Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

مطالعه موردی: استفاده Airbnb از تابلوهای دیجیتال در شهر نیویورک

بررسی سریع تیترهای مقاله

عملکرد در مقابل برند

این روش از نظر مفهومی کارآمد بود زیرا بازاریابی عملکردی، راهی عالی برای جذب مشتریان پس از آشنایی آن‌ها با سایر مراحل قیف بازاریابی است. اگر تنها چیزی که مشتریان از برند شما می‌بینند، بازاریابی عملکردی باشد، بخش بزرگی از مخاطبان را از دست خواهید داد که هنوز با برند شما آشنا نیستند و پیام‌های تبلیغاتی تهاجمی تأثیر چندانی بر آن‌ها نخواهد داشت.

آخرین کمپین Airbnb که با همکاری Blindspot انجام شد، نمونه‌ی بارزی از این طرز فکر است.

جدیدترین طرح‌های شهر نیویورک می‌تواند به طور بالقوه بر حدود 10,000 واحد اقامتی Airbnb که در این شهر ثبت شده‌اند تاثیر بگذارد. این طرح‌ها شامل قوانین و مقررات سختگیرانه‌تر در مورد اجاره‌های کوتاه‌مدت هستند. نیویورک همیشه برای بسیاری از شرکت‌ها به دلیل سیاست‌های سختگیرانه دولتی، بازار سختی برای ورود بوده است و Airbnb نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شروع مکالمه

برای نشان دادن تاثیر Airbnb در ارتقای سطح زندگی میزبانان و مسافران به مقامات دولتی و عموم مردم، Airbnb تصمیم گرفت کمپین خود را به طور عمومی آغاز کند. آنها با هدف قرار دادن بیلبوردهای دیجیتال اصلی، از جمله پناهگاه‌های اتوبوس JCDecaux و مبلمان شهری LinkNYC، در مجاورت شهرداری و بهینه‌سازی بودجه خود با نمایش تبلیغات در ساعات اوج ترافیک، زمانی که احتمال عبور مقامات و مردم محلی از مقابل این صفحه‌های نمایش و توجه به کمپین به بالاترین حد خود می‌رسید، اقدام به اجرای کمپین کردند.

این اثر خلاقانه داستان میزبانان مسئولیت‌پذیر نیویورکی را به نمایش می‌گذاشت که از Airbnb به درستی استفاده می‌کردند. داستان‌های آنها توجه را به تاثیر مثبت Airbnb بر مردم در سرتاسر دنیا، از جمله در شهر نیویورک، جلب می‌کرد.

اینجا خلاقیت‌ها در حال عمل هستند:

کمپین به بیش از یک میلیون نیویورکی در عرض چند هفته با توانایی انتخاب مکان های خاص و هدف قرار دادن جغرافیایی آثار هنری آنها را روی مناسب‌ترین دستگاه‌ها اجرا کنند در مناسب ترین ساعت ها Airbnb توانست بودجه خود را بهینه‌سازی کند. با وجود اینکه موضوع مسکن و تنظیم مقررات اجاره در شهری مانند نیویورک موضوعی بسیار پیچیده است، Airbnb توانست جنبه دیگری از این موضوع را به نیویورکی‌ها نشان دهد و ثابت کند که هزاران میزبان مسئول وجود دارند که نباید تحت مقررات سختگیرانه قرار بگیرند، زیرا این موضوع بر رفاه اقتصادی آنها و مهمانانشان تاثیر می‌گذارد.

نوبت شماست

این کمپین فقط یک نمونه از چگونگی استفاده از تبلیغات دیجیتال در محیط‌های عمومی یا بیلبوردهای دیجیتال برای تقویت گفتگو در مورد موضوعی است که برند شما به آن اهمیت می‌دهد. در حالی که جنبه‌های بسیار دیگری از این کمپین در پشت صحنه در حال انجام بود، نمایش عمومی حمایت در خیابان‌های نیویورک به ایجاد یک تاثیر مثبت قابل توجه کمک کرد. مطالعه موردی و مثال‌هایی برای شما تا به آنها بپردازید.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *