گارنر، شرکت WP Engine را در… رهنمای جادویی ۲۰18 برای مدیریت محتوای وب اولین باری است که این شرکت در این ارزیابی ظاهر میشود.
گارنر تعریف مدیریت محتوای وب (WCM) را به چهار مؤلفه اصلی تقسیم میکند: (1) کنترل محتوا، (2) در یکی یا چند کانال دیجیتال، (3) با استفاده از راهحلهای مدیریتی خاص، (4) مبتنی بر یک مخزن مرکزی. بنابراین، راهحلهای WCM بسیار فراتر از انتشار ساده صفحات وب هستند. در خدمات سئو وردپرس، شناسایی WP Engine در ربع جادویی گارتنر نشاندهنده توانایی این پلتفرم در ارائه راهحلهای پیشرفته برای بهینهسازی و مدیریت سایتها است.
صنعت مدیریت محتوای وب (WCM) بهسرعت در حال تحول است تا با الزامات استراتژیهای تجربه مشتری، از جمله تحول دیجیتال و بهینهسازی مستمر با استفاده از هوش مصنوعی، همسو شود. با اینکه WCM کماکان در قلب زیرساختهای فناوری پشتیبان برنامههای تجربه مشتری قرار دارد، قابلیتهای ذاتی آن فراتر از مرزهای سنتی خود گسترش مییابند و ادغام با فناوریهای مرتبط، موجب گسترش آن به حوزه پلتفرمهای تجربه دیجیتال (DXP) میشود. به گفته گارتنر، WCM برای تحول و بهینهسازی دیجیتال از همیشه مهمتر است، بنابراین فشار بر کسبوکارهای مختلف برای «بهدرستی انجام دادن آن» رو به افزایش است.
در طراحی سایت وردپرس، این موفقیت تأکیدی بر قابلیتهای برتر WP Engine، از جمله سرعت، امنیت، و مقیاسپذیری در طراحی و مدیریت وبسایتها است.
سه عامل این تحول در مدیریت محتوی وب را پیش میرانند. این عوامل ناشی از:
- راهی که بسیاری از سازمانها به سوی کسبوکار دیجیتال در پیش گرفتهاند و چالشهایی که در این مسیر با آن مواجه هستند.
- نیاز به قابلیت همکاری، انعطافپذیری و یکپارچگی بهتر؛ ویژگیهایی که بهطور مستقیم در موفقیت کسبوکارهای دیجیتال تأثیرگذارند.
- نیاز به قابلیتهای مدیریت محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی بهتر و کاربردیتر، چرا که این قابلیتها میتوانند به سرعت به نتایج تجاری قابل سنجش منجر شوند.
ترکیب این نیروها فرصتی را برای WP Engine فراهم میکند پلتفرم تجربه دیجیتال وردپرس این امکان را به شرکتهای کوچک و بزرگ میدهد تا با چابکی، عملکرد، هوشمندی و یکپارچگی مورد نیاز خود، کسبوکارشان را سریعتر پیش ببرند. WP Engine با تلفیقی از نوآوریهای تکنولوژیکی و تیم برنده جایزه متخصصان وردپرس خود، این فرصت بازار را بهدست آورده است. امروزه بیش از ۸۰ هزار شرکت در ۱۳۵ کشور به WP Engine اعتماد دارند تا در ارائه تجارب دیجیتالی سطح جهانی به آنها کمک کند.
هدر برونر، مدیرعامل WP Engine گفت: «حضور در ربع جادویی گارتنر برای مدیریت محتوای وب، نشانی از موفقیت مشتریان ما در استفاده از پلتفرم ماست و نشان میدهد که چگونه از WP Engine برای پیشرفت سریعتر کسبوکار خود استفاده میکنند.»
موقعیت ما در ربع جادویی، تأییدی بر این واقعیت است که همچنان به عنوان سکوی تجربه دیجیتال مورد انتخاب تعداد فزایندهای از سازمانهای متوسط و بزرگ، در جستجوی شریکی برای پیروزی آنلاین با وردپرس، باقی ماندهایم.
تحلیلگران صنعت فناوری اطلاعات گارتنر، پژوهشی برای ربع جادویی انجام داده و ارائه دهندگان سیستم مدیریت محتوای وب را بر اساس جامعیت چشمانداز و توانایی اجرایی آنها ارزیابی کردند.
نسخه رایگان را دانلود کنید گزارش گارتنر در «ربع جادویی مدیریت محتوای وب ۲۰۱۸» را ببینید.
منبع: «چهارگوش جادویی گارتنر برای مدیریت محتوای وب»، نوشته میک مککاماسکایح و جیم مورفی، ۳۰ ژوئیه ۲۰۱۸.
گارتنر هیچ فروشنده، محصول یا خدماتی را که در نشریات تحقیقاتی خود به تصویر میکشد، تایید نمیکند و به کاربران فناوری توصیه نمیکند که فقط فروشندگانی را که بالاترین رتبه یا سایر امتیازات را دارند انتخاب کنند. نشریات تحقیقاتی گارتنر شامل نظرات سازمان تحقیقاتی گارتنر است و نباید به عنوان بیانیههای واقعی تلقی شود. گارتنر کلیه ضمانتها، صریح یا ضمنی، در مورد این تحقیق، از جمله هر گونه ضمانت قابلیت فروش یا تناسب برای یک هدف خاص را رد میکند.
گارنر علامت تجاری و خدمات ثبتشده شرکت گارنر و/یا شرکتهای وابسته آن در ایالات متحده و سایر کشورها است و در اینجا با مجوز استفاده میشود.