ابزار پیشنهادات اوبر (Ubersuggest) در برابر Ahrefs: کدام بهتر است؟
نیازها و بودجه شما تعیین میکند که کدام ابزار سئو، Ubersuggest یا Ahrefs، برای شما بهتر است. اگر به دنبال گزینهای با قیمت مناسب هستید، Ubersuggest را در نظر بگیرید؛ اما اگر میخواهید کارهای بیشتری برای سئوی خود انجام دهید (و توانایی مالی آن را دارید)، Ahrefs را بررسی کنید.
عامل اصلی موفقیت شما در بهینهسازی موتور جستجو ابزارهایی که استفاده میکنید، مانند Ahrefs و Ubersuggest هستند. اما وقتی صحبت از سئو میشود، کدام بهتر است؟ پاسخها را در این مقایسهی Ahrefs و Ubersuggest بیابید.
اگر در حال طراحی سایت وردپرس هستید، اِهرِفس میتواند با ارائه دادههای عمیقتر در مورد رقبا به شما کمک کند، در حالی که سوجست بیشتر برای مبتدیان مناسب است.
AHREFS یا Ubersuggest کدام بهتر است؟
برتری Ahrefs یا Ubersuggest به بودجه شما بستگی دارد. اگر به دنبال ابزاری با قیمت مناسب هستید، Ubersuggest را در نظر بگیرید. اما اگر حاضرید بیشتر هزینه کنید، Ahrefs را انتخاب کنید که قابلیتهای پیشرفتهتری برای سئوکاران ارائه میدهد.
ابزارهای سئو مانند سوجست و اِهرِفس میتوانند در بهبود خدمات سئو وردپرس شما نقش کلیدی ایفا کنند، اما انتخاب بین آنها بستگی به نیازهای پروژه دارد.
مقایسه Ahrefs و Ubersuggest
اکنون شباهتها و تفاوتهای Ahrefs و Ubersuggest را بررسی کنید.
ویژگیهای ابزارهای Ubersuggest و Ahrefs؛ میانگین امتیاز: Ubersuggest 4.2 از 5، Ahrefs 4.5 از 5. بهترین برای…
- بهینهسازان مبتدی
- فریلنسرهای سئو
- کسبوکارهای کوچک
- مبتدیان سئو
- متخصصان سئو
- شرکتهای کوچک و بزرگ
قیمتها از ۲۹ دلار در ماه شروع میشود. بازرسی سئو از ۹۹ دلار در ماه شروع میشود.
- تا ده هزار صفحه در هفته حسابرسی
- گزارش سئو مقدماتی
- بررسی کامل سئو
- سوابق حسابرسی تاریخی
تحقیق کلمات کلیدی، پایگاه داده محدود، پایگاه داده گسترده، ردیابی رتبه کلمات کلیدی، ردیابی تا ۳۰۰ کلمه کلیدی با بهروزرسانی روزانه، ردیابی تا ۱۰ هزار کلمه کلیدی، محتوای سئو، ایدههای محتوا
- فاصلههای محتوایی
- ایدههای محتوا
تحلیل رقبا: سطحی، عمیق؛ تحلیل بک لینک: حداقل، جامع؛ سهولت استفاده: بالا، بالا؛ پشتیبانی مشتری: فقط از طریق ایمیل.
- چت آنلاین
- کتابخانه منابع
- انجمنهای آنلاین
ابزار هوش مصنوعی مبتنی بر محتوا
- تحلیل کلمات کلیدی
- ابزارهای رایگان
جایگزینهای Ubersuggest و Ahrefs
- سئو دات کام بهترین گزینه برای سئو خودتان که شامل تحقیق کلمات کلیدی و ممیزی محتوا میشود
- سمروش بهترین گزینه برای سئو داخلی و تحلیل رقبا
- موتز بهترین ابزار برای ردیابی رتبه و تحقیق کلمات کلیدی
ایدههای کلیدی را بهسرعت تولید کنید
تا 50 ایده کلمه کلیدی سفارشی همراه با دادههای ضروری مانند حجم جستجو، میزان سختی کلمه کلیدی و هزینه هر کلیک را بدون نیاز به ورود به سیستم ایجاد کنید! ایدههای کلیدی را همین حالا تولید کن
هیچ چیز داخل پرانتز نیست.
قابلیتهای تحقیق کلمات کلیدی در ابرسجست در مقابل اِهرِفس
تحقیق کلمات کلیدی یکی از مهمترین کارهای سئو است، زیرا کلمات کلیدی به رتبهبندی صفحات شما در نتایج جستجو کمک میکنند. پس بیایید Ahrefs و Ubersuggest را با هم مقایسه کنیم تا ببینیم کدام یک برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط بهتر است.
قابلیتهای تحقیق کلمات کلیدی Ahrefs
در مقایسهی Ahrefs و Ubersuggest، خواهید دید که Ahrefs قابلیتهای گستردهای برای تحقیق کلمات کلیدی در استراتژی سئو دارد. ابزار کاوشگر کلمات کلیدی آن، پایگاه دادهای با میلیونها کلمه کلیدی دارد که شناسایی عبارات مرتبط و یافتن ایدههای کلمات کلیدی را آسان میکند.
وقتی که تحقیق کلمات کلیدی انجام دهید با استفاده از این ابزار، اطلاعاتی درباره هدف خود و کلمات کلیدی پیشنهادی بهدست میآورید. Ahrefs اطلاعاتی درباره حجم جستجو و سختی رتبهبندی ارائه میدهد تا به شما در انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای کسبوکارتان کمک کند.
قابلیتهای تحقیق کلمات کلیدی ابزار Ubersuggest
یوبر سجست همچنین امکانات تحقیق کلمات کلیدی را ارائه میدهد تا به شما در شناسایی کلمات کلیدی مرتبط برای صفحاتتان کمک کند. میتوانید یک ایده کلمه کلیدی وارد کنید و فهرستی از پیشنهادات مرتبط با آن کلمه کلیدی را تولید کنید. در حالی که یوبر سجست تعداد زیادی پیشنهاد کلمه کلیدی ارائه میدهد، اما با پایگاه دادهای کوچکتر از اهرفس کار میکند.
مانند Ahrefs، ابزار Ubersuggest هم اطلاعاتی درباره کلمات کلیدی مانند حجم جستجو و میزان سختی کلمه کلیدی ارائه میدهد.
یوبرسوجست یا آهرِفس برای تحقیق کلمات کلیدی؟
برنده:اهرفس
هنگام مقایسه آhrefs و Ubersuggest برای تحقیق کلمات کلیدی، Ahrefsفقطاز نظر کارایی، آhrefs از یوبرساجست بهتر است. آhrefs پایگاه داده بزرگتری از کلمات کلیدی دارد و این به معنای فرصتهای بیشتر برای یافتن عبارات مناسب برای وبسایت شماست.
اگر از استفاده از Ahrefs برای تحقیق کلمات کلیدی راضی نیستید، مقایسهی ما را ببینید. اهرفس در مقابل موز پرو .
ابزارهای یافتن محتوا در Ubersuggest در برابر Ahrefs
یکی از اجزای حیاتی سئو تولید محتوا محتوای شماست که در نتایج جستجو رتبه میگیرد و ترافیک وبسایت کسبوکارتان را افزایش میدهد. هر دو ابزار Ahrefs و Ubersuggest میتوانند به شما در تعیین سودمندی یک موضوع برای کسبوکارتان کمک کنند.
تحقیق محتوا با Ahrefs
ابزار Ahrefs با استفاده از Content Explorer به شما امکان میدهد ایدههای موضوع محتوا را جستجو کنید. شما یک ایده موضوع را وارد میکنید و این ابزار فهرستی از صفحاتی را که روی آن موضوع تمرکز دارند، ایجاد میکند. میتوانید دادههای زیادی در مورد این صفحات، مانند رتبه دامنه، میزان ترافیک صفحه و موارد دیگر را ببینید.
Ahrefs همچنین به شما نشان خواهد داد پیوندهای برگشتی برای صفحات محتوا، کلمات کلیدی ارگانیک و موارد بیشتر
ابزار یوبرساجست برای تحقیق محتوا
ابزار Ubersuggest اطلاعات و دادههای کاملی درباره موضوع محتوا در اختیارتان میگذارد. میتوانید موضوع مورد نظرتان را وارد کنید و دادههای مربوط به آن را تولید کنید تا ببینید آیا ارزش پرداختن به آن را دارد یا خیر.
ابزار Ubersuggest ترافیک مربوط به موضوع کلمه کلیدی، کلمات کلیدی که صفحه برای آنها رتبهبندی میشود، بک لینکها و اشتراکگذاریهای اجتماعی را به شما نشان میدهد. این به شما کمک میکند تا نگاهی جامع به موضوعات محتوا داشته باشید.
یوبرسوجست یا آهرفس برای تحقیق محتوا؟
برندهابرسوجست
Ubersuggest در زمینه تحقیق محتوا از Ahrefs بهتر است؛ دلیل آن سادگی و سهولت استفاده است. در Ubersuggest، خلاصهای دقیق از کلمات کلیدی بههمراه تمام اطلاعات مربوط به آنها، ایدههای کلمات کلیدی و ایدههای محتوا در یک جا ارائه میشود.
ابزارهای Ahrefs برای بررسی کلمات کلیدی و محتوا جداگانه هستند، در حالی که Ubersuggest دسترسی سریعتر و یکپارچه به اطلاعات را فراهم میکند.
مقایسهی ویژگیهای تحلیل رقبا در اوبرسوجست و اِهرِفز
تجزیه و تحلیل رقبا برای پیشی گرفتن از آنها در نتایج جستجو ضروری است. تحلیل رقابتی به شما کمک میکند نقاط قوت رقبایتان، کلمات کلیدی رتبهبندی شده توسط آنها و راههای پیشی گرفتن از آنها را شناسایی کنید.
تحلیل رقبا با ابزار Ahrefs
برای شروع مقایسهی ابزارهای Ubersuggest و Ahrefs، ابتدا به بررسی Ahrefs میپردازیم. Ahrefs با ابزار خود، نگاهی جامع و عمیق به رقبا ارائه میدهد. شما میتوانید اطلاعاتی مانند موارد زیر را شناسایی کنید:
- کلمات کلیدی پربازده
- موضوعات محتوایی وبسایت آنها
- لینکهای برگشتی به صفحات آنها
- روشهای تحقیقاتی ارگانیک و پولی
- رتبهبندی صفحات
اهرفس گزارشی جامع از فعالیتهای رقبایتان ارائه میدهد تا به شما در یافتن فرصتهایی برای پیشی گرفتن از آنها کمک کند.
تجزیه و تحلیل رقبا با ابزار Ubersuggest
ابزار Ubersuggest همچنین تحلیل رقبا را ارائه میدهد. با ویژگی وبسایتهای مشابه آن، اطلاعاتی مانند موارد زیر را به دست میآورید:
- کلمات کلیدی رایج رقیبان
- فاصلههای کلیدی که میتوانید پر کنید
- ترافیک دریافتی رقیبان
با استفاده از ابزار Ubersuggest میتوانید اطلاعات زیادی درباره رقبا کسب کنید و جایگاه خودتان را نسبت به آنها بسنجید.
یوبرزجست یا اهرفس برای تحلیل رقبای تجاری؟
برندهاهرفس
وقتی صحبت از تحلیل رقبا میشود، Ahrefs بهترین است. ابزار Ahrefs اطلاعات و دادههای بیشتری ارائه میدهد که به شما کمک میکند رقبا را بهتر بشناسید و آن را به یکی از بهترینها تبدیل میکند. ابزارهای تحلیل رقیب آن بیرون است. اگر میخواهید تحلیل رقیب انجام دهید، ابزاری جامعتر است.
ضمناًاز Ahrefs برای تحلیل رقبا مطمئن نیستید؟ مقایسه ما را ببینید اهرفس در مقابل اسپایفو .
مقایسهی ویژگیهای تحلیل بکلینک در ابزارهای Ubersuggest و Ahrefs
بک لینکها، لینکهایی هستند که از وبسایتهای معتبر دیگر به وبسایت شما میرسند. کسب بک لینک برای ایجاد اعتماد و اعتبار وبسایتتان ضروری است. هر دو ابزار Ahrefs و Ubersuggest میتوانند در تحلیل بک لینکها به شما کمک کنند.
ابزار اَهرِفس برای تحلیل بک لینک
ابزار سایت اکسپلورر Ahrefs به شما در تحلیل بک لینکها کمک میکند. تنها کاری که باید انجام دهید وارد کردن یک آدرس اینترنتی است و میتوانید پروفایل بک لینک و ترافیک جستجوی آن وبسایت را مشاهده کنید. میتوانید بک لینکهای صفحات خاص یا کل دامنه را تحلیل کنید.
Ahrefs تمام اطلاعات مورد نیاز برای درک کیفیت بک لینکهای یک وبسایت را در اختیار شما قرار میدهد. میتوانید رتبه دامنه، ترافیک و اطلاعات بیشتر را مشاهده کنید.
تجزیه و تحلیل بک لینک با ابزار Ubersuggest
ابزار کشف بکلینک Ubersuggest به شما کمک میکند تا بکلینکهای رقبا را تجزیه و تحلیل کرده و بکلینکهای بیشتری برای وبسایت خود کسب کنید. میتوانید ببینید چه کسانی به رقبا لینک میدهند و تاریخچهی ساخت لینک رقبا را پیگیری کنید.
اطلاعات زیادی درباره بکلینکهای رقبا به دست میآورید؛ از جمله دامنههای ارجاعدهنده، بکلینکها در طول زمان، متن لنگر و موارد دیگر.
یوبرسجست یا اهرفس برای تحلیل بک لینک؟
برندهابرسوجست
هر دو ابزار، ویژگیهای تحلیل بکلینک بسیار خوبی دارند، اما Ubersuggest به دلیل حجم دادههای ارائه شده و شیوهی ارائه آنها، از Ahrefs بهتر است. Ubersuggest از نمودارها برای نمایش دادهها استفاده میکند و در نتیجه، ارائه بصری اطلاعات را برای کاربران فراهم میآورد.
اطلاعات بسیار جامع و فراگیر است و همه چیز را از… قدرت دامنه برای امتیاز اسپم.
مقایسه ویژگیهای بررسی وبسایت در ابزارهای Ubersuggest و Ahrefs
آخرین موردی که در مقایسه Ahrefs و Ubersuggest بررسی میکنیم، بررسی وبسایت برای بهبود سئو وبسایت خود، باید عملکرد فعلی آن را تحلیل کنید؛ بررسی وبسایت به شما در این امر کمک میکند.
بررسی وبسایت با ابزار Ahrefs
Ahrefs ابزاری برای تحلیل وضعیت سئو سایت ارائه میدهد که به شما امکان بررسی عملکرد فعلی سئوی وبسایتتان را میدهد. میتوانید پروژه خود را به صورت دستی اضافه کنید یا … از کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید آنچه را میخواهید حسابرسی کنید، وارد کنید.
پس از وارد کردن اطلاعات، Ahrefs نشانیهای وبسایت شما را بررسی میکند، امتیاز سلامت آن را میدهد و مهمترین مشکلات سئو وبسایت شما را نشان میدهد.
ابزار اوبرساچست برای حسابرسی وبسایت
با Ubersuggest میتوانید وبسایت خود را تحلیل کنید تا ببینید در کجا به بهبود نیاز دارید. بهبود سئو ابزار Ubersuggest وبسایت شما را بررسی میکند و گزارشی از مشکلات سئو آن ارائه میدهد.
این بررسی وبسایت، سرعت بارگذاری سایت شما را که عاملی حیاتی در رتبهبندی است، نیز تحلیل میکند تا به شما بگوید آیا نیاز به بهبود دارید یا خیر.
ابزار یبرسجست یا اهرفس برای حسابرسی وبسایت، کدام بهتر است؟
برندهکراوات
در مورد انجام حسابرسی وب سایت، برنده مشخصی وجود ندارد. هر دو ابزار، ویژگیهای حسابرسی عالی ارائه میدهند که به شما کمک میکند نقاط ضعف سئو خود را شناسایی کنید. اگر به دنبال جایگزینی برای هر دوی آنها هستید، مقایسه ما را ببینید. یوبرسوجست در مقابل سمروش .
Ahrefs در مقابل Ubersuggest: کدام یک برنده است؟
Ahrefs و Ubersuggest ویژگیهای بسیار خوبی برای بهبود استراتژی سئو و کسب نتیجه ارائه میدهند. پس کدام بهتر است: Ubersuggest یا Ahrefs؟
خب، بستگی دارد.
یوبرسوجست برای افرادی که تجربه زیادی در ابزارهای سئو ندارند و به دنبال ابزاری آسان هستند، گزینهی مناسبی است. این ابزار برای مبتدیان که میخواهند عملکرد سئوی خود را تحلیل کنند، بصری و ساده است.
اگرچه درک نحوه کار با ابزار Ahrefs کمی مهارت و زمان بیشتر میطلبد، اما مزیت دسترسی به دادههای بیشتر را دارد. Ahrefs برای انجام کارهایی مانند تحقیق کلمات کلیدی، از دادههای بیشتری در پایگاه داده خود استفاده میکند. آنها همچنین پشتیبانی مشتری و انجمنهایی را بهعنوان منابعی عالی برای استفاده از ابزار خود ارائه میدهند.
همچنین باید بودجه خود را در نظر بگیرید. اگر فضای زیادی برای ابزار سئو ندارید، Ubersuggest با قیمتی مناسبتر، از ۲۹ دلار در ماه، گزینه مناسبی است. قیمتگذاری Ahrefs از ماهانه ۹۹ دلار شروع میشود.
به طور کلی، هر دو ابزار اگر بخواهید اصول اولیهی استراتژی سئو خود را مدیریت کنید، بسیار مفید هستند. البته اگر از هیچکدام راضی نیستید، فهرست کامل ما را ببینید. جایگزینهای Ahrefs !