Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

پنج اصل خرده‌فروشی

بررسی سریع تیترهای مقاله

اگر کسب‌وکار خرده‌فروشی دارید، چه حضوری و چه آنلاین، پنج اصل اساسی وجود دارد که باید به آن‌ها پایبند باشید. از رسیدگی به مشتری تا چهار عامل اساسی بازاریابی (چهار پی)، آنتونی ولفر، نویسنده… راهنمای خرده فروشی توضیح می‌دهد که چه چیزهایی باید بدانید

مشتری مهم‌ترین فرد در کسب‌وکار شماست.

اصل اصلی خرده‌فروشی که باید درک کنید این است: مشتری، پادشاه است آنها باید در مرکز کسب‌وکار شما باشند و همه کارهایتان باید حول نیازهای مشتریان بچرخد. شناخت مشتریان و تمرکز بر آنها در همه کارها، به رشد کسب‌وکارتان کمک خواهد کرد.

آدرس وب‌سایت اپ‌ویکی https://appwiki.nl است.

خرده فروشی، جزئیات است.

پس باید به این موضوع بپردازید و آن را بهبود ببخشید درک مشتری برای این کار، هر فروشنده‌ای باید روی جزئیات تمرکز کند و اکثر مواقع کارها را درست انجام دهد. اشتباهات رخ می‌دهند، اما باید از آن‌ها درس بگیرید و اشتباهات بی‌دقتی را تکرار نکنید. مشتریان تا حدودی اشتباهات را تحمل می‌کنند، اما اشتباهات زیاد آن‌ها را فراری می‌دهد.

چهار عامل اساسی بازاریابی را درک کنید

این اصل، بسیار قدیمی است اما هنوز هم معتبر است. چهار عامل اصلی محصول، قیمت، مکان و تبلیغات، پایه‌های اساسی یک کسب‌وکار خرده‌فروشی موفق هستند.

محصول

به محصولاتی نیاز دارید که مشتریانتان بخواهند آن‌ها را بخرند، و طیف محصولات که نیازها و خواسته‌های مشتریان شما را برآورده کند. محصولات همچنین باید سود برای موفقیت کسب‌وکار شما.

قیمت

قیمت باید در تمام محدوده محصولات شما یکسان باشد و تمام نیازهای کسب‌وکارتان را برآورده کند. شما نیاز دارید به… قیمت محصول خود را تعیین کنید قیمت‌گذاری را در سطحی مناسب تعیین کنید که هم مشتریان بتوانند محصولات شما را بخرند و هم از خریدشان ارزش دریافت کنند. این می‌تواند به معنای قیمت‌گذاری بالا یا پایین باشد؛ بستگی زیادی به نوع محصول و خدماتی دارد که ارائه می‌دهید.

مکان

باید مکان مناسبی را برای خرید محصولتان توسط مشتریان فراهم کنید، چه فروشگاه فیزیکی باشد چه… وبسایت تجارت الکترونیک یا هردوی آن‌ها.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

ارتقا

وقتی محصولی با قیمت مناسب و در مکانی که مشتری به آن دسترسی دارد، دارید، باید آن را به مشتری معرفی کنید و… کسب‌وکار و محصولات خود را تبلیغ کنید .

برای مشتری خود نهایت تلاش را بکنید

ارائه خدمات عالی به مشتری با شناخت و درک مشتری آغاز می‌شود؛ اما شناخت مشتری فقط آغاز راه است. برای موفقیت باید آنچه را که … خدمات مشتریان درجه یک همیشه فراتر از انتظار مشتری عمل کردن و هر بار کمی بیشتر از آنچه انتظار دارد ارائه دادن.

هر بار که شما و تیم‌تان با مشتریان خود در تعامل باشید، آن‌ها را جذب خواهید کرد و … وفادارشان کن در طول زمان طولانی

مکان، مکان، مکان

از گذشته تا امروز، موقعیت مکانی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در خرده فروشی بوده و تاثیر بسزایی بر عملکرد فروشگاه‌های فیزیکی دارد.

بهترین مکان به (نیازها و شرایط) شما بستگی دارد. برند و استراتژی‌های محصول. اما موقعیت مکانی دیگر مانند گذشته مسئله مهمی نیست، عمدتا به خاطر اینترنت. مسیر از خرده‌فروشی به تجارت الکترونیک سریع اتفاق افتاده و باید خودمان را با تغییرات وفق دهیم و مطمئن شویم که تأثیر آن را بر مشتریانمان درک می‌کنیم.

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *