرو می‌شوند که برای مخاطبان آن‌ها مرتبط نیست. کمی تحقیق کردن بسیار مؤثر است – هدف شما ایجاد … روابط با خبرنگاران آنها را ناراحت نکن.

اگر خبری برای گفتن نداری، خبری بساز.

برخی ملاک‌های یک خبر یک خبرنگار دنبال چه چیزهایی می‌گردد؟ اگر بدانید، می‌توانید یک خبر بسازید. مثلا خبرنگارها داستان‌هایی را دوست دارند که چیز جدیدی ارائه دهند، ترجیحا با نتایج تحقیقاتی. پس می‌توانید در زمینه کسب‌و‌کار خودتان تحقیقی انجام دهید یا سفارش دهید و از آن طریق پوشش رسانه‌ای بگیرید.

به همین ترتیب، اطلاعیه‌هایی که به سالگردها مرتبط هستند، محبوب هستند. نشریات محلی نمایش‌های خطرناک نیز در این دسته قرار می‌گیرند. نوع خبری که می‌سازید باید متناسب با نشریات یا برنامه‌هایی باشد که هدف قرار می‌دهید.

نظر دادن درباره داستان‌های دیگران

هفته‌ای نخواهد گذشت که خبری منتشر نشود که بتوانید درباره آن نظر دهید. می‌توانید نامه‌ای به سردبیر نشریه‌ای بفرستید، یا اگر دیدگاه یا زاویه‌ی تازه‌ای می‌توانید به خبر اضافه کنید، مستقیما با خبرنگاران تماس بگیرید. بدانید خبرنگاران کلیدی درباره‌ی چه می‌نویسند تا بفهمید چه چیزی نظر آن‌ها را جلب می‌کند.

به یک متخصص تبدیل شو

فقط خبر نیست. می‌توانید با ارائه تحلیل عمیق و دیدگاه کارشناسانه درباره‌ی موضوعی مرتبط، خودتان را به عنوان یک متخصص نشان دهید. خبرنگاران همیشه… به دنبال مصاحبه‌شوندگان و کارشناسان بالقوه به آن‌ها کمک کنید تا زمان پخش خود را پر کرده و محتوای جدیدی ارائه دهند. رسانه‌های کلیدی خود را بررسی کنید تا فرصت‌های احتمالی را شناسایی و با ایده‌های خود به آن‌ها نزدیک شوید. برنامه‌های رادیویی تماس‌های تلفنی معمولی ایده‌آل هستند، زیرا آن‌ها دائماً به دنبال موضوعاتی برای پوشش دادن هستند.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *